December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel lieverds!!

@joyce
    ook een M.S.C.V dus? jaaa.,beetje lomp maar ik zie die kans wel klein in.

@dretjuh je hebt een bericht op hyves,

@hier.pff ben gewoon goed misselijk van deze middag :(
    was een erg mooie dienst.
    op me opa lieveling nummer (ons geluk)
    sophie was moe aan het worden maar op deze nummer fleurde ze op.
    wippende op de bank en handjes klappen op me opa lieveling nummer.
    ze maakte me weer aan het lachen.
    iedereen klapte ineens mee.(dank zei Sophie)
    was meer als een mooie dienst.

verders kwam ik er achter dat deze maand korter is dus even k,U,t want nu moeten we alles nog sneller over gehuizen pfff.
    ben blij als ik even rust aan me bol heb en alles klaar is.
    deze maand is het me allemaal even te veel geworden.
    maar zo we het zeggen na regen komt zonneschijn! (let me hope So)

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gimena: goed om te lezen dat de dienst zo mooi was. Snap dat je er kapot van bent... Wat een schatje is Sophie toch! Meis, als jullie verhuisd zijn, kun je weer ademhalen en wat rustiger aan doen! Knuff

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @gimena: Klinkt heftig! Wel heel mooi hoe Sophie op dat nummer reageerde!! Pittig dat verhuizing al zo dichtbij komt... Sterkte!

Zo weer thuis (mail nog niet gestuurd). Vriend is uk van de creche halen, dan snel eten en op naar tennis. Gelukkig morgen weer een dagje met de kleine thuis! Is dit moeke wel weer aan toe...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Heftig dagje zo zeg!
    Neem ook goed je rust meid.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, Beau staat echt met een verbaasd gezicht naar buiten te kijken :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    fijn dat t zo mooi was! Zal wel m zware dag zijn geweest! Knuffie voor jou nogmaals

hier
    nekpijn!! Net witlof met ham en kaas uit de oven gegeten! Lust geen witlof maar dan ineens wel;)

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden ik zocht jullie al :p jeeee deel 9 alweer!!!

@ Gimena wilde je nog even heel veel sterkte wensen meid....knuff...Fijn dat de dienst zo mooi was en wat is sophie toch ook een lieverd he

@ Joyce Morris heeft ook een periode gehad dan hij al begon te huilen als hij de auto zag!!! Duurde 2 weken toen was het opeens over...?

@ Lottie mmmm lekker heb ik gister gegeten :D

Ik heb het deze week me collega's verteld die vonden het helemaal geweldig natuurlijk!!! Iedereen gelijk roepen ik denk en jongen ik een meisje! haha echt super leuk!
    Morgen ga ik naar 3 hele goede vriendinnen het vertellen heb ik wel zin in :D Ben benieuwd hoe die gaan reageren!

Zo ga Morris ff pakken hij is momenteel een tijdschrift aan het verscheuren...;) o haha hij kruipt al weg op naar de dvd's van papa :p maar daar blijft hij eigenlijk altijd wel van af gelukkig.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zeg dames, willen jullie vandaag al over op deel 10 ofzo? jeetje zeg, wat lullen jullie veel:p

Vanmiddag met Lenn stuk gefietst om de eendjes te voeren.. Lag allemaal ijs dus beestjes zaten onder het bruggetje.. Dus op het fietspad blijven staan (50 meter van het normale plekje vandaan)
    Geloof dat ze ons herkennen:) Binnen twee tellen (letterlijk) waren we omringd door 25 brutale (!) eenden :D heerlijk... Lenn schrok er wel wat van geloof ik maar had later de grootste lol.. Terug naar huis gefietst en de auto gepakt om bakkie te doen bij man zn tante.. nichtje heeft vakantie dus altijd leuk.. Thuis veel gespeeld, zonder aandacht was ie huilerig en vervelend.. (sprongetje?)

