ohhhh ik ben trouwens echt helemaal uitgekeken op ons servies hierzo... Onze ontbijtborden en dinerborden hebben we 5 jaar terug van onze oude buurvrouw gekregen, die kon dr niks meer mee. Maar vond ze toen al niet mooi. Heb ook allemaal verschillende mokken, wil grotendeels toch 1 lijn hebben. Ik wil eigenlijk mooi servies van Pip Studio!!! Maar is zo duur he :S Toch peter de komende dagen maar ns lief aankijken hihihihihihi wellicht voor mn verjaardag Wat voor servies hebben jullie?
Euh wij hadden van alles door elkaar v iedereen wat gekregen de afgelopen jaren groen, zwart echt zooi!! Nu krijgen we n nieuw crème wit servies van m'n schoonouders. Blijkbaar vonden zij t ook geen gezicht toen ze kwamen eten hihi wel lief
RiTi Amy wil weten welke puzzels jullie hebben...mmm lekker! Puzzels Heb een hele leuke puzzel gekocht op de HHB waar als je de vormpjes eruit haalt, de afbeelding van het vormpje ook nog ehh in de puzzels staat, zeg maar. Snappen jullie het? Dat maakt het puzzelen nog iets makkelijker. Dretjuh Heerlijk dat de satteliet het doet....Wat moest je zonder... Panos Jee, wat schrikken zeg! Brrrr...wil echt nooit zo'n telefoontje krijgen, zal een hartverzakking krijgen. Gelukkig dat ze er zelf niet zo veel last van heeft. Wel jammer van het zwemmen, maar goed. Het is ons gewoon niet gegund. We gaan het verzetten hoor! Misschien dat ik hier in Den Bosch dan even ga zwemmen met onze uk...of heel lang douchen Servies Hier saaie witte borden. Hebben wel nog een iets mooier servies in een paar kleuren maar daar springen heel snel stukjes vanaf dus die houd ik maar voor als ik een beetje toonbaar voor de dag wil komen. Maar eigenlijk vergeet ik dat servies altijd.... Heb wel een grote Blond verzameling, afgelopen weekend weer 2 bij gekocht.
@Collo: ahh ja heb nog gedronken uit je blond theemok Vind blond ook errrug leuk! Hier voornamelijk wit/creme, en een paar dingen uit Tunesie maar wil Pip studio en wat dingetjes uit Egypte straks meenemen, die dingen zijn ook errug mooi. Gewoon wat meer kleur, door elkaar maakt niet uit, maar wil lekker vrolijk en mooi @Hier: pff Dani slaapt vanaf zaterdag al errug slecht, wordt div keren wakker 's nachts. Zo ligt hij nu weer te gillen boven :S hij wil ook bijna niet eten, alleen brood gaat er goed in. Arm menneke
heeey mop gelukkig dat het niet erg is. hoe is het weer in Engeland? fijn om te horen dat je de ritme te pakken krijgt. ow wat heerlijk kunnen jullie ook kijken wat we kijken Sophie maakt het erg goed madam heeft 4 kiezen zag het met mee in bed leggen fijn om te horen dat alles goed gaat. zal de groetjes doen morgen bel ik haar eens even @servies hmm hmm ikea hier haha
@ servies; het is maar goed dat het budget en de kastruimte me tegenhoud, vind het heel leuk van alles te hebben en te verzamelen . Heb het inmiddels teruggebracht naar (spier)wit en glas. dwz, hele grote (pizza) borden en gewone borden wit, en een maat er tussen glas, kleine diepe borden wit en een anders soort diepe borden weer van glas. Zo ook schotels. Maarrrrrr aangezien ik toch niet alles weg kan doen . Ook nog schotels en een stapel borden en kommen in dof zwart en een bonte verzameling oma stijl (dekschalen nog wel soepterrine weggedaan ) vooral veel verschillende theekopjes in alle kleuren..euh bloempies. het is er helaas nooit van gekomen oud zilver bestek bij elkaar te sparen, ook zo leuk. De tik breid zich uit naar (oven en taart)schalen en dat soort dingen, al heb ik wel weer veel weggedaan met de verhuizing. Verder glas (glazen) en enorme witte mokken voor slootjes koffie en thee .
