@ Dees; we zijn al weer on speaking terms met de aannemer dus vooruit dan maar . Laat ik het er op houden dat ik het wel heel erg lief van hem vindt, hij zal zijn rust ook wel kunnen gebruiken lijkt me. @ WKZ; vrijdag moeten we weer voor Maura haar heupdysplasie. Ben er nu in mijn achterhoofd al mee bezig . Morgen alvast bellen of alles klopt en aanwezig is en of we niet eerder moeten komen voor een foto. Zo vaak zo veel geneuzel gehad daar :x. Maar goed, waar het om gaat, het moet goed zijn nu. Het moet vooruit gegaan zijn en ook nog eens voldoende. En anders? Tja daar werd heel verantwoord heel vaag en diplomatiek over gedaan de laatste keer brrrrr
@Gimena; Echte lange stukken lopen heb ik nog niet gedaan....bewust niet omdat ik nog binnen de herstel weken zit van 6 weken rust...*al doe ik al genoeg in huis* @Suus; Wat een mooi buikje meid Heel bescheiden zeg!
@suus mooi buik zeg! je draagt erg mooi!! @dees ow sorry wist niet dat het 6 weken duurde voor herstel. trusten lieve dames ben ervandoor
@ Suus; mooie buik! Ja 38 + 5, omdat het zeer waarschijnlijk is dat het weer een vlotte wordt (toch?). Zou toch wat zijn zeg, als dit eigenwijsje blijft zitten tot het aller-allerlaatste moment
@Gimena; Na een KS staat standaard 6 wkn rustig aan doen, niet zwaar tillen etc. @RiTi; Logisch dat je er nu alweer mee bezig bent, de vorige keren verliepen dan ook niet echt vlekkeloos en echt er gerust op zijn ben je toch niet totdat je zeker weet dat alles goed zit. Ik duim alvast op goed nieuws.
@dees: gewoon rustig aan doen dus... Moeilijk hoor! succes! @riti: logisch dat je er al mee bezig bent! Vooral omdat je dus eigenlijk niet weet wat er gaat/moet gebeuren als het niet goed is? Ik hoop maar gewoon dat het goed is nu! Ik duim voor jullie! Hoe komt Maura hier eigenlijk aan? stuitligging toch niet of wel? (sorry, ben het echt kwijt...) @buikspam: thanks! En ik kreeg vorige week bij de boekhandel de vraag hoe lang ik nog moest, ik zeg 6 weken, Ow, zegt ze: dan ben je behoorlijk zwaar of niet? Ik zo, nee hoor! haha! MUTS! Ja zwaar ben ik wel ja! Maar ik heb toch geen enooooooooooooooorme pens? Nu ga ik dus echt naar mijn bedje! tot morgen!!!
@suus; zeker geen enorme pens! Een buik om trots op te zijn. @caruli; luca lijkt nu eens per dag zo'n flinke ruk te maken qua slapen. Nu hopen dat we dat moment kunnen verschuiven naar de nacht. Luca ligt nu net weer op bed met een vol buikje,ik ben het bed ook maar ingekropen.
Dees Van harte met je nieuwe baan. Wat is er nieuw/anders aan deze baan? Hier Vandaag heeft mijn vriendin nogmaals een echo gehad en het vruchtje was zelfs al kleiner geworden, werd al een beetje door het lichaam afgebroken. Morgen heeft ze een afspraak met de gyn om curettage te bespreken. Ze had vandaag wel een beetje bloedverlies, dus hoop dat het alsnog spontaan afkomt voor dr... Ze is er nu ook wel echt klaar mee, ze wil zo graag door... Overigens gaat zij er vanuit dat ik over 9 maanden alweer aan nummer drie begin...hahaha optimist! Suus Zo raar he? Dan kijk je even de andere kant heen en dan zie je je kindje ineens zo ergens los in de kamer staan. Daar moet ik echt nog even aan wennen hoor. Ik denk trouwens dat jij met 39 weken +2-3 dagen bevalt... Weet niet welke datum dat is, maar daar zet ik op in! Dat duwen tegen mijn ribben van Lizzy....die besloot pas 2 dagen voor de bevalling te draaien zodat mijn ribben weer wat lucht kregen. Daar had ze dik 15 weken tegenaan zitten duwen. hoop voor jou dat je uk je snel wat meer ruimte gunt... Trouwens een mooie maar heel bescheiden buik hoor! Caruli Wat een ontzettend stoere foto zeg! En super dat hij zich kan optrekken. Dat is toch weer een hele mijlpaal. Tja, die tegelvloer is Amy hier ook echt een paar keer hard tegen gekomen. Echt niet leuk, maar je kunt er niks aan doen he... RiTi Ik wil ook babygeitjes.... Ik ben alleen altijd zo bang dat er iets mis gaat met die kleintjes, dat ze worden verstoten of worden gepast door de andere geitjes...dat trekt mijn tere zieltje op het moment niet... Zo zat hier een familie van 11 ganzen, vorig jaar geboren, dus papa, mama en 9 kleintjes. Maar langzamerhand dunt de familie uit. Zag laatst 1 gans een beetje afgezonderd van de rest....daar kan ik zo slecht tegen dan. Vind ik zo zielig, zo'n beestje alleen. Ja, ik ben een overgevoelige druif als het om beestjes gaat. Maar daarom durf ik dus gewoon niet meer naar baby-diertjes te kijken... Ga heel hard duimen dat vrijdag alles goed is. Dat moet wel, jullie hebben al genoeg gezeik aan je kop. Hier2 Vandaag was ik even boodschappen doen met de dames, kom thuis, man ziek in bed... Gelukkig vandaag en niet gisteren toen ik voor pampus lag, maar wel vermoeiend. Ben vanaf 17,00 weer nonstop in de weer geweest, nu eindelijk weer even rust...
