December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ baby begrafenis: wat verschrikkelijk dat dat kan gebeuren zeg! pfff.. Heel veel sterkte voor je vriendin chicken

maar las toevallig wel net nog een onderzoek dat het in NL helemaal niet zo hoog is.. (andere landen nemen de vroeggeboortes niet mee, NL wel.. en in andere landen MOET je in het ziekenhuis bevallen, in NL mag je in het ziekenhuis bevallen) Er worden namelijk ook zaken in het sterfte cijfer meegenomen. maar goed, dat is GEEN excuus! Het gaat nog steeds TE vaak mis.
    had hier laatst een collega die ongeveer dat had meegemaakt...
    ZOOO erg,, kindje is helemaal af en gaaf en dan toch niet mee naar huis.. een leeg bedje... pffff

@ riti: de PM die gelijk met mij is begonnen heeft ontslag genomenm, dus ws heir binnenkort een vacature... anders doen we er ff over PB'en?

@ roeltje: dat vroeg ik me dus ook af! maar blijkbaar tellen die geheimen niet meer..
    vroeg me ook af wat er gebeurd als je geheim geraden is.. maar je mag dan dus nog wel blijven en kunt dus ook nog winnen?
    wij nemen het elke dag op en kijken dan als er niks op is enzo ;)
    en kijk wel ook secretstory.nl voor het laatste nieuws

@ doortje: hoezo was het heftig met elegance der kleintje dan? of wil je dat niet vertellen?
    hier gaat het goed, gister wel beetje rare oipmerking van vriend (hij was lianne aan het omkleden voor bed maar lianne deed beetje moeilijk dus zegtie neem jij het maar over heb het gehad.. dus ik zeg ok, maar heb het ook gehad hoor.. (was al bijna 21:30..) dus hij zegt, oh ja, gek want je zegt er toch ook 2 aan te kunnen..) , daarna ff gesprekje gehad en was ik opgelucht en hij beetje geirriteerd maar hij zei van niet.. tja.. maar goed, gaat op zich goed..
    hij is alweer iets vrolijker dus..

@ carnaval: vanmorgen een lieverheersbeestje op de opvang afgezet! hahaha.. kei schattig!

@ doortje: wat een mooie echos!
    @ psje: wat een fijne huisarts zeg!

@ collo: heb je alle delen joh? jeetje! Kun je ze me straks ook mailen?

@ elmo: lieve spam zeg!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hoooooi allemaal

@ Joyce & Elmo; zo leuk lieveheersbeestkindjes :)

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Schattige lieveheersbeestjes...

Joyce, ik heb jouw mailadres niet. Als je me even mailt of PB-t stuur ik het document naar je door.

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

Ben ik weer eens,,,sorry hoor maar ben druk met van alles en nog wat :)
    Ik lees wel gewoon mee hoor maar om dan te reageren heb ik niet altijd puf...
    Hier weet onze fam en vrienden nu dat we zwanger zijn en echt zulke leuke reacties gekregen en allemaal weer cadeaus echt super lief.

@ Mroos gefeliciteerd meid!!! Wat leuk!!! jeee een nov mama gewoon!

@ Lottie en Doortje mooie echo's hoor!!!

@ Elmo haha zoo lief! :D

@ Dees hoe gaat het met de kleine Luca en met jou ? hoe reageert Beau er op? Mooi jochie hoor.....:D

@ Collo jeetje Lizzy al weer 1,5 maand wat gaat dat snel zeg...hoe gaat het met jullie?

Echt ik dacht al 2 dagen terug dat ik de kleine voel....nee dacht ik dat kan echt nog niet....zat ik melk te drinken met de kids op me werk spring ik op en roep tegen me collega ik voel hem echt!!! Heb lopen googlen en las dat het wel kon maar ik ben er gewoon van overtuigd dat ik hem voel!!! Echt super! Morris voelde ik met 14 weken.

Van het weekend lekker shoppen voor nieuwe kleding! :D want heb sinds maandag me zwangerschapsbroeken weer aan!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: wil je hem misschien ook naar mij doorsturen??
    *kijkt lief!*

@Elmo: jeeeetje wat een leuke spam zeg!! Knappe dames
    layla gaat in een sneeuwwitje jurk en Dani wordt dalmatier :D hihi

@manoe: zoow dat zou wel heel vroeg zijn, is niet erg.. kun je er nog langer van genieten.
    Ik voelde Dani pas met 24 weken geloof ik, placenta lag voor in de buik :S

Wat fijn dat je omgeving zo leuk reageerde! Ben erg blij voor je

@Hier: zoo heb lekker gerelaxed *goed he!*
    Heb met Layla op de bank gelegen en een Micky Mouse film gekeken, lekker gestoeid met Dani.
    Ga nu Dani uit bed halen, hoor m net...
    Daarna nog 1 strijkje en de tasjes inpakken :D

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dretjuh thanx :D Blijft leuk he disney fims! Lekker even gerelaxt dus, doe je goed!

