December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    hebben jullie ook zo veel trek? k begin dat dus echt te krijgen. kinderen liggen op bed man is werken... dus lekker bank hangen met wat lekkers :)

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

jaa ik heb ook voorals 'sochtends heel veel trek. rond half 10 kom ik uit bed rollen (hihi) en dan komt mn vriend thuis met een broodje en dan tussen half 11 en half 1 kan ik me wel helemaal vol stoppen met koekjes en snoepjes gehehe. qua drinken heb mezelf voor genomen dat ik 2 flesjes van een halve liter water neem, anders heb ik zo'n hoofdpijn enzo heel raar. en heb er vandaag geen last van gehad. du shet helpt toch wel.

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    minimouse: ja klopt als je te weinig drinkt krijg je hoofdpijn... dat had ik vooral vanaf de 5e maand bij mn andere zwangerschappen.. ik kan dus overdag niks eten maar s`avonds... kan ik wel de hlve voorraad kast opeten :(

hwb jw trouwens goed geregeld dat je vriend broodjes haalt :) lekker vers

4. minimouse

minimouse Niet meer actief

gehehehe :evil: goed he! hij werkt in een slagerij in een supermarkt hier in het dorp,en dan komt ie thuis met pauze dus dan heeft hij daar een lekker broodje mee :D

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Funkie
    Mijn vriendin heeft in het begin van haar zwangerschap ook behoorlijke bloedingen gehad. Ook zij dacht dat alles mis was, maar op 8 weken zat er gewoon een vruchtje wat nu een heerlijk meisje is geworden! Geef de hoop nog niet op....

6. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    jazeker lekker en ook zo lang slapen heeeeerlijk. helaas gaat mijn wekker om 7 uur.. een unieke wekker ;) een wekker die mama roept :) hahah mn zoontje dus

hebben jullie trouwens ook soms een zwaar gevoel in j buik? opgeblazen zeg maar

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Fijn meid dat het nu goed gaat!!! 3 miskramen is niet niets....weet er jammer genoeg alles van!!! De angst is logisch ik heb het ook nog steeds, ben bang dat dat ook nog even zo blijft!!! Liefs van mij ;)

8. jesje08

jesje08 Niet meer actief

moet hem toch ff laten zien hoor!!

9. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik zat te denken die test ook te halen. maar had de gewone digitale nog liggen...

gefeliciteerd jesje :)

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

iedereen toegevoegd op hyves...

ga nu slapen dan is t gauw morgen en ben ik deze enge dag voorbij :)

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ bapsie; meid spannend hoor voor je!

we horen het morgen wel ;)

Weltruste allemaal!!

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden, kan iemand mijn bevalings data veranderen in 11 december? Ik ben nu 7 weken geschat, over 2,5 week weer een echo, zal misschien dat weer een andere data worden :p
    En mijn volgende echo, kan die ook in de agenda? 12 mei om 12.40 uur en 25 mei om 15.10 uur voor controle! Dank je!
    Nou weltrusten! Ga even de was ophangen en naar bed :D

13. Roos34

Roos34 Lid

28 dec 2008
    15
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai meiden,

Ik heb een vraagje aan jullie....Ik vind het heel erg leuk om met jullie mee te kletsen maar vind het wel heel druk op het forum, ik vind het lastig om iedereen te leren "kennen'', hebben jullie dat ook??
    Is het misschien een idee om het forum te splitsen in 1ste helft december en 2de helft december??
    Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken!!

Groetjes,
    Roos

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @roos, voor mij hoeft het niet, je merkt toch dat het straks allemaal wat rustiger hier wordt.. :)

@funkie, meid ik begrijp je onzekerheid.. het kan idd beide kanten opgaan. Dat van die test zou ik niet vanuit gaan. Sowieso blijft je test donker kleuren aangezien je het vruchtje in je hebt en is een test ook erg afhankelijk van het tijdstip, hoeveel je gedronken hebt etc etc..

En dan kom ik bij Caruli terecht, wat betreft de clearblue, heb ik vorige week 2 van gedaan. Maandag was ik 5.1 en toen gaf hij 2-3 aan.. ik helemaal in de stress.. omdat dit voor mij wel een bevestiging was dat het dus niet klopte.. Woensdag weer een gedaan zou ik 5.3 zijn en gaf hij 3+ aan.. Donderdag heb ik mijn hcg laten prikken en had ik meer dan 5000.
    Het zegt dus allemaal niet zo heel veel. maar het is wel een grove schatting. Zoals ik al zei heeft het er ook mee te maken wanneer je innesteling is geweest en als die net een paar dagen later is geweest zit er sowieso ook minder hcg in je bloed en is je vruchtje ook iets kleiner aan de hand van de duur van de zwangerschap..

Dus lieve Funkie en Caruli.. zwanger zijn is gewoon een grote onzekerheid.. Er zijn meiden die bloeden vanaf het begin tot het eind.. maar omdat je nu eenmaal de negatieve verhalen, omdat dat je angst is, langer onthoudt omdat, link je bloedverlies ook eerder aan een mk.. Zoalng je geen krampen hebt zit het allemaal nog goed daarbinnen :) *hugs meiden*

*nog 4 nachtjes slapen tot de echo*

15. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Het lukt me gewoon niet meer om lekker uit te slapen. Wéér vroeg wakker... :confused: .... Hebben jullie daar ook last van ? Nouja dan zo maar ff wat nuttigs gaan doen. De diertjes verschonen ofzo.

@ha roos34, ja ik heb hetzelfde. Vind het errug leuk om de verhalen van iedereen te lezen en te volgen, maar het lukt me gewoon niet :oops: . Ik blijf gewoon lekker lezen en reageer zo nu en dan. Het is onmogelijk om alles bij te houden, er wordt gewoon teveel gekletst hier haha :) .

@Vwb het buddysysteem. Op zich een leuk initiatief. Ik vind het nog een beetje te vroeg nu. Ik meld me tzt aan denk ik als ik wat meer zekerheid heb.

xx

16. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    @roos: heel vaak is het de eerste par weken druk op het forum maar je zal zien over 6 weken ofzo dan is het in 1 keer een heel stuk minder vaak aan het einde van de zwangerschap zit je met een klein clubje van 10-15 over houd..

ilonaps: ik wil juist alleen maar slapen. normaal om 7 uur had ik mn ogen wijd open ook als mn zoontje nog niet wakker was en nu .... krijg ik ze amper open..

heb wat steekjes af entoe nouja vooral als ik te veel doe. dus ga maar eens rustig aan doen

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hallo kwam even goedemorgen wensen, ben net klaar met werken en duik lekker mijn bedje in! Ik lees vanmiddag alles bij, beloofd!
    Kus Dicky

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

Ja hoor ik ook. Niet normaal meer haha heb al positiebroeken aan. Maar ja voor mij ook tweede ukkie dus dat helpt ook mee haha.
    Buddy, heb je vast al antwoord op, is dat iemand die rond jou uitgerekend is, op t forum kan schrijven als jij gaat bevallen en zelf dus ff off bent. Of wanneer je bijv in ziekenhuis komt ofzo.

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ff kort bericht hier.
    alles oke. VK was ook oke.
    Alleen erg veel last van onderrug en bekken, nu al! Volgende week naar de fysio, k hoop dat ik het wat kan remmen.

KNufff voor iedereen hier.

20. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    mili: maar positie broeken zitten ook gewoon super lekker. denk dat ik over 5 weken er ook wel aan zit :)

ik heb trouwens al de eerste verslaving! MANGO alleen jammer dat ze zo duur zijn :(

Deel Deze Pagina