@joyce; BV of niet maakt dus idd wel degelijk verschil uit, wel handig om te weten! Misschien ben je er nu onbewust ook meer op aan het letten?
zal maar niet in detailn gaan, hahaha maar goed, vind het wel prettig om te weten dat ik het dus goed herken jammer dat je niet naar de party komt volgende keer beter!
Hahaha, ach ja wat dat betreft zijn we hier van alles alwel gewend Nee die party lijkt me onwijs leuk maar is me net ff te ver rijden, daarbij is mijn energie niveau erg laag en lijkt het me beter om het preventief nog maar af te zeggen.
@Dees: vond t ook erg gezellig, Dani sliep binnen 5 minuten dus die heeft zn middagslaapje weer gehad Wat een lol hadden ze op de bank he, was lachen! @Joyce: heb je een pb gestuurd @Roeltje: ahh dan heb je ook wat moois he Succes met schilderen, lekker high worden van die heerlijke lucht whaha @Hier: nou kids zijn weer voorzien van drinken, schone luier en een goed humeur gelukkig ze hebben nu alweer honger, dus dat wordt elke middag 2 sneetjes brood voor ze ipv 1,5 wat n heerlijk weer trouwens he heb echt de zomer in mn bol zo
Dretjuh Was je helemaal alleen met Dani naar Dees? Dacht dat Suus en nog iemand ook meegingen? Joyce ik kom helaas ook niet
@Lottie: RiTi en Doortje gaan volgende week, ik ben idd alleen met de kids geweest. Dacht hulp te kunnen bieden maar neej hoor mevrouw had gisteren dr poetsbui whaha zal zo ns foto's spammen
whoehoei!! Lenn eet nu ook mandarijn fruitpotjes gaan hier dus de deur uit Of nouja, ze komen er niet meer in.. Apart hoor, tot vorige maand wilde hij niet eens vers fruit aankijken.. En nu zit ie er onwijs in te eten.. Nouja, beter laat dan nooit Ga eens beginnen met eten koken.. zal vanavond even bijlezen als Lenn op bed ligt..
hihi, leuke fotos! @ dretjuh: volgens mij had ik je mailadres al.. oepsie maar heb namen en maten doorgegeven; Zal je dan tegen die tijd ff prive dinges doorgeven!
Controle vk was goed! gehoopt op een echo maar niet gekregen (was ook geen rede voor maar vaak doen ze dat wel fe) volgende week 20w echo ben benieuwd...
dretjuh leuke foto's! ziet er gezellig uit Bapsie aah jammer van de echo, maar nog een paar daagjes.. willen jullie het geslacht weten of niet? Lenn ligt lekker op bed.. ik duik op de bank, ben moe.. op tijd naar bed en hopelijk weer lekker doorslapen vannacht.. kan wel wat energie gebruiken.. Over uurtje lekker met een bak ijs op de bank.. Vanille ijs.. Heb nog reep chocolade dus grote kans dat ik die even smelt.. mmmmjammieee.....
roeltje hoopte t geslacht bevestigd te krijgen, met 15 weken hebben we een geslachtsecho gehad maar ik geloof t pas als meer mensen t zelfde zeggen
@Bapsie: ahh volgende week 20 weken echo, spannend!!! We wisten het stiekem toch al een beetje wat het ging worden?? of haal ik nu alles door elkaar? @Hier: zoow kids liggen op bed, heb net heerlijk met Dani gespeeld, en Layla heeft ruim een uur liedjes geluisterd met Peter op youtube. Was een fijne avond zo met de kids. Heb echt genoten! Nu... lekker een halve komkommer naar binnen werken ipv ijs met chocola zoals Roeltje.. hmmm maar klinkt errrrrrug lekker kwijl kwijl