December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Linda, geeft niks ook wel leuk om jonger te worden..... 8) Wil het erg graag van de daken schreeuwen, maar moeten echt nog even wachten voordat we het aan iedereen vertellen!!!

Funkie, jeetje meid....spannend maandag idd.....hoop voor je dat alles goed blijft gaan!!!

Kimbrasser, ik doe hier ook nu al 2,5 week mee aan Moeder v. Moeders

Elegance, wat leuk dat je geslaagd bent bij de prenatal. en dat jullie al weten wat voor kamer en kinderwagen het gaat worden. Wij wachten nog even, wil echt meer zekerheid voordat ik iets ga kopen....!

Zo nu lekke op de bank, joggingbroek aan en patatjes bestellen,.......... :D

Fijne zondag voor allen,

Liefs en xxx van mij

2. Roos34

Roos34 Lid

28 dec 2008
    15
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai meiden,

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag: hoe jullie erover denken om een tweede december forum te openen. Ik denk inderdaad dat jullie gelijk hebben en dat het uiteindelijk wel rustiger wordt hier... dus ik blijf maar lekker hier hangen. Zag wel dat iemand anders ondertussen een late december forum geopend heeft...

Ik heb het steeds zóóóóóó koud, hebben nog meer meiden daar last van???
    Verder heb ik nog niet echt zwangerschapsverschijnselen... wat me beste wat onzeker maakt. O ja ik ben wel wat sneller buiten adem en ik kan soms erg heftig reageren... hihi dat vindt mijn mannetje wat minder... O ja en ik ben vergeetachtig en haal soms ook woorden door elkaar... Iemand daar ook last van??? Borsten doen trouwens ook wat zeer... Nou toch wel een aardig lijstje hihi en ik maar zeggen dat ik geen verschijnselen heb. O er schiet me nog één te binnen, mijn urine ruikt heftiger sinds ik zwanger ben...

Ik heb trouwens volgende week vrijdag mijn 1ste echo, ik ben dan precies 6 weken.... misschien is dit te vroeg maar aangezien mijn gyn met vak. gaat kon ik anders pas over drie weken terecht en zo lang kan ik echt niet wachten...
    Heeft er iemand ervaring met een 6 weken echo, klopt er dan al een hartje??

Meiden fijne avond!!!

P.s ik moet echt aan een banner!!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Kopen hebben we ook nog niet gedaan, maar we weten wel al wat we willen :):) Het hoeft alleen nog maar besteld te worden :):) we waren het er heel snel overeens :)
    ben dus wel stiekem blij en nog steeds heel nerveus voor woensdag, alhoewel nu weer iets minder :)

Funky meiss, wat een spanning en stress... maar wat fijn dat het nog steeds goed gaat.. de schrik zit er bij nu goed in lijkt me.. Maar kan het niet zo zijn dat je bv een vruchtje verloren bent omdat je zegt stolsels.. en dat het andere vruchtje gewoon is blijven zitten? Lijkt me ook niet echt kunnen nu ik het type.. maar goed hoofdzaak is dat het goed gaat met ee beebje in je buik en dat ie maar heel snel groeit en goed vasthoud! *hug*

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Roos ik zag het idd een laat dec topic, ik blijf iig lekker hier :)

maar wat bereft de echo met 6 weken weet ik niet.. ik weet dat je met 6.5 meestal het hartje kunt horen.. ik heb zelf deze week de echo met 6.3 en ben benieuwd wat ik ga zien.. met heeeel veel geluk zouden we een hartje kunnen zien, maar daar ga ik niet vanuit, ik ben al ook al blij als de lengte klopt met de duur van de zw.. :)

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    hallo zwangere kwebbels,

Hier ben ik ook weer even. Moest heeeeeeel veel terug lezen en heb niet alles even goed onthouden :oops: sorry
    Dus ff zo maar:

Meiden met goede echo: Joepie!!! genieten :D

Meiden met onduidelijke echo: ik leef met jullie mee en hoop dat alles goed komt [-o<

Meiden met slecht nieuws: heel veel sterkte en dikke knuffel

@vertellen: nog steeds niemand verteld, al denk ik dat de fam wel een vermoeden heeft. ze weten van de miskraam dus volgens mij durft niemand te vragen of het al weer raak is. Als de echo vrijdag goed is gaan we het vertellen :D

