@Manoe: ik droeg altijd wijdvallende kleding ipv zwangerschapskleding, achteraf best wel spijt van. Bij de 3e ga ik ook gewoon voor zwangerschapskleding Zo'n jumpsuit is errrrug leuk! Maarehm... buikspam waar blijft dat allemaal, ik zie veeeelste weinig
@ Dretjuh nou dat had ik dus ook, had wel veel kleding toen ik zwanger was van Morris maar had nog wat shirts gewild en die heb ik nooit gekocht later ook spijt van gehad! Ik zal ff foto maken En wanneer een 3e voor jullie leuk zeg 3 kids....
joehoe meiden! wel bijgelezen, alles vergeten ahum... Zitten nu bij mijn ouders (blijven slapen) en gaan na sara's slaapje even op de koffie bij vrienden. Sara had gisteren in 1 keer 39 graden koorts... Was vanochtend gelukkig weer over. Gisteren weer bij een huis gaan kijken, oeh hier zijn we wel heel enthousiast over!! @chicken: pakje is op de post! @nana33: jaaaa die ken ik ook nog! heb haar gelijk een pb gestuurd! @carnaval spam: zooooo lief!! @manoe: wat een prachtige buik! knuf voor de rest!
@Manoe: mooi hoor voor 11 weken Dat wordt een toeterrrr een 3e komt als wij in een koophuisje in engeland zitten. We hopen volgend jaar te kunnen kopen, dus zodra we er in zitten en alles ingericht is beginnen wij voor een 3e Dan is Layla al 4 en dani bijna 3 dus mooie leeftijden
Goedemiddag, Nou Luuk word erg moe van al dat lopen. Hij ligt nu alweer te slapen vanaf 11.30. We hebben iets nieuws geprobeerd. We laten Luuk nu gewoon wat langer wakker. Gisteravond was het 21.30 toen hij naar bed ging en vanochtend was het 7.30 heerlijke tijd dus. Nu vanavond weer en dan gewoon proberen af te bouwen naar steeds vroeger. Wie weet helpt het. @suus Wat een schatje die maud verkleed. Vind het echt een super mooi meisje. En heb je nog kunnen filmen? @panos En alle paaseitjes op? @manoe Zo helemaal los op de zwangerschapskleding. Foto? Mooi buikje trouwens al. @dretjuh Jeetje alweer geshopt. Maag ik een stekje van je geldboom? whahahaha En naar Eygpte lekker hoor. Welke plaats? @collo Wat fijn dat de lucht weer geklaard is. En een nieuwe garderobe is nooit verkeerd toch? @happy Wat ziet thijs er leuk uit in zijn pakje zeg. @doortje *knuf terug* @lottie Heb jij ook nog buikspam? @all Zo strakjes maar eens naar de optocht kijken. Luuk en mezelf nog even in ons boevenpakje hijsen. Papa gaat als biertje. hahaha Zal strakjes nog even spammen. Fijne middag allemaal Oh ja nog bedankt voor de reacties op mijn hyves , erg leuk.
@stink: nee, nog niet gefilmd... helaas.. Gisteren wel 3x een poging gedaan, maar dan vertikt ze het! hmmm, straks nog maar eens proberen! Wij gaan zo ook nog ff de hort op, dus tot vanavond allen!
@Doortje; Een huis in Utrecht of elders? Ben heel benieuwd! @Manoe; Wat een prachtige buik heb je! @Happy&Suus; Leuke carnavalspam Geweldig leuk die pakjes! @Dretjuh; Gaaf hoor egypte, misschien gaan wij dit jaar ook weer. Zitten er nog over te dubben. @Stink; Het valt idd te proberen, ik duim voor je dat het lukt! @Elmo; Hoe is het met jou? @Collo; Slaapt Lizzy nog steeds de nachten door? Om de hoeveel uur meld zij zich eigenlijk voor haar voeding? Ik heb echt zwaar het idee dat Luca maar niet tevreden is...meldt zich echt om de 2,5 a 3 uur, heel soms 4 uur. We bieden hem 100cc aan maar vaak drinkt hij er maar 60 a 80 van op... Wordt er een beetje moedeloos van @hier; Gisteravond bezoek gehad van een oud klasgenootje van de vpk opleiding, erg leuk en gezellig! Ze gingen pas weg rond 0.00u
Nou inderdaad dees! Vervelend dat Luca zo ontevreden blijkt wat betreft de voedingen zeg.. Hier een lekker zondagje, vanochtend kerk(altijd leuk, zijn veel jonge kinderen dus Boaz heeft heerlijk gespeeld), vanmiddag ging hij lekker slapen en hadden wij even tijd voor ons zelf, net een stuk gefietst met zijn 3en en nu is Boaz lekker zelf aan het spelen. Hoe zijn jullie weekenden??
