December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ik had vanmiddag even bijgelezen, maar vergeten een abonnementje te nemen... Dus ik allemaal maar denken dat er niks is bijgekletst....hmmm, dat viel tegen! haha!

Maargoed, er is intussen zoveel gekeuveld dat ik ff oversla ok? Ik ben iig wel op de hoogte hoor! Morgen zal ik weer fanatiek zijn!

Owja, zwemdate: I'm In!

@bakken: hier gaat morgen een verse appeltaart de oven in! Ook lekker, van koopmans! haha!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Goeiemorgen!!!

Hier werd meneertje om half 7 wakker. Dus we zijn vroege vogeltjes vandaag.

Vandaag staat er niet veel op t programma, behalve om 15.45 bij naar de kapper.
    Een rustig dagje verder, dus ga lekker die uurtjes besteden met mn kindjes

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    Om 4 uur was Lenn wakker geworden en is gelukkig weer gaan slapen.. Tot 7.15 uur :D heerlijk..
    gaan zo lekker douchen en aankleden en beetje rommelen vandaag.. misschien even naar de stad wat drinken bij mn oude werk.. Oudcollega is ong. 15 weken zwanger dus even leuk cadeautje kopen nog:) zo grappig.. Ik was als eerste zwanger (oke, werkte daar toen niet meer maar goed).. Nu is er één inmiddels ook bevallen, meisje word in mei alweer 1.. Nu zijn er 2 collega's zwanger.. Heb een trand gestart daar 2 jaar terug :D

nou wij gaan even douchen.. tot zo!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!

Sara heeft lekker doorgeslapen vannacht! Man was elk uur naar de wc aan het rennen, dus hij is maar op de bank gaan liggen. Nu zit Sara heerlijk een boekje te lezen en man ligt ellendig op de bank... Moest helaas vrij nemen vandaag (zorgverlof denk ik), maar ja.
    Hoe is het hier?
    @lottie: je vroeg... euh, ja wat vroeg je ook alweer haha :) even zoeken

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja of veel mensen van mijn zwangerschap weten....nou dat valt mee. Mijn ouders, ouders van man, een paar vriendinnen, 2 directe collega's en jullie :)
    Na de GOEDE echo mag iedereen het weten :)

@vroege vogels: succes vandaag!

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Uk was 7.15 wakker, maar duidelijk nog niet uitgeslapen... Wat een huilende mopperkont! Heb dr om half 9 lekker teruggegooid in bed, dus nu even rust! Hopelijk wordt ze dadelijk iets gezelliger wakker....

@doortje: Beterschap thuis! Fijn dat de kleine zo lekker geslapen heeft, nu je vent nog....

@roeltje: Lenn begint het langzaam te snappen! Heerlijk!

@dees: Kunnen ook andere datum prikken hoor... Weet alleen niet tot wanneer suus het water nog in mag...

Vanavond lekker naar het voetbal. Even een avondje weg! Zin in, al ben ik wel enorm gaar voel ik. Ach, morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@Roeltje: jij hebt uitgeslapen joh, heerlijk! :D

@Dretjuh: fijn dagje vandaag!!!

@Doortje: sterkte met de ziekenboeg... hopelijk is Sara wat opgeknapt van een nachtje slapen... En anders maar weer joghurt met beschuit eten...;)

@hier: 2e dag koortsvrij! Het is dus nu officieel over aan het gaan!!! Nu alleen weer ff af zien te komen van haar prinsessengedrag! :)

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Suus mag het water in, totdat ze het zwembad gaat vullen met haar water, dan moet ze accuut eruit! :D whahaha!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh dames!

weinig slaap kunnen pakken vannacht *gaaaap*!!
    Luca ligt nu gelukkig wel in zijn eigen bedje te slapen maar binnen elk moment kan het CB aan de deur staan dus zal hem zo wel wakker moeten maken....grmbl.

@Panos; Ik denk dat ik deze keer maar oversla met de zwemdate, anders komt de uitgerekende datum van suus wel errug dichtbij.

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Altijd sneu om ze wakker te moeten maken vind ik... Hopelijk istie goed aangekomen en mag je lekker naar buiten!

@suus: Joehoe, Maud weer beter! Fijn he zo'n high maintenance kind....? Succes!

@zwemdate: 10 maart dan laten staan?

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo weer even vanaf mijn werk...
    Doortje, succes met de ziekenboeg, wel lekker dat Sara zo goed heeft geslapen...

Roeltje, zo zou Lenn het elke nacht wel mogen doen of niet?

Zal thuis even kijken voor de 10e...

