Hoi Doortje, nu je het zo verteld snap ik het wel! Maar had het van te voren gelijk even uitgelegd.. het kwam echt heel raar over bij mij namelijk!
heej allemaal! vandaag best drukke dag gehad tot nu toe en vanavond weer druk op het werk.. ben nu al moe! ga zo maar ff op de bank liggen of in de tuin. het is hier nu nog mooi weer! ik heb nog steeds niet echt ergens last van. vind het wel apart.. maar het zal wel goed zijn toch? @ gien, ben je er nog?? er is toch niets errnstigs aan de hand?? nou fijne dag allemaal en tot later!! minimouse
heej minimouse! en de rest! jahoor alles nog steeds goed (hoop ik ) pfff ik begin nou al met stressen voor de 2e echo... zucht... dat is toch pas 6 mei hier is het weer niet zo denderend! heb trouwens ff je hyves bekeken leuk hoor! om te zien wie er achter zit hihi zal vast wel geod zijn joh! ik heb ook niet echt veel kwaaltjes hoor, alleen giga zere ( . )( . ) hahaha lijkt wel of ze knallen! nou meiden meer heb ik ff niet te melden
@ Lente: haha, dat vroeg ik me ook al af hoe dat kan. Ik eet normaal ook wel veel hoor, maar zoveel nou ook weer niet @ Chiquita: Milan is ook ineens superaanhankelijk, net alsof 'ie weet dat ik zwanger ben. Ik vind 't op zich wel leuk hoor (normaal is 'ie niet zo knuffelig), maar 't is wel vervelend dat 'ie al begint te huilen als ik alleen maar naar de wc ga. Ik denk dat Milan 't kruipen over gaat slaan, hij probeert nu al steeds te lopen overal langs (lukt alleen nog niet, maargoed). Jouw zoontje zal vast ook snel wel gaan lopen hoor. Meestal is 't echt van de ene op de andere dag, en dan zijn ze niet meer te stoppen volgens mij . En uit eten is wel leuk, maar niet als je niks binnen krijgt nee, vervelend zeg! Wij zijn ook uitgenodigd om vanavond bij m'n ouders te gaan eten met de hele familie, maar we eten dan rosbief, en dat mag ik dus niet. En omdat ze 't nog niet weten dat ik zwanger ben, heb ik maar gezegd dat ik ziek ben en dat we daarom niet komen. Wel jammer hoor! @ Xenas: ahh, lekker in je joggingsbroek liggen! Je brengt me op ideeën . Ga ik vanavond ook maar eens doen. En jij kan dus ook nog wel een tijdje vooruit met je kleren, fijn hoor! @ Doortje: ik denk dat je mij bedoelde, met dat eten. Ondertussen is er alweer heel wat bijkomen (oa 4 boterhammen, 2 borden erwtensoep en een grote schaal met yoghurt en cornflakes) en nu heb ik weer honger . @ Minimouse: ik heb ook nog steeds nergens last van hoor. Maar wij zijn, vergeleken met de meeste anderen hier, ook nog niet zo ver, dus 't kan allemaal nog komen! En niet iedereen krijgt last van kwaaltjes... @ jesje: ik kijk 't hier nog even aan. 't Is op zich wel druk, maar ik vind 't eigenlijk ook wel gezellig zo, en ik zou 't jammer vinden om nu al veel mensen te moeten missen. Ik denk dat 't sowieso over een paar weekjes wel wat minder druk is.
