Heb vorige week bij de Aldi een pak Wiener Melange gehaald.. Gewoon instant koffie zeg maar.. Was maar 80 cent ofzo en eigenlijk met het idee dat het toch niet te zuipen is.. maar oooeeeh, hij is toch zooooo lekker.. *maakt een kop* Speurt alles in huis af naar caffeïne
Hahaha roeltje toch! Beau is ook echt een knuffelkont aan het worden, die kan 's Avonds bij je komen zitten op de bank en het liefst dan op schoot. De bank en papa zijn het leukste speelgoed voor in de avond. Hihi, Beau hoeft nu maar te niezen en er komt me dan een partij snot uit zijn neus!! Foto van een slapende Luca staat nu op mijn hyves
haha ja het niezen was ik vergeten hij moet er dan ook zo vreselijk om lachen.. brr krijg er kippenvel van.. gaat zn tongetje langs zn mond.. *bleeeegh* ben allang blij dat het doorzichtig is en niet lichtgevend groen.. kan daar echt van kokhalzen.. hoop ook echt niet dat hij echt ziek gaat worden.. diarreeluiers verschoon ik zonder moeite maar als ie moet spugen..... bah.. whaha klinkt wel lekker ranzig zo.. Weet niet waarom hij niet bij mij wil zitten eigenlijk.. baal daar soms best wel van.. maar goed, hij wil wel op schoot als we gaan tekenen dus dat scheelt.. hij lekker kleuren en mama knuffelen Doen jullie kindjes jullie ook na? Lenn doet niezen, hoesten na.. als ik met tong uitsteek doet hij het ook.. Als ik de hond corrigeer met UHH zegt Lenn Uh met zijn vingertje omhoog thuis is dat best leuk, maar als je ergens in de winkel staat kan het nogal genant zijn als Lenn tegen een mevrouw Uh zegt
Roeltje haha Aldi heeft juist veel hele goede spullen! Ook vleeswaren zijn echt meestal lekkerder dan bij de c1000 kwamen we achter! Nadoen al maanden!! Als ik hoest, nies, snif met m'n neus, zwaai, nee schud, dans enz enz dan doet ie t na zo komisch af en toe! Dees luca gaat dus al lekker slapen nu! Heb je mazzel mee houden zo!
haha ja dansen doet Lenn dan ook meteen En als ik zing doet ie zn handjes voor zn oortjes haal heel veel bij de Aldi.. Alleen melk, yoghurt en brood niet (kan je iemand mee doodgooien na een dag) dat halen we bij de Boni of C1000.. maar deze koffie had ik nog nooit gehad.. errug lekker
oeh Lenn wordt wakker.. Zit te kletsen.. goed teken, die is de komende twee uur vrolijk zal m zo uit bed halen en dan kunstwerkje showen.. heb ook nog filmpje geloof ik, zal m even op youtube zetten..
Roeltje brood is perfect daar!!! Moet je wel Batavenbrood nemen leg alles in de vriezer en per dag haal ik t eruit. Heerlijk dik en zacht! Melk is dezelfde als c1000
Lottie oh zal nog eens goed kijken bij de Aldi volgende week.. man is een zeikerd qua melk-merk.. hebben altijd een halve liter pak.. brood vind ik echt vreselijk daar.. Gimena jeetje wat is Sophie veranderd wel positief hoor haha.. mooi meisje is ze.. blijft ze ook rustig zitten op het stoeltje? Xenas heeft een tafeltje met stoeltjes voor ons namelijk, wel even handig om te weten vanaf wanneer dat kan.. Ga nu Lenn uit bed halen, zit nog steeds te brabbelen haha..
@Gimena, zoo Sophie heeft echt mooi lang haar zeg.. Leuke foto! @riti, jou dag klinkt ook erg leuk! Lijkt me heerlijk, een tuin. @Dees, klinkt als een gezellige avond, veel plezier ook vanmiddag, ga je het niet vertellen..? Ik dacht dat Boaz moe was dus weer even op bed gelegd maar ik hoor baaamaa baaama, dus ik moet komen haha. Ga nu maar even naar het winkelcentrum!
Roeltje je hebt meerdere soorten brood bij de onze de een is net n steen de volgende dag maar die andere super vers. Wij hebben zo'n kan dus weet niet of n half liter pak ook t zelfde is.
@roeltje sophie zit er netjes op! ze gaat alleen zitten wanneer ze in haar boekjes wil kijken. gaat ze eraf schuift ze het stoeltje naar de tafel. ik weet niet vanff welke leeftijd het mag. hier gaat het gelukkig gewoon goed.
Mroos haha klinkt leuk bamaaa Lottie hier 2 soorten brood en mega veel soorten bolletjes, maar ja dat ga ik niet elke dag eten.. ach ik koop bij Boni halve broden, mieter er 3 in de vriezer en eten maar haha.. Gimena mm, het is het proberen waard dus.. denk alleen dat Lenn er geen geduld voor heeft.. Geen zitvlees zeg maar..
@roeltje proberen kan nooit kwaad he . erg leuke spam ziet er leuk uit wat er geknutselde is. handig gedaan met de t-shirt!!(deze tip onthou ik)
@ Gimena; leuke foto van Sophie, lekker veel haar voor staartjes al: leuk! @ Roeltje; wat een leuke foto's van Lenn, leuk idee knutselen. @ Aldi; moet echt oppassen daar want ik neem altijd veel te veel lekkers/luxe mee wat ik anders niet gehaald had . @ Mroos; tuintje met de nadruk op tje, maar ben er heel erg blij mee. 30 jaar niets aan gedaan, en alles ligt vast met wortels dus dat is een uitdaging. Maar, er wordt een mooie houten zandbak voor ons gemaakt en we zijn nog op zoek naar een klein zitje voor ons. Ieder vrij plekje krijgt een pot met iets eetbaars of iets bloemigs dus dat wordt vast gezellig. @ zitten op een stoeltje; wij zijn er ook mee bezig, Maura vindt het heel leuk om 'zelf' te zitten. Zag deze al: IKEA | Kindermeubels | Tafels | LÄTT | Kindertafel met 2 stoelen Voor die prijs hoef ik de moeite niet te nemen te beitsen oid, mag ze lekker ondertekenen (blad is afneembaar) .