December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    banner klopt niet.. heb lf van 11 dagen.. cyclus is dus wel 28 dagen.. heb de test datum maar aangehouden.. Denk dat we deze ronde weer mislopen.. Ei valt waarschijnlijk op donderdag:( maar goed, wie weet heeft man een superzaadje;)
    Gelukkig is alles over:) scheelt al een hoop..

Slapen
    Ik duik op de bank zodra hij op bed ligt;) gewoon dom tv kijken, boek lezen of op de wii.. even tijd voor mezelf zeg maar.. als ik dan ook naar bed ga kom ik er brak weer uit, alsof ik een mega kater heb dus dat wordt m ook niet.. Kan je nagaan, ik drink niet eens;)

CB
    ze zijn hartstikke tevreden :D Volgens haar een ondernemend mannetje, die duidelijk grenzen nodig heeft.. Zit pit in zei ze.. Uh ja klopt.. Hij is ong. 79 cm.. Konden niet goed meten omdat hij niet stil wilde liggen.. En weegt 10.680 gram..
    vraagjes over het eten enzo gehad en had ze ook niks op aan te merken.. Daarna vroeg ze hoe het 's nachts ging;) uh, nouja, ruk eigenlijk;) aangegeven dat ik daar geen tips over wilde, zoals het nu gaat is de makkelijkste en snelste oplossing (gewoon rechtleggen, instoppen i.p.v. laten huilen) en hier heeft Lenn overdag dan geen last van qua humeur.. Ze gaf aan dat ze ook geen tips wilde geven omdat ze paar maanden terug al had gezien dat ik het prima zelf aankan en ze er stellig in was dat ik Lenn door en door ken dus in plaats van gezeur kreeg ik complimentjes;) kijk, dat streelt mn moederhart haha :D
    Prikjes gingen op zich wel goed, alleen was hij al boos en driftig voor hij prikjes kreeg.. Verplicht op schoot zitten is dus niks voor Lenn.. zodra ik hem op de grond neer zette lachte hij alweer.. Lekker tijdens het aankleden een rijstwafel gegeten dus helemaal top.> ligt nu lekker op bedje, dus ik duik ook heerlijk op de bank..

Hihi zal straks wel telefoon van mn moeder en schoonmoeder krijgen.. Lenn is gek op tekenen, dus gisteren 2 tekeningen gemaakt en via de post verstuurd.. Die zullen ze als het goed is vandaag al krijgen..
    Nou dames, ik kom zo nog wel even buurten, maar ik duik voor de tv :)

2. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje hihi wie weet :) zou erg leuk zijn.zal duimen voor je

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; De wond geneest erg mooi, zo nu en dan nog wel pijnlijk bij onverwachte bewegingen.

@Collo; Heftig zeg voor je vriendin, snap dat ze snel weer verder wil maar lijkt me ook wel moeilijk hoor.
    Beterschap voor Ferdy.. ;)
    Ik hoop ook echt dat de werkgever bevalt, tot nu toe komt ze positief over.

@Panos; Luca heeft vannacht heerlijk in zijn eigen bedje geslapen, ik is blij!
    Waarom loop je te stressen?

@Roeltje; Dankje!
    Lenn lijkt echt gelijk op te gaan met Beau, het gewicht is weer bijna hetzelfde…leen is denk ik alleen net even wat langer.
    Beau mag 13-4 pas weer naar het CB

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Zou wel erg leuk zijn he als het toch nog raak is nu!! Spannend;)

Roeltje
    Waarom verander je je banner niet dan? Als je het aantal dagen van je cyclus veranderd dan moet t toch ook goed komen?

Dees
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Leuk filmpje, waar heb je die bak met vormpjes vandaan? Wij hebben er eentje waarvan de deksel er te makkelijk afgaat en die zijn we dus ook al een tijdje kwijt haha.

Caruli
    Zag het idd op hyves, echt heel knap! Volgens mij zijn hier nog 1 of 2 kindjes die zich nu net pas optrekken hoor:)

Suus
    Mooi buikje hoor! Vind m absoluut niet abnormaal groot! Eerder heel netjes eigenlijk!

Riti
    Spannend zeg. Hoe loopt Maura nu? Of kan je daar sowieso niks aan zien? Hopelijk is alles goed en loopt het allemaal soepel in het ziekenhuis.

Collo
    Echt heel sneu voor je vriendin:(. Hopelijk komt het vanzelf op gang!

