@roeltje Ja bedankt. Luuk word over een uurtje op gehaald. Wat een verhaal zeg over die buurvrouw. Maar het word wel lastig als ze zich niet wil laten helpen. Heb een hekel aan mannen met losse handjes. @riti Goe bezig. Tot morgen. @suus Geniet ze op de bank. @all Ga Luuk maar eens wakker maken. Hij slaapt nooit zo lang. Maar vanavond zal hij er ook wel later in liggen, mijn ouders kennende. Gelijk de laatste spullen bij elkaar rapen. Vanavond ga ik lekker gourmetten met mijn grote mannetje. Is een verrassing voor hem dan hé. Nou dames misschien nog tot strakjes, anders ...................
@Panos: wij hadden een parkiet, maar die is 3 weken terug overleden. Daarnaast 2 katten en 2 konijnen. Erg leuk zijn konijnen vind ik. Katten tja kunnen uithalen vooral als de kids aan zn staart trekken @Pooh: alles is helemaal over, we zitten 9 dagen in engeland en dan een dag of 4-5 bij mn ouders omdat peter's zoon naar huis komt. en zo wisselen we af. Leuke foto's van Max zn kamer! @Riti: ohhhh gossie arme Maura, dat ze daar niet wakker van is geworden dan zeg!! jeetje heb je ook veel werk aan gehad dan... Hoe is het nu met dr?? Beetje bekomen @Stink: ahhh wat goed van Luuk!! jeeeeeej wat een mijlpaal weer he @Tutten: hier elke ochtend ff wassen met zo'n zwitsal washandje, insmeren, aankleden, wangetjes creme, haartjes kammen, haarlotion en dan gel bij dani erin. Maar zijn haren worden nu al echt lang! *en bij Layla 1 keer in de week dr nageltjes lakken hihi* @Douchen: ik altijd 's avonds en Peter 's ochtends, de kids gaan om 7 uur in bad om de dag, soms elke dag. @Mroos: heee nieuwe banner, leuk! ahh november kindje is zeker leuk, zo net 1 maandje oud met de feestdagen, vond dat echt heerlijk met dani hoor! @Hier: zoow workshop was leuk! mooi eindresultaat! Ga nu de foto's van mn camera afhalen en op mn pc zetten, geef wel een gil als ze op hyves staan
Hallo!!! Heerlijk he dat zonnetje!! Voel me gelijk al een stukkie gezelliger Ik heb nu toch iets geweldigs!! Was gister bij de halfords en zag ik daar dus een moederstuur!! Geweldig maakt van elke fiets een moederfiets. Ik wist helemaal niet dat dat bestond. Ik heb dus een goede fiets dus vond het zonde geld om een mamafiets te nemen. Maar opstappen is echt lastig dus daarom stond mn zadel laag zodat ik eerst kon zitten en dN wegfietsen. Maar bij langere stukken kreeg ik best last van mn knieen met dat zadel zo laag. Net dat stuur erop gezet en is echt super. Ben er gewoon blij mee! En kost 60 euro dus dat vond ik best meevallen!
foto's staan op mn hyves hoor!!! Van Layla in dr sneeuwwitje jurk van de speelkamer MET muurtekening *moet alleen nog ingekleurd worden* Van mn vogelhuisjes cake dus doette maar snel kijken
Pooh Lizzy gaat voorbeeldig. Wel net als Amy savonds wat huiluurtjes, vooral jammer voor Ferdy, want die ziet haar alleen savonds. Maar ik leg haar gewoon in haar bedje en ga af en toe een aai geven. Goed dat ze bijna niet meer kruipt zeg. Hier zijn pas de eerste echte stapjes gezet. Panos Wilde eigenlijk helemaal niet bij de visite zitten...mijn laptop riep me de hele tijd. Veel boven met Lizzy bezig geweest. Wat voor huisdier je ook neemt, kijk altijd even of het wel diervriendelijk is om er 1 te nemen. Konijnen bijvoorbeeld zijn echt heel verdrietig als ze alleen in een kooitje zitten. Je kunt er wel 1 houden maar die moet dan echt heel veel aandacht krijgen. Twee ratjes zou ik wel leuk vinden, maar die zijn nog wel wat fragiel voor deze leeftijd kinderen. Onze katten zijn wat beter Amy-proof... Is zo'n naakte kat niks voor je? Mroos Als Amy naar het KDV gaat krijgt ze een fles. Da's gewoon luiigheid van onze kant. Als ze thuis is krijgt ze meestal of pap of een boterham, maar onze dame is altijd pas laat wakker. Panos Je hebt er je parkiet ws alleen maar een plezier mee gedaan. Die is nu in de parkietenhemel... RiTi Ach, wat zielig. Voel me atijd zo slecht als dat gebeurt. Alsof ik het op een of andere manier had moeten aanvoelen dat mijn kind verschoont moest worden... Heb trouwens Weleda Calendula billenzalf voor Lizzy, die heeft ook van die gevoelige billetjes en dat is echt superzalf. Veel beter dan Sudocreme (en ik ben dol op Sudocreme) Stink Whoehoe!! Wat een mijlpaal he? Roeltje Heb geen respect voor die buurvrouw van je. Leuk een kind op de wereld zetten met zo'n lul van een vader. Kans is erg groot dat ie dat kind ook regelmatig gaat meppen. PSje Heb dat stuur een keer op de jonge gezinnenbeurs gezien. Dat werkt dus echt? Ik heb nl. een aluminium stuur en daar mag sowieso geen zitje aan, dus moet al een nieuw stuur kopen als ik een zitje wil plaatsen.
