December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: klinkt helemaal leuk die baan! En idd, ik geloof ook best dat Beau de anderen ook kan hoor! ;)

@panos: balen van je maag... hopelijk valt het deze zwangerschap mee.. Hier al weeeeeeeeeeeeeeken maagzuur... ook vervelend!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Voor mijn huidige situatie lijkt het me ook de ideale baan, vooral ook de uren en dagen dat ik kan gaan werken.
    Bij de thuiszorg werkte ik soms wel 5 a 6 dagen om 18uurtjes te maken...dat wilde ik echt niet meer.
    Ik ga nu vast op de maandag, donderdag en vrijdag werken..overdag, dus ook geen avonden meer.

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees wauw wat super leuk voor je! Gefeliciteerd!!!! En mooi dat je een soort van flex contract krijg zeg!

@ Gimena spannend spannend!!! Ik duim stiekem wel voor je hoor meid!

@ Pooh jeetje zeg wat een verhaal met Max hoe is het nu met hem?

Meiden hier zijn ook de 12 weken binnen!!!! Joehoeoeoe Lottie en Doorjtje ook gefeliciteerd he :D

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Dankje! Het contract is ook echt ideaal :)
    Jij gefeliciteerd met de magische 12 wkn grens!!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    thanx dees!!

Ik ga douchen en naar bed,,,was een drukke maar gezellige werk dag dus ff bij tanken!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; Douche en dan lekker slapen!
    Truste :)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dees: Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Pooh: Hoe is het nu met Max? Heeft hij veel pijn nog van de operatie?

Even ego: Zoals sommige al hadden gezien op hyves ben ik een hele super trotse mama :D :D
    Eindelijk na 15mnd heeft Mitchell nu een stapje vooruit gemaakt en kan hij zich optrekken :D :D. Volgens mij volgt hij nog steeds de ontwikkelingslijn van 5mnd achterstand.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh ja, het is wel heel super dat hij dit nu kan, maar het word wel super eng hoor. Hij kan zich niet opvangen als hij valt. Dus wil hij terug naar de grond dan laat hij zich vallen achterover... En aangezien hij nu overal ineens gaat optrekken ;) Het valt toch behoorlijk hard op de tegelvloer hier. Pff hoop wel dat hij snel zich kan opvangen en dat leert, dan is het wat minder eng.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Caruli; Ik zag het voorbij komen op Hyves idd, wat super knap van Mitchell!
    Aii dat opvangen is wel ff lastig nu ja, zit al ff te denken hoe wij dat toen deden maar Beau ondervond volgens mij gelijk hoe hij zich ook weer kon laten zakken...:)
    Wie weet weet hij nu ook binnenkort hoe hij zich weer terug kan laten zakken of gaan zitten.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Caruli; Wat een leuke foto, hij kijkt ook helemaal trots :D. Supergoed van hem! Oef tegelvloer :(.

@ Gimena; met ons gaat het goed hoor. Ben ook wel erg benieuwd naar Sophie :). Hoe is zij onder de verhuizing?

@ Suus; hmmmm 38 + 5, is dat toevallig ook een mooie dag?

@ Panos; lekker rustig aan doen waar je kan, voor zo ver je kan. Wat vervelend van je maag zeg, kan je er wel een beetje mee slapen?

@ Mroos; duurt dan op een bepaalde manier zo lang nog die eerste weken he. Hopelijk gaan ze erg snel voor jullie!

@ hier; gaaap ga zo ook maar slapen, zit echt moed te verzamelen om uit de bank te komen :)

@ oh ja; zo lief, nog even langs de kinderboerderij gefietst (lag op de route) en er zijn gisteren 4 geitjes geboren, een drieling en een eenling. Hoe lief :).

11. gimena

gimena Niet meer actief

snap het wel hoor dat je het een beetje beu begint te raken.
    wie weet duurt het idd maar 3 weken nog.
    gebruik je iets voor de maagzuur??
    sophie is een beetje snotterig en veel hoesten maar geen verhogen.verders gaat het goed met haar.
    lekker nu al lekker basen tegen mama en papa:)
    zal morgen eens nieuwe tot van haar maken.
    zal ik eens spammen

12. gimena

gimena Niet meer actief

@riti sophie was echt vervelend tijdens de verhuizing.gelukkig kon de enne keer oma op passen en dan tante isa.
    waar we erg dank baar voor waren anders was het echt niet te doen

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hup hup, waar wacht je nog op?
    Lekker onder de wol gaan, ff bijtanken hoor.

@hier; Luca ligt al op bed vanaf 17u...en hij ligt nog steeds te slapen. Beau ligt ook al op 1 oor en ik zit alleen thuis.
    Jeroen is weer eens aan de klus bij mijn zusje...

14. gimena

gimena Niet meer actief

@dees ja is wel fijn even een stapje terug. ook ivm met je bekken.
    en 2 kids gehad. zeer begrijpelijk.
    ben erg blij voor je.hopelijk bevalt goed :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; wat fijn dat ze even 'weg' was zodat jullie rustig konden verhuizen.

@ Dees; ben onderweg :D
    Als hij zich verveeld hebben wij ook altijd wel iets te klussen in huis hoor ;).

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Moet zeggen dat ik nu weinig last nog heb van mijn bekken, alleen wanneer ik in bed lig op mijn linker zijde voel ik pijn in mijn rechter heup...
    Ik hoop dat het zo blijft :)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Goed zo *thumbs up*!
    Haha, nou mijn zusje vroeg zo'n 2 wkn geleden al wanneer hij weer kwam helpen...toen had hij niet zo'n zin zeg maar (nu nog niet), maar tja het moet toch gebeuren.
    Dus euh, is het echt nodig ;)

18. gimena

gimena Niet meer actief

@dees ook geen last van als je langer tijd loopt??(bekken)
    gelukkig hoor meis! hoop dat het zo blijft!

@riti hihi komt raar over maar was even fijn zonder een mopperden huilende sophie.

19. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga snoepen en bank hangen heb honger denk dat mooi de frietpan aan gaat hihi.
    trusten dames

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @gimena: ik ben benieuwd naar de foto's! Spam ze maar als je ze hebt! :D

@riti: jij gokt op 38+5? daar teken ik voor ik? bedankt alvast!
    Ah, babygeitjes zijn ZO schattig! Lekker slapen zo!

@manoe: slaapze!

@caruli: ik heb jou nog niet als vriendje op hyves...:( Wat superknap van Mitchell en idd ook wel erg eng ja! Hopelijk krijgt hij snel in de gaten hoe hij zich weer rustig kan laten zakken...

@hier: ga zo lekker douchen en in bed hangen... Nog ff snel mijn pensje spammen en dan, trusten!!!

Deel Deze Pagina