Hoi allemaal! Zo ik heb weer even bijgelezen haha. Ik ben ziek naar huis gegaan bij mijn bijbaantje(kledingwinkel) Ik heb een allergische reactie ergens op, overal uitslag en ivm stofallergie is werken dan niet zo handig. Wel vervelend want mijn assortiment van 4 dingen voor astma en eczeem heeft plaatsgenomen voor 3 andere dingen, omdat al het andere slecht was voor de zwangerschap. Allemaal dus minder sterk en minder fijn. Net even op bed gelegen en dan wordt het wel minder, kan toch elk moment van de dag slapen haha @mango; ik vind het ook ineens heerlijk haha! @kwaaltjes; Sinds gister last van gevoelige borsten, als ik op mijn buik ga liggen doet het eerst echt even pijn. Ik vind het wel een fijn teken die kwaaltjes, en apart op je lichaam zo te voelen veranderen! @Linda86; Haha knap van je zeg, zoveel eten maar als je zegt dat je toch slank bent; who cares. En joehoe vanaf vandaag in week 6, dan begint het hartje zich te vormen toch? Spannend! Liefs M
Hallo dames! Iedereen een beetje van het lekkere weer aan het genieten?! Vanochtend een clear blue test gedaan en die gaf netjes 2-3 aan, dat was toch wel erg fijn =D> . Ga er toch nog een doen op 6 weken ofzo...Kun je het toch een beetje volgen heb ik het idee.. Maandag bellen naar de VK spannend! Ik vraag me af of je kan aangeven toch erg graag een echo zou willen op 8 weken, ik blijf bruin verliezen (elke dag een beetje) en we gaan op vakantie naar de Dominicaanse Republiek als ik 8-10 weken ben...Zou wel een geruststelling zijn voordat we 10 uur het vliegtuig instappen....Ga het denk ik gewoon netjes vragen ...
happy: gewoon zeggen dat je op vakantie gaat voor langere tijd 2-3 weken en dat je graag een echo wilt voor je op vakantie gaat dat doen ze vast wel joh! doortje: achja het is opgelost xena is nu mn buddy dus helemaal goed gekomen... voor de mango liefhebbers.. waar kopen jullie ze want vind 1.99 voor mango zooo duur linda: dat is idd wel jammer maar ja als je dan zget mag ik niet dan zzullen ze al wel weten wat er aan de hand is... hopelijk hebben ze de volgende keer doorbakken vlees en mijn zoontje was juist al heel aanhankelijk dat is nu 10x zo erg geworden om alles huilen. kan m amper neer zetten of hij brult al. hopelijk heeft ie morgen weer een betere dag ik heb net boodschappen gedaan en even gestad maar ben nu echt gebroken buik is wat opgezet ik merk het echt wel. zou zo kunnen slapen. echt erg! wanneer gaan jullie het tegen de buiten wereld vertellen? en zijn er al mensen die het wel weten?? bij mij weten 2 vriendinnen het en mn schoonouders.
oh wilde even aan de dames op hyves zeggen als je bij december mamas reageerd bij een bericht ofzo dan moet je dat op jou hyves pagina even wissen want dan staat er dus dat je bij december mamas 2009 hebt gereageerd!...
goedemiddag allemaal! he he daar ben ik weer hoor! Jeetje wat een hoop prille zwangerschappen! Lijkt me erg leuk, een laat december kindje. Toch een hele gezellige tijd! De mijne komt (waarschijnlijk, ja wie zal het zeggen hahahahaha) rond 7 december, met sinterklaas. Sta ik de sint te verwelkomen met een dikke buik! (wij allemaal trouwens hahahahaha) @chiquita: ja dat hebben kids zo wel eens he dat hangen. Soms wel lastig, maar dat betekent alleen maar dat ze niet zonder je kunnen, toch? Dat heeft mijn dochter ook gehad vroeger. Ik kon niet eens even alleen naar de wc! Nou ja dan maar met zijn 2tjes op de plee hahahahahaha. Over die opgezette buik: hier ook! Vooral 's morgens en 's avonds lijkt wel alsof ik een bal heb ingeslikt. Soms twijfel ik gewoon of ik niet toevallig verder ben maar dan denk ik bij mij zelf 'nee joh doe normaal'. Op het werk begon mijn collega al over dat ik goed moest slapen na de nachtdienst ivm mijn 'bioritme'. 'Slik je de pil of ben je normaal ongesteld?' vroeg ze doodleuk. eeeeeeeehm 'jaha' (gelukkig ging ze er niet verder op in........pfoe he) Ik las dat er zoveel goede echos zijn! Goed man! o en over het vertellen: iedereen weet het van mijn famillie en vrienden, en 2 collegas maar mijn baas nog niet. Ik heb een stief en een schoonvader, die weten het. Mijn echte vader bekommert zich niet om mij dus die leest het vanzelf wel op hyves. Toch?
