December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hmmmmmm wat ruikt dat lekker zeg versgebakken cupcakes!!!
    oehhhhhh :D

ik kruip nu ook mn bedje in

welterusten iedereen! x

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    goedemorgen,
    Sorry ik verwaarloos jullie.

Ik lig nu wakker terwijl het hele huis in coma ligt..grrr
    Heb even een paar pagina's gelezen.

Lottie en Manoe al over de 12 weken... Wat gat het hard.

Kei lieve spam van Lizzy en Luca....

Cupcakes en mannenpoep.....

Gimena balen zeg....

Suus al bijna uitgeteld
    En Roeltje met een appel etende killerhond.....

Verder nog spannende dingen?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen lig nog in bed maar ga er zo uit... Even de flessen van mvm buiten zetten. Nog ongeveer 4 weken en dan kan ik weer normaal naar de wc;)

verder ben ik moeeee dus niks te melden

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ach nog even en dan ben je er weer vanaf.
    Vind het wel super dat je het doet meid ;)

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen!

@ MvM ik ben ook wel een beetje blij als ik weer normaal naar de wc kan gaan! Al ben ik wel trots dat ik het zo vol hou :D Jij ook Lottie goed hoor!!! Heb jij trouwens die tas al gehad die je rond je 10e week zou krijgen? ik nog niet...misschien toch ff bellen was wel benieuwd was een luiertas met spulletjes er in.

@ Elmo ja gaat snel he al weer 12 weken! Hoe gaat het met jou?

Wat een weer he meiden!!! Heerlijk!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    thanks:) ik weet waar ik t voor doe dus dan maar ff in n kan plassen;). Heb weer vanaf 6 weken meegedaan dus de volle tijd die mag:). Hopelijk help ik er iemand mee.

Manoe
    goed zo!!! Hihi. Nee tegen mij zei ze dat je de
    tas ongeveer 4 weken nadat je klaar bent krijgt!

Weer?
    Welk weer? Gordijnen zitten nog dicht hier:)

7. gimena

gimena Niet meer actief

goede morgen lieverds :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey meis, hoestie?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    goedemorgen!!!!

Dani en ik zitten lekker aan ons ontbijtje, hij eet nu wel weer fatsoenlijk gelukkig.
    Hij heeft alleen weer niet goed geslapen, begint helaas weer een gewoonte te worden, maar we trekken t nog wel gelukkig.

Ohhh hier ook heeeeerlijk weer!!!

Kga strakjes met Layla scones bakken voor tijdens de lunch, hmm lekker met rozijntjes erin :p
    Daarna alleen nog Layla dr klamboe ophangen en bij Dani nog 2 plankjes en dan zijn de kinderkamers klaar.

Verder gewoon genieten van t weer en de kids

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

gisteravond rond 23.00 uur Lenn heel even wakker geweest, maar verder lekker geslapen.. kw over 5 vond ie het wel best;) doe me dan toch maar 6 uur.. Lekker blijven liggen tot half 7, ondertussen hobbelde Lenn wat in onze slaapkamer. beetje spelen, beetje knuffelen en gek doen.. Hoorde al gegil bij de buren dus de buurmeisjes waren al wakker dus konden mooi gek doen haha..
    Hij ligt nu lekker op bedje.. Nog niks van man gehoord.. hopelijk komen ze op tijd thuis.. Moet eigenlijk wat doen in huis, hele week nog geen puf voor gehad maar geloof dat ik maar op de bank plof:D

11. gimena

gimena Niet meer actief

prima hoor en daar lieverd?

12. gimena

gimena Niet meer actief

dretjuh zal het geen fase zijn is er 1 stront vervelend overdag en s,avond wordt er niet geslapen :(
    wat ben je toch een bezigbijtje he :p

13. gimena

gimena Niet meer actief

hier nog zo spokerd:p
    haha.
    lijken we of de meeste er geen zin in hadden voor te slapen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Hey!
    Hoe is het nu met jou, doe je het een beetje rustiger aan nu?

@Dretjuh; Klinkt allemaal lekker zeg, stuur je er ook wat hier heen :)

@Roeltje; Neem jij ook maar eens ff een dagje rust, dat huishouden komt volgende week wel weer.
    Ga er lekker op uit vandaag met Lenn, het weer heb je al mee.

@gimena; Morguh!

@hier; Jeeetje zeg, een heerlijke nacht gehad!!
    Luca kreeg om 22.15 zijn fles en is toen naar bed gegaan, ik idem dito. Ben gelukkig vrij vlot in slaap gevallen en werd pas om 3.45 weer wakker van Luca...die heeft er vannacht dus weer wat meer uurtjes tussen laten zitten!
    Daarna was meneer wel klaarwakker en wilde dus niet verder slapen in zijn eigen bedje...hij heeft tussen ons in in bed geslapen tot 7.30.
    Al met al een heerlijke nacht!

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! ZIt alweer uurtje op mn werk. Druk, druk, druk... Gelukkig is het bijna weekend!! We hebben eigenlijk morgen een feestje, maaar weet ff niet of ik dat trek... Zwangerschap is weer dodelijk vermoeiend!

Uk is vandaag weer naar de creche (met oorlogswond). Geloof dat ze er nog wel een rapport van moeten opmaken. TOen ik aangaf dat ik hier een kopie van wilde vonden ze dat maar raar geloof ik...

@collo/dees: Super leuke spam van jullie ukkies!!! Wat een schatjes!! Ik wil ook weer :D. Maar vraag me ajb niet op wie ze lijken, dat zie ik dus echt noooooit.....

@rest: Moet weer aan de slag...

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Precies, bijna weekend! Blijf vooruit kijken :D
    Wel leuk morgen een feestje...anders kijk je toch tot hoe lang je het trekt?

@hier; LUca is vandaag alweer 1 maand!!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    balen van de nachten!
    Smaken die scones net als vd bakker? Heb je n recept voor me toevallig? Vind scones lekkurrr

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen
    Net Amy naar het KDV gebracht en Lizzy heeft zelfs gewacht met wakker worden tot ik weer terug was. Verder zit ik wel een beetje te kijken weer met Lizzy. Ze is zo onrustig tussen haar voedingen door. Maakt wel hazeslaapjes, maar elke keer weer wakker. Denk bijna aan krampjes want ze vindt het echt heerlijk als ik over haar buikje wrijf.
    Maar daarom wil ik haar niet in bed leggen na elke voeding. Dan ligt ze zo vaak en lang wakker in bed, dat vind ik ook zielig... Tis nog een beetje de balans vinden....was met Amy ook lastig. Voor alle zekerheid ook maar weer eens met Infacol starten.

Verder
    Wordt ik een beetje naar van de beelden van die Tsunami in Japan...zoveel mensen die in hun auto's nog niet beseffen dat ze een paar seconden later zullen verdrinken in de aanstormende tsunami....brrrr

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Zo zeg, Lizzy maakt er een slaappartijtje van dus :D
    Die onrustige momenten zijn hier ook aanwezig, erg zielig vind ik zelf...vooral de hazeslaapjes, die zijn hier voornamelijk als ik Luca beneden in de box laat slapen.
    Eenmaal in zijn bedje slaapt hij juist langer...

@tsunami; dat had ik ff gemist zeg, jeetje wat heftig!
    Ben net ff het nieuws op gaan zetten...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ja, vooralsnog mag ik echt weer niet klagen snachts. Maar na die lange huilavonden hebben we snachts ook wel een beetje rust verdiend...

Deel Deze Pagina