Morguh dames! @collo; ik werkte nu in de thuiszorg/wijkverpleging. Ben nu dus straks werkzaam in 1 huis. Verpleegtechnisch heb ik het minder zwaar, maar ik zocht wat meer uitdaging qua verantwoordelijkheid. En tja die uren he, zo kunnen we straks weer wat makkelijker leven en het KDV betalen. @hier; vannacht wederom 2.45 eruit voor Luca en toen weer om 6.40. Het lijkt even wat beter te gaan.
@dees dat is nog even meer als 2 weken rustig aan doen. geneest de wond ook erg mooi?? gaat goed met luca met voeding en mooie tijd er tussen @collo aaah nee vindt het erg voor je vriendin! sterkte voor haar en partner. beterschap voor je mannetje
@collo:Wat rot van je vriendin! Hopelijk duurt het allemaal niet te lang... Ik vond de curettage trouwens enorm meevallen. @suus: Wat ga jij hard! Echt alweer de laatste loodjes... Als iedereen zegt dat je voor D-day bevalt dan doe ik maar weer eigenwijs... Ik zeg 40+2 @dees: Fijn dat Luca het langzaam begint te snappen. Heeft ie lekker in zn eigen bedje geslapen? @riti:Leuk he baby geitjes? Ik moet dit jaar door zwangerschap (en Q koorts) helaas overslaan.... Errug jammer, want ben dol baby beestjes (ben niet voor niks op dierendag geboren ) Vandaag weer lekker aan het werk. Hopelijk een rustig dagje.... Merk toch dat ik wat gestresst ben. Tot laters!
Collo Ach wat sneu voor je vriendin zeg sterkte voor haar.. oei, man ziek.. is normaal altijd al lastig vind ik, maar zeker als je er 2 hebt beterschap Dees joh, gisteren helemaal over heen gelezen.. Gefeliciteerd met je nieuwe job Gimena helemaal over naar jullie nieuwe huisje? Alles klaar? hopelijk hebben jullie hier meer plezier en rust dan in jullie vorige huis.. Straks naar het CB om 10 uur.. ben benieuwd vanmorgen weer om half 6 wakker.. vannacht ook al een paar keer.. zie er nu al tegenop om dat te bespreken op het CB.. nouja, ene oor in................ Gaan vast even fruit eten.. Tot zo !
Dees Lijkt me een hele goede stap die je hebt gemaakt qua werkzaamheden. Nu maar hopen dat de werkgever bevalt... Roeltje Meid, ik snap echt niet hoe je het volhoudt. Bravo voor jouw uithoudingsvermogen. Hoop echt voor je dat hij het nog een keertje gaat leren om lekker door te slapen.
@roeltje: Succes op CB! Moet je voor prikjes? En idd... hoe hou je het vol??? Ik heb nu al chronisch slaaptekort.... @collo: Kindjes weer lekker geslapen? Vent opgeknapt?
Panos Durf het bijna niet te zeggen maar ja, beide dames hebben de liefde voor het slapen van hun moeder denk ik. Vannacht weer lekker door kunnen slapen. Moet wel zeggen dat de laatste voeding wel pas om 01.00 uur was, dus lag wel laat in bed. Neem trouwens aan dat de zwemdate verzet wordt? Dan ga ik mijn moeder/de oppas even laten weten dat ze niet langer hoeft te blijven donderdag. Ferdy is nog steeds heeeeeeeeeelllll erg zielig, vindt ie zelf...
@collo: Mazzelmuts met die slaapkoppies van je! Ik hoop zo dat onze 2e een lekker lui slaapkoppie wordt. Al mogen we ook niet klagen over de eerste hoor, zij wordt meestal half 8 wakker. Over de zwemdate... Kunnen verzetten of we gaan gewoon? Weet niet of Suus nog kan? Ik kan iig nog gewoon morgen en heb wel zin iets leuks te doen....
@roeltje ja we hebben alles door verhuist net optijd moet ik wel zeggen.(anders werd het dubbel huur) alles is nog niet klaar maar komt wel per gedeelte. kantoor/game ruimte is nog niet klaar is lucas meubels voor aan het aan het maken. ook voor de badkamer/woonkamer/keuken. trap moet nog gedaan worden. en aankleden daarna over 6 dagen je eitje zie ik en gaat het deze ronde lukken??