December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Houden zo die nachten!
    Huilavonden kennen wij weer niet, de 1e dagen wel maar sinds 2 weken zijn die echt voorbij.
    Luca heeft nog wel zijn huilmomenten, maar die zijn vaak gerelateerd aan slaap en laat hem dan maar ff huilen, dit duurt vaak maar 10 min...:)

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: ahh heerlijk he zo'n kleintje dat bij je ligt, heerlijk!
    Fijn trouwens dat er weer wat uurtjes tussen zit 's nachts

@Lottie: ik heb nu ff snel een pak opengemaakt dat ik in de supsermarkt gehaald heb is voor Layla iets leuker zo omdat t wat sneller gaat, geen idee hoe ze smaken, ze staan nu in de oven ;)

@Tsunami: wordt er ook helemaal akelig van... echt verschrikkelijk :(

@Hier: Zoow scones staan in de oven, hmm ruikt al lekker.

Layla was net aan t kleuren en kwam aan me laten zien hoe goed ze dat had gedaan.
    Ennn ik was trots!!! Ze probeerde binnen de lijntjes te kleuren en ik moet zeggen voor zo'n ukkie ging dat behoorlijk goed!!!
    Ben erg trots op dr :)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    oww ok;) laat t me nog maar weten dan:)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tsunami
    Werd er naar van vanmorgen toen ik het las. Vreselijk..

Collo
    Lizzy heeft heerlijk geslapen dus :) poeh, krampjes.. lastig is dat idd om dan dé oplossing te zoeken.. komt vast goed :)

Lenn is net beneden. Heeft heerlijk 2 uur liggen tukken.. Was zo bezig in een boek:) had helemaal niet het idee dat hij zo lang geslapen had.. Humeur is helaas niet al te best.. Ach, vandaag komt man weer thuis, dan schuif ik het zo op hem af en duik mn bed in :D

gaan broodje eten en vanmiddag naar de eendjes op de fiets..

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hopelijk is Ferdy inmiddels beter, logisch dat jou accu ook leeg is inmiddels. Sterkte!

@ Dretjuh; lekker scones! clotted cream is hier bijna niet te krijgen, en dat is toch het lekkerst bij scones...jumjum
    Heb het perfecte scones recept ook nog niet ontdekt, dus ik hou me aan bevolen :D.

@ Panos; meer dan normaal lijkt me dat je een kopie wilt, zou eigenlijk zeggen dat igv dergelijk rapport de betrokken ouders altijd standaard een kopie ontvangen maar niet blijkbaar.

@ Elmo; hoe is het met jou dan? Trek je het nog een beetje allemaal?

@ Tsunami Japan; :( brrr ben de nare herinneringen van 2004 nog niet kwijt.

Nou retteketet wij gaan zo naar het WKZ....

Röntgenafspraak vooraf staat genoteerd, tas staat klaar, muppet slaapt :).
    Vanmorgen lekker met onze snuitjes de frisse lucht in gegaan, lekker fietsen en even voor 9 uur stonden wij weer bij de kinderboerderij de hond te aaien :).

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Succes in het WKZ met Maura!
    Ik duim voor goed nieuws :)

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: leuk zeg langs de kinderboerderij, zit hier of in tilburg uberhaupt niet echt in de buurt :S

Succes met Maura vanmiddag!!!

Enneh de lekkerste scones haal je hier toch echt bij de bakker, maar vooral in een bakkerstentje waar je ook koffie enzo kan drinken daar krijg je ze met jam en cream en dan zijn ze super!
    De lekkerste tot nu toe heb ik bij Harrods op, maar goed dan betaal je ook flink daarvoor

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; volgens mij geldt voor scones het zelfde als voor veel broodsoorten, ze moeten megavers zijn en de zelfde dag (af)gebakken.

Begin steeds meer gecharmeerd te raken van het kinderboerderijtje hier, de speeltuin is ook heel leuk en de mensen heel lief. Dat maakt het heel kneuterig en daardoor ideaal voor kindjes :).

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Succes Riti, hopelijk verloopt t allemaal soepel en krijgen jullie goed nieuws!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Riti: Veel succes met Maura

Gimena: Alles goed meid?

Dees: Jee je ventje alweer 1 maand zeg, wat gaat het snel!

Lottie: Hoe is het met jou en de zw kwaaltjes?

Roeltje: Veel plezier vanmiddag bij de eendjes ;)

Tsunami: Erg joh :(

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ben zelf ook aardig kneuterig aan het worden, dus kneuterig=goed.
    Succes vanmiddag!