O was net trouwens op het CB voor zijn prikjes...aaah zo zielig maar hij was gelukkig snel getroost! Hij weegt 11 kilo en is 81 cm. :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Wat gaaf dat je jullie 2e ukje nu al voelt!
    Hoe voel je je verder?

@Dretjuh; Ohw ja, euhm roep maar een datum :D

@Collo; Het zal best een pokkewerk zijn alles uit te zoeken, ik heb me er nog niet toe kunnen zetten.

@mroos; Dat is al een mooie duidelijke test!
    Wanneer ben je uitgerekend?

@hier; Ut gaat redelijk, de dagen en nachten beginnen me wel wat op te breken. Luca slaapt en drinkt erg onrustig...kan niet zeggen dat het lekker verloopt.
    Luca meldt zich zo om de 2 a 3 uur...een ritme is er nog niet.
    Zit er nu ook best wel een beetje tegenop om volgende week alles weer zelf te moeten doen...maar ik zal eraan moeten geloven.
    Ik ga er nu weer gauw vandoor, heb zo om 14.30 een sollicitatiegesprek...spannend!!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ dees kan me voorstellen dat het wel zwaar is hoor,...moet je mannetje weer aan het werk volgende week? Spannend zeg een sollicitatiegesprek! Vertel! (of heb ik wat gemist )

Met mij gaat het super! Voel me heel anders als Morris ben bijna niet moe en misselijk 2x rond 7 weken en 1 week hoofdpijn nu genieten van me buikje wat bolt! En een paar dagen terug een gevoel dat ik weer een jongen krijg :D Maar nu twijfel ik weer heel erg...haha ik ben ook zo benieuwd...al het ik echt geen voorkeur gelukkig,...had laatst nog een moeder gesproken die graag een meid wilde en een jongen kreeg daar het ze het nu nog wat moeilijk mee!!! Zielig he...volgens mij kan je daar ook niet heel veel aan doen maar als ik jou ook zie (lees) dan denk ik weer 2 jongens ook leuk :D Zo vroeg op elkaar! Dus hier maakt het niet uit...voor manlief ook niet. Succes he vanmiddag!!!

10. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, uitgaande van een 28 dagen cycluse; 9-11!
    Zijn riti en doortje trouwens al bij jou op kraamvisite geweest voor ons kado:D? Kan zijn dat ik dat gemist heb...

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: kun je aanstaande Maandag?
    Zwemmen is dicht dan, dus heb de hele dag niks :)
    Kom ik je lekker gezelschap houden, en je helpen...

@Hier: zoow beide kids wakker, zijn lekker aan t spelen.
    Peter is op de speelkamer ene tekening van Tom & Jerry aan t maken die gaan we de volgende keer inschilderen. :D
    Vind Layla erg leuk om naar te kijken.

Kga zo maar ns wat doen, moet nog 1 strijk wegwerken, tasjes zijn al gepakt :)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; jeroen moet en gaat volgende week echt weer aan het werk. Het zal vast ook wel meevallen maar ik zie het nu ff als een flinke berg.
    Grappig he die wisselende gedachtes over het geslacht, ik had dat net zo.
    Ik gok erop dat je een jongen krijgt.

@mroos; ze komen 14 maart langs, gezellig!

@hier; heb ze gesprek voor evv functie, 24-28 uurs contract in een woon zorgcentrum.
    In de hoop op meer vastigheid qua uren en dagen.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dretjuh; as maandag is mijn agenda leeg, ik vind het prima!

14. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, oke leuk, gezellig!

Boaz was blijkbaar ook erg moe van de afgelopen week.. Ligt nu al 3.5 uur te slapen terwijl hij vanochtend pas om 8.30 wakker was haha.

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was ik ook weer.... Net lekker gewandeld met uk. Het is echt heerlijk voorjaar buiten! Helemaal super! Net even weerbericht gekeken en het schijnt nog wel even zo lekker te blijven. Morgen werken mn vriend en ik thuis (uk op de creche), dus miss dat we dan even spijbelen voor een terrasje. Ik heb vandaag op mn vrije dag tenslotte ook best veel werk dingen gedaan.