Roeltje2
    Succes bij het cb. Haha dat ie pittig is begreep ik wel uit je verhalen over het driftig zijn. Wel handig om te weten dat hij grenzen nodig heeft:). Woooow wat is hij goed aangekomen! Vandaar dak m "zwaar" vond (vergeleken met Milan dan he;)) hihihi:p! Goed hoor! Maar het is dus zo dat Lenn alleen eventjes wakker wordt snachts en dan gelijk weer doorslaapt als je even bent langs geweest?

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was weer eens op de helft vergeten te reageren....

@caruli: Super knap van Mitchell!!

@riti: Succes in het ziekenhuis! Hopelijk is alles goed met dr heupjes. Wel erg vervelend dat je geen idee hebt wat ze kunnen/willen doen bij evt afwijking... Btw, hoe is het afgelopen met je aannemersdrama? Leeft de beste man nog? Anders is miss voodoo nog wel een goede optie:D

@dees: Lekker hoor van Luca! Het is erg druk op mn werk, daarnaast was ik niet helemaal heppie met mn beoordeling van vorig jaar. Hierdoor is de druk even erg hoog. Komt bij dat ik eind mei met verlof ga en dus tot die datum heb om mn targets te halen... Daarnaast ben ik veel moe door zwangerschap waardoor ik juist minder hard wil werken ipv harder... I know, geen drama, en thuis is ff het belangrijkst, maar ik heb even wat tijd nodig om het te laten zakken en weer te kunnen relativeren.

@roeltje: Super dat ze zo positief zijn. En zo niet: je lekker niks laten wijsmaken daar!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Die ton met houten blokjes komt bij de ~Intertoys vandaan, Beau heeft ze toen gekregen met zijn verjaardag. Er zit een sticker op van de Intertoys.

@Beau spam: YouTube - Puzzelen
    Sorry nog een filmpje ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    ik had de ton niet uitgebreid bekeken en ook niet het filmpje tot het eind, dus was me niet opgevallen;). Thanks voor de info in ieder geval.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Logisch dat je dan idd ff wat loopt te stressen, maar je gezondheid en die van jullie 2e ukje is het belangrijkste he!
    Niet vergeten hoor!
    Is het handig een soort van planning te maken zodat je wat meer overzicht krijgt of is dat niet te doen? *ik roep maar wat hoor*

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    ik hoef pas terug als ie 2 is.. haha onze mannen liepen idd gelijk op, ben benieuwd..

Lotte
    Mm, beetje te lui om m te veranderen:) en geen zin haha.. Haha, ja, driftig is ie regelmatig;) Valt de laatste dagen weer mee gelukkig..

hij ligt nog heerlijk te slapen:)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Die sticker was in het filmpje ook niet te zien :p

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Ach, vreemd is het ook niet hoor. Las laatst nog ergens dat veel meer kindjes dat hebben rond deze leeftijd:). Kon je man nog vrij nemen trouwens?

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee voorlopig niet helaas.. vrouw van zijn collega staat op knappen;) eind maar is ze uitgerekend en volgens mij blijft hij vanaf deze week thuis.. Zwager gaat dan in zijn plek mee tot twee weken na de geboorte.. Dus met wat 'pech' bevalt ze pas over 3/4 weken, plus 2 weken erna zit je al 5/6 weken.. beetje jammer, maar is niet anders..

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nou, dan wacht zij maar lekker even:p;). Nee, wel balen zeg:( Dan maar hopen op een verlaat of vervroegd ei...

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; zo'n uk tegen je ribben lijkt me bijzonder onprettig, hoop dat hij of zij gauw gaat zakken! Heupdysplasie is over het algemeen aangeboren, zo ook bij Maura :). Veel opties zijn er niet als het niet goed is, dan kan ze volgens mij alleen nog maar geopereerd worden. (maar de laatste keer verwachtten ze dat het nu dus weg zou zijn)

@ Collo; Wat verdrietig voor je vriendin zeg, hoop dat het nu allemaal verder soepel gaat.
    oooh ik kan daar ook helemaal niet tegen, kan er echt slecht van slapen, dierenleed hoe klein ook. Ik kies de kinderboerderijen dan ook erg zorgvuldig uit :). Maar dan nog kan het altijd misgaan helaas. Vond het wel fijn dat ze hier deels afgeschermd worden zodat ze meer rust dan drukte hebben en af en toe mag er onder begeleiding wat geaaid, zeker bij de babybeestjes.
    Oh jee, zieke man ook nog, beterschap!

