@ tandenpoetsen: wij doen het in de badkamer voor de spiegel.. en heb ook al paar keer ook zelf eerst gepoetst of dat ze ook even bij mij mocht poetsen, maar datz e kan zien wat we doen.. daarna maak ik altijd mijn hand nat en ga dan over heer mondje, zodat je zo'n brrrrr geluid krijgt. vind ze geweldig! dan nog ff slokje water als ze wil en dentinox smeren na het uitleggen ervan en het liedje blijft ze iig rustig op mijn arm zitten.. @ snel poetsen: staat ook in het boek: in 45 min is alles goed, tenzij je alles grondig wilt doen en een pietje precies bent.. en 2 min de Wc: jdan heb je hem goed onder de knie
@Stink; Nope, heb nog geen kaartje van je voorbij zien komen @hier; Cb is net geweest, Luca is goed gegroeid de afgelopen week! Hij weegt nu 3550 gram!!
Goed nieuws Dees!!!! ( blijf het altijd apart vinden dat ik mijn kindjes nooit zo klein heb gezien....)
@dees: Fijn!! Dus je kan nu lekker naar buiten met hem? @joyce: Nope, de donderdagen.... Werk wel regelmatig thuis op dinsdag (vriend heeft dan papadag), dus kan wel een keer een uurtje wegsneaken... Vandaag (op mn vrije dag) heb ik ook alweer zitten werken tenslotten.. Heerlijk dat flexibel werken bij ons! @stink: Hoe gaat het nu met Lihram zn oog? Helemaal genezen? Uk ligt nog steeds te tukken, alweer 2 uur. Arm kind was duidelijk nog niet wakker vanochtend....
had ik net voor de kids een heerlijke frittata gemaakt met macaroni, ham, tomaat en kaas... is Dani te moe om te eten en heeft layla t na 6 hapjes al voor gezien. Dani slaapt nu lekker en Layla.......... pffff zoals elke middag NOT! Die was sokjes en pantoffels aan t aantrekken op bed zag er geinig uit
@ Verjaardag; het werd een kinderfeestje . (zonder het kinderbezoek want die zei af). Kwam het kindertentje (huisje) van Lief! tegen en die heb ik neergezet, Maura vond het super. Saampjes thee, koekjes en dadels gesnoept . De horeca in het dorp hier een beetje verkend en lekker gegeten. Nu een hoofd vol watten, zoals het hoort na je verjaardag . @ Bapsie; ach meid, dikke knuffel! Wat een gezeur van ze zeg :x. Wil ook die megapakken nog halen, maar weet ook ff niet hoe ze mee te zeulen. Goede aanbieding. @ Panos; hihi dat gebeurt mij dus ook, te veel water bij het pak . Melk kookt bij mij altijd over en iets uit een pakje mislukt bij mij ook altijd, ook iets sufs: ik krijg blikken niet open met een blikopener . Soufflés lukken dan weer wel altijd, dus misschien moet je dat gewoon proberen . Leuk naar het stadion, veel plezier vanavond! @ Doortje; ah nee zeg, en je man ook ziek beuh. Dat is zwaar zeg, waar het kan even rust pakken hoor, dat huishouden komt wel weer een keer. Sterkte en veel beterschap voor Sara! @ Dretjuh; oh jee, beetje eczeem misschien? Is het schimmeltje trouwens helemaal weg bij hem? @ Gimena; fijn dat het een mooie dienst was, heftige dag natuurlijk. Nog even en jullie hebben een beetje rust om bij te komen van alles. @ Manoe; oh leuk het vertellen aan iedereen, leuke reacties ook! @ dromen; jup ook meer en heftiger tijdens zwangerschap. @ tandenpoetsen; euh aan de papa gedelegeerd, op de arm voor de spiegel en allebei een borstel. @ Suus; jaaaah appeltaart, jummie! En Maud beter, wat fijn zeg. @ slapende kindjes; we maken haar vaak wakker smorgens . Ben me wel heel bewust van hoe heerlijk het is dat ze zo lekker slaapt altijd. @ Stinkerbell; goed bezig zeg, heb ook een flinke lijst maar moest eerst even zp bijwerken @ hier; vanmorgen boodschapjes gedaan, nu maar eens opruimen en stofzuigen. Gaapie..
@Riti: klinkt als een heeeeeeeeeeeeerlijk verjaardagsfeestje zo! Enneh tja schimmel lijkt weg te zijn maar er zitten nog wel wat rode plekjes dus ik houd het goed in de gaten en smeer nog bij elke verschoning met OF bepanthen OF zwitsal zinkzalf Hij heeft er geen last van dus ik wacht nog rustig af @Hier: Net weer bij ons meisje gekeken, zat flink te kletsen in dr bedje onder de dekens, dus hopelijk slaapt ze nu. Ga nu nog ff kijken stiekem meisje hihi
mevrouw had dr pyjama uitgetrokken en wilde een andere aan whaha Ze begon wel meteen huilend te vertellne dat ze niet meer naar bed wilde. Dus toch maar naar beneden gehaald, dani werd ook meteen wanner dus tis weer feest beneden
@Elmo; Dat lijkt me dus ook wel een aparte gewaarwording om nooit zo'n klein kindje te hebben gehad. Ik vond Beau en Luca zelf al erg verschillen qua gewicht, Beau 3780 en Luca 3410. @Caruli; dankje!! De site is nog wel onder constructie, mijn mannetje is daar erg druk mee de afgelopen dagen. @RiTi; Je hebt iig een heerlijke verjaardag gehad dus, toevallig bij Olink geweest? @Panos; Ja, gelukkig! Maar vandaag is het hier erg druilerig dus niet echt ideaal om erop uit te gaan. @bapsie; eet smakelijk! @Dretjuh; Euhm wat is fritata?
nou, we zijn weer thuis.. Lekker broodje gegeten in de stad.. Lenn heeft toch ruim een uur in de kinderstoel gezeten, had dikke pret haha.. Had 2 boterhammen meegenomen voor 'm.. Na zijn broodje(s) van mij mee gesnoept Kopje thee voor de helft opgedronken Van sprongetjestijd is weinig te merken vandaag gelukkig.. Straks gaat ie lekker naar bed, heeft nog niet geslapen vandaag..