December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was weer de helft vergeten zie ik....

@dretjuh: GOede reis dadelijk! Het zonnetje schijnt hier idd nog heeeeeerlijk!

@elmo: Lieve spam!

@caruli: Miss spuit 11, maar vind de reacties die je op Mitchel krijgt echt belachelijk! En jouw opmerking over het waarom is super goed, laat ze maar lekker schrikken! Pech voor hen, moeten ze maar niet zo lomp zijn! En hartstikke leuk als je meekomt zwemmen! Kan je donderdag 10 maart ook toevallig?

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Succes met hoofdpijn! Vervelend als je ook nog bezoek krijgt dadelijk... Miss verzetten? Vond het zo'n puzzel in het begin. Al die mogelijke oplossingen en ideeen van iedereen en ondertussen heb je geen idee wat voor jouw uk werkt. Echt trial en error die eerste maanden. Ben zo blij met hoe het nu gaat (ze slaapt goed, eet goed, is altijd vrolijk). Ben daardoor beetje bang het heerlijke evenwicht wat we nu hebben dadelijk weer wreed te verstoren met uk2. Maar ach, ook dat is tijdelijk, na een half jaartje heb ik hopelijk wel door wat bij deze goed werkt.... EN idd super dat Lizzy al zo goed doorslaapt! Heeeeeerrlijk!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Kan het bezoek niet verzetten. Is de beste vriend van Ferdy. Normaal geen ramp als die komt, hoef ik niet te entertainen en kan mijn eigen gang gaan, maar nu komt zijn vriendin mee en dan wordt ik dus wel geacht acte de presence te geven. Verder heeft Ferdy een training tot 19.00, dus moet nog even een paar uurtjes alleen doorbikkelen.
    Idd trial en error, zoals nu... Lizzy heeft net een half uurtje geslapen maar ligt nu weer te huilen in bed. Wat te doen? Verveelt ze zich misschien en moet ik haar eruit halen? Of is ze juist prikkels aan het verwerken en moet ik haar laten? Moeilijk moeilijk

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meiden, ben ik ook weer even...geen puf om op iedereen te reageren...sorry....het is ook zo bizar druk op kantoor. Ik geloof dat we 5 nieuwe klanten erbij hebben...pfff... Ga zo lekker naar huis en weekend vieren!

Morgen ga ik bij Knorretje van het forum langs....er zijn er vast een paar die haar kennen. Haar kindje is ook alweer 1 jaar. Leuk!

Verder geen nieuws eigenlijk...saaiii.

Ik zag wel een knaltest van Mroos voorbij komen!! En een paar schitterend verklede kindjes. Leuk hoor!!

Nou meiden, ik ga er vandoor!

x

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat heb ik nou voor raar lettertype???

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Panos: Nee meezwemmen kan ik nu niet helaas.. :(

Hier: Vandaag naar de stad geweest en mijn oude gouden sieraden ingeleverd, dat leverde toch echt een mooie cent op zeg :$

Nu hebben we maar besloten vanavond even lekker uit eten te gaan, had eerst met zijn 2en gewild. Maar vriendin kwam langs en hoorde het en wil nu mee, dus we gaan met zijn 4en.
    Een andere keer misschien met zijn 2en.

Kids worden rond 19:30u door opa en oma opgehaald en blijven daar dan slapen.
    Heb er wel zin in, een keer weer even ertussenuit.
    En morgen komen ze Mitch om 10u terug brengen, dus kan ik hier even snel de was doen en stofzuigen enzo.
    Das toch altijd sneller en makkelijker gedaan zonder kids.

Fijne avond meiden :D

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai*

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou ben ik ook weer even. *gaap*
    Oh nog 1 nachtje en dan gaat Luuk een nachtje bij Opa en Oma slapen. Kunnen ik en Martijn even bij tanken is echt nodig.
    Op zich ging het vannacht redelijk hij is niet zo heel erg lang wakker geweest. Als dat vannacht ook zo is teken ik ervoor.
    Volgende week krijg ik als Luuk nog steeds zo slecht slaapt een bezoekje van de wijkverpleegkundige die wilde me graag wat tips geven en had als ze langs kwam veel meer tijd voor me.
    Ik had al aangegeven dat Luuk pas 2 weken slecht slaapt en ik me best een zeur vind. Maar dat vond zij niet. En toch schaam ik me dan een beetje. Het voelt net alsof ik mijn eigen kind niet kan opvoeden. Maar goed heb me erbij neergelegt en wie weet heeft zij nog iets wat ik niet heb geprobeerd.

