Roeltje whahaha moet gelijk aan de kerk denken klein priestertje wel n leuke foto juist hoor! tafeltje blijft ie bij anderen netjes aan zitten, hier hebben we t niet en past ook niet. Wel jammer!! Ga wel even t Ikea linkje bekijken
Goedemorgen! Vandaag weer mama-dag. Uk ligt lekker te tukken, dus ik ben weer even zp-en en werken. Gelukkig heeft ze geen last meer van dr oorlogswond! Mutsje heeft vannacht super geslapen, alleen is ze de laatste tijd tegen 7-en toch wel echt wakker helaas. Geen idee wat het is, maar aangezien ik zelf een slaapkop ben, vind ik het toch echt te vroeg... We geven nu de vogels maar de schuld (voor haar slaapkamer staat een grote boom met veel kwetterende vogels). Helaas vandaag dus niet zwemmen, maar ga denk ik vanmiddag ff lekker naar buiten met dr. @roeltje: Sorry van mijn geklaag over onze vroege ochtenden... Als ik jouw verhaal lees dan is het bij ons appeltje-eitje.. Ik hoop echt dat Lenn het binnenkort gaat snappen!! Dit is wel erg zwaar... @dees: Lekker dat Luca het al wat beter doet 's nachts! Houden zo! En leuke spam op hyves!! Krijg spontaan zin in juli bij het zien van al die baby foto's! Ben zo benieuwd naar ons 2e exemplaar!! @riti: Kan je idd geen buil aan vangen dat setje van Ikea! Wij zijn ook nog op zoek, maar ben geloof ik weer iets te kritische... Het enige wat ik mooi vind is die set van Bloom. Kost alleen 'maar' 350 euro....(daarom hebben we hem ook niet, maar miss met de belastingmeevaller...) @servies: Haha, dat boeit me dus echt niet (zal wel met dat zelfde gen te maken dat iets met schoonmaakdriften doet). Wij gebruiken nog het oude trouwservies en glazenset van mn vriend met zn ex-vrouw . Kan er niet mee zitten, vind dat altijd van die zonde van het geld uitgaves... @suus: Leuk van Maud! Ook ons mutsje kan 'opeens' vanuit het niets opstaan en weglopen. Stoer gezicht he?! @lotte: Hoest met jou nou? Al paar boterhammen op vandaag? @rest: Lost, doe het weer eens uit mn blote koppie...
Oja.. ons mutsje loopt dan wel niet al eerste, maar heeft volgens mij wel als eerste op de EHBO gezeten ivm een oorlogswond (of vergeet ik nu iemand... sorry dan)
Panos whaha volgens mij is jullie dochter echt de eerste maakt niet uit hoor, klaag maar raak over de vroege ochtenden.. Als je later gewend bent is dit ook een hele ommezwaai... Kan het alleen niet uitstaan als mensen na al klagen (en dan ook echt klagen) dat kindje niet doorslaapt met 2 maanden.. zo één hebben wij hier in de buurt.. wilde zelfs stoppen met nachtvoedingen omdat ze het maar moet leren tja..... heb haar op serieuze toon gevraagd of ze wil ruilen.. Zegt ze nog ja ook nadat ik uitlegde dat Lenn dus NIET doorslaapt wilde ze het toch niet Maar wel vertellen hoe ik het moest doen (laten huilen, want is aanstellerij).. Ach ja, sommige mensen
even een vraagje hoor ben namelijk niet al te slim. kan ik troettels gewoon in een Envelop doen en opsturen naar iemand? of moet ik ze in een doosje doen?
Ik kon natuurlijk niet wachten.. Bekijk bijlage 136301 Voor het eerst in mijn leven dat ik zo'n dure test gedaan heb, maar oh wat word ik er blij van haha. En nu zal ik jullie niet meer vervelen met mijn onzekerheden en testen, maarja.. Ik moet het ergens kwijt.
@ Gimena; als het stevig genoeg is dat het niet opengaat onderweg is het prima @ Panos; oeh die van Bloom is inderdaad erg mooi.
goedemorgen! Mroos, wat een supermooie foto!!! genietze! @panos: Uk is de eerste met een oorlogswond denk ik ja! @hier: niks bijzonders... saai weer, dus geen idee wat we gaan doen... tot straks!
Gimena moet gewoon kunnen hoor.. Mroos Jaaa!! Mooi! gaan vast broodje eten.. lenn zit onwijs te gapen en te hangen.. Kan dat van de prikjes zijn? vorige keren sliep hij de dag erna ook zo veel.. voelt wel wat warm aan.. lijkt me niet dat dat door de prikjes komt? Is toch een week later?
@mroos: Mooie test!! @roeltje: Irritante betweters! Geen idee wanneer ze van deze prik last krijgen.... Wij 'mogen' volgende week... @suus: Hier valt het weer ook een beetje tegen. Wil alleen echt wel ff naar buiten dadelijk. VInd de dag anders alleen met kind een beetje teveel kind... Voell me dan af en toe de wandelende mickey mouse club. Na 2 uur stoeien op de bank heb ik het ook wel gehad @riti: Mooi he? Maar ook zo duur helaas...
heb het maar in een doosje gedaan en dicht getapet, en de naam en adres op gedaan weet niet of dat mag. gooi ik het morgen af bij de emte kunnen je het wegen
@ Mroos; wat een prachtige test! @ Panos; onze eetkamerstoelen zijn er ook in het klein, vind ik ook zo leuk. Ze zijn alleen net zo duur als de grote, gaat me net iets te ver helaas.
Panos oeh lekker dagje dus! Geniet ervan. Hmm...moet eerlijk bekennen dat ik gister een kroket en wat frietjes op heb kunnen krijgen, maar voel me nu zo vol/dik, dat ik nog geen brood heb gegeten vandaag...Wel een banaan en 2 mandarijntjes en een glas melk. Komt goed. Milan is ook steeds iets eerder wakker, maar het valt mij echt op dat het is sinds het lichter wordt. dus ik denk dat wij een verduisterings rolgordijn gaan halen haha. Mroos Mooooie test
Riti aah balen! kom hier maar bakkie doen, is wel te doen op de fiets auw, Lenn heeft mn tongpiercing ontdekt niet meer mond open doen als ie op schoot zit
Ja, was niet echt een prettig gevoel.. glinstert natuurlijk, heb gewoon een saai standaard balletje, maar ja.. Ach arm menneke, Lenn is flink aan de diarree, kwam er bij de beentjes al uitlopen.. verder nergens last van.. Billetjes helemaal rood en uitslag staat op knappen.. nog één zo'n luier en zijn billetjes zijn kapot Nu snap ik waarom hij niet zo lang op de grond blijft zitten met spelen.. heeft iets verhoging.. voor de zekerheid man zijn oma maar even bellen of zij man kan ophalen morgen als hij nog steeds niet fit is..
aaaah vindt het nu wel spannend worden hoor me borsten jeuken als een gek aaaaaah hou het niet meer. mag alleen niet van lucas testen we hebben een weddenschap staan namelijk. en ik wil winnen. lucas had gewed dat ik het niet vol kon houden t/m zaterdag.