@dees: Klinkt behoorlijk pittig! Is ook niet niks, 2 van die ukken (vind 1 al vermoeiend...)! Gun jezelf en Luca wat tijd en hopelijk hebben jullie snel een fijn ritme te pakken. Enne... plan je eigen dagen alsjeblieft niet te vol als je nog aan het herstellen bent!

@mroos: Wat een slaapkoppie! Ons meisje slaapt meestal 2 x 2/1,5 uur (ook niet verkeerd :D).

@joyce: Blijft een lastig dilemma bij jullie... Ben het wel met de rest eens dat jullie echt allebei achter de beslissing moeten staan om het bij 1 te laten. En de leeftijd van je man vind ik geen steekhoudend argument (kan me voorstellen dat het een beetje meespeelt, maar dan juist om vooral snel voor een 2e te gaan ;)). En zijn opmerking was een beetje flauw (sorry voor mn oordeel). Alsof je nooit moe mag zijn...Al met al lastige situatie...

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Manoe
    Super dat je de kleine nu al voelt. Moet wel een heel actief kindje worden denk ik...;)
    Hier alles ok. Begint langzaam te wennen, het hebben van 2 kiddo's. Wel nog minder tijd voor jezelf en elkaar. Komt wel weer goed...

Dees
    Wil je deel 1 ook hebben?
    Tip: De eerste week dat je alleen bent zo min mogelijk buiten de deur plannen. Laat Jeroen maar boodschappen meenemen op weg terug van zijn werk, of doe ze in het weekend. Zodat je op een dag helemaal niet buiten de deur hoeft. Dan kun je altijd nog kijken of je een stukje gaat lopen ofzo.

Vergeten te posten...Amy sprong op schoot, even vermaakt, in bed gelegd en lasagna voorbereid voor vanavond. Daarna Lizzy fles gegeven gekroeld en ook op bed gelegd. Maar daar is ze het zo te horen niet helemaal mee eens..

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Wil het niet horen... Zie enorm op tegen de eerste periode met 2 kleintjes.. Weer die gebroken nachten en die periode waarin je geen idee hebt welk truukje bij deze nu weer gaat werken.... Bedoel het niet zo negatief als het er nu staat hoor (ben hartstikke blij met zwangerschap), maar zie er wel een beetje tegen op....

@manoe: Was nog vergeten te reageren... Wat gaaf dat je hem/haar al voelt!! Super snel, maar Morris voelde je ook al heel snel. Ik voelde zowel uk 1 als 2 pas bij een week 17/18.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: ohh in NL nog lekker weer! jaaaah ikke blij want vandaag is het best bewolkt hier... jammer want gisteren was t mooi weer.
    Ikke blij dat ik vanavond weer in NL ben.

@Hier: zoow kids zijn super lief, peter's tekening van Tom en Jerry is super goed gelukt (foto's komen dit weekend nog wel)
    Tasjes zijn ingepakt, kids hebben schone luiers en schoenen al aan, dus nu de auto inladen en dan rijden we langzaam aan richting de trein.

Zal vanavond laat pas thuis komen, dus kom morgenvroeg voor ik naar de workshop ga nog wel ff snel spieken hier :D

dag dag xxx

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Manoe: Super dat je hem/haar al voelt. :D

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Snap precies wat je bedoeld hoor. Nieuw kindje is toch weer heel anders. Idd alles weer opnieuw uitvinden. Maar een tweede gaat wel meer op de automatische piloot hoor.
    Ben gewoon allang weer van die nachtvoedingen af. Had ik echt niet gedacht, dacht dat dat veel langer duurde, dus dat viel me reuze mee. Maar vind deze periode ook niet alles hoor. Zou het liefste naar een half jaar oud skippen. Ik ben ook niet creatief genoeg om zo'n baby de hele dag te vermaken. Na 5 minuten lieve woordjes ben ik eigenlijk alweer een beetje klaar... (wat klinkt dat naar zeg). Maar probeer het dan maar wat vaker en wat korter te doen om het een beetje goed te maken.

Zit al de hele dag tegen migraine aan te hikken. Het zet niet door maar gaat ook niet weg ondanks paracetamol of Ibuprofen...mmmm Vanavond ook nog eens visite, blehg...

Deel Deze Pagina