December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mroos
    Dat weet ik helaas nog niet. Heb express nog niet met mijn ouders gebeld. Ben nu aan het wachten tot dat mijn man thuis komt zodat we kunnen gaan.
    En laten we inderdaad hopen dat hij het nu wel kan. :) Maar Zondag is ook nog mijn uitslaap dag. hihihi

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: gefeliciteerd met t behalen van je examen!! Je mag zeker trots zijn

@Dees: hoe laat zal ik maandag bij je zijn?

@Hier: zwemmen was erg leuk! Kids waren nogal moe daarna, hebben lekker in de auto geslapen.

Hier wat spam :D

Bekijk bijlage 135120

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Mooie spam. En lekker rustig in het zwembad of niet?

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wel weer gelezen via de iphone maar nog niet gereageert, dus de helft ben ik alweer vergeten...:)

@stink: Heerlijk dat jullie lekker hebben kunnen bijtanken!! Slaaptekort is dodelijk...

@dretjuh: Leuke spam van het zwemmen! Was zeker lekker rustig ivm carnacval? Ik wilde ook nog gaan, maar mn vriend had geen zin... Miss gaan we nu morgen.

@chicken: Van harte! Super hoor! Ben benieuwd wat je voor jezelf gekocht hebt!

@suus/mroos: Leuk dat Maud en Boaz lopen!! Onze uk doet het ook steeds verder en steeds meer uit zichzelf. Dus ook ik vind dat ze inmiddels echt kan lopen!! Op naar dr eerste schoentjes!

@riti: Hoe is het geweest met je ouders? Lekker van het samenzijn genoten?

Vandaag lekker saai dagje. Zijn vanmiddag nog wel even gaan fietsen, maar durfden het niet aan ergens te gaan lunchen ivm carnaval. Oja.. de optocht van Oerle (wel 3 thema wagens) kwam hier nog door de straat. Was de eerste kennismaking van uk met carnaval. En zoals het een halve import baby betaamt vond ze het niet al te boeiend :D. Baal trouwens wel hoor, mn vriend gaat lekker carnaval vieren vanavond en maandag. En ik zit thuis met zwangere pens... Ach.. volgend jaar ga ik weer lekker mee! En waarschijnlijk hebben we zaterdag geen oppas, dus dan mag hij een jaartje thuisblijven omdat mijn vriendinnen uit het westen komen :p!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    dank je wel:) zeker leuk vertellen, ookspannend!

Chicken
    gefeli

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, hihi Boaz loopt nog niet hoor.. ja, achter z'n loopwagen.
    Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet voor de 18 maanden zal lopen, hij is op 1 of andere manier erg wankel.
    Hij doet genoeg andere dingen maar lijkt me erg leuk als hij zou gaan lopen.

Vanavond uit eten, zijn 2 jaar getrouwd, zwager past op.
    Schoonmoeder, die ik woensdag met oppassen, donderdag met iets langsbrengen en vrijdag met iets langsbrengen(het liefst zou zij iedere dag contact hebben) al heb gezien, belde vanochtend of ze even langs mochten komen. Toen dus even mijn grens aangegeven dat we vandaag geen behoefte hadden aan bezoek. Maar in hun familie is het niet normaal om je grenzen aan te geven dus werd meteen geirriteerd opgehangen.

Nu moet zwager(18 jaar) opgehaald worden ipv dat hij met de scooter komt, dan denk ik meteen dat schoonmoeder dat heeft geregeld zodat ze mijn man tóch nog even ziet.

De meeste van de tijd heb ik het geaccepteerd, mijn man heeft zich prima losgemaakt, dus dan zie ik het maar als; 'ze heeft daar nu eenmaal behoefte aan en het gaat wel over als we over 2 jaar wat verder weg verhuizen.. tis haar manier van liefde tonen.'.

Maar af en toe kan ik er zó gek van worden aaaah.
    En zeker omdat ik sinds gister de hormonen door mijn lijf voel gieren -daar heb ik altijd heeel erg last van- baal ik nu even een beetje.

Maargoed, man is bijna thuis dus dan gaan we er vandoor, wordt vast gezellig!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; wat een heerlijke foto's weer

@ Stink; wat lekker dat jullie even een nachtje hebben kunnen slapen, ik hoop heel snel weer!

@ Panos; wat een heerlijke 'saaie' dag.

@ Mroos; gefeliciteerd, en heel veel plezier vanavond!
    (en schoonmoeders, beuh... succes met je hormonen meid, die zijn echt geen combi met schoonmoeders)

@ hier; vond het superleuk dat mijn ouders er waren! Maar vond het eigenlijk ook wel erg hard werken :) (had ik wel een beetje ingecalculeerd). Weet ook eigenlijk niet of zij het wel echt leuk vonden. Maura was erg moeilijk, wel lief maar extreem veeleisend en jengelig. Nu waren dr billen gisteren natuurlijk heel pijnlijk (tot bloedens toe :(), daar wordt je ook naar van.
    De billen gaan heel hard vooruit in ieder geval!