Collo Nee kan daar ook totaal geen respect voor opbrengen.. Dat je het toelaat om je verrot te laten slaan door je eigen man ala... Iedereen probeert haar te helpen maar ze wil niet.. Prima.. Maar dat je bij hem blijft als je zwanger bent? bah nee.. En misschien slaat hij zijn kind niet (je weet nooit), maar dat je het toelaat je eigen kind te laten zien hoe je je laat slaan, nee gaat er bij mij niet in.. Stink oeh lekker, gourmetten.. Veel plezier en geniet er van meid.. Heb nog niks van m'n man gehoord.. Van de week is er een visserskotter omgeslagen.. 3 werden er gisteravond nog vermist.. Alledrie uit dezelfde familie.. Twee broers en een zwager geloof ik.. Hakt er dan wel even in.. Gelukkig weet ik dat man vanavond pas terugkomt, ze hadden maandag pech dus zijn laat weggegaan.. Komen dus automatisch laat terug, maar ben stuk geruster als ie een sms heeft gestuurd zo maar eens aan het eten beginnen..
en de uurtjes kruipen voorbij.. nog niks van man gehoord Lenn is niet lekker, al moet ik eerlijk zijn dat zijn humeur prima is.. Verhoging (37.8) onwijze luieruitslag.. sinds gisteren al rood en bultjes dus flink in de weer met sudocreme.. lijkt eindelijk te helpen.. Gisteren gilde hij het uit bij het verschonen, dat word minder gelukkig.. Hoest en proest, zo'n blafhoest zeg maar.. En wat blijkt... 2 kiesjes boven staan op knappen links is wat paarsig en wordt wat dik.. Recht is witte punt zichtbaar.. Binnen 4 weken 4 kiezen. Arm schat heeft er echt last van.. Ligt nu lekker op bedje.. Gekke kind heeft vanmiddag een kwart peer gegeten tot vorige week moest ie niks weten van vers fruit.. Meneer bliefte alleen potjes.. Lijkt ie nu op terug te komen ik duik met een kop thee lekker op de bank..
zoow kids liggen lekker op bed. Net foto's opgehaald, 285 in totaal, dus die ga ik nu maar ns per datum en kind sorteren en dan een keertje inplakken, maar daar ga ik nog wel ff zoet mee zijn
@collo: ja het werkt echt! Veel meer ruimte om op te stappen. Ik ben er echt blij mee, vanmiddag heerlijk gefiets. @roeltje: ik hoop dat je snel bericht krijgt van je man. Ahh arme lenn, ook al zoveel kiezen in 1 keer. @dretjuh: veel plakplezier Fijn weekend allemaal!! Lekker genieten van het zonnetje hoop ik!
Al die kiezen! Hier ook 4 weken een drama geweest en nu al 5 dagen heerlijk weer aan het doorslapen! Mama is blij!! Vanmorgen op controle geweest bij de VK, mooi hartje gehoord en BM was goed gegroeid. Bloeddruk wat laag 100/60, dus lekker dropjes eten! Moet ook nog foto's bijbestellen Dretjuh....pff kan het nu al moeilijk bijhouden, laat staan met twee straks! Lekker gegourmet Stink; altijd zo gezellig! Huisdieren; hier cavia (binnen) en twee konijnen (die zitten buiten) en een hond. Konijnen vind ik wel erg gezellig, ze hebben een grote ren buiten en kunnen dan altijd in en uit de kooi lopen. Ochtendfles; hier eigenlijk nooit gegeven.....alleen echt in het begin dan. Daarna altijd uit bed even wakker en spelen. Tutten; hier ook hoor! Lekker insmeren en prullen. Deze week labello op zijn lippen; zijn echt schraal. Ziet er echt schattig uit als ik het op ga doen; tuit hij echt zijn lipjes!
heb nog steeds niet gehoord heb m al een sms gestuurd maar is ook niet aangekomen.. volgens mij heeft ie nog geen bereik.. normaal komen ze nooit zo laat thuis.. tenminste, niet de laatste paar maanden.. begin een beetje de kriebels te krijgen
@Happy: nou je mag lekker zoutjes eten dus Ik heb op mijn pc een mapje staan van de kids wat ik wil laten afdrukken en elke maand zet ik daar de foto's in die ik wil afdrukken. Zo 2 a 3 keer per jaar laat ik alles afdrukken @Roeltje: oeh nee dat zou ik ook niks vinden als hij nooit zo laat thuis is en niks van zich laat horen / niet te bereiken is. @Hier: hmm stickertjes van de foto's zijn op, handig! Tja morgen maar nieuwe halen Ga morgen trouwens met de kids en mn moeder zwemmen in tongelreep, iemand die ook gaat ??
Halloooo! Weekend!!!! Joepieieieieie! Morgen weer bij een huis in Haarlem kijken Wel alles gelezen, maar ben er moe van haha @roel: al iets van man gehoord? Ik zou ook in de zenuwen zitten! @chicken: testen gaan morgen op de post, schepje (zeg maar gerust schep) hcg zit erbij!
Man heeft net sms gestuurd.. ze hebben nu pas bereik dus zal wel nachtwerk worden.. Ach ja, Lenn slaapt toch kut 's nachts dus op zich maakt het weinig uit
oja, ik ben er ook echt van overtuigd dat ik rozijntje voel! plop plop, en het zijn NIET mijn darmen! ook een herkenbaar gevoel Sara voelde ik bij 13 weken! en voor de rest een heerlijk schimmeltje te pakken...heb er heerlijke tabletten voor gekregen...ben benieuwd blugh!
haha zou wel een stunt zijn he.. heb man net gesmst dat ik zondag uitslaap dat was goed haha.. heb m vast gewaarschuwd.. heeee wat leuk! plopjes lekker vroeg
ow...zie het nu dat het echt laat gaat worden, bah. Jij voelt de kleine ook al Doortje; gaaf! Ik wil ook!