December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @manoe: ohhhh leuk lekker shoppen voor zwangerschapskleding :)

Hier voor de kids wat geshopt, was 400 euro kwijt en dan heb je nog maar 10 dingetjes *whoeps*

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dretjuh, heerlijk hoor :D Soms heb je echt zo'n shop dag! Lekkerrr naar Egypte! Doen jullie goed! Mooie tijd toch in juni!
    wij gaan de laatste week van mei en de eerste 2 weken van juni naar Spanje ook al zo'n zin in. En dan kan ik nog lekker met me buik overweg ;)

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ja opzich wel een lekkere tijd, wellicht in de herfst ook nog enkele dagen weg, dan is het mooi verspreid ;)

Oehh lekker spanje!

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dretjuh Vind juni echt het lekkerst zelf om weg te gaan lekker weer nog niet zo druk en de mensen daar beginnen net met een nieuw seizoen en dat merk je wel ze hebben er dan nog lekker veel zin in! Dus hier nog een paar jaar lekker in die tijd! Wat het je allemaal geshopt?

ben kapot meiden!, ga douchen en naar bed! Spreek jullie morgen weer!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Oke wat is er geshopt:)

Voor Dani:
    - donkerblauw spijkerbroekje van Imps & Elfs
    - azuurblauw t-shirt van McGregor
    - Felblauw vest van McGregor
    - 1 grijs/wit/zwart/roze gestreept sweatshirt van babyface
    - 1 " " gestreepte polo met lange mouwen van S&D Le chic

Voor Layla
    - donkerblauw spijkerbroekje skinny van de hema :D erg fijn ding!
    - een witte spijkerbroek van CKS
    - een donkerblauwe gestipt jurkje van Mim-Pi
    - een grijs/wit/roze vestje van Mim-Pi
    - en een t-shirt rood ook van Mim-Pi

Zijn nog dingen die ze nu aankunnen met shirt eronder maar ook lekker in de zomer zonder extra shirt eronder. Extra handig ;)
    Volgende maand de topjes en zomerjasjes enzow :D

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Nou bedankt :(... Na je opmerkingen over de paaseitjes ben ik maar overgestapt op de paprikachips. Vast stukken minder slecht ;)

@suus: Jij ook lekker saai op de bank dus. Idd volgend jaar gaan we weer helemaal los!!

@manoe: Goed geslaagd! Heb laatst ook wel paar dingetjes bijgehaald, maar blijf het zonde vinden veel geld aan positiekleding uit te geven.

@dretjuh2: Jij ben losgegaan :$!!

@vakantie:Wij gaan in april lekker 2 weken naar Andalusie. Nog even relaxen voor uk nummer 2 zich aandient...

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: nou neej niet echt ;) whaha maar tis zoow lekker he :D ohh kan dr ook echt niet vanaf blijven hoor

enneh tja ben zeker los gegaan, gebeurd eigenlijk elke maand wel, alleen nu zijn t wel wat duurdere dingetjes...

Enneh andalusie in april, ohhh ook lekker zeg!!!!!

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ga zo lekker mn bedje in, nog beetje lezen en dan lekker slapen. Hoop dat het lukt, vind het vaak lastig in slaap te vallen als mn vriend nog weg is. Ga dan toch soort van liggen wachten (klink nu wel erg neurotisch geloof ik ;))

Welterusten en tot morgen!

@dretjuh: Was het druk vandaag in de tongelreep? Wij willen miss morgen nog ff gaan.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Neej was absoluut niet druk!!

Ahhh net mn ouders overgehaald dat ze meegaan naar Egypte!!
    whaha nooit ged8 dat ik mn pa om kon lullen om verder dan oostenrijk te gaan whaahahhaa die houdt absoluut niet van egypte enzo maar doet t voor mn moeder.. ben blij voor haar dat ze dit kan meemaken :D

Zo en nu kruip ik mn bedje in :)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Goed van Maud! Het worden echt grote me8iden zo he?
    Het liefste aapje ever!

Chicken
    Joepie! Zat je gevoel toch goed he?

Panos
    Ruilen? Neem ik jouw paaseitjes, neem jij mijn biertje...
    Gaat het zwemmen donderdag eigenlijk nog door? En hoe laat dan? Mijn moeder moet nl. weer een beetje tijdig naar huis ivm repetitie van het koor, dus kan niet tot heel erg laat blijven.

Stink
    Fijn dat je zo lekker hebt geslapen....nu maar hopen dat het jullie wat vaker gegund is.

Dretjuh
    Hou eens even op met je calorieen....:( spelbreker!
    Oh, lekker vakantie.... Ik heb er ook al zin in!

