Ik weet trouwens ff niet wat ik meemaak!! Luca slaapt nog steeds nadat ik hem om 17.30 op bed heb gelegd...welliswaar is hij wel huilend in slaap gevallen maar daarna heb ik hem niet meer gehoord en ligt hij lekker te knorren in zijn bedje.
@Dees: oke leuk ik zal rond 11 uur bij je zijn Enneh ja is goed pb je nummer maar, ik moet met een oude rammelbak rijden, dus you'll never know whahaha tot morgen xxx en voor de rest... sleep well!!
@Caruli; Ben echt flabbergasted ! Als hij dat idd nou vannacht ook zo gaat doen...maar dat zal wel niet....ik verwacht dan denk ik nog net ff iets teveel van ons kleine ventje. Het is nog steeds stil boven, ik hoor hem wel zuchten en ademhalen via de babyfoon
Die zal denk ik straks nog wel wakker worden om te eten. Hoe vind Beau zijn broertje? Is dan ineens weer zo heel klein he
Ik verwacht hem wel binnenkort, anders is het wel heel vreemd ineens! Beau vind zijn broertje wel interessanter worden, gisteren gaf hij Luca een kusje....zooo lief! Alleen wanneer Luca beneden in de box ligt en begint te huilen en Beau ook beneden is wordt Beau wat onrustiger... Ik probeer (klinkt misschien vreemd) wanneer Beau op bed ligt Luca beneden aandacht te geven, of hij moet op dat moment slapen en wanneer Beau beneden is Luca naar boven te doen en in zijn eigen bedje te laten wennen overdag. Ik had ze nu veelal beide beneden, misschien dat dat de onrust bij Luca wat wegneemt... Het is inene wel weer héél erg klein, maar vandaag merkte ik wel dat zijn rompertjes van maatje 50 niet lekker meer zitten...hij groeit dus wel goed.
Het is ineens de aandacht goed verdelen he. Wow dan groeit hij super goed zeg. Het gaat toch allemaal zo snel zeg, als ik hier kijk dat Mitch al in de kleine maat 86 zit Hier morgen voor het eerst 1 hele dag zonder kids, 1 dag is eigenlijk te weinig voor het geen wat ik allemaal wil gaan doen. Het huis "even" poesten, medicijnen bestellen en halen, boodschappen doen, bakkie doen bij een vriendin enzo enzo. En dan oma maar denken dat ik zit te genieten van mijn kinderloze dag.... Hier nog een spam van Mitch laatst voor de t.v, helemaal geweldig vond hij het. Alleen jammer dat hij nog niet safe kan zitten, dus kan hem niet alleen laten. Hij kan zelf het stoeltje niet in of uit, ja eruit vallen...
hallo! @dees: wat lekker dat Luca al zo lang ligt te slapen! Hopelijk slaapt ie inderdaad vanacht ook nog zo goed! @caruli: wat een ontzettend schattige foto zeg! Hij zit daar echt 'de directeur' te zijn! haha! @hier: niks nieuws! vanmiddag nog een optocht gekeken en gecarnavalt in Made (familie Marc) en nu uitgeteld achter de laptop... Maud vond het weer geweldig, maar is daarna ook helemaal kapot! Nu is het voor ons lekker einde carnaval... Volgend jaar ga ik weer een avond helemaal los! Lekker alcohol drinken!!! haha! Fijne avond nog allemaal! en dees en dretjuh: veel plezier morgen!
@caruli; Ik moet idd ff nieuwe tactieken zien te bedenken nu, vooral omdat vanaf morgen mijn mannetje weer gaat werken en ik er overdag alleen voor sta. Maar dat gaat vast goed komen hoor. Mitch in maat 86..hmmz Beau zit nog in 80, sommige dingen zelfs 74 Lekker zo'n dagje voor jezelf, pak ook ff die rust he meid want als ik lees wat je allemaal wil gaan doen heb je nog een aardig druk dagje voor de boeg. Wat zit hij er lekker bij in z'n stoeltje! @hier; Vergeten te melden dat ik a.s. dinsdag dus het 2e gesprek heb mbt die sollicitatie. Het 1e gesprek ging afgelopen week erg soepel. Zit alleen nu erg in dubio hoeveel uur ik zal gaan werken, ik mag zelf mijn uren bepalen namelijk...en nu twijfel ik tussen 24 of 28 uur.
