mroos ja niks aan te doen, is niet anders.. moet vast ooit goedkomen Pooh wat een leuk gedichtje.. Hier krijgt Lenn straks een 'zeemanskamer' (duh wat een verrassing) met visnetten aan zn plafond en een helderblauwe kleur op de muren.. als bed een boot.. roer aan de muur enzo.. in de netten komen dan vissen.. tenminste, zo zit dat in mn hoofd
haha ja zoiets idd grappig.. ziet er mooi uit.. man maakte in de weekenden tijdens zijn opleiding de netten zelf.. Die werden dan geleverd aan visbedrijven.. Hij gaat dan bij zijn oude baas wat netten maken voor Lenn zijn kamer.. hebben op zolder ook nog wel wat liggen maar zijn niet zo mooi meer.. één muur komt een strook met vuutorens of met vissen, daar ben ik nog niet over uit.. hebben in de keuken nu een roer hangen met een klok erin, die gaat waarschijnlijk ook naar boven..
Leuk hoor! Dit was dus in 2003... Dan te bedenken dat we nog niet eens zo lang geleden hier de baby kamers zaten te showen... Ik zit ook alweer te denken wat ik met Lotus d'r kamer zal doen.
Hallo! Ik probeer weer een beetje in te halen, iedere keer als bijgelezen ben en wil reageren komt er wat tussen . Wat een lief gedichtje Pooh. @ maritieme kamers; heel leuk thema, lekker fris en stoer . @ hier; Maura is zo zielig. Heeft waarschijnlijk al snel na het slapen gaan dr luier vol gepoept en heeft er de hele nacht in gelegen. alles doorgelekt, slaapzak, bedje en een hele rode afdruk van de hele luier . Ze heeft er zo'n last van, loopt raar en durft niet te zitten. In bad ging ook helemaal niet, ze kon alleen maar jammeren. Uiteindelijk in twee hele grote zachte handdoeken tegen me aan kon ze zich ontspannen, ben zo maar even in de schommelstoel gaan zitten met dr. En terwijl ze zo ligt en op dr vuist kauwt (ze doet niet anders) kon ik ook zien dat haar onderkaak behoorlijk gebutst is, beetje bloederige vleesbende die doorkomende kiesjes. Maar goed, gaat wel weer over, maar ik wordt er zalf ook altijd een beetje sip van. (en kom meteen helemaal nergens meer toe aaaaaaah) Nu ff ontspannen met een bakkie koffie en dan aktietaxi!
haha ja is nog niet eens zo lang geleden duurt nog even voor we aan zn kamertje gaan beginnen.. zijn er nog niet over uit waar hij straks precies gaat slapen als er een tweede komt.. en wil hem eigenlijk op de leeftijd hebben dat hij kan aangeven wat mooi is en wat niet mooi is..
@Roel, ja hier duurt t ook nog wel even, maar brainstormen is altijd leuk. Haha...niets zo wispelturig als een peuter
@ Roeltje; leuk, volgens mij hebben ze al best snel voorkeur voor bijvoorbeeld een kleur of zo. @ leuke kinderkamer ideeën; heb een beetje te veel ideeën en te weinig kinderen en kamers
Iets héeel anders... we hebben ons eigen roodborstje . Ze zit altijd in ons tuintje, en op de schutting als je in de buurt bent. Als je dan op veilige afstand bent, hup zit ze er weer. Ben nu veel in de tuin aan het rommelen en iedere keer komt ze meteen kijken waar er iets veranderd is. Ze is zo leuk (niet dat ik iets tegen alle mussen, mezen en vinken in de tuin heb, maar die zijn met zn allen, zij is alleen)
hooooooooooooi ben ik ook! Wat een weertje zeg! (zit ik hier binnen met een kind dat slaapt...) Tuintje is gisteren helemaal gedaan, dus ik zou ook ff niet weten wat ik buiten moet doen... Vanmiddag ff wandelen, maarja, dan moet madam toch eerst wakker zijn! @pooh: leuke foto's! Hier komen pas thema's voor kinderkamers als we zijn verhuisd, dus dat duurt nog ff! Nu voorlopig samen in 1 kamer en roeien met de riemen die we hebben... @riti: wat zielig voor Maura d'r billen! Kan me voorstellen dat ze er enorm veel last van heeft... Dikke klodders creme dan maar he! Sterkte! En wat leuk een roodborstje! Zijn zo schattig altijd! @Mroos: mooie banner @iedereen: ik ben eigenlijk moe, lui, verveel me enzo....maar wil ook niet op bed gaan liggen...ga maar ff op de bank denk ik
@pooh: Mooie kinderkamer! @mroos: Wat weet je het toch weer lekker te verwoorden. Krijg spontaan medelijden met dat arme vogeltje.... Weer ff genoeg gewerkt (vind ik zelf). Ga zo lekker terras opzoeken! Yiiiiihaaaaaa!
Luuk heeft net zijn 1e losse stapjes gezet. Ben zo trots. Hij zelf volgens mij ook want hij straalde gewoon. *gaat weer verder met spullen pakken voor luuk, poetsen, was vouwen zucht, bijna weekend*
@ manoe: wat leuk dat iedereen positief was en je de kleine al voelt! @ dees: hoe ging je gesprek? en balen dat luca nog niet zo lekker drinkt... komt vast goed hoor! @ panos: klopt, was ook flauw, en klopt, moeten er beiden achter staan en klopt, leeftijd is argument voor snel, maar snel betekend nu en nu voeltie zich niet lekker.. dus eerst zorgen dat dat goed zit en dan verder kijken @ chicken: wat leuk dat je bij knor langs gaat! hoe gaat het met haar? @ tutten enzo: doen jullie ook al elke ochtend voor de spiegel ff gezichtjes wassen en haartjes kammen? zijn we langzaam aan het invoeren.. net als handjes wassen voor het eten.. @ douchen: ik douche ongeveer 1x per 2 dagen, heb best droge huid en te weinig tijd... vriend ook.. en lianne ook in bad of douche.. meestal voor het slapengaan.. soms ook al eerder op de dag, hangt ervanaf hoeveel tijd we hebben @ pooh: wat een mooi gedicht! @ riti: ach wat zielig.. hoe gaat het nue met der? en wat lief dieroodborst! wij hebben een merel
Stink jaaa de eerste stapjes!! Geweldig nog even doorpakken meid, dan lekker vrij en heeeeeerlijk slapen vannacht.. Net lekker buiten gespeeld.. 2 huizen verderop word mijn buurvrouw door haar man geslagen.. politie doet niks.. (1x hebben ze aan de deur gestaan, maar aangezien ze ontkenden kunnen ze niks) Hoorde net van de buurvrouw die tussen ons woont dat ze zwanger is.. Al over de helft! Niemand in de straat wist dat.. in januari heeft ze nog een klap gehad, toen was ze dus al zwanger.. Tegen ons ontkent ze namelijk niet.. Paar buren hebben al gezegd dat als het weer uit de hand loopt ze altijd aan kan kloppen.. Maar dat hoefde niet, ze lostte het zelf al op.. In onze ogen geeft ze het dus toe.. Arm kindje straks zeg
@ tutten; haartjes kammen is niet echt wat, even wassen en handjes wassen gaat steeds beter @ Stink; jaaah Luuk aan de wandel, wat stoer zeg! @ ego; ik ga met Maura mijn ouders opwachten (uh wat drinken en wat spelen dus ). Kom morgen 'pas' weer terug. Alles is aan kant, eten al grotendeels klaar en zelfs de jus voor het ontbijt is al geperst .