Vandaag naar het cb geweest Luuk is weer goed gegroeid. 10.4 kilo. Hij heeft ook prikjes gehad en heeft niet eens gehuild zelfs de cb arts vond dat knap. :)

Zodra ik wat meer puf heb kom ik weer netjes op iedereen reageren. Ga nu lekker slapen. Tenminste een poging tot doen.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom me ook eens melden.. Heb ik eindelijk overdag meer tijd voor zp, vliegt ineternet er WEER uit :x
    duik zo m'n bedje in, heb hoofdpijn.. Tot morgen!

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    mRoos gefelicteerd met je zwangerschap meid!! Leuk.

Fijn dat je beebje lekker aan het spartelen was Doortje, geeft weer wat geruststelling toch?

Chicken, lekker weekend houden dan. Hier ook erg druk op het werk, pfff loop van hot naar haar...

Tijs slaapt hier nu al 4 nachten door; heerlijk. De truc....het badkamer licht aanlaten 's nachts. Nou goed als dat het is prima hoor...Misschien ook iets voor Lenn en Luuk?

Hier ook naar het buro geweest 10,6 kilo en 79cm. Lekker vent dus. Prikjes gingen ook prima. Gelukkig was de arts nu ook weer wat positiever over zijn ontwikkeling dan de vorige keer. Het komt wel goed met onze vent. Hij trekt zich trouwens nu zelf op in de box!!! Trots!

Wow Manou, da's snel dat je de kleine voelt. Ik voelde Tijs ook met 14 weken (zo af en toe), maar nu veel minder "rust" momenten om me daar op te focussen denk ik....heb nog niks gevoeld. Morgen naar de VK, lekker hartje luisteren!

Lekker slapen Roel, hopelijk een goede nacht zodat je hoofdpijn morgen weg is!

Ga de beestjes eten geven en met de hond lopen. Daarna bedje in...weer te laat :(

11. mroos

mroos Niet meer actief

Lekker vanuit bed, Boaz heeft weer heerlijk geslapen tot half 7 en slaapt nu weer. Ben ik de enige die nog een ochtendfles geeft? Een boterham als hij weer gaat slapen vind ik zo'n gedoe..

Gister zag ik dat er 2 onderkiesjes door zijn.. Is dat niet gek? 4 tanden en 2 kiezen..? Maar miss dat hij mede daardoor slecht siep!

@stink, ik snap je gevoel wel, maar als het bij ons nog langer had geduurd had ik ook iemand ingeschakeld, geen slaap of amper slaap voor zolang achter elkaar breekt je gewoon ontzettend op. Ik hoop dat ze goede tips voor je heeft..
    Wat goed dat Luuk niett huilde zeg!

Zo, ik ga weer verder slapen..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

hier een redelijke nacht gehad.. gister eind van de avond Lenn wakker.. binnen tien minuten lag ie gelukkig weer te slapen.. vannacht weer een keer wakker rond half 5.. ook weer gaan slapen.. toen om kw over 5 weer.. daarna geslapen tot kw over 6..

Zitten nu broodje te eten.. Lenn heeft geloof ik geen honger meer, die zit brood aan de hond te voeren;)

Gelukkig komt man vandaag thuis:)

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hoi meiden!

Ik ben er nog hoor!
    T is alleen vreselijk druk hier, daarnaast pc kapot geweest dus helpt ook niet mee.
    Lotus zit volgens mij in haar sprong......wil alleen mama.
    Wil ze op schoot, til ik haar op, wil ze er bijna direct weer af...staat ze nog maar met haar tenen op de grond...alweer krijssen en aan mij vast klampen.
    Verder loopt ze wel super inmiddels..ze had t uitgevonden en kruipt eigenlijk helemaal niet meer!

Even een ding net opgevangen:
    MROOS: gefeliciteerd meis! Super!

Heeft iemand een update-je voor mij?
    Hoe is t met Lizzy en Luca?

Ga ff douchen...........

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @MRoos: da's idd een aparte volging van tandjes, maar Boaz gaat nu snel zeg!!