Wij hebben hier echt nog een overschot aan die pokke-filmclub glazen met die filmposters erop gedrukt. Zowel Ferdy als ik hadden er heel wat bij elkaar gespaard voordat we samen gingen wonen en nu dus echt een stuk of 50 van die glazen. Vind het ook zonde om ze weg te kieperen. Zijn wel aangevuld met die enorme grote zware glazen van de Ikea. Da's echt mijn maatje glas (halve liter)
hooooooi! ben ik nog ff snel! Heb alles vluchtig doorgenomen, maar daar blijft het ook bij... sorry! Morgen niet zwemmen dus? Ik had evt. wel gekund volgens mij, was het eigenlijk alweer een beetje vergeten! Verder leuke/lieve Beau en Luca spam! En hier ff snel een mijlpaal melden: Maud loopt sinds vandaag echt superveel en gaat ook (terwijl ze nog nog op handen en voeten heeft gestaan ofzo) ineens vanaf de grond op handen en voeten staan en loopt dan zo weg! Ik wist niet wat ik zag vanmiddag!!! Zo gaaf! Ben helemaal trots en overdondert! filmpje komt op Hyves! Nu ga ik snel mijn nestje in! trusten!!!
Waarom kan (bijna) elk kind op een normaal tijdstip wakker worden behalve die van mij? bah, om 4 uur was ie al wakker.. Wilde niet meer slapen natuurlijk.. Flesje gegeven enzo.. En nu zitten we gezellig beneden Hij weigert te slapen.. Krijst alles bij elkaar tot kokhalsen aan toe.. Laten huilen wordt m dus ook niet.. Ben moeeeeee
goedemorgen! hier verbouwende achterburen.. ben nu al helemaal klaar met ze zie topic in de lounge.. *%&@#&*@*(^@ om 6.15 beginnen:x Lenn is dus niet meer naar bed geweest.. wel hartstikke moe, maarja, om half 7 terug in bed met lawaai werd m dus niet is nu weer (even) rustig dus hopelijk blijft dat even zo tot hij weer naar bedje gaat..
Bah roel wat vervelend zeg.. Boaz werd om half 7 wakker en is daarna lekker weer gaan slapen. Ik daarentegen kon op mijn vrije dag niet meer slapen(lag er wel om 10 uur in) dus ben er lekker uit gegaan. Ik ga nu maar even wat in huis ondernemen zodat ik de rest van de dag lekker met Boazje kan spelen. Ik kan vandaag een pakketje ophalen bij het postkantoor met een heel tof zwangerschapsjurkje en broek haha. Het was hartstikke in de sale op asos.com dus ik kon het niet laten liggen. Vanmiddag koop ik een clear bluetest met indicator die ik morgenochtend samen met Gijs ga doen, in de hoop op een mooie 3+ natuurlijk.
@roeltje vindt het erg dat je door de achterburen niet goed heb kunnen slapen. kan je misschien rond een uur of 12 je bedje in? @doortje hihi zal toch wel 3+ zijn die test
Roeltje lekker irritant. Arme lenn! Mroos zal nu vast wel 3+ op staan bij mij stond ie er met 4w4d, dacht nog ff aan n tweeling fijne dag vndaag! Gimena en wat zegt je gevoel nu? Wanneer ga je testen?
@lottie hmm daar komt me lijst. moe,lage rug pijn.moeilijk naar de wc,veel plassen. ik durf niet zo goed om te testen ivm met een nega test. zaterdag ga ik een testje kopen of ik doe heb zaterdag al of zondag ochtend. @all en wat gaat iedereen doen vandaag.