@ Roeltje; wat fijn dat het zo goed ging bij het CB, lekker ventje is Lenn.

@ Lottie; Maura loopt en rent helemaal prima, maar daar kan je inderdaad sowieso niets aan zien :). Alleen een foto kan duidelijkheid geven.

@ Panos; hmmm voodoo, best een goed idee :). Hij leeft nog, zijn ook weer in gesprek en we gaan weer vrolijk verder met het oplossen van de problemen (die zijn ontstaan door het de oplossing van het vorige probleem die weer voortkwam uit een eerdere oplossing, het is net het echte leven :p).
    In principe kan heupdysplasie bij kinderen boven de 1,5 jr alleen nog behandeld worden door een operatie voor zover ik weet. (en aangezien ik het idee van een schaar in dr haar al niks vind ... :))
    Kan me voorstellen dat je graag de boel op de rit hebt voor je verlof op je werk, maar balen dat de druk zo hoog is. Sterkte!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lottie
    haha ja zal wat zijn he.. zie haar al zitten;) 'He baby, luister eens naar mama.. Even blijven zitten zodat Roeltje en Roeltjeman een brusje kunnen maken voor Lenn" whaha zou wat zijn he;)

Riti
    thanks, is zeker een lekker kereltje:)

Lenn is alweer wakker, druk bezig met zijn 2e boterham, al beland er meer bij de hond.. heeft wat stijve armpjes lijkt het wel.. Vind het zo zielig.. Hopelijk wordt ie volgende week niet ziek..
    nou dames, ben er vanavond weer als ie op bed ligt.. even verder eten, spelen en dan boek ophalen uit de bieb.. is EINDELIJK binnen.. beetje rommelen en koken enzo.. Tot vanavond!

16. gimena

gimena Niet meer actief

@lottie jaa zou erg leuk zijn als het deze ronde toch raak mocht zijn :)

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    OK, als jij gaat zwemmen kom ik ook hoor, gezellig. Vond het tijdstip wel prettig van 12.30 want dan ben ik ook weer een beetje op tijd thuis zodat mijn moeder haar koorrepetitie (ja, echt) niet hoeft te missen. Mijn moeder past dan op Lizzy terwijl ze het huis schoonmaakt...

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Fijn dat Lenn weer helemaal is goedgekeurd door het CB en dat jij ook een pluim hebt gekregen.

Hier
    Belde mijn vriendin net. Dinsdag toch afspraak voor curettage, maar ze had er een goed gevoel over. Had een goed gesprek gehad met de gyn en een veel duidelijkere echo waarop goed te zien was dat het echt nog geen vruchtje/mensje was en echt niet leefde, dus dat ze zich ook niet schuldig hoefde te voelen. Gelukkig is ze echt zo nuchter als een aardappel...ze wil nu gewoon door.

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @gimena: Super spannend, we duimen voor je!!

@roeltje: Die eieren van jou hebben waardeloze timing ;)

@collo: Ok, leuk, dan laten we het gewoon staan! Errug rot voor je vriendin. Mij is de curettage (1e miskraam) heel erg meegevallen. Ik kreeg een roesje, heb helemaal geen pijn en amper bloedverlies (op de eerste dag na dan) gehad. Moet zeggen dat het er emotioneel toch wel een beetje inhakte hoor, en ik ben ook echt wel vrij nuchter normaal.

@suus: Ga je nog mee zwemmen morgen?????

@riti: Hmm... operatie is erg balen. Zou er ook echt niet aan moeten denken. Vind prikjes al de max. Of als ze met dr vingers weer eens klem zit in de la. Zoooo zielig! Hoop echt dat alles in orde is dadelijk!

@werkstress: THanks all. Komt ook allemaal goed en prive heeft ook echt prio. Heb alleen beetje tijd nodig om de boel weer een beetje te relativeren. Voel me nu een beetje genaaid door mn manager. Gelukkig vind ik mn werk en mn collega's verder heel leuk!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo!

stiekem op het werk aan het meelezen ;)
    Joepie, hier ook 12 weken!!!
    @gimena: ik vind het superspannend voor jullie!!
    @allemaal: hopelijk gaat het allemaal goed met jullie :) Heb van het weekend pas denk ik echt weer tijd om mee te kletsen. Moet veel werken en adapter van mijn laptop is dood... Man heeft er ook 1, maar gebruikt hij voor school... Jammerrrr.

Deel Deze Pagina