December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Geweldig om te horen dat de echo's van Lente en Manou goed waren =D> . Op naar de volgende echo dan dames!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Geweldig ja, zo dicht op elkaar. Mijn 2 ukkies zullen 16,5 maand schelen (als alles goed blijft gegaan). Ik scheel ook erg weinig met mijn broertje en zusjes (steeds ongeveer 14/15 maanden verschil, en ik heb dat altijd super gevonden. Al kan ik me voorstellen dat 't soms ook wel zwaar kan zijn (vooral voor de mama natuurlijk ;)).

En wat versta jij onder snel bevallen? ;)

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    bij miijn eerste van de 1e wee die ik voelde tot geboorte een uurtje ongeveer en bij mijn 2e precies 29 min vanaf de eerste wee en geboorte dus het valt er bijna spontaan uit zeg maar

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Zooo, dat is zeker snel! Wel heftig lijkt me dat zeg.

Ik vond 't bij mij overigens ook vrij snel gaan. Om 00:00u dacht ik voorweeën, harde buiken te hebben. Het deed niet echt pijn, maar 't was wel vervelend, dus toen 't om 02:30 nog niet over was, hebben we de vk gebeld. Die is gekomen en zei gelijk al: "ik zal even kijken hoeveel ontsluiting je hebt, en dan kom ik morgenvroeg weer terug." Dus, zij kijken, bijna 7 cm. Meteen naar 't ziekenhuis gegaan, daar aangekomen had ik al volledige ontsluiting. Toen heeft ze m'n vliezen gebroken en mocht ik gaan persen. Om 04:54 is Milan geboren.

5. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    oh das ook vrij vlot idd linda! ik krijg eigenlijk gewoon gelijk een weeenstorm en lijkt wel of er geen eind aankomt dat is wel heftig maarja ben er zo weer vanaf hoewel de laatste keer dat half uurtje echt wel veel langer leek te duren op dat moment.

ik ben benieuwd hoe nu miijn bevalling gaat.

maar goed makkelijk bvallen is altijd fijn :) milan is dus ook nog geen 1 kruipt ie al of dat niet?
    die van mij begint net te lopen en de ander ja die gaat dr egenweg al min of meer die hoef ik vaka niet eens te vermaken

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wat een goede berichten hier zeg
    allemaal mooie echo's :D :D

wie heeft er hier met cb digitaal getest?

bij mij gaf hij 14 april aan dat ik 2-3 weken was
    dan zou ik nu toch verder moeten zijn en al iets te zien zijn op de echo of denken jullie van niet?
    en wat gaf hij bij jullie aan en hoever was je toen?

7. mroos

mroos Niet meer actief

Zo, ik kijk een ochtend niet en meteen 9 pagina's erbij haha.
    Meiden met een mooie echo, gefeliciteerd!

@Caruli; Hoop houden heh! En laten we met zijn allen hopen dat er de volgende keer een mooi kloppend hartje te zien is

Leuk trouwens joh Hyves, om bij iedereen even gezichten te zien! Enn het is echt onzichtbaar voor iedereen haha. Zonder de link vanuit de decembermama's website weet ik niet eens hoe ik er op moet komen!

Sinds gister last van de vele wcgang, moet echt om het uur. Voel me trouwens al een paar dagen erg opgeblazen, broeken zitten niet meer lekker enzo, dat vind ik wel vervelend. Ik wil best dikker worden als ik 3/4 maand ben haha maar niet nu al!
    Maar ach ja, het hoort erbij;)

Nog leuke weekendplannen allemaal?

8. jaaaa eindelijk ben erdoor heen!

heb alles terug gelezen! We zijndan ook met zoveel meiden! Echt bizar!

Hier alles redelijk! Dinsdag eindelijk mijn echo!
    Ik heb alleen hiervoor gene mk gehad.. en met Jesse had ik mijn echo ook met 8 weken dacht ik!

