December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Ikke en mijn energie: whaha heb ik niet echt hoor, maar ik kan gewoon niet stil zitten. Ik kan me ook niet concentreren op een film ofzo. En als je net verhuisd bent moet er altijd nog zoveel gebeuren dat ik niet kan zitten op de bank en nog van alles zie dat ik nog moet doen.
    dus ik ga maar door en door en door....

@Doortje: nee ben t gereis absoluut niet beu, we zijn zo'n 6 uur kwijt per reis maar t is altijd leuk. DVD spelers aan voor de kids, samen K3 meezingen enzo, dekentjes over ons heen, altijd onderweg stoppen om te eten of drinken. Vind t altijd erg gezellig.

@Suus: niet indalen zegt niks, Layla was bij 36 weken volledig ingedaan en er helemaal klaar voor, maar die kwam 1 dagje te vroeg, Dani is bij de bevalling (38wk precies) pas ingedaald.
    Ik hoop voor je dat je spruitje snel komt :)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Ach, kan beter shoppen uit frustratie dan eten...:D

Panos
    Tja, dat geld schuiven kost hem het minste moeite... Het is sowieso al geen prater en zo kan hij alles even uitstellen. Ach, we zijn er weer doorheen, nu alles weer een stuk beter.

Dretjuh
    Houd eens op meid! Je bent zo'n mooie meid!!! Je hebt denk ik een van de mooiste figuurtjes van ons allemaal.

Manoe
    Wow, mooie buik zeg!

Dees
    Lizzy wisselt op het moment heel veel. De ene keer slaapt ze 8 uur door, de volgende keer zit ik ineens weer om 04.00 uur met een fles in mijn handen. Maar dan slaapt ze daarna meestal wel 6 uur, dus die is ook nog volop een ritme aan het zoeken. Hier krijgt ze 150 cc aangeboden maar drinkt vaak ook maar 100-110 cc op. Is wel heel langzaam meer aan het worden, maar gaat maar langzaam. Terwijl Amy echt elke fles leegsleurde... Ik geef dus maar een beetje op verzoek. De ene keer na 2,5 uur weer een fles, dan weer na 4 uur. Maar net hoe ze het wilt op het moment.
    Knuffelkindjes....zo lekker he? Snap niet dat ik ooit zonder Amy kusjes en knuffels heb gekund.
    Ik vind trouwens 24 uur weken precies goed...

Hier
    Gisteren naar de intocht geweest en nadat ze even los moest komen vond Amy het helemaal geweldig. Die stond elke keer zo te swingen als er een dweilorkest langs kwam, was echt heerlijk om te zien. Lizzy heeft overal heerlijk doorheen liggen slapen. had wat extra deken tegen haar oortjes aangelegd zodat de ergste herrie wat gedempt werd.
    Daarna kindjes en mijn moeder thuis gebracht en weer de stad in gegaan. Had ik beter niet kunnen doen. Het was erg gezellig maar vannacht en vandaag de-moeder-der-katers op bezoek gehad. Heb zonder te overdrijven echt wel 100 keer overgegeven. Elke 5 minuten hing ik weer boven de emmer. En na de 10de keer ofzo was ik echt leeg dus toen kwam het gal etc....brrrrr. Nu nog steeds wat wankel, maar heb weer het idee dat er weer een morgen is nu. Ik drink nooit meer wodka-jus naast mijn bier!!! Hoe vaak moet me dit nog overkomen....:(:(:(

PSje
    Wat een luxe voor de hond! Kei-lief! Helaas eet Amy hier de kattenbrokken zelf op. Moet soms een hele lading uit haar mond halen. Ach, ze heeft wel net zo'n glanzende vacht als de katten. Roep wel altijd tegen Amy dat ze die brokjes niet mag eten omdat die te duur zijn:D, is van dat idioot dure Royal Canin spul.

RiTi
    Snap echt niet zo veel van die familie van jou...Je zou toch zeggen dat ze compleet moesten smelten voor de charmes van Maura.

Bapsie
    Wat jammer dat je geen extra echo kreeg, maar nog maar een weekje dan mag je weer naar je beebje kijkn.
    Ik gok trouwens op een meisje voor je...(weet niet meer wat ik eerder ingevuld had)

Suus
    Lizzy is tijdens de persweeën pas ingedaald. Das pas lekker op tijd...hahaha

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Morning ladies,

Wel gelezen, maar ben zo suf dat ik eigenlijk niets onthouden heb.