Hey meiden, ook ik zou het jammer vinden als de december mamas zich gaan opsplitsen!!!! Ook niet handig met de buddy's want dan mloet je het op 2 site's bij houden.....lijkt me niet erg handig!!!! Hier vooral 's avonds last van een opgezete buik en heerlijk die jogging broek....!!! Hier weten de schoonouders, schoonzussen en twee hele goede vrienden/vriendinnen het. Komt omdat we zo met de behandelingen bezig waren en ze erg betrokken waren. Dan kun je het voor hun niet verzwijgen......!!! En ben er ook erg blij mee, want mocht het dan mis gaan zijn er mensen die je kunnen opvangen en trosten!!! Meiden hebben jullie ook zo genoten van het weer???? Heerlijk heb er één kleur van zeg.....!!! Liefs x van mij
@ Gien: sorry, had je bericht net helemaal over 't hoofd gezien! oeps! Maar iig, ik zie je dat ook 6 mei je echo hebt, ik mag dan ook! Duurt nog veel te lang hè? @ mroos: vervelend zeg, van je astma en eczeem! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! @ Happy79: je kan altijd proberen met 8 weken een echo te regelen, maar dat willen ze niet altijd doen. Maar vragen staat vrij natuurlijk. Zou wel fijn zijn zeg, nog net ff voordat je op vakantie gaat. Is toch weer altijd geruststellend hè. @ Chiquita: ja helaas, maar de volgende keer zullen ze wel weten dat ik zwanger ben, en dan kunnen ze er qua vlees rekening mee houden. En best lastig soms hè, zo'n aanhankelijk kind! Ik hoop voor je dat 't morgen weer wat beter is. Of misschien is papa dan de pineut . @ Dicky: misschien sta je juist weer lekker zonder dikke buik de sint te verwelkomen met je kindje bij je. (Of jullie liggen samen op bed oid). En wat vervelend van je vader zeg! Maar ik snap dat je 't me niet zelf gaat vertellen, hij komt er vast wel ooit achter . @ Vertellen: hier weten alleen m'n schoonouders het. De rest vertellen we 't na de echo, waarschijnlijk op moederdag aan mijn ouders, broertjes en zusjes, en aan de opa's en oma's van m'n vriend. En dan in de dagen erna aan de rest van de familie + vrienden. @ Stef1979: ahh super dat je vrienden en schoonouders zo met je meegeleefd hebben! Logisch natuurlijk ook wel, maar toch heel fijn! En in jouw geval zou ik 't ook meteen tegen ze vertellen hoor. Jij wil het natuurlijk helemaal van de daken schreeuwen! @ Mooie weer: hier ook! Lekker buiten gezeten zo'n beetje de hele dag (nu ook nog met m'n laptop). En Milan heeft heerlijk buiten liggen slapen in 't campingbedje! Zo, nu ga ik eerst eens even eten, want ik heb alwéér honger!
@linda wat gaan we eten .... omdat je zon honger had @dicky: ik wet dat mijn zoontje sowieso niet zonder me kan klinkt heel ego maar is gewoon zo. als ik al een uurtje weg ben zonder hem boodschappen doen of zo issie me overal aan het zoeken en zegt ie niks als mama en huilt ie.. mn man is da vaak blij als ik terug ben. maarja dat heeft hij dus altijd gehad maar nu was het vandaag wel heeeeel erg. nu gelukkig iets gemindert hij staat al alleen aan de salontafel hahaha net weer iets proberen te eten maar het gat toch niet zo lekker... marja gewoon er in duwen
hallo dames, Stef hier ook zo genoten van het weer, maar ook van de leuke kortingen van prenatal XD Een super leuke jeans van noppies gekocht en we weten ook al welke kamer we gaan kopen en welke kinderwagen we wachten natuurlijk nog even vooral omdat ik elke dag weer denk dat het voorbij is Zodra we het gaan bestellen zal ik het hier ook meedelen @Xena, ik zag dat je het al met doortje had uitgesproken, goed want volgens mij overleg je sowieso eerst met je buddy voor je een een buddy wordt Ik schrok er wel van en je reactie daarna ook.. Ik vind dat ik geen verklaring schuldig hoef te zijn waarom ik wel of niet iemands buddy wordt en al helemaal als het niet