December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; het is inderdaad druilerig weer, het wordt hopelijk nog wel beter.
    Nee niet bij Olink geweest, de bakkerij, tearoom bedoel je toch?
    We hebben het zeldzame feit van het hebben van oppas flink uitgebuit door er een kroegentochtje van te maken :).

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; oh zie nu dat ze ook pannekoeken doen, dat is dan wel weer leuk met Maura als we geen oppas hebben.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Die bakkerij idd, is echt super!
    Ik moest ook gelijk aan de pannekoeken denken, erg leuk voor de kinderen :D

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: een frittata is een soort van dikke omelet waar je vanalles in kunt doen, in dit geval macaroni, kaas, ham en tomaat :)

Vind je website trouwens errug leuk ook!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

Daar ben ik ook wer even. Wat hebben jullie flink gekletst zeg!!
    Ik probeer wederom weer eens in te haken;)
    Emma is nog wat snotterig maar is gelukkig niet echt ziek geworden, geen koorts en vervelende buien gelukkig.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Hihi, weer wat geleerd :D
    Klinkt wel lekker trouwens

@PSje; Hoi!!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretuh: Klinkt lekker!

@riti: Die afwijking met de blikopener heb ik ook... Gooi het altijd op mn links(on)handigheid.

@joyce: Mn vriend kan vast wel even zonder ons meisje :p

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Btw, ze is echt onuitstaanbaar vandaag. Weet niet of het weer sprongetjestijd is ofzo? Tis alleen maar bleren en gillen. Niks is goed. Zucht. Een lekker ontspannende mamadag dus.. Gelukkig is mn vriend over een kwartiertje alweer thuis. En dan worden we om 16u afgelost door zijn ouders en gaan we de stad in.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: ahhh bij jou ook al zo'n feest vandaag.
    Hier zijn ze beide ook niet te pruimen!
    Dani valt enigszins nog mee, die huilt wat meer en is aanhankelijker. Maar Layla die is de hele dag aant brullen en wil niks en slaapt weer ns niet en haalt streken uit.

Pfff een dagje thuis is vermoeiender zo dan de hele dag druk druk druk wezen.

Ben stiekem heeeel blij dat ik dalijk een dikke 1,5 uur bij de kapper mag zitten.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

panos jezker sprongetjes tijd, 1nalaatste :) hier ook hele geellige dagen gehad afgelopen weken :p

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

zo aardappels geschild, vlees op t vuur te sudderen... en de hele dag al hoofdpijn (heb nooit hoofdpijn, alleen met een veel te hoge bloeddruk op t eind van xl zwangerschap, waarom ik ook ingeleid werd dus...)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zeg, wat geef je een kindje te eten (avondeten) als ze vreselijk aan de diaree is?

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

geen bruine bonen of kool :p
    aardappels met groente en wat vlees :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bapsie
    sterkte met je hoofdpijn meid..

Doortje
    oei geen idee eigenlijk.. Idd geen bruine bonen :D gewoon normaal denk ik, aardappelen, groente en stukje vlees..

Weer
    hier best lekker.. wel grijs en grauw maar wel lekker droog.. *En toch zit ik lekker binnen*

Lenn en ik hebben heerlijk geslapen :D Lenn op bed en ik op de bank.. Het is hier vakantie (glad vergeten) en dan gaat hij altijd een dagje naar mn schoonmoeder.. Dus net even gebeld en morgenvroeg rond 9.00 uur kan ik hem brengen.. Blegh, kan er niks aan doen maar blijf me dan altijd schuldig voelen als ik toe ben aan een dagje alleen.. Haal Lenn weer op als ik man moet ophalen.. zwager is ook mee deze week dus die rijdt dan ook mee.. Mochten ze om 11.00 uur al terug zijn haalt man zijn oma mn zwager op en ik man.. Goed geregeld dus..

Nu lekker spelen.. kan nu nog, morgen moet ik hem de hele dag missen :D

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @doortje: Vooral iets waar ze zelf zin in heeft... Miss beetje bouillon en een beschuitje. Beterschap thuis!

@sprongetjes: Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag :D

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    jups sprongetjestijd.. Echt niet grappig:(

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

panos ligt zeker niet aan jou!!! hoe is t met je zwangere buikje? krijgen we al buiken spam van je :p

18. gimena

gimena Niet meer actief

@mama& kindjes die ziek zijn BETERSCHAP!! *SMAK*

@dees hoe maak je het lieverd?? en hoe gaat het met je 2 lieve kids?

@collo heeey lekker wijffie :D hihi. hoe gaat het met jou???? en je 2 dames?

@dretjuh ik heb lucas nog niet te pakken gehad.ga nog eens proberen (13 e X hihi )
    erg lief aanbod :) kom je dan ook mee?

@Zwangere Dames., hoe gaat het met jullie???houden jullie het nog een beetje vol?? met misselijk zijn?einde zwangerschap beu?

@rest Solly :p

@hier pfff zo in de kamer van sophie hier staat alleen de commode nog en haar bedje.en haar lamp alles is al ingepakt en gedaan.
    even snel eten koken en dan naar uden toe.
    verder paar sollicitaties de deur uitgedaan als afwassen in restaurant,s kan ik mooi overdag op sophie passen en via de helderzienden site blijven werken.
    is niet zo boeiend werk maar kan dan mooi zelf voor me meisje zorgen :)
    nu wachten dat me brood klaar is.ruikt heerlijk hier :)
    nu even snel stofzuigen en dweilen.
    ben er zo weer om bij te lezen :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik kom zo mijn keuken even spammen.. Wil folie over de keukenkastjes (zitten vlekjes op die je er niet meer af krijgt).. Maar wat denken jullie.. Gewoon wit (zelfde kleur als nu dus) of een andere kleur? wel licht elk geval.. Het is een ruime keuken en dat moet zo blijven..

En de deur en kozijn wil ik over verven, maar wat is dan mooier.. zelfde kleur als nu (kozijn zwart en deur creme/wit)? of toch een andere kleur? kozijnen misschien ook wit?

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    foto 1

Deel Deze Pagina