@Suus; Leuk dat jullie zo genoten hebben van de carnaval, Maud heeft weer een boel te verwerken. Hihi, volgend jaar niet weer zwanger zijn dan
Suus: Zo te lezen een leuke carnaval gehad Op naar volgend jaar. Nu nog even rustig aan doen he, voordat de kleine komt. Dees: Wow super dat het zo goed ging het 1e gesprek, je moet doen waar jij je goed bijvoelt. En voor de 2 kiddies Heel veel succes alvast.
@caruli; Ik weet dus niet waar ik me goed bij voel, in principe kan en mag ik de dagen werken dat de kids naar de opvang zijn. Dat zijn dan de maandag, donderdag en vrijdag....die dagen kan ik dus gewoon 8u per dag werken. Dus 24u zou dan al prima zijn, maar twijfel nu of ik niet 4 uurtjes extra zal nemen...ik zal zo nu en dan ook nog wel eens een weekendje erbij draaien. Maar ik zit verder te denken en weet dus niet of het slimmer is om 24 of 28u te werken belastingtechnisch...ik weet dus niet of dat veel verschil zal uitmaken. *volgens mij wordt Luca nu wakker*
Tja das dan idd een lastige keuze, kun je dat niet van te voren ergens opzoeken of die 4u wat uitmaakt? Ik heb daar helaas ook geen verstand van. Oh oke, ga je ventje maar halen. Ik ga zo ook naar boven. Hopen dat Mitch de nacht doorslaapt Ik probeer morgen nog tussen de bedrijven door te kijken hierzo Truste meiden!
Ik heb al wat speurwerk gedaan via google enzo maar wordt er niet veel wijzer van. Ik duim en hoop voor je dat Mitch de nacht doorslaapt, wordt hij nog 1x wakker of vaker? *En Luca is toch weer in slaap gevallen schijnbaar, ik hoorde hem lichtjes een geluidje maken wat leek op wakker worden maar bleek toch niet zo te zijn*
Oh dus nog niet wakker? Hier is het heel wisselend bij Mitchell. De ene tijd slaapt hij goed de hele nacht door en de andere tijd is hij steeds wakker en krijgen we hem ook niet meer in zijn bed. Dus slaap ik de hele nacht niet Hij is ook een hele lichte slaper, hij word wakker van elk geluid. Echt jammer. Wilde nooit zo op mijn tenen lopen voor de kids maar nu moet ik wel. Bij Casey ook noooit gedaan en daar konden we uiteindelijk zelfs een bom neergooien en dan werd ze nog niet wakker
Volgens mij doet Luca er nu ineens wat langer over om wakker te worden, ik hoor hem nu wat kirren dus loop zo maar naar boven om hem op te halen en hem een flesje te geven. *ahh, nu is hij echt wakker * Ik ben er vandoor, anders huilt hij Beau wakker!
Luca heeft probleemloos zijn flesje van 120cc leeggedronken, boertje gedaan en hij ligt nu net weer in zijn bedje. Luca gaf geen kick.. Jeroen en ik duiken nu ook het bedje in, tot morgen!
hmm neej niet echt, dani werd div. keren wakker, heeft ff bij ons gelegen. Moest nog een flesje diksap hebben blijkbaar ... tja.. meneer wil 's nachts echt nog drinken.. gekkie verder ga ik mezelf en de kids zo klaar maken om naar Dees te gaan Kunnen ze met Beau spelen en Luca bewonderen *ja maak foto's hihihi*