Max is gisteren plotseling geholpen aan een acute blinde darm ontsteking, dus was een heftig dagje.
    Wim is nu in het ziekenhuis en ik ga zo ook weer daarheen als Lotus wakker is en gegeten heeft.
    Hopelijk mag ie later vandaag lekker weer naar huis!

Laters!!!!!!!!!

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai,
    Ff kort vanaf mn werk, niet alles gelezen.
    Afgelopen vrijdag, 4 mrt echo gehad en alles was goed! Erg actief en goed op schema. Liep 3 dagen voor qua groei, allemaal prima dus.
    Groetjes en knuff,
    Mili

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Das fe schrikken, beterschap voor de kleine man en rustig aan! hopelijk gauw thuis bij mama uitzieken!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd!!! super zeg!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goed nieuws mili!

Pooh, las t op Hyves. Arme knul!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach jee.. Beterschap voor Max.. Wel even schrikken dan zeg..

Helaas was het doorslapen eenmalig.. vannacht 2x eruit geweest en om half 6 was ie klaar wakker.. Met een fles in bed gelegd en om 6 uur op het grote bed:) Tv aangezet en is lekker gaan spelen.. heerlijk wakker worden.. Straks nog even een was draaien, dan is alles weg.. Dan lekker genieten van het weer.. is hier stralend:)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mili: Super dat het goed gaat met je spruitje :D

Lottie: Gefeliciteerd met de 12 weken :D

Pooh: Las het ook op hyves idd, jee das schrikken zeg.
    Mag hij zo snel alweer naar huis dan?
    Beterschap voor je ventje.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Collo: whaha niet echt een goede combinatie he.. ahh als t maar gezellig was, alleen de nasleep is zo erg he..
    De tip voor kater schijnt honing te zijn hoorde ik gisteren
    succes met je kater

@Pooh: had t al op je hyves gelezen, jeetje dat komt ook ineens heftig aan. Ik zou zooo ongerust zijn.. Hoe is het met Max, voor hem ook eng ?? Heet hij nu nog pijn?

@Roeltje: geniet van t lekkere weer, hier in t zuiden ist ook heerlijk!

@Mili: fijn dat de echo goed was

@Hier: dani is aangekleed en heeft gegeten, is wel een paar keer wakker geworden vannacht zoals altijd *gaaap*
    Layla slaapt nog.
    Vanmiddag carnavallen in de stad :D

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tis rustig hier zeg

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Heb jullie beetje verwaarloosd de afgelopen dagen, maar het is hier erg hectisch geweest.... Met dank aan carnaval (niet dat ik kon, maar mn vriend wel en dat hebben we geweten ;)). Gelukkig wastie gister redelijk op tijd thuis en niet te zat. Verder enorm gestress op mn werk. Al met al niet echt een optimale situatie om je lekker uitgerust en relaxed te voelen... Ben dus doodop en beroerd :(.. Vandaag een rustig thuiswerkdagje gepland om een beetje bij te komen. En morgen weer volle bak aan de slag... Heb dus niet echt bijgelezen (wel af en toe via de foon) en haak hier weer lekker in....

Hopelijk alles goed met iedereen! Heb via hyves nog wel meegekregen dat Pooh en Stink met zieke kids zitten. Nogmaals heel veel beterschap!!

@zwemmeeting: Wordt er nog gezwommen as donderdag? Ik kan as dus wel, dan de 17e niet (ivm prikjes) en de 24e weer wel...

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Lieve lieve lieve lieve Doortje!!! Ontzettend bedankt voor de ovu-testjes en de zwangerschapstest!!!! Ben er heel erg blij mee, we gaan ervoor deze maand!!

Goedemorgen allemaal trouwens!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello

Milan ligt net in bedje, dus ik kom even snel bijlezen. Jeuhhh volgens mijn banner 12 weken:D:D. Volgens de echo dus lekker al 3 daagjes verder:D.

Manoe
    Ja wij laten wel een geslachtsbepaling doen:D. Ben veel te nieuwsgierig en mannetje ook:p. Ik heb nog steeds weinig eetlust, vooral avondeten gaat erg moeilijk. Was eerst 3,5kg afgevallen en dwing mezelf nu smorgens een enkel sneetje brood te eten en ben nu 0,5kg aangekomen. Dus zit 3kg onder startgewicht. Verder nog wel erg moe, maar hoort erbij he:D

Caruli
    Dank je wel!! Ja 12 weken alweer:D

Suus
    Geen idee wanneer je gaat bevallen. Denk wel later dan de vorige keer.

