December 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fempje, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesje08

jesje08 Niet meer actief

hoi hoooooi!

ja ik heb laat getest inderdaad want op mijn nod heb ik roze vloed verloren en dat was binnen no time weg dus ik dacht ongi..niet dus..
    maar de test gaf toen nog geen positief resultaat,dus vandaar.
    maar ben dr bij hihi!

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    hihi, zo is dat JE BENT ERBIJ!!!

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    - Desiree1986, Mroos, Linda86
    - Chicken, joyce81, suuskebab
    - Gien, Minimouse, Caruli
    - Daan32, Pelikaantje, Lente1973
    - berenbotje, Stef1978, nickiee
    - Doortje79, Elegance
    - Dees85, chiquita, ?

Wie zoekt er nog een passende buddy :D

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Ik ben ook nog nooit op vakantie geweest tijdens een zwangerschap. Ik heb dus geen ervaring. Ik weet wel dat je uit moet kijken met zonnen, je kan een zwangerschapsmasker krijgen. Schijnt niet zo fraai te zijn. :(
    :(

5. Femya

Femya Niet meer actief

Ik kom even inbreken:
    Elegance wat een goed nieuws meis! Oh wat fijn zeg, ik ben helemaal opgelucht.
    Een dikke knuffel en hopelijk kan je nu snel volop gaan genieten van je zwangerschap!
    Liefs Twinkle

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    Nu ga ik echt de computer effe afsluiten....moet wat nuttige dingen hier gaan doen thuis. We gaan dit weekendje weg met heel onze vriendengroep. Ben nu bezig met de was. En moet het hele huis nog wat opruimen enzo.
    De tassen moeten ook nog gepakt worden en ons dochtertje gaat het hele weekend logeren bij opa en oma...snik een heel weekend zonder mijn snoepje....effe doorbijten.

Ik kom strakjes nog effe spieken!

7. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi,
    ik twijfel over de buddy's lijst. Eerst wilde ik meedoen, maar nu niet. Ik zie de nut er niet van in. Als er iets gebeurt, wil ik dat zelf verwerken met mijn familie. En wanneer ik er aan toe ben het jullie vertellen. Ik hoop dat de oprichters dit begrijpen.

*ego*
    Wij zitten ook in een moeilijke situatie....ons huis is verkocht en we moeten er 1 augustus uit. In de tussen tijd laten wij een huis bouwen maar.....het huis komt niet op tijd af!! We zoeken tijdelijke woonruimte en waarschijnlijk wordt ons kindje in dat huis geboren!!!
    tering!!!

8. jari17

jari17 Lid

May 21, 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    ik zoek ook nog een buddy!

we hebben trouwens morgenavond een echo bij een praktijk hiet vlakbij.
    het zh wil het niet eerder doen dan pas 7 mei omdat ik dan bijn 9 weken ben en ze nu geen reden zien voor een eerdere echo.
    maar ben zo onzeker door alles dat ik mijn achternicht heb gebeld en zij heeft een echo praktijk en kan ik gelukkig morgen avond al komen.

ben sinds gisten ook vaker misselijker dus het vertrouwen komt langzaam terug.

jullie horen hoe het morgenavond was!

9. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    Hi ladies,
    Ik hoef ook niet op de buddylijst, vind het daar nog te vroeg voor.
    Toen ik bij de novmamas van 2007 zat hebben we pas op het einde een buddylijst in het leven geroepen.
    Ik wil wel op de andere lijst, maar ik heb nog geen datum. Of de 14 of de 15de, en dan kies ik om privé redenen even voor de 15de.
    Ik wil in het zkh bevallen mét ruggenprik en ik ga borstvoeding geven.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Hey meiden!
    Ben net terug van de echo :D ben iets korter dan ik dacht 7 weken inplaats van 7 weken en 4 dagen maar het zag er heel goed uit volgens de vk en zooo gaaf het hartje klopte was echt heel mooi om te zien en ze zecht dat het nu nog maar 2 procent is dat het fout gaat! Ik hoorde het al eerder van 1 van jullie toen geloofde ik het niet, maar als mijn eigen vk het ook zegt?! ahahaha ben zoooo blij, mag 12 mei weer voor een echo :D

11. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    en op de agenda 28 mei 1e bezoek VK

12. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    @manoe; Wat fijn om te horen dat alles goed is!! Heerlijk gevoel om te zien dat het hartje ook klopt :D
    Super!!

13. mamaria

mamaria Bekend lid

Nov 4, 2008
    510
    0
    0
    Dat is mooi nieuws zeg manoe.
    Volgens mij ben ik de vreemde eend in de bijt, ik heb nog helemaal geen echo afspraak, die krijg ik pas als ik bij de vk ben geweest en dat is 28 mei pas.

14. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    heyhey,
    met dat zonnnen heb ik idd ook welles gehoor dmar heb 3 jaar in een ander land gewoont waar het erg heet was en heb daar toen noooit last van gehad. dus hopelij is dta ook zo. nouvalt er met 2 kids weinig te zonnen :p meer zwemmen :)

manou, super dat alles goed was!!!

mamaria: eigenlijk moest ik ook zolang wachten voor de intake maar omdat het alles eerder is mis gegaan en ik zei dta ik een bbz wilde uitsluiten mag ik volgende week komen. wel vroeg voor het hartje natuurlijk maar ik mag in mei weer terug.

is er al een bevallingslijst en agenda???

15. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    Bevallingslijst December mama`s

Chiquita - 30 december - 3e kindje

AGENDA

APRIL
    29 april 1e echo chiquita

MEI
    4 mei 1e echo Dees85
    11 mei intake vk Dees85

JUNI
    8 juni chiquita op vakantie
    22 juni chiquita terug van vakantie

16. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  17. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    oooh ikke helemaal gemaakt wist ik niet dat jullie dat hadden want had er al een paar keer naar gevraagd. maar sta er nog niet bij :( moet ik dat zelf doen of wie doet dat??

18. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    stuur ff een pb met je gegevens naar berenbotje, Ntombi of suuskebab

19. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Jesje: oké, dan snap ik dat je zo laat getest hebt! Nou, super dat je zwanger bent hoor!

@ Chiquita: wat leuk zeg dat je al 2 kinderen hebt! Hoe oud zijn die? (of heb ik er overheen gelezen?).

@ Berenbotje: alvast veel plezier voor van 't weekend! Wel moeilijk hè, om je kleine achter te laten.... Hoe oud is jouw dochtertje?

@ Manoe: gefeliciteerd met je superecho! :)

@ Dds: wat vervelend zeg! Dan moeten jullie in korte tijd dus 2 keer verhuizen, pff! Is 't al zeker dat jullie huis niet op tijd af is?

@ Jari: fijn dat je zo snel al terecht kan!

@ Mamaria: pff, jij moet nog lang wachten zeg, succes ermee! ;) Ik wist trouwens niet dat je tegenwoordig zelf kan kiezen voor een ruggenprik...? Ik wil overigens bevallen zonder ruggenprik, dat is me bij Milan prima bevallen!

20. chiquita

chiquita Actief lid

Nov 5, 2008
    248
    0
    0
    linda86: ik heb een dochter van bijna 3 en een zoontje van 1.. dus ik heb ze wel dicht op elkaar maar dat vind ik zelf fijner en leuker voor hen.

ik wil ook geen ruggeprik overigens. nooit gehad ook e dat zou bij mijn niet eens tot zijn recht komen want ik beval erg snel.

ik wil ook in het zh bevallen als dat kan en ook bv geven

Share This Page