Stinkerbell, heb vandaag geen zin om de hele dag te werken dus vanmiddag daten??

Verder... nu wel even flink doorwerken anders kan ik niet naar huis vanmiddag haha.;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Met Beau was en ben ik er ook nog steeds geen voorstander van om hem wakker te moeten wachten 's ochtends....wat een humeur kan een kind dan hebben zeg!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zo zielig he kindjes wakker moeten maken..... ik heb er helemaal een hekel aan want zulke goede slapers heb ik niet dus als ze eenmaal slapen wil ik ze echt niet wakker maken haha:D
    Is ook bijna niet nodig.. alhoewel de laatste tijd slapen mijn kindjes ineens heel lang??
    Beau sliep laatst tot 08.45!!! had de babyfoon bij de buren gedropt toen ik Renée naar school bracht en toen ik terug kwam was hij net een paar minuten bij de buurvrouw..
    Renée en Nikki slapen de laatste tijd tot ongeveer 07.15 dus stukken beter dan 05.30/06.00:D

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    * schopt zichzelf nu echt aan het werk*:p

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zo hier al best veel gedaan. Stofgezuigd, gedweild, keukenkastjes uitgemest. Badkamer en wc gepoetst. IHeb een klein huis dus ben opzich zo klaar. Das dan weer een voordeel. :D
    Strakjes nog even wasvouwen.

@elmo
    Vanmiddag daten? Oke. :D Zal ik naar jou komen?

@dees
    Veel succes met het cb

@suus
    Joepie maudje al een tijdje koorst vrij.

@roeltje
    Veel plezier op je oude werk.

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Stuur je een sms?

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Heb je trouwens mij kaartje nog gehad? Er staat bij greetz namelijk nog een tekentje van niet afgeleverd. Heeeel vreemd is dan al de tweede keer. ;):x

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ manoe: he wat raar ook, gewoon ineens weer over ja?
    hier is het begonnen na ons tripje winterberg..
    toen had ze ook gespuugd in de auto en volgens mij last van de hoogte.

@ roeltje: ja! jij ook dat sprongetje! hier ook denk ik!
    als we met haar spelen is ze super lief en gaat ze soms ook even zelf spelen maar anders gaat ze echt heel stout doen

@ stinkerbell: ik heb zelf een liedje verzonnen bij het tandenpoetsen en dat helpt wel..
    en heb haar even uitgelegd dat het er gewoon bij hoort en dat ik best snap dat ze niet naar bed wil, maar dat als we gewoon even de tandjes poetsen we dan sneller kunnen knuffelen en verhaaltje lezen.. en sinds dien gaat het goed.

@ daten: jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen (of een deel dan) of op anderedagen vrij hebben.. leek me anders wel gezellig..\
    Heb nu koffiedate met de buurvrouw gepland, die is 24 dec bevallen van een meisje, :)

Kwam gister trouwens thuis, had vriendlief weer een deel van de trap geschilderd en hele trap geschuurd! goed he? hij was 13:30 gestopt met werken en dat gaan doen...

oh! over de huishoud-leken onder ons:
    ik heb het boekje SCHOON, schoonmaak gids voor mannen en vrouwen.
    Daarin staat hoe je in3 min de wc kunt poetsen (techniek heb ik al onder de knie en klopt :))
    en heb nu ook het hoofdstuk ontdekt waarin staat hoe je in 45 min je hele huis kunt doen!
    dus.........................

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: ik woon nu ff in de buurt opzich :) Tilburg

In 45 min. je hele huis?? pff dan heb ik t hele huis nog maar net gestofzuigd

@Stinkerbell: goed bezig thuis, ik kan niet wachten tot ik thuis kan poetsen hihhihihi

@Tandenpoetsen: hier gelukkig geen problemen mee

@Hier: pff kids zijn nogal hangerig en vervelend, ze kunnen zich ff niet vermaken.
    Hier bij opa en oma hebben ze ook veeeeel minder aan ruimte en speelgoed, dus ben blij dat we volgende week weer thuis zijn.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Ik doe altijd maar 2 minuten over de wc schoonmaken ;)

@tandenpoetsen: Mn vriend brengt dr meestal naar bed 's avonds en doet dan dr tanden. Zijn methode is haar op de commode houden en onder luid protest een beetje poetsen. Als ik het doe leg ik haar op de grond en klem ik haar zittend vast. Dus met haar hoofd in mijn kruis en haar armen onder haar benen. Lijkt zielig, maar ze geeft ze echt gewonnen dan, dus het poetsen gaat makkelijk.

Deel Deze Pagina