Collo
    Fijn dat je t zo leuk hebt gehad:D. Balen van het kotsen, maar stiekem beetje eigen schuld dan he;):p

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; leuk rijtje feiten, en weer wat geleerd (Maura bij 38 door gebroken vliezen en ik weet nu dus waarschijnlijk niet nog een keer :)).
    Maaruh ik moet nog ven druk tellen, want wanneer ben je precies op 40 wk? Ik denk in ieder geval dat deze spruit ook eerder komt, bezin me nog even op hoe veel eerder :D.

@ Collo; oh nee, de kater from hell :(. Wodka-jus+bier klinkt ook als een ideale mix voor een hele vervelende kater ;).

@ Pooh; arme Max, hoop dat alles goed is gegaan. Veel beterschap!

@ Mili; Fijn, goede echo lekker van genieten!

@ Panos; wat een toestand, rot dat je je zo naar voelt. Knuffel vanaf hier en hopelijk voel je je snel een beetje beter.

@ Chicken; go chicken! Duim voor jullie deze ronde!

@ Dretjuh; hoooooi :p.

@ Gimena; nog geen internet, hoe is het nu met jullie?

@ hier; Maura vannacht wakker om 0400. Ze werkt zich nog wel eens in een hoek met dr hoofd en dan ligt ze te jammeren, deze keer werd ze alleen echt helemaal wakker (misschien door het verleggen zelfs :)) en toen was het gedaan :(. Slapen ho maar, richting bed was een absolute no-go. Ben er maar uit gegaan met dr en uiteindelijk dus ook opgebleven (gaaaaaaaaap).
    Hele ochtend zitten twijfelen over what next (ontbijt, terug naar bed, op pad naar buiten, in bad etc). Uiteindelijk alles gewoon gedaan maar een uurtje eerder naar bed. Als ze erg moe is kan ze extra slapen en zo niet dan kan ze gewoon in haar ritme door tot vanavond.
    Maar pffff, gare mama nu

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goodmorning all!

@Mili; Super zeg dat alles oke is met jullie 3e wonder, gefeliciteerd.

@Lotte; Alweer 12 weken meid! Hoe voel je je?

@Gimena; Waar hang jij uit eigenlijk?

@Suus; Ik zet in op 1 april :D

@Roeltje; Het was te hopen dat Lenn door zou slapen, maar helaas zeg. Ik hoop op betere tijden voor je.

@Collo; Aii een kater, je viel weer ff terug naar vroeger :p
    Toch geen engeltje in bed geweest he...anders weten we wat we binnenkort van je kunnen verwachten :p

@hier; Luca kwam vannacht om 2.45 en daarna pas om 6.45.....helaas wil hij dan niet meer terug in zijn eigen bedje *Grmbl* en ligt hij dus tussen ons in in bed, met het gevolg dat ik dus niet kan slapen :(
    Luca ligt nu wel weer te slapen in zijn eigen bedje nadat hij de fles had leeggedronken, boertje gelaten en ff geknuffeld had met mij. Ik zette de droger aan en 10 min. lag meneer al te slapen!

Vanmiddag om 14.45 heb ik mijn 2e gesprek mbt die sollicitatie, spannend!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; jeetje wat een nacht zeg! Enig idee waar ze wakker van is geworden? Tandjes, koorts?

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Spannend hoor een geslachtsbepaling! Hebben jullie al een afspraak? Goed op je eten blijven letten! Fijn dat je ietsje was aangekomen!

@collo: Volgens mij kan je carnaval beter aan import brabo's overlaten. Die kunnen tenminste tegen een drankje :D. Haha. Nee hoor, altijd erg rot een kater, zeker als je zo moet kotsen....

@riti: Een lekkere lange dag dus voor jou! Gelukkig schijnt het zonnetje! Is Maura een beetje goedgehumeurd?

@chicken: Succes deze maand!!!

@dees: Fijn dat Luca wat langer tussen zn voedingen heeft gelaten! Beetje uitgerust?

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Oja...was ik nog vergeten...

VOlgens mij loopt ons meisje nu echt! Althans ze kan het dus al maanden, maar ze doet het EINDELIJK ook uit zichzelf. Zoooo schattig! En ze kan ook opeens opstaan zonder zich ergens aan op te trekken. Weer een nieuwe fase dus... Errug leuk!!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Niet echt uitgerust helaas omdat Luca dus tussen ons in lag in bed...slapen doe ik dan niet omdat ik het maar veel te eng vind.

Joehoe ze loopt dus, wat ziet dat er schattig uit dan he die 1e losse stapjes.
    Nog lekker zoekend naar hun evenwicht :D

Deel Deze Pagina