@klachten: misselijkheid is hier redelijk onder controle te houden door zeer geregeld kleine beetjes te eten. eet voornamelijk fruit, crackers en rauwkost, kan ongezonde dingen en warme hap niet echt hebben. Hoewel slagroom gaat heeel goed en is ook niet echt gezond :oops:

@kleding: kan gewoon mn kleding nog aan, was net 7 kg afgevallen dus heb nog wat ruimte over. Heb alleen al grotere bh's gekocht. Mn boobies zijn echt heel vol. had altijd een c-cup en nu flinke D. Was er altijd al trots op maar nu helemaal :) :oops:

heerlijk trouwens, dat weer van de afgelopen dagen, ben alleen bang voor zwangerschapsmasker dus ben wel erg voorzichtig. Flink aan het smeren

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @elegance: fijn dat je weer vertrouwen in je beebje hebt meid. Leuk dat jullie al weten welk kamertje het moet worden, ben je alleen bij prenatal wezen kijken? wij zijn vorige keer bij burgerhout geweest, heel erg leuk en verschillende prijsklasses. Helaas bagon ik de avond nadat we waren wezen kijken te vloeien... Deze keer wachten we nog maar even, kijken wel op internet maar ga pas in de winkels kijken na 12 wkn.

7. Roos34

Roos34 Lid

28 dec 2008
    15
    0
    0
    Zuid Holland
    @elegance: ik ben heel benieuwd naar jou echo, wanneer heb je hem precies? Veel succes alvast!!

8. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hé girliez :D !

@Roos34, ja die zwangerschapskwaaltjes. Ik denk ook steeds dat ik nergens last van heb. Maar idd wel heel erg koud ! Heb vandaag gewoon de verwarming aangehad; gele vingers/blauwe nagels van de kou brrrrr :confused: . En op m'n werk hetzelfde.M'n kamergenoot zweet peentjes, en ik maar ijsberen. Da's vechten om de verwarmingsknop haha :). Qua eten of drinken merk ik niet echt verschil gelukkig. Nog tijd genoeg om uit te buiken woehaa :) .Verder word ik echt vroeg wakker en kan ik niet echt meer uitslapen. Maar dan komt 's-middags de man met de hamer om de hoek, meestal tegen 16.00 uur en dan klap ik bijna in elkaar van moeheid,niet normaal. Vwb de boobies, heb het idee dat ze wel wat voller en gevoeliger zijn maar niet mega ofzo ;) .

Iemand toevallig ervaring met een borstverkleining-borstvoeding ? Enkele jaren terug heb ik een borstverkleining gehad (van flinke D naar beschaafd B-tje... ben als de dood dat ze nu weer mega worden...). Toen werd gezegd dat het niet zeker was of ik ooit borstvoeding zou kunnen geven. Anyone ??

En vanaf wanneer begint je buik te groeien bij een 1e zwangerschap ? Heb af en toe wel het gevoel van spierpijn in m'n buik (...terwijl ik dus echt a-sportief ben..). Geen kramp ofzo, maar net alsof er een strakke band om je buik zit. Wie herkent dat gevoel ?

@Elegance, wat leuk dat jij en je vriend/man het al eens zijn over het kamertje ! Het is zo leuk om daar mee bezig te zijn he, ook al duurt het nog heel lang voordat er een kleine beeb in ligt :rolleyes: . Wij zelf gaan denk ik voor spullen uit de Hemnes serie bij IKEA. Heb daar al een paar keer een mooie kledingkast en een 3 ladenkast gespot. Niet echt baby, maar wel gewoon praktisch, mooi en betaalbaar.

@ Funkie, meid hoop dat het goed komt. Doe idd rustig aan he. Ik duim voor je [-o<.

Morgen is D-day, dan gooi ik er weer een testje tegenaan. Tot aan m'n 1e echo op 11 mei (7wk + 4), ga ik iedere zondagochtend een testje doen. Gewoon voor mijn eigen geruststelling en ook omdat het al 2x mis is gegaan.

xx

9. Roos34

Roos34 Lid

28 dec 2008
    15
    0
    0
    Zuid Holland
    Joepie, ik heb een banner!!

@Ilona, hihi ik heb idd ook steeds blauwe nagels en kon van de week al een paar keer niet in slaap komen van de kou! Wollen sokken en piama gingen aan ;) Boobies zijn wel iets gegroeid en ook wat gevoelig.. Ik heb trouwens ook het idee dat mijn buik/ maag al wat opgezet zijn ... dat had ik de vorige keren niet zo snel ...

