December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gimena nee meid, had echt goede hoop voor je, wat balen zeg...sterkte

@ Dees aaaah zo'n schatje :D Wat een poepie zeg met dat wijze koppie!

2. gimena

gimena Niet meer actief

@dees aaah ik ben verliefd!!! wat lijkt luca op jou!!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lijkt Luca op mij?
    hihi, iedereen die tot nu toe Luca gezien heeft zegt juist dat hij op Jeroen lijkt :D

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Kaasjes? Moet weer eens even snel een Aldi opzoeken dan. Ik zwicht altijd voor die chocolade hazelnoten.

Dees
    Lieve spam weer...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zal mijn bolwangetje ook weer eens spammen...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Och gut, wat super schattig!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; iiii wat schattig!!!
    jup buitenlandse kaasjes, jumjum. Hier chocolade met hazelnoot en rozijn favoriet :D

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, leuke foto's, en echt.. precies Jeroen haha.

@Gimena, oooh wat balen zeg.. Ik had het zo gehoopt he, ik gun het jullie zo erg (iedereen die zwanger wilt worden trouwens..).

9. gimena

gimena Niet meer actief

@dees ik vindt er toch veel in zitten van jou hoor :)

@collo aaah een teddybeertje :) smelt

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Conclusie: Luca lijkt op allebei;):p

Collo
    aaah wat liefff!! *smelt*lekkere bolle toet..

Lenn is aan het zingen :D talent van zn moeder;)

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: het GVD, ik had nog zooo geduimd voor je :( balen is zacht uitgedrukt

@Dees: ahhhh wat n moppie zeg!!! zoooooow scheetig
    Moet zeggen dat hij op een foto er heeel anders uitziet dan in het echt. Toen ik bij je was vond ik het sprekend Jeroen, maar nu is het heel anders.

@Collo: ahhh wat is Lizzy veel veranderd zeg!! AHH en zo'n poepig pakje ook

@Hier: zoow Dani heeft eindelijk gepoept! Niet veel maar t stonk gatverdamme whaha, echte mannenpoep :p

Net lekker gegeten, de boel is weer schoon.
    Dalijk alleen de kids op bed en dan nog dweilen in de keuken en de hal want da's nodig!
    en ik dweil elke dag pfff lichte tegels, je ziet er alles op!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lenn blijft me elke dag weer verbazen.. was poosje terug zijn rietjesbeker vergeten toen ik naar mn ouders ging.. Daar een beker met een rietje geprobeerd, maar hij snapte er echt niks van.. Dus vanmiddag was ik boodschappen doen en zag ik van die Wickypakjes.. ik denk: Meenemen en oefenen..
    Ging hartstikke goed vanmiddag..

Afijn, hij had nog een half pakje staan en zonder na te denken geef ik hem vanavond rond 7 uur de rest van het pakje (was dus niet de bedoeling), drinkt het op, zet m netjes terug op tafel (wist niet eens dat ie dat kon kan je nagaan).. Maarja, hij was al hartstikke moe dus tijd voor bed.. Maar een fles na een half pakje sinaasappelsap leek me ook niet zo handig.. dacht: Als ie niet wil slapen zonder fles moet het maar, maar liever niet.. zijn darmen zijn al van slag vandaag.. pyama aan, verhaaltje en naar beneden gegaan.. En wonder boven wonder: Hij slaapt!:$ Hij wil NOOIT zonder fles slapen (ook niet als ie de fles zelf weigert)..

poeh, heel verhaal, maar ben nog steeds verbaasd haha.. nu languit op de bank voor de tv :D ben benieuwd wat hij vannacht gaat doen.. aangezien hij toch wel een keer wakker wordt geef ik dan wel een flesje.. wakker zijn we dan toch wel;)

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pffff zoow kids op bed, alles opruimen en de boel beneden dweilen is toch een laaange klus van 45 min. geweest

@Roeltje: tja... gek he hoe de kids je soms heel erg doen verbazen. Hopelijk heeft hij voortaan geen fles meer nodig 's avonds!
    Goed joh van het drinken uit een pakje :)

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @roel: fijn toch dat ie slaapt! geniet er maar van! (zou ie 's morgens ook eens wat vaker moeten doen ;))
    Ennuh, ik vind zelf die Wicky appelsap zo lekker! Heb ze op het moment vaak in een groot pak in de koelkast!

