@ elegance; volgens mij (wat ik begrijp) is groepjes van 3....? @ caruli; en minimouse; nou dan zijn we met zn drieen toch? haha zal jullie ff pben!
Wie vormen er buddy-teams? - Desiree1986, Mroos, Linda86 - Chicken, joyce81, suuskebab - Gien, Minimouse, Caruli -
Wie vormen er buddy-teams? - Desiree1986, Mroos, Linda86 - Chicken, joyce81, suuskebab - Gien, Minimouse, Caruli - Daan32, Pelikaantje, ?
kunnen er gewoon niet een paar dames de spreekbuis zijn voor alle dames?? dat er gewoon 2 of misschien 5 nummers zijn die je kan bellen of smsen als er iets is???
Wauw Lente mooi die echo's. Kan niet wachten...maar dat duurt nog wel even. 26 mei is mijn eerste afspraak bij verloskundige.
@ Elegance: vervelend zeg, dat je ziek bent! Of iig, dat je misschien ziek bent. Pff, leuk ook hè, die onzekerheid. Ik hoop iig voor je dat je je snel weer beter voelt @ Kml: welkom hier en gefeliciteerd! (Of was je hier al eerder geweest, ik ben een beetje vergeetachtig aan 't worden). @ Dees85: ik zou wachten tot 4 mei. Wij hadden met Milan de echo met 10 weken en 2 dagen en toen kon je alles al heel mooi zien. Armpjes en beentjes, en zelfs de handjes en voetjes waren al heel goed te herkennen. @ Caruli: jeetje wat een kutnieuws zeg, en wat een onzekerheid. Ik hoop echt dat het gewoon allemaal goed is en dat je nu gewoon 5,5 week zwanger bent. Ik kan je verder niet geruststellen ofzo, want ik heb hier zelf helemaal geen ervaring mee. Maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen! En alvast succes voor je volgende echo! Ow, ik zie nu dat je zelf dacht 6 weken zwanger te zijn (ik dacht eigenlijk dat jij al wat verder was), dus dan verschilt 't niet eens zo veel. Dat komt echt vrij vaak voor hoor, ik zou me echt geen zorgen maken als ik jou was (al snap ik dat dat makkelijker gezegd is, dan gedaan!) @ Minimouse: hihi, dan snap ik dat jij 't ook wil vertellen ja, wel zo eerlijk hè. Mijn ouders schrokken vorig jaar ook wel hoor, toen ik zwanger was van Milan (maar ze waren ook meteen echt superblij). Ik was toen ook pas 21, dus best logisch ook natuurlijk! @ Lente: mooie echo's meid, wees er maar trots op!
mischien kan ik als (ook) oude muts me bij jullie groepje aansluiten?? mijn uitgerekende datum is 6 december
Nou het lijkt me erg makkelijk als er gewoon en paar dames voor iedereen spreekt.. wel kunnen ze het natuurlijk erg druk krijgen in december..met smsjs en als je net zelf bevallen bent is dat misschien niet echt wat... mischien kunnen de vader van hier vragen als spreekbuis..hahaha
Ik ben hier al wel eerder geweest, maar ik kan me goed voorstellen dat je het allemaal niet goed kan bijhouden...het gaat zo snel hier met de berichten. Ik vind het leuk om het te lezen, omdat we allemaal decembermama's zijn. Wat ik trouwens echt geweldig vind, om in december uitgerekend te zijn! Echt een feestkind! Bij deze feliciteer ik ook nog even alle nieuwe decembermama's!
Wie vormen er buddy-teams? - Desiree1986, Mroos, Linda86 - Chicken, joyce81, suuskebab - Gien, Minimouse, Caruli - Daan32, Pelikaantje, Lente1973 - berenbotje, ?, ? Wie zoekt nog een buddy?
