December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Fijn dat je man een teken van leven heeft laten horen.

Dretjuh
    Misschien morgen zwemmen, weet het nog niet zeker...Hoe laat ga je?

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: ja denk dus echt dat het de baby is, maarja is er vroeg natuurlijk :) Wanneer voelde je tijs?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga weer afsluiten, lekker slapen!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bij 14 weken...nu nog niks :(

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat vroeg allemaal. Ik voelde ze beide pas rond de 18-20 weken... Dat ik het echt zeker wist dan...

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heb er zo'n zin in om het weer allemaal te voelen; heerlijk! Bij Tijs dacht ik het vanaf 14 weken, maar voelde het echt bij 17 weken. Nog even geduld dus!!

Heb eindelijk de fotoboekjes voor de oma's besteld...wilde dit al doen voor zijn eerste verjaardag....mmm beetje later dus.

Ga nu naar bed; want 1 nadeel van het weer doorslapen; meneer is meestal 7.30 wakker...Misschien tot morgen ff (want we gaan ook carnavallen!!)

Iedereen alvast een leuke zaterdag!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: weet ik eigenlijk niet haha, Layla slaapt nog steeds !!!
    Zal wel rond 12 uur zijn dat we daar zullen zijn

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

@doortje: nu al gevoeld? Wauw! Ikke Maud bij 16 weken en brusje pas bij 18 (placenta voor) MAAR nu voel ik ukkie 2 zo vaak en goed dat de schade al is ingehaald! :D (zou haast af en toe willen dat hij/zij wat minder vaak klem zit bussen bekken en ribben...)

@happy: jullie ook carnavallen, leuk! Wij gaan vanmiddag ook naar de optocht met Maud in het apenpak! Tijs heeft toch een leeuwenpak?

@roeltje: de avond/nacht overleefd met man en zoon? hopelijk! Morgen lekker uitslapen!!!

@hier: Maud heeft gisteren weer ongeveer 8 stapjes per keer op en neer gelopen van mijn vriendin naar mij, en dan corrigeert ze zichzelf nog keurig ook als ze uit evenwicht raakt! Oftewel, dat meisje kan ECHT supergoed lopen! (alleen gelooft ze het zelf nog niet helemaal...) haha! Ze doet het al weken ZO goed!
    Maar vanaf nu kan ze gewoon lopen vind ik hoor! :D:D:D

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Wat supergaaf dat Maud nu goed kan lopen :D
    Hopelijk stapt ze er vanaf nu vrolijk op los.

@Doortje; Jeetje, ukje nu al voelen?! Dat is super vlot zeg :)
    Ik voelde Luca pas bij de 23 wkn (placenta voor), Beau voelde ik zo rond de 18 wkn.

@Dretjuh; Veel zwemplezier vandaag!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal

Even proberen globaal bij te lezen. Was vrijdag de hele dag druk en zometeen gaan we naar mijn vader en zijn vrouw om het te vertellen. Morgen naar mn schoonouders (weten t al) en samen met hun naar mn schoonzus en zwager om het te vertellen en hun nieuwe huis te bekijken.

Mroos
    Wat een prachtige knaltest zag ik voorbij komen! Dringt het al tot je door? Hier nu pas een beetje haha:p.

Baby voelen
    Yep, ik voel m ook al hoor;). Rond 10 weken 2 keer dat ik het al dacht maar het niet kon geloven en nu al vaker:D. Herken t goed van de vorige keer:D. Bij de sept mama's zijn er al meer die het voelen, wel degene bij wie het een tweede of derde kindje is.

Stink
    Hopelijk heeft de wijkverpl goede tips voor je! Milan heeft ook een aardige tijd gespookt (veel nachtmerries), maar sinds een week slaapt hij weer goed. Hopelijk blijft het zo. Ik heb m nooit bij ons in bed genomen. Hier hielp het om even beneden te gaan zitten, flesje opgewarmt water en dan weer naar bed. Succes! Pfoe lees nu 3 x per nacht wakker...Zo erg was het hier dan weer niet...soms 1x en sowieso elke ochtend om 6:00 of 6:30. Balen hoor.

Douchen
    Hier werd 2 keer per week geadviseerd voor Milan, omdat Milan nog steeds een erg droge huid heeft die echt openbarst op sommige plekjes.

Sorry
    Heb wel alles gelezen verder, maar moet me klaar gaan maken...Moeten nog een uur rijden voor we er zijn en Milan klaar maken. Tot snel

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Even snel enorm ego......ik heb m'n examens gehaald!!! Een 7 en een 8 zelfs! Ben supertrots op mezelf. Ik hoef nu nog maar één vak en een scritptie..woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Zo en nu Milan uit bed plukken, boodschappen doen en mezelf een kadootje geven..hihi

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd!!! goed zeg!!!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Joehoe!! Gefeliciteerd met je goede cijfers :D

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gefelicteerd Chicken, kei-goed!

@Suus; inderdaad een leeuwtje. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt! Knap van Maud zeg!!

Leuk het nog verder vertellen he Lotte! Veel plezier hoor.

Tijsje in bedje, straks naar de optocht. Ga nog even strijken (BAH!)...

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chicken: gefeliciteerd!!! Super goed meid, mooie cijfers! Wat ga je voor jezelf kopen??

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    CHicken: Gefeliciteerd :D mooie cijfers hoor!

Suus: Leuk zeg dat Maud nu loopt :D

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chicken
    Gefeliciteerd en wat heb je gekocht?

@suus
    Wat een mijlpaal he dat lopen? Nu worden ze echt groot.

@all
    Nou echt heerlijk uitgeslapen. Werd eerst om 07.00 wakker maar ben gelukkig weer in slaap gevallen. Daarna samen heerlijk in bed tv gekeken en gegeten.
    Wilde we boodschappen gaan doen starte de auto niet. Heeft dat ding nog nooit gedaan. Maar goed hebben nu dus een andere accu nu maar hopen dat het stiekum toch niet de dynamo is.
    Zometeen mijn kleine man ophalen bij mijn ouders en daar mee eten.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @stink; Lekker dat je weer een beetje bijgeslapen hebt, wat kun je je dan weer een ander mens gaan voelen he.

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Inderdaad kan er weer helemaal tegen. Hopelijk schiet mijn man op heb zo'n zin om Luuk te knuffelen. :D
    Hoe is het daar eigenlijk? Gaat het een beetje met twee van die kleintjes? Is het wat je ervan had verwacht?

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Chicken, gefeliciteeerd!

@Suus, wat leuk!

@Stink, lekker hoor, even uitslapen.. Nu hopen dat Luuk zich ineens herinnert wat doorslapen is;). Hoe heeft hij vannacht geslapen?

Deel Deze Pagina