December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

drentjuh ik heb hier niets verteld alleen via pb :)
    volgende week na de echo maar fe bedenken of ik t openbaar maak maar wil t dan wel via pb vertellen!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Bapsie; 20 weken echo al weer, wat gaat het snel. Fijn dat alles goed was bij de vlos. Hoe gaat het met je bi?

@ Roeltje; oeh lekker, ik wil ook!

@ Dretjuh; klinkt supergezellig jullie met de kindjes :). Respect voor je komkommer, ik schenk straks een wijntje in ;).

@ morgen; nog zo'n mooie dag, woensdag komt de bewolking weer. Ik kan wel wennen hoor aan die mooie blauwe luchten en dat zonnetje :p.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh & Dees; wat leuk dat het zo gezellig was, en leuke foto's!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe! hoe is het hier??

@dees&dretjuh: leuke foto's!
    @carnavalvierders: hoe was het??? Beetje bijgekomen???
    @weekend: alweer voorbij helaas... Vandaag nog wel lekker met Sara en collega/vriendin naar buiten geweest! Voor de rest gepoetst en gekookt voor een weeshuis :)

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: ja heeeeeeerlijk weer he??? Ik word er zooooo blij van! Beetje bijgekomen van bezoek van ouders? ;)

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

bi: stabiel pijnlijk, nu vooral s nachts last slaap slecht en overdag dus moe...ach voor t goede doel...

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: weet nog niet zeker of ik erbij kan zijn de 20ste...Ik laat het je snel weten! wel een superleuk idee!
    @chicken: pakketje ontvangen??

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @bapsie: vervelend van je bi! Hoe lang blijf je nog doorwerken?

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Reacties foto's, thanx meiden :D

@ Lottie nee geen geslachtsbepaling maar we willen het wel weten met de 20 weken echo! Jullie ook toch? Die bon kan je vast gebruiken om te shoppen! leuk leuk!!! Hier gaat verder alles goed! Ben al weer 1 kilo aangekomen :( ach hoort er bij, voel jij je weer goed?

@ Dees spannend van je 2e gesprek zeg!!! Je moet lekker de uren nemen waar jij je het beste bij voel hoor!!!

@ Bapsie wat rot zeg van je bi. Lijkt me inderdaad erg vervelend! Spannend de 20 weken echo! Willen jullie weten wat het wordt?

@ uuuh rest sorry ben echt heel erg vergeet achtig...
    en heel moe de laatste 2 dagen dus ga ff verstandig doen en nu naar bed!

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Weer even vlug, :)

Luuk heeft de waterpokken. Gelukkig heeft hij er helemaal geen last van. Ook nog maar weinig pukkeltjes.
    Iemand nog tips. Ik heb nu iets tegen de jeuk van VSM en hij is net in een bad geweest met havermout. Schijnt goed te zijn?

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

werk al 3 weken therapeutisch... mag dat afbouwen als t niet lukt maar vind me werk te leuk om zomaar op te geven en is al heel wat voor mij dat ik naar de arbo arts ben gegaan om therapeutisch te gaan werken dus hoop dit nog fe vol te houden :)

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Stink; ahh wat sneu voor m dat hij de waterpokken heeft.
    Hopelijk gaat hij er geen last van krijgen zodat hij alles openkrabt en littekens gaat krijgen.

@Bapsie: maar t kan je wel breken hoor, bi... pfff ik kon rond de 30 weken echt niet meer lopen en moest bijna in een rolstoel.
    Hopelijk komt t bij jou niet zover.

@Carnaval: hier ga ik morgen eigenlijk pas hihi, eerst naar de kinderoptocht rond 13.30-14.00 en daarna in een grote tent opt centrum een kinderfeest ter afsluiting.
    Ben toevallig int centrum van Tilburg dus gevaarlijk voor dretjuh :p hihi

's avonds gaan we voor 9 dagen naar engeland :D lekker weer poetsen thuis :D hihi

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Stinkerbell; oh jee, waterpokken wat naar zeg. Fijn dat hij er niet zo veel last van heeft. Verder geen idee wat je kan doen.

@ Doortje; oh lekker zeg naar buiten met een vriendin (en Sara natuurlijk) en koken voor een weeshuis, goed weekend! Hoe voel je je?
    Ben wel aardig bijgekomen, al hakt zo'n logeerpartij van pa en ma er wel in. Of ik wordt gewoon oud, oh nee, dat ben ik al :D.

@ Manoe; slaap lekker!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @stink: agossiepossie, zielig voor luuk! Heb helaas ook geen tips!
    @bapsie: je hebt iig een positieve instelling, knap hoor!
    @riti: hahaha, je was me voor :) Wilde zeggen: je wordt oud??? Ben je al! Kan me voorstellen dat het energie vreet!
    @dretjuh: ben je het heen en weer gereis al beu? Hahaha, lekker poetsen?! Waar haal je toch die energie vandaan?

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ja vreet energie dat oud zijn :D
    maar je misselijkheid heeft plaatsgemaakt voor eetlust, dat je voor een weeshuis hebt gekookt?

@ Dretjuh; heerlijk meegenieten van al je actieve avonturen! (maar allemachtig hoe kom je aan die energie???)

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hooooi!

Daarstraks terug gelezen en nu weet ik nog maar amper wat er geschreven is...MUTS!

@dretjuh en dees: leuke foto's!!!

@Joyce: ik durf ook nog geen volmondige ja te geven, maar ik vind het wel sneu voor je als het straks niet door kan gaan ofzo...Ik blijf ff een twijfelgeval ok? :)

@hier: ik heb Maud d'r stapjes op film vastgelegd, ze staan op hyves! :D

@bapsie: ik denk een ventje! haha! Maargoed, volgende week zullen we het misschien weten ;)

@Iedereen die van het weer genoot: IK OOK!!! heerlijk!

@hier: zullen we ff een wanneer bevalt suus-poll maken? Ik ben er wel benieuwd naar! Bij collo en dees kon dat immers niet, maar nu wel...;)

Ik zet in op 29 maart ;) Lekker op tijd! haha!

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @stink: het enige dat ik voor je heb is talkpoeder tegen de jeuk... verder afwachten ofzo? Hopelijk krijgt hij er niet meer last van! beterschap! (wij mogen jou allemaal nog volgen als jij er al vanaf bent..;))

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; ja leuk! Euh wat zijn de 'feiten' op basis waarvan we kunnen roepen? Zie je het zitten allemaal trouwens? Gaat snel al weer zeg.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ all; inmiddels lekker gedoucht en met man en wijn op de bank, lekker duf verborgen gebreken kijken. Tot morgen!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @RiTi: heerlijk bankhangen, ga ik ook binnen nu en 10 minuten aan beginnen! :D

Ik zie het helemaal zitten hoor, van mij mag het volgende week al! Nu moet ik nog ff 1 weekje poetsen en regelen ;)

Maaruh de feiten:
    Maud geboren bij 38+3, niet door gebroken vliezen (kans op herhaling is dan heeeeel klein) maar door weeen, dus aannemelijke kans dat het weer eerder kan komen...
    Ukje is nog niet ingedaald, alleen het kapje van de schedel (dus gewoon niet...) Maar Maud is nooit ingedaald geweest...
    Ukje ligt goed op schema qua groei en wordt geschat op ongeveer 8 pond bij 40 weken....
    Owja en ik ga vanaf morgen aan de ananas :D hihi! Meer feiten heb ik niet!

Deel Deze Pagina