Shopdag
    Heb een shopweek:) Wat....? Shopweken! Maar heb het inmiddels uitgepraat met Ferdy....hahaha Ik ga altijd shoppen als ik me niet zo happy voel. En omdat Ferdy zich schuldig voelde dat ik me niet happy voelde bleef hij maar geld schuiven en liet hij me nog meer kopen... Maar gisteren even gepraat en alles weer uitgesproken en nu is alles weer beter. Ferdy heeft het erg druk met werk en zijn eigen zaak en heeft het niet meer zo naar zijn zin op zijn werk. Dit reflecteert natuurlijk op thuis. Wilde mij er niet mee lastig vallan, voelde ik me weer buitengesloten, moest ook veel meer voor de kinderen zorgen in mijn eentje etc etc...
    Ach, ik en de kids hebben wel weer een nieuwe garderobe. Had nog snel even een nieuwe tankini moeten scoren....;)

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ff snel ons leeuwtje spammen ;) Hij vond het geweldig! Hij was de hele tijd mee aan het dansen en keek zijn ogen uit. Gaaf hoor!
    Bekijk bijlage 135197

Maud zag er ook al zo schattig uit!! Ik had Tijs zijn jas onder zijn pak gedaan (paste dan maar net..)

Jeetje Dretjuh; veel geld uitgegeven dan! Zien je kids er weer super uit zo, gaaf hoor.

Collo; dat doe ik ook als ik niet lekker in mijn vel zit..slecht voor de rekening, maar beter voor jezelf dan chips of chocolade. Fijn dat jullie het even hebben uitgesproken.

Lekker Stink weer ff opgeladen. Hoe had Luuk daar geslapen?

Tijs gaat maandag voor de allereerste keer logeren....ga m wel zelf mee op bed leggen (gaan pas daarna de stad in) Zie er wel een beetje tegenop...zal m wel missen als ik thuiskom...Maar misschien wel even lekker uitslapen...

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
  13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat een scheet!!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Leuke carnavalspam allemaal

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

@collo: arme jij dat je moest shoppen om je beter te voelen... MAAR je voelt je weer beter nu en hebt mooie spulletjes ;) Best een goed idee dus! Ik denk dat ik het maar niet voorstel aan Marc haha!

@zwemmen: oef, was het alweeeeeeeeeeeer vergeten, wat niet...Uhm Marc heeft deze hele week vakantie (is leraar) dus ik weet niet goed hoe het zal lopen hier... waarschijnlijk ben ik gewoon van de partij hoor!

@chicken: ik ben jou ook helemaal vergeten te feliciteren, wat een ENORM goede cijfers heb je gehaald! applaus hoor!! super!
    Ken je nana33 nog van het nod forum van toen? Ze is nu eindelijk 6 weken zwanger, zo gaaf!!!

@lotte: hoooooooooooooooi alles ok?

@happy: wat is Tijs toch een lekkere vent! haha! Leuke spam hoor! Ennuh dat logeren vond ik ook best moeilijk, en trouwens ik ben er nog steeds geen voorstander van als het niet hoeft hoor, maar het is ook wel heeeeeerlijk om tot 12 uur in je nestje te liggen...:D:D:D

@de rest: alles ok? het is weer lekker rustig hier dit weekend!

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Wat een rotnacht achter de rug.... Slaap ik eindelijk, word ik wakker van enorme hoeveelheid sirenes. We wonen vlakbij een uitgaanscentrum voor jongeren, dus er zal daar wel wat gebeurd zijn gister. Toen kwam vriend om 2u thuis en die werd al snel niet lekker dus die is de hele nacht op en neer gelopen naar de wc (en maar ontkennen dat het de drank was..). Daarna uk een paar wakker en het feest was compleet. Nu zijn we allemaal lekker gehumeurd hier :x... En morgen wil ie weer carnaval vieren....

@zwemdate: Wat mij betreft staat donderdag nog in de agenda. Begin van de middag afspreken? Uur of 12.30u?

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Was nog vergeten.... Fijn dat alles weer uitgesproken is thuis! Is ook niet niks 2 ukkies...Ergens wel grappig dat Ferdy dan maar geld blijft schuiven zodat jij je frustratie in winkels kan botvieren :D

@carnavalsspam: Echt super schattige pakjes!!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @collo: tja zat gisteren int zwembad en was zoow unhappy met mn buik... dat ik meteen weer in de calorieenstress schoot ;)

enneh niet happy voelen en shoppen tja tis een goed medicijn ervoor, mara helaas niet zo voor de portemonnee ;)

@Happy: wat een heerlijke spam zeg, super!!

@Zwemdate: owww zit in engeland :( fukkerdefuk.... kan die niet een weekje verschoven worden ??

@Hier: vanmiddag nog ff naar een winkelcentrumpje hier in T-Noord, daarna gaan we lekker wokken met zn alle... gezellig

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    hooooooi;) hier gaat ie wel en bij jou? Nog vaak last v hormonsters tegenover Marc?? Ga je er nu (on)bewust niet helemaal vanuit dat deze uk ook al snel zal komen?

Dretjuh
    Veel wokplezier!

Panos
    balen zo'n rotnacht! Sterkte

Hier
    zo naar m'n schoonouders

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dretjuh klinkt leuk al die spulletjes :D

@ Panos is eigenlijk wel zo dat het zonde is voor die korte tijd zo veel geld uit te geven voor zwangerschapskleding maar wil er gewoon leuk uitzien nu ik kan pronken met me buikje! :D Me zus heeft nog geen kids dus die heeft straks gewoon heel veel mazzel :D

@ Lottie hoe is het met jou? (Zie dat je online bent) heb je ook al zo'n buik :p haha ik wel hoor! Heb gister heerlijk geshopt vind het zo leuk weer allemaal! :D

Deel Deze Pagina