@ buddy-gebeuren : Leuk, ik hou me aanbevolen, maar over m'n datum ben ik nog niet zo zeker eigenlijk. @ verven: Ik heb ook nog wat opknap en klus-plannen . Ik las dat met verf op waterbasis en werken in een goed geventileerde ruimte best kan. Ik zou het zelf dan alleen niet te lang doen, gewoon af en toe een stukje. Nu is dat met een te verven kastje ook makkelijker dan met een muur oid. Ik ga geloof ik ook maar wat mondkapjes kopen, want het stof van het schuren bevat natuurlijk ook oude verf @ koninginnedag: Superveel zin in, zoals ieder jaar en we wonen heerlijk in de binnenstad. Maaaar ik zie een beetje op tegen het 'liegen' over het niet drinken. Ik heb de reacties in het zwanger worden traject zo als erg fijn ervaren (we hadden wat obstakels), en velen zijn daarvan dus ook op de hoogte. Het voelt op een bepaalde manier heel dubbel om nu niet meteen te gillen dat ik zwanger ben. Aan de andere kant verwacht ik juist dat niemand iets zal zeggen of vragen, ook niet over het drinken....dat ze ons lekker even laten op dat vlak. Nou ja, beetje raar misschien om me druk om te maken. Maar als iemand op de man af vraagt of ik zwanger ben, weet ik niet of ik nee kan zeggen... Iemand suggesties?
Ik heb in het verleden gezegt dat ik anti biotica gebruikte :^o . Ik weet niet wat je normaal drinkt....maar ik heb pas een leuke truc uitgehaald. Ik drink moezel ijs. Dus gewoon besteld, even naar de wc (nam mijn drinken mee), gooide het weg, en heb vervolgens het glas gevuld met water. Ach je moet iets he!!!
Ik snap het niet..... Maar, het zit dus goed?? Goed man!!! Geweldig super!! @ opgeblazen buikjes: check! Hahaha.. niet heel erg, maar vooral savonds.. maar ja.. de grote boodschap lukt ook niet echt hahaha.. heb maar pruimen gehaald! @ suus: verven mag, maar liever niet.. en als je doet: goed ventileren en op waterbasis! @ elegancE: ikke ook groen hoor haha.. dus niet alleen maar ervaren mamas @ caro: gewoon gaan en veeeeel ventileren en ga jij gewoon de drankjes verzorgen! 1 dagje kan volgens mijn boek @ seks: hier ook minder zin maar vanmorgen wel dus maar meteen ff de papa verleid! Haha.. maar die had al van kluun begrepen dat het na de bevalling nog erger word! Hahaha @ mijn moeder: hebben we het al vaker over gehad.. zij had last van borsten en daar heb ik minste last van! Hahaha @ lente: volgens mij ben je de eerste met een combi test wij twijfelen nog.. @ kml: de meesten hebben een indicatie, of mk gehad of zo.. of gewoon mazzel.. chicken, ik en nog paar ook pas na de 10 weken een echo.. En het kan zijn dat je het aan een kant voelt en het aan de andere kant zit.. snapje? Grapje van moeder natuur! Haha.. ik voel voornamelijk dingen links.. @ dees: het is leuk als je nu al kunt maar 4 mei is het dan nog duidelijker.. maar als je je ongerust maakt is misschien eerder beter ik zou me niet druk maken en voor 4 mei gaan! Scheelt toch een hele week! En dus duidelijker aanwezig! @ caruli: oh jee.. maar kan het niet gewoon te vroeg zijn? @ elegance: zo super dat je nu weer lekker gerustgesteld bent! Je klinkt echt vrolijker!!! @ paar dames: nou ja.. kwee nie,.. als ik me ff inleef in die groepshoofd: heb er minder moeite mee als er 2 mensen mijn nummer hebben dan bijv de hele site is nogal een verantwoording die je neemt en dus aantasting in privacy.. en met die buddys heb je van 2 mensen nummer en andersom.. is toch minder privacy gevoelig.. vind ik dan @ vertellen: gister een vriendin verteld.. die was zoo enthausiast! Geweldig! Hihi.. Verder vertellen we nog niemand iets maar kan ik soms toch al ff mutsen..
Wie vormen er buddy-teams? - Desiree1986, Mroos, Linda86 - Chicken, joyce81, suuskebab - Gien, Minimouse, Caruli - Daan32, Pelikaantje, Lente1973 - berenbotje, ?, ? - Doortje79, Elegance Wie zoekt nog een buddy? Wij houden het op een groepje van 2
hallo allemaal! ik kom mij even voorstellen!!! sinds vanmorgen weet ik dat ik zwanger ben en ben 25 dcember uitgerekent!!erg spannend dus!!! dus ik mag me tot jullie mengen hoop ik? knuffels!!