@roeltje, wat vervelend van Lenn, tandjes? kiesjes? Hopelijk gaat hij in ieder geval lekker slapen. @Gimena, nou ik vind et knap hoor, tot zaterdag haha, maar succes met de weddenschap dan!
@Gimena: je kan t ook in zo'n envelop doen met bubblesplastic binnenin, dan moet het zeker goed gaan! @Mroos: blijft mooi he zo'n test @Roeltje :whaha dat heb ik als ik mijn neusringetje in heb Wat sneu dat hij diarree heeft, hopelijk is t snel over! @Hier: kon de hele ochtend niet op i-net *grrrr* maar hij doet t weer Heb net de snoepkast opgeruimd en al het losse goed in 1 curver/tuperware achtig bakje gedaan. Net als alle dora/hello kitty lego blokjes van Layla, die zaten nog in een kartonnen hello kitty doos. Dani heeft gisteren nog 3 uur lang gehuild voor hij ging slapen! Vanmiddag wilde hij ook niet, hij heeft ook bijna niet gegeten. Ook trouwens al 1,5 dag niet gepoept :S dus vind t maar raar met hem.
@ Gimena; oooh wat spannend zeg. Ik hoop het zo voor jullie...duim-duim @ Dees; ken jij het zwembad in Breukelen? Is beter te bereiken voor ons dan Utrecht, ligt langs de buslijn van de straatweg nl die ook bij ons huis stopt.
@RiTi; Zwembad in breukelen, nee is mij niet bekend. Enige zwembad wat ik ken hier uit de buurt is de Kwakel.. Qua verbinding is het dan idd wel ideaal, valt eens te proberen. @hier; Kraamvisite/mijn collega's zijn net weg, pfff wat was Beau druk! Die kreeg ook alle aandacht of vroeg er ook wel om Hij is dan niks niet eenkennig en gaat gewoon voor ze staan met handjes gespreid *je mag me oppakken* Heb leuke dingen gekregen: Hunkemoller bon, Gino de Giraffe speeltje met muziek, leesboek van Nijntje met Luca's naam erin verwerkt, speelgoed (trompetje) voor Luca en bloemen. Ik heb ze nog maar niet verteld dat ik hun ga verlaten, wil eerst mijn ontslagbrief hebben afgegeven aan mijn teamhoofd...
@ Dees; dat is ook de juiste volgorde, eerst je teamhoofd. Wat een leuke cadeaus! Goed over nagedacht (of zelf kindjes?) @ Gimena; wat was de inzet van de weddenschap?
gimena verlies de weddenschap maar gewoon nee hoor meid, als je wil wachten tot zaterdag, dan moet je dat zeker doen.. hopelijk is het gewoon raak Dees wat een leuke cadeau's zeg.. idd eerst je teamhoofd, dan de collega's pas.. zo hoort t ook..
@ Gimena super spannend meid!!! Klinkt veel belovend! Ach dan verlies je die weddenschap toch gewoon? Ik duim voor je!!! @ Dees wat een leuke cadeaus zeg!
@Dees: wat een leuke cadeau's joh!! Super leuk @Riti: ja echt 3 uur, half 8 lag hij in bed en heeft tot 11 uur gehuild. Maar wel met tussenpose's dus soms 5 a 10 min stil en toen begon t weer @Gimena: haha wat is de inzet van de weddenschap?
dani heeft sinds enkele dagen nog een "leuk grapje" dan drinkt hij althans, hij neemt een slok en dan laat hij het langzaam via zn kin en hals naar beneden glijden. allllles zit onder! Romper, trui, een plak nek Layla heeft dat ook gedaan, ennehhh was een laaange periode
heb net toch maar een test gekocht kan alleen zeggen helaas pinda kaas KUTZOOI :'(ik wil ook. is dit nu te veel gevraagd. een etentje was de wedenschap
Dretjuh jaaa joepie! Loop zelfs nog 3 dagen voor eigenlijk (staat niet in banner). Haha dat heeft Milan 2x gedaan, niet leuk hoop dat Dani er snel mee ophoudt gimena ach meisje maar je kan nog te vroeg zijn toch als je je langste cyclus aanhoudt? Ik hoop t zo voor je! Knuf!
@gimena: Wat onzettend rot voor jullie!! Kan me je teleurstelling voorstellen meid! Knuffel @dretjuh: Poeh 3 uur bleren is wel lang.... Had ik uk aangekleed en al in de kinderwagen, kom ik buiten.... Regent het.... Zucht. Toen maar even geschommeld onder de carport. Nu ligt ze weer lekker te tukken.
de langste is 39 dagen. tsja zie het wel weer zal wel niet zwanger zijn rot lichaam. me test. spiek maar niet op te zien Bekijk bijlage 136424