@Riti: hahaha, dat neplachje herken ik ook heeeeeel goed van Maud! vooral in de auto als ik bijv. met mijn moeder voorin zit en we keuvelen wat en lachen wat, en dan hoor ik ineens vanaf de achterbank: 'hahahah!' Hilarisch!

@aldi-chocolade: bedoelen jullie soms de vollmilch-trauben-nuss? juuuuuummmmmmmmiiiiiiiiiiiiiieeeeeee!!!! :D:D:D En de roosvicee van de aldi is de beste EVER! Die zou iedereen eens moeten proberen! Van fruitfris in een platic groene fles, gele dop, geel etiket, helemaal de lekkerste van allemaal! :D

@Gimena: wat een sukkels bij die ha van jou! En nu? Moet je nu voorlopig nog bij die andere kwakzalver blijven? of wat nu?

@dees: Luca is anders dan Beau, maar toch is het neusje weer identiek... Ik weet het nog niet op wie hij lijkt...

@collo: oef wat is Lizzy verandert! Echt een totaal andere dan Amy! Wat leuk om te zien en wat een dotje!!! :D

@dretjuh: wat fijn dat Dani eindelijk gepoept heeft... alleen jammer dat het mannenpoep is.... Ik ken het helaas van een grote man hierzo ;)...hahahaha!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Aldi ik koop er bijna nooit wat maar de tomatensoep uit blik is daar echt het aller beste :D heeeerlijk!!!

@ Collo aaaah wat een schatje!

@ Dretjuh haha mannenpoep vies he :p

16. gimena

gimena Niet meer actief

@Dretjuh ach ja ons 2e wondertje komt nog wel.
    ow ja gebruik je die dikkie dik tas??? zo niet zal ik hem als ik jou was op mp zetten.
    haha ik heb hem verkocht zonder inhoud voor 6 euro+verzend kosten.
    over witte tegels. merk ik ook hier met de laminaat.

@suus maandag belt lucas op heel zijn familie zijn de huisarts persoon daar :S en was beloofd dat we er terug konden komen.
    laat er geen gras over groeien.
    ga niet naar boekel om even naar de huisarts te gaan.l

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Hahahha...mannenpoep...

Lizzy
    Tja, ze is idd erg anders dan Amy. Helaas heeft ze wel dezelfde kuren door savonds uren te kunnen huilen. Vind het zo zielig voor haar, maar kan er niks aan doen. Ga zo even kijken of ik kan terugvinden in de oude topics wanneer dat bij Amy ophield...

Verder ben ik echt helemaal gesloopt. Hoop echt dat Ferdy weer snel beter is want begin langzaamaan ook echt aan het eind te komen...

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    grappig, ik vind luca ook op jou lijken (maar niet heel erg)! En Beau juist op z'n papa;)

Collo
    agosje!!! Hihi zijn de hamsterweken begonnen?? Nee hoor, ze is echt mooi!

Dretjuh
    gelukkig heeft ie eindelijk gepoept!

Roeltje
    hoop voor je dat ie n beetje doorslaapt;) in wicky zitten dacht ik nogal wat kleurstoffen enz;).

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pfff net 1,5 uur op de kinect gezeten met Peter, hebben gedanst, getafeltennisd en gebowled. Ben best gaar nu whahaha
    goed voor je conditie :p

cupcake beslag maken en bakken en daarna kruip ik lekker mn bedje in

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat grappig dat iedereen weer anders denkt op wie het kind lijkt, ik blijf erbij dat Beau echt sprekend mij is.

Hier niet veel bijzonders te melden, vanavond heb ik ff de boodschappen gedaan voor de komende 3a4 dagen.
    Luca heeft net zijn fles op en ligt weer horixontaal...ik vond het ook wel tijd worden dus ben ook gelijk mijn bed ingekropen.

Deel Deze Pagina