@Pooh: zow da's snel dat ze niet meer kruipt, goed hoor!
    Dani loopt best oke, maar hij kruipt nog best veel. Luiwammes ;)

@Hier: reis gisteren is goed gegaan, Layla wilde alleen niet slapen. Vannacht ook goed gegaan.
    Layla is nu carnaval vieren als Sneeuwwitje :D op de PSZ *spam komt vanavond*
    Ik ga me nu klaar maken voor de taart workshop Vogelhuisje maken :D

Spam van de afgelopen dagen komt vanavond wel hoor! haha

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mroos: Fijn dat Boaz weer wat beter slaapt! Wij geven geen ochtendfles meer, maar staan echt op als uk wakker wordt (tussen 7u en 9u).

@stink: Hoe is het gegaan vannacht? Snap dat je cb thuis laat komen hoor! Slaaptekort is echt dodelijk en wie weet hebben zij de gouden tip...

@drjetjuh: Klinkt crea, bak ze!

@pooh: Succes met Lotus! Wel super dat ze nu zo goed loopt!

@collo: Visite overleefd gisteren?

Hier lekker rustig dagje vandaag. Mn vriend en ik werken beiden thuis en uk is op de creche. Vanmiddag gaan we denk ik nog ff wat leuks doen...

Btw, hebben jullie huisdieren? Ik vind het eigenlijk heel goed voor een kind om met dieren in huis op te groeien. Kunnen ze veel van leren en het is gewoon leuk. Ik wil het liefst een kat, alleen is mn vriend allergisch.... Een hond valt af (blijf lui :D). Twijfel tussen een parkietje of ratje. Jullie nog tips of ideeen?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    haha hier killerhond;) zou ook geen ander beest willen eigenlijk:) thuis hebben we vroeger parkieten gehad, maar wat een klereherrie maken die beesten.. voor mij geen vogel weer;)

Mroos
    wij geven af en toe nog een ochtendfles.. als hij om 5 uur wakker wordt maak ik er gerust één klaar hoor.. als hij m niet weigert tenminste..
    's nachts als hij niet meer wil slapen krijgt hij ook een fles.. zie daar niet zo'n probleem in..

lekker gedouched.. Lenn gooit sinds gisteren steeds speelgoed over het traphekje naar beneden.. Fijn..

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: THanks, was idd ff vergeten wat een takkeherrie die beesten produceren... Miss dan toch maar een ratje. Heb ik ook vroeger ook gehad en zijn grappige beestjes. Blijft jammer, wil eigenljk gewoon een kat (altijd gehad), maar die stomme allergie van mn vriend...

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    #678 Poohbeer, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
    @Dretjuh, komt vanzelf joh bij Dani.
    Hoe staat t met de verhuizing?

@Panos, hier geen huisdieren. Een hond is leuk, maar uitlaten niet..zeker niet in de herst/winter. bleh. We hebben een slang gehad hahahaha....hoeft maar 1x in de week te eten...qua verzorging een ideaal huisdier..verder natuurlijk saai. Behalve voor de kids uit de buurt...die vonden het mega interessant..

@Roel, ook lekker gedouched..ik ook...heerlijk!

@Doortje, ow ja...zag je echo's nog even snel! Prachtig zeg! Gaat goed! Niet voor niets geduimd!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    haha we hadden wel zielige gevallen hoor.. Parkiet 1 lag dood in zn voerbak.. Parkiet 2 was gewoon oud.. Parkiet 3 lag in zn waterbak :( daarna geen vogels meer gehad haha.. Buurman verderop heeft een papegaai.. Maf beest :D Floot altijd als er een vrouw langs liep haha.. 'Tjoeke tjoeke tuut tuut'.. Pff hele dag door :D zo leuk (vond de buurman niet maar goed;))

Pooh
    haha ja heb heerlijk gedouched :D ik MOET elke ochtend douchen, anders kan ik me de hele dag onwijs vies voelen.. geen idee waarom..

Straks even boodschappen doen.. Wilde morgenvroeg maar kreeg brief van de bank dat we morgen en zondag niet kunnen pinnen i.v.m. werkzaamheden ofzo..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hond/uitlaten
    je kan het ook treffen :D Killerhond weigert naar buiten te gaan als het heel koud is of als het regent/sneeuwt.. ideaaaal.. In het donker wil ze ook niet nadat ze is aangevallen door een vuurpijl.. Oke, das wel zielig natuurlijk, maar hier geen uitlaatrondjes met slecht weer en in het donker.. dan gaat ze snel achter het huis als ze echt moet.. anders houdt ze het rustig een uur of 2 langer op.. maf beest..

Deel Deze Pagina