Lekker gegeten en weer gespeeld en gedaan.. Ligt er nu een kwartier in.. oja, toen mn ma nog gebeld samen.. Praatjes toen ik de telefoon pakte maar zodra hij merkte dat daar geluid uit komt was het meteen gedaan en onwijs geconcentreerd aan het kijken..

Duik nu lekker voor de tv met een boek.. ben gaar..

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: ik heb vandaag ook witlof gegeten :)
    Met aardappelpuree uit de oven

@Gimena: jij hebt pb terug, enneh fijn dat de dienst mooi was door Sophie, wat n lieverd is t toch.
    Tuurlijk voel je je niet happy, je opa is net gecremeerd.. Sterkte Knuf!

@Manoe: ahhh zal wel leuk en fijn zijn om het te mogen vertellen! Leuk

@Hier: zoow net boodschappies gedaan, kids liggen nu op bed, nu peter en mn vader's haar knippen en mn moeders haar verven.
    En dan ist KLAAR voor vandaag :D
    Ga daarna lekker wat tijdschriftjes lezen met een lekkere bak thee :)

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zo weekend!! Morgen eerst het huisje eens grondig schoonmaken.

@gimena
    Wat fijn dat het zo'n mooie dienst was. Zou wel een kippenvel momentje zijn geweest toen iedereen met Sophie mee ging klappen. :)

@manoe
    Oeh leuk het tegen je vriendinnen vertellen. Dat vond ik ook erg leuk. :D Geniet ervan.

@lottie
    MMMMM lekker witlof. Is het al weer wat rustiger in je hoofd?

@zwemdate
    Ik wil ooook!

@panos
    En je mail verstuurd? Bij mij op het werk is dat ook altijd zo erg bah.

@doortje
    Heel veel beterschap

@dretjuh
    Jij veel knip plezier. Oh herinner me net dat ik mijn kapster nog moet bellen. :p

@dees
    Wat een mooie spam nog van Luca. Beetje late reactie maar goed. :)

@happy
    Gefeliciteerd met de 12 weken.

@bapsie
    Hier mogen we ook niet met het karretje naar binnen. :x

@roeltje
    Hier kan Luuk zich op het moment ook slecht vermaken.

@de rest
    Sorry.

Ga nu maar eens gtst kijken. Slaap lekker allemaal.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hihi allemaal witlof:)

stink
    thanks:) ja nu gaat t wel even. Heb pcm genomen en de nekpijn is gezakt:)!

Manoe
    leuk!! Wij moeten t iedereen zowat nog vertellen. Alleen m'n ma en schoonouders weten t omdat t niet anders kon. Ben benieuwd naar de reactie v je dinnetjes!

Doortje
    weten al veel t bij jou vd zwangerschap?

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @Lottie
    Wat ijn zeg. Nog steeds last van nachtmerries?

@all
    Waar zijn jullie? :(
    Nou ja dan ga ik maar naar bed. :)

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou na 1 bak thee en 1 tijdschrift houd ik t alweer voor gezien.. :p kan niet stil zitten bah... moet daarna weer iets anders doen al is het maar op een andere stoel ff op de laptop maar niet steeds op de bank boeken/tijdschriften lezen

Ik ga nu ook lekker douchen en dan tv kijken op bedje :) ciao xx

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stinkerbell
    Ja behoorlijk veel last van! Had het dus al jaren, maar sinds ik zwanger ben kan ik ze veel beter onthouden en zijn ze nog heftiger. Misschien ook doordat ik vaker wakker wordt snachts...geen idee. Echt alles waar ik mee zit of ooit mee gezeten heb komt voorbij. Heel vervelend...maar ja kan er weinig aan doen;). De enige in mn buurt die weet hoe het is om zoveel nachtmerries te hebben is mn moeder, maar die kan niet meer luisteren als ik iets vertel;)

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    Jeetje, maar goed dat je ons hebt om je ei kwijt te kunnen. :) Ik droom ook best vaak (niet altijd eng of vervelend) en had er tijdens mijn zwangerschap ook erger "last" van. Volgens mijn vk kwam dat door de hormonen.
    Ik duim voor je dat je vannacht nergens last van hebt.