@ Stink; hopelijk werkt het en kunnen jullie alledrie lekker slapen @ Dees; wat zwaar dat Luca jullie snachts zo bezighoudt. Wat leuk dat je gisteren zo´n leuke avond hebt gehad. @ Mroos; klinkt als een heerlijke zondag! @ weekend hier; gisteren helemaal gaar van alle drukte heerlijk op tijd in een schoon bedje gedoken . Vanmorgen was het wel vroeg, Maura was ook eerder naar bed gegaan omdat haar slaapje van gisteren overdag heel kort uitviel. Ben vanmorgen als een dolle door het huis gegaan terwijl papa met Maura ging badderen. Daarna ging hij de stad in ivm voetbal en heb ik het heerlijk rustig aan gedaan met Maura. We zijn lekker gaan fietsen en naar de kinderboerderij geweest. Zo leuk, een heel lief gevlekt lammetje van een week oud . Verder nog wat zwangere beesten en jonge konijntjes. Maura wou alle dieren een kus geven .
@ Happy; wat een leuke foto's van Tijs! Wat spannend dat hij voor het eerst logeren gaat, gaat vast erg goed! @ Panos; ai wat een rotnacht. Vandaag een beetje bij kunnen komen? @ Collo; wat goed dat het uitgesproken is. Leuk lekker veel nieuwe kleertjes . @ Manoe; wat goed, heerlijk van genieten en mee pronken inderdaad! Mooie buikspam! @ Dretjuh; wat een heerlijk vooruitzicht dat je vakantie al geboekt is, leuk. En wat gezellig dat je ouders ook meegaan. @ Doortje; dank voor de knuf . Hoe is het nu met Sara, was het een eenmalig iets? @ Suus; hihi eigenwijs Maudje dus
@mroos; Klinkt idd als een heerlijk relaxed weekendje Hier was het ook rustig, vandaag nog bezoek gehad van mijn schoonbroer. Voor de rest van de dag heb ik me bezig gehouden met het huishouden, 2 wasjes gedraaid, gestofzuigd, gedweild, ons bed verschoond etc. Beau heeft vanmiddag van 13u tot 17.15 geslapen!! Was wel ff lekker die rust.. @RiTi; Och wat schattig van Maura dat ze de diertjes een kus wilde geven Beau is ineens enorm knuffelig geworden, geeft kusjes en gaat onzettend lief bij je op de bank zitten. Daar kan ik echt bij wegsmelten!
@Stinkerbell: tja vandaag niet, want t winkelcentrum bleek toch dicht te zijn :S op een koopzondag website stond dat er 2 centra openwaren, maar was dus niet zo :S Enneh.. we gaan naar Sharm el Sheik. Hopelijk helpt al het lopen bij Luuk Zou een handige tool zijn @Riti: ahh leuk hoor dat ze alle diertjes wil kussen! ahhhhh beessie van 1 week .. wat lief!!!! @Dees: zoo druk bezig geweest, had je voor mij moeten bewaren joh had jij lekker van de Beau-Slaapt rust kunnen genieten Hoe laat zal ik morgen bij je zijn?? @Hier: Nou ondanks dat t winkelcentrum dicht was werd t toch nog leuk. Tante en oom (van t feest vorig week die stiekem getrouwd waren) kwamen op bezoek, zijn lekker met ons mee gaan wokken. Kids waren ook erg lief, Dani at niet veel maar Layla bunkerde lekker weg Nu flink uitbuiken
@Dretjuh; Wokken is zoooo lekker! Euh tja hoe laat morgen...daar vraag je me wat! Hoe laat wil en kan je hier zijn, je moet nog wel aan aardig stukje rijden ook
Manoe hai gaat wel goed hier ondanks dak wat kilo's kwijt ben heb ik vooral smiddags n dikke buik!! Hopelijk over n paar weekjes echt lekker showen!! Leuk dat jij ook al n buikie hebt gaan jullie n geslachtsbepaling doen? En hoe is t nu met jou verder? Las dat je geshopt had! Leuk!! Wil ook ik heb nog n irisbon, misschien kan ik die ervoor gebruiken? Geen idee wow die foto mooie strakke buik heb je! Echt al een zwangerschapsbuikje Stink heb nog wel spam, maar nog niet hier gezet dacht ik. Smorgens is m'n buik wel weer platter nu ik zo afgevallen ben. Ik wil je steeds pben maar dan vergeet ik t weer. Hoop dak er morgen aan denk als ik achter de pc zit (nu foon) Riti ahhh lief alle diertjes kussen!
@Dees: ehm.... tja... layla slaapt meestal tot 9 uur half 10... weet nog niet of ik haar meeneem, Dani wel is wel leuk met Beau toch ? of vind je dat te druk als ik ze beide meeneem? Ehm... kan rond 11 uur bij wel jou zijn hoor, als het later word kan ik alsnog bellen/sms-en als ik je nummer heb whahaha
@Dretjuh; Tuurlijk mag je beide kids meenemen, vind Beau vast wel leuk! 11u of later is prima, ben zeer waarschijnlijk toch alwel vroeg wakker...ligt er alleen aan of luca weer in zijn eigen bedje verder wil slapen. Zal ik je mijn nummer zo even Pb-en?