Mijn schoonzus heeft ook (lang geleden) een borstverkleining gehad en zij kon geen borstvoeding geven, maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat voor iedereen geld.

Succes morgen met je testje Ilona, laat je het even weten?? Welke test ga je trouwens doen, van clear blue met week aanduiding?

Voor alle meiden die in onzekerheid zitten: ik leef met jullie mee en weet precies hoe jullie je voelen! Sterkte meiden

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hoezo vroeg wakker... ik was zo moe gisteravond dat het me nog niet interesseerde dat ik giga veel spelfouten had gemaakt.. (als ik in bed op of op de bank lig met de laptop heb ik dat niet onder controle) :) en dus ben ik vroeg gaan slapen, gezellig zo op een zaterdag avond :) en wat gebeurd eer vervolgens... 3:36.. moet plassen.. en poing ogen open.. kreeg ze gewoon niet dichtgeduwd.. dus heb de laptop er maar bij genomen is zo saai om in een donkere kamer te staren :) en wat ik dan echt super vind, ik voelde me weer een beetje misselijk... ik word er zelfs emo van :):) zo blij ben ik :)

Roos ik heb woensdag de echo om 14:00 uur. Ik zag op de dec lijst dat ik nog de week erna sta ingepland, maar dat is dus een weekvervroegd.. Ik ben benieuwd wat je gaat ziet op de echo van 6 weken, mij lijkt het niet zoheel veel verschil wat we dan hebben, of het hartje moet net aan het knipperen zijn... nog maar 3,5 nachtje slapen!! :):) en voor jou 5 als je wakker bent :)

Psje, bij de vorige zwangerschap hebben we ook al op verschillende plaatsen gekeken, en konden we niet echt iets leuks vinden, vandaag zijn we dan ook op meerdere pleken geweest.. Ik lijk er ook wel behoefte aan te hebben om er op deze manier mee bezig te zijn.. Alsof ik me ga beseffen het zit echt goed daarbinnen hoor! :) En ja als we echt tot de koop overgaan dat duurt hier ook nog wel ff :)
    En wat een leuke spullen overal he :S van groen naar beige naar zilver :S het is allemaal zo leuk!! ook gaan we zeker weten met 14 weken geslachtsbepaling laten doen.. kunnen we gerichter shoppen :):)

Ilona geen verstand van borstverkleining, wel van de ikea :):) Ik ken de serie niet maar ze hebben er zo'n leuke spullen :) Dus jij weet in je hoofd ook al wat het worden gaat :) heerlijk he die voorkriebels :)
    Ik hoor verschillende verhalen over buikgroeien, maar sinds gisteren denk ik dat alles anders aan het vormen is binnen.. mijn buik lijkt uit de kluiten gewassen!! als ik hem echt helemaal inhou zie je nog dat hij helemaal opgezet is :S
    Succes met testen zometeen als je het niet al gedaan hebt :)

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @ha Elegance, ik dacht dat ik vroeg wakker was, maar jij spant de kroon !! Vreselijk he klaarwakker midden in de nacht en maar rondspoken en zorgen dat manlief niet wakker wordt :( . Hopelijk lig je nu toch weer lekker in je mandje te knorren.
    Spannend zeg woe de echo en wat je dan gaat zien, hou ons op de hoogte he. Ik had eigenlijk ook 6/5 de eerste echo kunnen krijgen. Maar dan is m'n eigen fertiliteitsarts met vakantie. Dus toen heb ik -heel sterk van mezelf hehe- gezegd, doe maar een week later 11/5. Zij heeft mij toch al ruim een jaar begeleid, dus dan vind ik dat ze ook de primeur verdient zeg maar :D .
    O en fijn voor je dat je weer misselijk bent af en toe WOEHAAHAA :)

@Roos 34, haha ben ik tenminste niet de enige koukleum met deze mooie lentedagen. En waar is je banner dan, zie hem niet :confused: ?! Of komt dat omdat ik nu een reactie zit te schrijven. Zal straks nog ff goed kijken in het topic.

@Heb net weer getest, ziet er okidoki uit volgens mij :D . Check m'n album.
    Gewoon de 2 voor 5. Heb 1x eerder de clear blue met indi gedaan in het weekend, wel zwanger maar periode klopte niet (had al veel verder moeten zijn). Helemaal gestresst en onzeker en werd later ook een ma :cry: . Voor mij NOOIT meer een cb met indi dus.

