Hey Dames.. wat schrijven jullie veel joh op zo een dag! heb helaas geen computer op mijn werk maak sieraden met de hand gisteravond was ik hier nog met dat verhaal over dat bloedvelies. en dat ik naar het ziekenhuis wou gaan., samen met mijn vriend hadden we besloten om niet te gaan, ik viel in slaap en toen ik wakker werd moest ik naar de wc en tot mijn schrik begon het al met plassen rood te veliezen. we zijn toch naar de eerste hulp gegaan, en gelukkig werd ik gelijk geholpen. er is een echo gemaakt maar daar was idd nog niets op te zien, wel keek ze naar me baarmoederslijmvlies dat er goed dik uitzag, ook me eierstokken zagen er goed en rustig uit en ook me baarmoeder. Niets afwijkends zei de arts. Ook keek ze met de eendebek even naar me baarmoedermond, en ze zag idd wat bloed zitten wat ze weghaalde met een lang wattenstaafje. ze zag er geen verdere bloed uitkomen. en zoals ik zelf al weet het kan vriezen of dooien vanmorgen werd ik gebeld door het ziekenhuis en ik kan maandag terecht bij de spoedpoli (hoop bij mijn eigen gyn) want ze willen me nu wel in de gaten blijven houden en moet weer bloed laten prikken dat had gister nog niet zoveel zin zeiden ze. vanacht heb ik bijna niks verloren, maar toch verder de hele dag weer wel bijna ieder wc bezoekje. toen ik net klaar was met werken ben ik maar een testje gaan halen, maar die werd nu al echt heel snel donker nog donkerder dan degene die ik eerder had gedaan. weten jullie dat als het mis is gegaan of hij dan lichter word of toch donker blijft? en ook zo snel een 2de streepje tevoorschijn komt??? sorry voor mijn lange verhaal. ben gewoon onzeker.. xx een decembermamma
caruli, komt goed, dat hebben we afgesproken weet je nog. En ja, ik ga een ruggenprik eisen en dan kan de vk nog zo hoog of laag springen ik zal hem krijgen. De vorige was er bijna 38 uur voorbij voordat ik die prik kreeg (bevalling na 45 uur) en ik dacht dat ik dood ging. Dat doe ik dus niet nog een keer. Nu is het zo dat een 2de sneller ga, maar dan heb ik nog een zit van 27 uur te gaan
pfffff volgens mij heeft mijn kleine een poepluier, maar ik moet al kotsen als ik op een meter afstand sta super zielig... mijn man is nu even naar de praxis dus ik kan 2 dingen doen. Wachten tot hij terug is en haar met de luier laten zitten, ze is aan het spelen en lijkt er geen last van te hebben of hem even zelf gaan doen en daarna maar boven de plee gaan hangen...
idd zeker spannend, en ik dacht ook dat donkerder goed was de controle streep was er nog niet en de teststreep lichte alweer op. dat geeft weer een beetje hoop. sorr dat ik een ego verhaal typte,
funky, ach ego vind het wel mee vallen is toch ook begrijpelijk!!! hebben ze ook bloedgeprikt of heb ik daar over heen gelezen? hopelijk komt alles goed! ben benieuwd maandag zal best ene lang weekend voor je worden. hopelijk heb je veel te doen! verder heb ik wat last van vlagen misselijkheid en mn oudste is vandaag super irritant dus ik ben gewoon stront chagarijnig! hormonen maken alles net een tikkeltje erger.. wie doen er trouwens mee aan moeders voor moeders?
he meiden! fijn al die goeie echo verhalen! gefeliciteerd! Voor toontje en caruli blijft het nog spannend. Ik duim enorm voor jullie! @funkie: oh meis, wat een onzekerheid. Je vroeg hoe het zit met de test, he? Toen het bij mij fout ging (ik begon ook t bloeden) heb ik elke dag een test gedaan, gewoon puur voor mijn gerustheid. Streep knalde er ook vanaf. Pas een week nadat ik het vruchtje was verloren, werd de test lichter. Dus het zegt helaas helemaal niets....Veel sterkte met deze onzekerheid!
@linda 86: het huis is dan zeker niet klaar. De bouwvergunning is pas aangevraagd. We hebben vandaag allerlei vakantiewoningen in de buurt bekeken. Te klein, te duur, te ver weg enz. Wel 1 woning gevonden die voldoet aan onze eisen. Een volwaardig huis met 3 slaapkamers. Helaas wel volledig ingericht dus moeten we onze meubels ook nog opslaan!!! Ik wilde eigenlijk thuis bevallen, maar ga dat nu niet doen!
@funkie: mijn vorige zwangerschap werd een miskraam. Ik teste op mijn NOD (licht positief) Ik was gelijk misselijk, maar dit hield na 4 dagen op. Dus weer getest en deze was negatief. Een paar dagen daarna menstruatie. Zo ging het bij mij en bij doortje ging het weer anders! Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt! Kus
oh dat is minder leuk dds maarja dan heb je straks wel een gloednieuw huis maarja echt leuk is het niet natuurlijk
@dds: wat een gedoe! Dat loopt even anders dat je zou willen! Ik hoop toch dat alles goed uitpakt en dat jullie straks in jullie mooie nieuwe huis wonen met jullie mooie nieuwe baby!
JOEPIE VAKANTIE!!!!!!!! Het is zo ver vandaag de kindertjes (ben juf) uitgezwaaid en nu lekker even helemaal niks. Maandag gaan we voor de tweede echo naar gyn hoop dat er nu wel wat te zien is (6wk) Goed om te lezen dat de meeste echo's goed zijn. Hoop dat het voor de meiden die in onzekerheid zitten er snel duidelijkheid komt. Ik heb begrepen dat het lekker weer wordt en we gaan een nieuwe vloer leggen in de "logeerkamer" Tot snel PS: Ik vind het heerlijk dat er zo veel wordt geschreven..... Lekker thuiskomen zo!!!
@funky. Helaas zegt een vet positieve test niets over het wel/niet goed gaan van je zwangerschap. Ook als het vruchtje niet (meer) leeft maakt je lichaam hormonen aan en deze blijven vaak nog weken na een mk aanwezig. Ik heb zelf 3 keer een mk meegemaakt en pas na ongeveer 3 weken nadat ik het vruchtje kwijt was, was de test negatief. Ik wil je met mijn verhaal niet onnodig ongerust maken en ik hoop dat je er wat mee kunt. Uiteraard hoop ik dat het allemaal goed komt! Groetjes, Ilse
Hey chiquita, waar vind ik de link naar de Hyves ook alweer? Ben 'm laatst ergens tegen gekomen maar kan 'm niet weer vinden. En ... als ik me aanmeld, dan kan niemand van mijn Hyvesvrienden dat zien? Groetjes, Ilse
geen idee ze zeggen van niet dus vertrouw t wel de link staat op http://www.everyoneweb.com/december2009/ dan bij hyves
geen idee ze zeggen van niet dus vertrouw t wel de link staat op http://www.everyoneweb.com/december2009/ dan bij hyves