December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    En nu ga ik echt weer even werken... Zit enorm aan te hikken tegen escalatie mail die ik wil sturen. Met als gevolg dat ik weer van alles doe behalve werken.. Mail ligt nogal gevoelig in de kantoorpolitiek hier en wil een goed statement afgeven.. Zucht...

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    joepie!! 12 weken!

Panos
    ik doe mee! Heb ondertussen n aardig complex opgebouwd hier ook;):p
    alleen vind ik bakken wel leuk maar kan me nergens toe zetten;)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @panos; Ik zou graag mee willen maar dat lijkt me niet verstandig, die 10e valt dan nog binnen die 6 wkn.
    Een volgende keer dan maar voor mij.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    kleding is binnen. Ik pas de broeken! Hoop dat ik ze in t voorjaar/zomer ook nog pas;)

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ happy: het is geen nee, maar ook geen ja
    @ riti: bakje kan er hier ook uit, maar krijg dan nietalle zooi eruit..
    @ achterstallig onderhoud: hier ook het wekelijkse maar kastjes en koelkasten uitsoppen en vloeren dweilen schiet er vaak bij in
    heb wel nu dat "aan de slag met de huidhoudcoach" en dat werkt wel met opruimen in ieder geval.. de andere hoofdstukken ben ik nog niet.. ben wel al begonnen met de administratie ook op poten zetten..
    @mroos: tja... lianne slaapt door maar 's weekends iets langer dan 6:30 zou wel fijn zijn, haha ;) en als ze dan idd een keer midden in de nacht wakker word.. pfffff... dus respect voor de ouders waarbij de kindjes elke nacht dat doen..
    @ koffie: jep, zwart graag!
    @ riti: precies... het hoeft niet te blinken als het maar netjes is, toch? ;) verder ook heeel herkenbaar
    @ dees: mag je echt nog niet naar buiten met luca? of durf je het ook nog niet aan? Dacht dat het mocht als ze temperatuur goed konden houden?
    @ dretjhu en de rest: hoe kunnen jullie achter de laptop zitten zonder dat die kleine wandelaars/kruipers je storen? heb er hier 1 die zodra ze dat ziet, op schoot klimt... net als bij mannetje die nu op de ipad zijn boeken leest....
    @ collo: oeps.... hopelijk gaat het snel weg het witte en werkt de wasmachine nog wel gewoon.. volgende keer met azijn ;)
    @ panos: nee joh, ikke ook niet kunnen bakken hoor! ;) Volgens mij hebben we hier allemaal onze eigen kwaliteiten en is het bak-virus bij een aantal gewoon ff overgeslagen ;)
    en dat soort mailtjes zijn nooit leuk... sterkte!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hormonen.... sta ik bijna in de kruidvat te janken omdat ik er niet met een leeg AH wagentje in mag :( en ik wou allemaal groot verpakkingen pampers/doekjes en wat shirtjes halen, nou dan niet hoor stelletje lullos... :(:(:(

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

conclusie ik ben mezelf kwijt!!!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ bapsie: conclusie: ze zijn neit goed ebzig en jij betn zwanger

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @bapsie: Haha! Succes met je hormonen! Hoeveel maanden moet je nog ;)?

@joyce: Joehoe, een gelijkgestemde ziel qua baktalent :D! Ik heb zelfs een keertje van die kant-en-klare brownies (alleen water toevoegen) laten mislukken. omdat ik me vergiste in de hoeveelheid water (dl ipv cl). Dus....

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    man, man, mag ik even klagen?