Vanmorgen voor het eerst gespuugd.. begin me de laatste dagen ook steeds misselijker te voelen.. de hele dag door.. en vanmorgen was het dan ook zover..bah! Heb er nog pijn in mijn keel van!

Ik blijf gewoon lekker meelezen hoor meiden!

enne..ik wil ook buddy worden!

9. Wie vormen er buddy-teams?

- Desiree1986, Mroos, Linda86
    - Chicken, joyce81, suuskebab
    - Gien, Minimouse, Caruli
    - Daan32, Pelikaantje, Lente1973
    - berenbotje, Stef1978, nickiee
    - Doortje79, Elegance, xenas81

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    - Desiree1986, Mroos, Linda86
    - Chicken, joyce81, suuskebab
    - Gien, Minimouse, Caruli
    - Daan32, Pelikaantje, Lente1973
    - berenbotje, Stef1978, nickiee
    - Doortje79, Elegance
    - Dees85, chiquita, ?

Wie zoekt er nog een passende buddy

11. Leuk die buddy's :)
    En wat een snelle beval verhalen zeg :confused:

Nu ff ego: heb vanmorgen weer een echo gehad bij de gyn en ons kindje was ruim twee keer zo groot geworden :D en heb ook het hartje gehoord dat was echt geweldig zeg.

Nou ik ga maar even teruglezen zo.. er is weer zoveel gekletst!!

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ buddylijst, voor degene die er nog niet op willen. Dat snap ik best hoor. Kan later ook nog altijd!

@mijn dochtertje, zij is nu 1,5 jaar!

@ xenas81, spannend, dinsdag de echo!!!

@ carulli, op 14 april 2-3 weken met digitale test van CB. Dat betekend dat je toen 4 -5 weken zwanger was. Het is nu 24 april, 10 dagen verder tussen de 5 - 6 weken, het kan dus helemaal kloppen met je echo!!! Niet te veel zorgen maken hoor, al snap ik dat goed. Het wil nog helemaal niks zeggen, ech niet!!!

13. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Pfeeew... ben een dag niet geweest en moet 17 blz lezen! Jullie kletsen wat af samen ;).

Maar goed ... goed nieuws: de echo van vanmorgen was goed! Hartactie gezien en het vruchtje was qua groei goed op schema: 11,3 mm. Uitgerekende datum is vastgesteld op 09-12-09! Mooie datum (we zijn getrouwd op 07-09-07). Eindelijk lijkt het goed te gaan na 3 miskramen. De onzekerheid blijft natuurlijk maar dit is de eerste keer dat we hartactie hebben gezien en dat is in ieder geval een stapje verder.

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    JOEPIE!! Dat is goed nieuws :D

15. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ja hoor!!! Nog meer goed nieuws!!!
    Geniet er maar van!!! :D Dat mag best!

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Caruli
    Ik ga dat morgenochtend doen... Zal het je morgen laten weten..Ik zou dan 2-3 moeten zien, net als jij de 14e

Verder als hij toen 2-3 aangaf zou je nu dan 3-4-5 moeten zijn, misschien echt nog te vroeg voor de echo...,Hoop dat het gewoon goed is meis. Anders test je nog een keer met de indicator..kijken wat die aangeeft. Hebben ze al bloed afgenomen? (weet niet of dat standaard is ofzo hoor..)

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ chiquita, je staat op de lijst. Als je nog meer info hebt voor de website, effe een pb'tje sturen.

@ prettig weekend allemaal. Ik kom dit weekend niet, lekker effe een weekendje weg.
    Tot maandag!

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Desiree en Ilse; wat geweldig dat jullie echo's goed waren!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja bloed hebben ze 9 april gedaan was toen 108
    en 16 april nog een keer toen was het 2890

bevallingsverhalen: leuk om te lezen
    maar ik zal mijn mond maar dichthouden :)
    die waren niet zo snel

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

caruli t komt vast helemaal goed! dikke knuff vanuit hier en komende week proberen te genieten, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn, dikke knuff!!!

Deel Deze Pagina