Hier
    Ferdy nog niet beter helaas. Is wel weer aanspreekbaar gelukkig. Zit te dubben of ik straks even een nieuwe bril ga bestellen. Had een tijdje geleden een leuke gezien en heb net het briefje met het typenummer terug gevonden... Bril die ik nu heb heeft echt zijn beste tijd wel gehad...(eigenlijk had hij drie jaar geleden zijn beste tijd wel gehad....)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    Gaat wel goed hoor, ik mag niet klagen vind ik! Als je soms hoort hoe misselijk mensen zijn e.d. Ik ben wel erg moe, maar dat zal vanzelf beter worden;). Nog weinig eetlust, maar gaat wel al iets beter. Oja, op donderdag en vrijdag moet ik in totaal 6 uur fietsen ongeveer en dan heb ik wel echt behoorlijk pijn in mn schaambeen en buik;). Das wel irri dat die pijn in mn schaambeen nu alweer begint. Maar er zijn ergere dingen;)

En hoe gaat het met jou? Mitch nog gestaan in de box? Niet gevallen? Stoere man:D

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Scones: nou hij was best oke moet ik zeggen.
    Zaten wel te veel rozijnen in naar mijn smaak, dus de volgende keer doe ik er wat minder in.

@Riti: ik houd eigenlijk helemaal niet van brood, maar vind t wel errug lekker als het inderdaad SUPER vers is!
    Daarom bakken wij hier zelf regelmatig brood :) hmm yummie

@Hier: nou kids liggen op bed, Layla zal wel ff slapen die was moe. Maar Dani... pfff die ligt weer te gillen..

Ik laat m lekker ff gaan en ga verder met foto's plakken.
    Layla is bijna klaar 150 foto's, alleen Februari 2011 nog plakken en dan dani nog :p

14. mroos

mroos Niet meer actief

@tsunami, lees het pas door jullie.. idd heel erg ja pff.

@riti, succes vanmiddag! Leuk, zo 's ochtends naar de kinderboerderij, ik ga aan het eind van de middag nog even denk ik.

@Dretjuh, lekker, scones

Vandaag belastingaangifte gedaan, een leuke meevaller van 2000 euro.
    Daarna even met Boaz de metro in geweest(en even snel een kadootje gehaald voor verjaardag schoonzusje).
    Boaz is helemaal geobsedeerd door metro's vandaar. Hij herkent een metro van ver, een metroovergang van ver, het geluid van de overgang, echt bizar. In de metro straalt hij van oor tot oor. Vandaar dat ik elke week wel een tochtje met hem wil maken;).

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Boaz = een echte metroman?:D:D:D

Hier ligt de kleine madam weer even op bed. Heb er veel aan om het oude topic terug te lezen. Met Amy was het ook minder rooskleurig af en toe dan ik me herinner. Wel fijn om te lezen hoor, dan weet ik weer dat het "normaal" is en probeer ik de dingen die ik toen ook probeerde...

Scones
    Nog nooit op eigenlijk... ik houd me aanbevolen...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: zoow da's een leuke meevaller ja! Beter!
    haha boaz de metroman :) klinkt leuk

@collo: de volgende keer kom ik scones brengen oke ? ;)

@Hier: zoow dani alsnog op de bank in slaap gevallen, als ik dr maar bij zit.
    Hij is nu een klein half uurtje wakker, 15 min later kwam Layla. Dus beide alsnog lekker geslapen
    lekker!

17. mroos

mroos Niet meer actief

@Collo, haha dat is leuke, die onthoud ik;) (doe ik net of ik dat leuke grapje verzonnen heb, dat snap je:p..).

Boaz ging niet slapen dus ging even met hem knuffelen in ons bed, toen viel hij na een kwartiertje lekker tegen me aan in slaap(gebeurt echt nooit..).Ik heb dus eerst even genoten en hem daarna overgetild, het lijkt erop dat hij verder is gaan slapen:D.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    aaah lief!

Collo
    handig om te weten, zal t oude topic vast ook terug willen lezen als uk2 er is;)

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemiddag,

Nog niet veel terug gelezen. :)
    Luk is erg ziek geweest van de waterpokken. Echt zo zielig. Gisteren de hele dag bij me op de bank gelegen. Heeft ie nog nooit gedaan.
    Sinds gisteravond was hij koorts vrij. Maar nu net na zijn slaapje had hij weer koorts. :( Best vermoeiend een ziek kindje.

En vandaag zou eigenlijk iemand van het cb komen voor slaap tips. Maar die komt niet omdat Luuk de waterpokken heeft. Moet nu dus een week wachten.

*gaat weer terug naar haar zieke mannetje*

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Beterschap gewenst voor Luuk!
    *knuff*

Deel Deze Pagina