gevraagd wordt en iemand zich gewoon als buddy erbij voegt.. Er zijn toch ook meiden die het niet willen of nog niet, ieders eigen keuze .. Ik vond wel dat ik dat nog even moet zeggen want het ging mij ook aan en schrok er wel van, ook omdat het niet persoonlijk naar jou toe gericht was maar voor doortje en mij een algemeen iets is dat we het bij elkaar houden om prive redenen.. Maar verder zal ik er niks meer over zeggen en doe ik er ook zand over vertellen, hoe moeilijk het ook is, maar nog aan niemand!! pff het valt best zwaar, en vooral als manlief je verteld.. Lief, ik denk dat je het wel kunt roepen dat je het geheim wilt houden, maar ik weet niet hoelang je het gaat verbergen :S Toen ik in de spiegel keek zag ik het ook :S Mijn buik is echt opgezet, met daarboven ook nog eens 2 op spanning staande borsten :S Dus toen we naar schoonouders gingen vanmiddag heb ik mijn buik de hele middag ingehouden.. pfff.. we hebben dus onze datum om te vertellen vervroegd naar woesndag na de echo Dicky misschien vind je je baby wel in de schoen de volgende ochtend Happy ik zou ook proberen eerder een echo te krijgen, iets als rede gebruiken dat je het hartje gezien wil hebben zodat je meer rust hebt ofzo? Met een beetje geluk krijg je nog een echo @honger... Ik lijk alles wel op te kunnen eten!!! en als ik dan een glas water drink om de dorst te lessen lijkt dat niet te helpen! en werd ik er bij prenatal vanmiddag opeens heel misselijk van.. Ik helemaal blij omdat ik misselijk was :S Nou ik heb het over eten en ga gelijk keijken of ik nog even iets lekkers kan snaaien Dus xena nogmaals, ik moest gewoon even reageren om ook mijn mening te geven, maar nu zand erover *rent naar de snoepla*
hey dames.. hier weer een update van mij! vanmorgen was het helemaal mis, ging naar het toilet en gelijk kwam er allemaal bloed uit met flinke stolsels :S ziekenhuis gebeld en kon om 10 uur langs komen ze hebben weer een echo gemaakt en alles zag er gewoon nog steeds goed uit. ze zagen zelfs een klein zwart stipje/streepje met een rondje erom heen. wat volgens de arts weleens het embryotje kon wezen ook het slijmvlies was nog steeds heel mooi dik verder wouden ze nog bloed prikken maar die muts prikte 3x mis dus ik zei dat ik daar wel voor tot maandag zou wachten. het kan nog steeds alle kanten op gaan en heb gelukkig nog steeds geen buikpijn. de stolsels hoeften geen probleem te zijn zei ze dat kon gewoon nu weer afwachten tot maandag pffffff doe het lekker rustig aaan
Hoi allemaal Meiden die erbij zijn gekomen welkom Ik heb de berichtjes niet allemaal terug kunnen lezen. druk druk. We hebben het vandaag aan mijn ouder verteld. Thomas had een t-shirt aan ik ben stoer want ik word een grote broer met een foto van de test erop. Iedereen was echt ernorm blij alleen mijn vader maakte weer een lekker opmerking. " je doet het wel elke keer als een jaar contract hebt" waarop ik zei er zijn ruim 3000 banen voor verpleegkundige. hihi Hebben jullie veel last van zwangerschapskwalen? Ik heb zo zin in 6 mei dan hebben we onze eerste echo. Wie doen er allemaal mee met MOEDERS VOOR Moeders. Ik doe al ruim 1 1/2 week mee. Eet smakelijk allemaal
HEY, ik kom ook nog eens piepen!! tot nu toe gaat alles hier perfect al is het toch spannend afwachten naar de echo maja is pas 25 mei wat is het hier druk seg! lekker gezellig
he tkozijntje! jij bent net zo ver als ik! pfoe he funky das niet zo leuk! Maar gelukkig dat het goed is met je kindje. kimbrasser: ja i know! ben zelf net een helpende zorg en welzijn vanaf 23 maart en ze zitten te springen om IG'ers en helpenden! Heb ook een jaarcontract.....valt jouw zwangerschapsverlof netjes in je contract? Bij mij wel. Als ik terug ben heb ik nog een maand geloof ik!