Mogguh @ Roeltje; pffff wat balen zeg, je zal wel gesloopt zijn. Sterkte! @ Mroos; wat een heerlijke dag in het verschiet . Pakketje leuke kleding, mooie knaltest en lekker met Boaz knuffelen en spelen. Heel veel plezier! @ Suus; jaaah, Maud heeft de smaak te pakken, leuk leuk. Ga straks je filmpje bekijken, geniet van het trots zijn! @ foto's en filmpjes; ik maak er steeds minder . Ben ook op een heel andere manier met Maura bezig, het komt niet eens in me op. Af en toe maar even een flinke serie maken dus als ik er aan denk, al is dat meestal aan tafel, hihi stapels met eet-foto's @ vandaag; straks gaat Maura lekker uitgebreid in bad spelen en kan ik de badkamer een beetje poetsen. Verder komt mijn vriendinnetje eind van de middag dus ik ga lekker koken zodat ik vanavond niets meer hoef te doen. Vanmiddag met Maura in de tuin rommelen als het niet regent.
Morguh dames! @Suus; Wat super leuk dat Maud het ineens door heeft het lopen Helemaal trots!! @Panos; Och jeetje, wat zul je geschrokken zijn! Hoe is de nacht verlopen? @hier; Gistermiddag en avond gezellige visite gehad die zijn blijven zitten tot 22.30. Zij is op dit moment hoogzwanger en had veel vragen over de bevalling, kraamzorg etc. Hebben dus gezellig zitten beppen over van alles en nog wat. Om 23.30 zijn wij naar bed gegaan, aldaar Luca de laatste fles gegeven en terwijl ik Luca zit te voeden begint Beau ineens vanuit het niets te huilen!! Jeroen heeft hem even uit bed gehaald en bij ons op bed gezet, dat vond hij natuurlijk prachtig. Wat er nu precies met Beau aan de hand was is ons een raadsel...hij is nu wel flink verkouden Luca heeft aardig geslapen en kwam zoals gewoonlijk om 2.45 en daarna pas weer om 7u...heerlijk! Luca ligt nu bij ons in bed te slapen, heel lief. Aan het eind van de ochtend krijg ik kraambezoek van 3 collega's....straks dus ex-collega's. Zal het wel lastig vinden om nog even mijn mond te moeten houden...
Dees klinkt gezellig ahw, zo lief he, als zo'n hummeltje heerlijk ligt te slapen in zo'n joekel van een bed Misschien heerst er iets? Lenn heeft ineens snotneus als hij druk is en diarree Mroos haha staat vast wel 3+ op de test.. Het MOET !! Gimena bijna zaterdag het wordt nu wel eens tijd dat jij lekker op roze gaat Lenn slaapt al 1.5 uur (ongeveer).. Buren zijn inmiddels weer begonnen dus slapen op de bank ging ook niet door Lag net zo lekker tussen wakker en slaap.. Aaaah ben MOEE!!!! *sorry moest even*
@Roeltje; Het was ook erg gezellig! Ik heb hem half op papa's kussen gelegd, hij ligt echt super lief te dutten. Ik geef hem groot gelijk in het warme waterbed van ons Zat me ook al te bedenken of er wat heerst...we zullen het zien...Beau is verder gelukkig wel vrolijk, alleen wel veel vroeger wakker dan normaal gesproken (7.30). *gaap* Wel lekker dat Lenn nu ff ligt te slapen!
Lenn is ook verder vrolijk en goed te spreken dus wat het nou is? hij heeft maar even te huilen en hoppa, daar gaat weer een lading snot.. Of even buiten naar de auto lopen en nog meer snot.. Blij dat hij even ligt te slapen.. ze zijn weer druk aan het zagen en boren enzo dus hoop dat ie er door heen slaapt.. Lenn+wakkerwordenvanlawaai=niet grapig.. haha mijn man kan ook zo heerlijk bezig zijn met Lenn.. 'Mannendingen' zegt ie dan haha..Lenn kan ook rustig een half uur bij mn man liggen op schoot of op bed, maar bij mij dus echt niet... Dat is dus het enige leuk als hij niet lekker is, dan kruipt ie de hele dag op schoot