@dretjuh
    Slaap lekker

@all
    Nu ga ik echt naar bed. :D

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Trouwens iemand nog een tandenpoets tip voor me? Luuk vind het echt verschrikkelijk. Ik probeer er nu een spelletje van te maken maar dat lukt niet altijd. Het is echt een drama.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Stinkerbell
    Ik had t de vorige zwangerschap idd ook, dus dacht ook al aan hormonsters:D. Thanks, hoop het ook. Maarrr moet wel nog even zeggen dat ik wel meer heb geslapen de afgelopen anderhalve week hoor:). Doe mn best niet op de bank in te dutten en dat helpt nu even! Truste!

Wbt tandenpoetsen. Pfoeee dat is het enige wat hier nu ook al een tijdje drama is. Bij ons is het dus echt onder dwang hihi. Ben ook op zoek naar een gouden tip, dus ik hoop dat we die krijgen;)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tandenpoetsen
    hier ook drama.. Eigenlijk heel slecht, maar ik heb vanavond overgeslagen.. eerder lukte het in de morgen wel zonder problemen en in de avond compleet drama.. Maar poosje terug draaide dat helemaal om en moest het ineens 's avonds.. Alleen sinds zaterdag weigert hij pertinent.. En aangezien Lenn weer eens aan het spoken is 's nachts (wederom een kiesje op komst) had ik daar even geen trek in.. Vanaf morgen maar weer.. zal wel door de kies komen dat het even minder gaat.. dan maar een avond zonder poetsen naar bed.. is niet anders..

nachtmerries
    oeh ook zo'n last van gehad tijdens de zwangerschap.. Volgens mijn man heb ik ze (bijna) elke nacht wel, maar ik herinner me dat gewoon niet.. Ik draai en woel en praat dan.. alleen tijdens de zwangerschap onthield ik alles.. Fijn..... NOT..

ik duik mn bedje in.. heb een topic geopend.. Of er een max zit aan de hoeveelheid aardappelen en groente.. Lenn vreet me momenteel de oren van mn hoofd..

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Weet je nog wie er zelfs de (hopeloos simpele) traktaties van haar dochter liet mislukken? En daarbij zat dus mijn hele koelkast onder de zoete suiker-jam-stroop. Trek er nu nog wel eens dingen uit die plakken....ondanks dat ik hem toen echt wel heb schoongemaakt. Maar dat geeft wel weer aan dat mijn talent ook niet in het schoonmaken ligt.
    Mijn talent: Ik produceer hele mooie kindjes....hahaha lekker bescheiden ben ik ook. Maareh, over Libië....
    Escalatie-mail?

Dees
    Ik zeg gewoon naar buiten. Heb ik met Amy ook gewoon gedaan toen. Lekker kruikje erbij voor de zekerheid en frisse neus halen. Binnen zitten wordt een mensn ook niet beter van.

Kruidvat
    Is echt een klote winkel. Hier presteren ze het om het pad met de luiers en andere baby dingen niet toegankelijk te hebben voor kinderwagens. Je kan daar gewoon dus niet doorheen....stelletje debielen!

Bapsie
    Ik heb de Phil & Teds Explorer, nieuwe type. Bevalt eigenlijk prima. Maar heb Amy er nog niet lang in gehad dus hoop maar dat ze het blijft pikken om achterin te zitten als ik de maxi cosi voorop heb staan. Voordeel ook vind ik dat de wagen heel licht en smal is en dat hij superdun opklapt. Ik ben er happy mee...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tandenpoetsen is hier ook drama. Vind de borsteltjes ook best wel hard. Probeer zachtjes te poetsen en met heel veel complimentjes en goed zo's! kom ik een heel end.

Deel Deze Pagina