Sara is echt zo zielig! Kotst alles uit wat erin gaat, is het niet meteen, dan wel een paar uur later (dan ruikt het zo heerlijk zuur!). Nu ook diaree bijgekomen... Dus ze zit nu in haar vierde setje kleren, aangezien alles onder de kotst en poep zit... En ik ruik er ook naar!!!! het lot van moeders :)
    Dokter vanochtend gebeld en adviseert ORS en eventueel een beschuitje of rijstewafel. Als er morgen ook koorts bij zit, dan gelijk bellen voor een afspraak. Koorst had ze gister en eergister, maar vandaag gelukkig niet!
    ORS gaat er goed in en blijft er in (afkloppen) en ze ligt nu voor de tweede keer op bed. Hopelijk gaat ze nog even slapen.
    Daar komt bij dat man ziek thuis kwam vanochtend. Dat zat er ook aan te komen. Dus het is druuuuuuuk! Hij ligt ook op bed, dus ik zit even op mijn gat!
    Ik kan gaan schoonmaken of zo, maar dat heb ik losgelaten. ;)

einde klaagzang!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Ik durf zelf nog niet echt naar buiten met Luca omdat hij zoveel was afgevallen en de kraamzorg me het heeft afgeraden.
    Morgenochtend komen ze van het CB langs en wordt hij ook weer gewogen....ik hoop dus maar op een mooi gewicht!
    Wordt echt knetter van mezelf om zo lang binnen te zitten.

@Lotte; Jeej, ik zei toch dat je de broeken wel zou passen :D
    Ben je verder tevree met het hele pakket? Kun je wel ff mee voort of niet :)

@Panos; Whahaha ons kooktalentje :p
    Geeft niks meid, al doende leert men :D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; Wat een rare mutsen daar zeg!!
    Het is niet altijd de schuld van die hormonsters...

@Doortje; Ach gossie, die zure lucht is niet lekker nee.
    Zo spuugde Beau eergister ook alles weer uit nadat papa hem een stukje van zijn witte bolletje had gegeven....schijnbaar viel dat erg verkeerd.
    Sterkte meis!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: hier ook vaak hoor, maar zodra ze zich ff goed kunnen vermaken probeer ik ff snel achter de laptop te schieten.

@Bapsie: ahh arme jij... kruidvat is ook verschrikkelijke winkel, wagentjes passen volgens mij uberhaupt niet

@Doortje: is niet klagen hoor, is ook super sneu als je kindje zo ziek is. Uiteraard heb jij je handen vol, maar sara poept en spuugt alles onder en voelt dr eigen duidelijk niet goed :(
    Hopelijk helpen de beschuitjes en de ORS

@Hier: kids krijgen honger en beginnen n beeetje lastig te worden nu..

Ik verschoonde net Dani's 3e poepbroek voor vandaag *zucht wat n poepdoos* en ik zag op zn borstkastje en ook wat richting zn buikje allemaal heeeele kleine bultjes ter grootte van een puntje.
    Hij krapte er op dat moment ook wat aan.

ff goed in de gaten houden

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *breaking news*

Het sneeuwt hier!!!

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dretjuh: ja, doe ik dan ook, maar dan ziet ze me zitten en hup ;) haha maar goed, misschien tochw at vaker doen want wil toch echt haar beebiesite op orde en mijn vakantie-fotoboek, etc
    en dan nog ff haar fotoboeken.

@ dees: ach so, snap het! wel jammer ja, tis best lekker als de zon er is... hopelijk mag het vanmorgen

@ poep en spuug kindjes: had lianne 2 weken geleden, bahbah! kreeg het in zakjes van de opvang mee ( de vieze kleertjes bedoel ik dan he).. maar mijn god.. stinken!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

tja kruidvat heeft wel leuke aanbiedingen en goede eigenmerk pampers dus ga er opzich graag heen...

dees en collo: hebben jullie een duo wagen gekocht?zo ja welke en hoe bevalt dit?

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @doortje: Beterschap met Sara! Zielig hoor!

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    sowww haha deel 9!!!! dat gaat snel! Mooi spam zag ik eerder ook van dees voorbij komen. Hihi daar gaat het erg van kriebelen!

Liefs,
    Mili

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    pfff.. de dag zit er al bijna op hier.. heb echt zo'n "jeetje wat ben ik onproductief vandaag" gevoel...
    heb even een inspiratie dip zeg maar.. genoeg te doen, maar waar te beginnen enzo.. pfff
    maar goed, morgen weer een dag ;)

Deel Deze Pagina