@ Collo; jaaah hier ook de weleda billencreme, die vind ik zo lekker :). Daarnaast ook pure zinkzalf.

@ nu; heel erg moe

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoooi!

Vanmiddag naar de carnavalsoptocht geweest, Maud vond het geweldig!! Ik zal eens ff wat foto's op de laptop gaan zetten!!

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ons aapje!!!

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    close up

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    En nog 1 met het hele gezin ;)

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dretjuh: leuke zwemspam trouwens! Zijn dat passende bandjes voor zijn leeftijd? Ik ben namelijk ook een beetje opzoek, maar heb nu bandjes vanaf 11 kg.. Ze zijn ook nog wat aan de grote kant...

@riti: rust lekker uit...

@mroos: oef, ik ken het precies!!! Mijn schoonmam is een schat, maar zou ook het liefst iedere dag Maud willen zien... tja, gelukkig woont ze hier 20 minuten vandaan, dus blijft het bij 2x per week...

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
  16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @stink: Super knap van Luuk!!

@mroos: Sorry, haal de ukken soms een beetje door de war geloof ik :). Heel veel plezier vanavond! En sterkte met je schoonouders... Altijd een leuk onderwerp, zeker in combi met hormonen... Adem in, adem uit.

@riti: Lekker uitrusten! Kan me voorstellen dat het vermoeiend was, zeker als je niet gewend bent elkaar lang achter elkaar te zien....

@suus: Super leuke carnaval spam van Maud!

Zit hiet remy op de bank.. Vriend is lekker de zat aan het worden in de stad en ik zit met dikke pens aan de thee met chocolade eitjes. Weet dat het een probleem van niks, maar vind het gewoon even heel jammer dat ik weer feestjes moet missen...

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stink; aaah leuk filmpje!

@ Suus; Wat een supercute aapie is Maud!

@ Panos; pfff kan het me goed voorstellen hoor, neem nog een eitje, misschien helpt het een klein beetje. Volgend jaar mag jij weer!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @stink: wat goed van Luuk!!! Ik ging daarnet ook proberen om Maud te filmen, nou er werd dus niet meer gelopen, haha! Morgen weer een poging!

@Panos: ik hang ook alleen op de bank met de laptop en een dikke pens en toevallig heb ik ook net koffie op met chocolade-eitjes... :D
    En ook ik vind het toch maar een matige carnaval zo zonder biertjes e.d. Volgend jaar ga ik weer een avond helemaal los!

19. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Chicken goed meid!!! Mooie cijfers hoor :D

@ Lottie leuk dat je je beeb ook al voelt heerlijk he!!!

@ Suus klinkt goed zo lekker op de bank! Ja dat zal wel even afkicken zijn geweest voor je zonder een lekker biertje. Erg leuke spam trouwens!

@ Stink yeeeee Luuk loopt wat goed zeg!!!

Hier ben gister helemaal los gegaan voor nieuwe zwangerschaps kleding :$ Echt veel geld uitgegeven maar dan heb ik ook wel wat! Voor elke dag ongeveer wat anders ;) 3 broeken 1 jurk ongeveer 8 shirts en 2 overslag vesten! Was helemaal hyper en wilde vandaag weer dus heb nog een jumpsuite gekocht en een stoer 3/4 broek voor Morris! Dus hier weer helemaal blij en een hele kast vol want van Morris heb ik natuurlijk ook nog een hele boel! En die jumpsuit van queen mum is zooo gaaf!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: ahhh 2 jaar getrouwd, leuk leuk! gefeliciteerd :)

@Suus: geweldige foto's leuk!! Wij gaan dinsdag in Tilburg naar de kinderoptocht!
    Die bandjes.. tja pfff geen idee whahaha

@RiTi: fijn dat t leuk was! :) Ahh arme Maura met dr kapotte billetjes :(
    Hier pure zinkzalf voor de gevoelige huid van zwitsal, super spul!

@Panos: oehh chocolade eitjes lekker............ 40 kcal per stuk ahhhh ik wil dr niet aan beginnen hihi
    eet nu elke dag chips sinds ik bij mn ouders zit, pff elke avond spijt

@Hier: krijg net een smsje dat peter de vakantie naar Egypte toch heeft geboekt :D
    2 weken, van 19 juni t/m 3 juli :D is wel vroeg maar ben wel voor de tilburgse kermis terug hihihhihi :D
    Heb dr zin in!!!!!

Deel Deze Pagina