Ladies, ga nog een poging wagen of m'n ogen dicht willen vallen...'
    Laterrrrr !

12. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Roos34,

Ja, nu ik zie ik hem wel, je banner, leuk he =D>

13. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik dacht dat ik vroeg wakker was, maar jeetje... niet dus :)
    Zo langzaamaan gaan de dagen toch wel voorbij. Ik plan al mijn afspraken in de ochtend dan ben ik nog vrolijk en niet moe... Om 3 uur knap ik echt af. Uit voorzorg heb ik de dag na koninginnedag lekker vrij genomen, zodat ik een lang weekend heb, heerlijk slapen en thuis lekker rommelen. Klinkt burgerlijk als ik het zo nalees, maar het is wel fijn, zo af en toe naar een kamertje te lopen en te bedenken dat volgend jaar deze tijd er misschien wel een baby slaapt (als alles goed gaat).

Voor alle meiden die al een echo hebben gehad, fijn dat het goed is!
    Voor alle meiden die bloedverlies hebben, dat kan, ik heb een aantal vriendinnen die dit ook hadden en die hebben stuk voor stuk kanjers van kids gekregen...

Ik ga eens bedenken wat ik voor ontbijt ga nemen, de fruithype heeft toegeslagen, kiwi, aardbeien, druiven alles smaakt me fantastisch, dus als dit mijn ding wordt deze zwangerschap vind ik het goed.. (maar vette hap is ook lekker, gisteravond patat gegeten... :))

Doeg, Nickiee

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Goedemorgen! Dames, ben echt bekaf van de nachtdienst en ga ook ff lekker snurken. Tot vanmiddag!
    Ps zijn er nog echos vandaag? Ff kijken op de site. In ieder geval, heel veel succes voor diegenen!
    Trusten, kus Dicky

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Goedemorgen!
    Dit wordt waarschijnlijk meteen m'n laatste berichtje van vandaag, de griepepidemie heeft ons huishouden bereikt. Vriendlief ligt in bed met 40graden koort, Milan heeft 39,5 graden koorts en ik 39,3. Alleen Milan lijkt vooralsnog niet echt ergens last van te hebben, hij is nog steeds 't vrolijke mannetje die 't altijd is. Maar ik ben bang dat dat snel gaat veranderen. Hij is ook superverkouden, heel z'n neus zit dicht, dus hij kan ook bijna niet drinken. Pff, het is wat!

@ Chiquita: zaterdag is meestal frietdag voor ons, maar gisteren geen zin om zelf te bakken, dus naar de friettent geweest. Ik had: een hanenbak friet hachee, halve haan, broodje kroket, kaassoufflé en een berenklauw met satésaus ;). En uiteraard nog een grote milkshake kiwi (daar ben ik verslaafd aan ;)).
    Vervelend dat jij juist niet kan eten zeg! En gaat 't inmiddels al wat beter met de aanhankelijkheid van je zoontje?
    @ Elegance: leuk joh, lekker wezen shoppen. En nu al een kamertje en wagen op 't oog, doen jullie goed. Wij hebben daar bij Milan superlang over nagedacht. Maar nu weten de wagen waarschijnlijk al wel (zoom duo) en kamertje moeten we even kijken wat we daarmee doen, of we een hele nieuwe kopen of voor Milan een nieuw kamertje, en dan gelijk een juniorbed. Ligt er een beetje aan hoe 't tegen die tijd gaat. Maar je hebt gelijk, ze hebben over zo'n leuke dingen. Ik ben nu expres nog niet naar de prenatal ed. geweest omdat ik gewoon zeker wist dat ik anders met allemaal dingen thuis zou komen die ik waarschijnlijk niet eens nodig heb. Ik vind 't stiekem wel jammer dat we heel veel dingen nog van Milan hebben, minder shoppen voor mij!
    @ Funkie: pff, wat een onzekerheid zeg! Ik hoop echt voor je dat 't allemaal goed zit! Er zijn meer dames die bloedverlies hebben gehad en nu een kerngezond kindje hebben!
    @ kimbrassers: leuk zo'n shirt! Dat wilden wij Milan ook aan gaan doen, maar wij vertellen 't pas na de 1e echo. Wij hebben overigens op dezelfde dag de echo! Leuk! Hoe laat mogen jullie? Wij om 19:45u pas, dus wordt een lang dagje.
    @ Roos: leuk dat je toch hier blijft hangen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Dat van dat koud hebben en vergeetachtig zijn herken ik ook. Bij mijn vorige zwangerschap werd dat op 't eind steeds erger (alleen de vergeetachtigheid). Heel vervelend, sta je in de supermarkt, weet je ineens je pincode niet meer ;).
    @ PSje: zo, jouw (.)(.) zijn al lekker gegroeid ;) Ik = jaloers, hier nog steeds een b-cup, altijd al gehad, ook nu ik zwanger ben en bv geef :(. Achja, wat doe je er aan hè.
    @ IlonaPS: geen ervaring met een borstverkleining en bv, maar misschien kan je je vraag eens stellen in 't bv-gedeelte. Daar zijn heel veel ervaringsdeskundigen. Ik heb wel begrepen dat bv gewoon mogelijk is als je een borstverkleining hebt gehad, maar dat zal ook wel bij iedereen anders zijn.
    @ Groeien buik: bij mijn 1e zwangerschap begon 't pas heeeel laat, met 25 weken ofzo, en toen was 't echt nog een inieminie buikje. Maar dat is echt bij iedereen verschillend.
    @ Nickiee: een fruitverslaving zou wel mooi meegenomen zijn ja, beter dan mijn friettentverslaving van mijn vorige zwangerschap. Hoop dat dat dit keer niet weer gaat gebeuren ;). En ik vond 't ook altijd super om lekker weg te dromen in 't babykamertje hoor. Fantaseren over hoe 't zal zijn als de baby er is en hoe hij/zij eruit ziet. En nu ligt meneer er gewoon al bijna 9 maanden elke nacht heerlijk te slapen! :)

16. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Goedemorgen,
    hier heerlijk uitgeslapen, prima. Wij durven ook nog niet iets te kopen, maar willen wel graag weten wat er te koop is en gaan dus wel alle winkels af!!! Uiteindelijk nemen we alleen boeken mee hahaha En als ze dan bij de kassa vragen "Is het een cadeautje"? Durf ik bijna niet te zeggen van niet.....Ik denk dat ik wat spulletjes 2 de hands ga kopen. De kinderwagen wordt de Mutsy, die heeft een vriendin van me en is als beste getest..

Gisteren was ik bij een vriendinnetje die 10 wk geleden bevallen is van een prachtige dochter.... Ik heb haar de hele middag vast gehouden de fles gegeven enz. Ineens bedacht ik me dat het echt waar was!!! Ik wordt moeder!!! Werd er helemaal een beetje emo van :oops: Hebben jullie dit ook wel?? Misschien is dit ook wel anders als het je eerste kindje is?? Het was een geweldig gevoel echte vlinders in de buik, maar ook een beetje eng. Het prinsesje begon heeeeel hard te huilen toen het tijd was voor de fles en ineens voelde ik me onzeker, kan ik dit wel??
    Tot snel

17. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    Goede morgen alle dames,

Ik zag al dat er meer van die vroege volgels zijn. Ik werd om 5 uur wakker, ik was echt klaarwakker maar ben toch blijven liggen ;) Uiteindelijk ook welweer in slaap gevallen gelukkig. En maar dromen pfff! Niet alleen over de zwangerschap maar echt de meest stomme dingen. Waarschijnlijk hoort het erbij.

Toen ik vannacht wakker was, was ik de kamer aan het inrichten in gedachten lol. Ik had gisteren en schilderij gemaakt voor op de toekomstige babykamer en vannacht probeerde ik er een mooie tekst bij te bedenken. Whhaha drukke nacht gehad dus.

Kwaaltjes zijn er hier toch ook niet echt. Ik heb pijnlijke borsten en 's morgen bij het opstaan wat hoofdpijn. Verder eigenlijk weinig. Ja koud heb ikhet wel vaak maar is dat ook een symtoom?

Verder doe ik vreselijk mijn best om zoveel mogelijk urine voor MVM te verzamelen. Het richten in de kan gaat ook een klein beetje beter.

Ik lees voor een paar dat het extra spannende tijden zijn nu. Heel veel succesvoor jullie!
    Voor allen met van die geweldige berichten : super!

Trouwens ik zag een buddylijst voorbij schieten. Zijn dat nu de mensen die met elkaar gegevens uitwisselen? Als jullie dit lezen zullen wij dat dan doen dames?

Nu g aik kijken of de croissantjes al klaar zijn. Vandaag 2 weken geleden testte ik positief! EMO! lol

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goede morgen!! ik kom me melden!!! ik teste van de week al positief, maar was na eerdere ervaringen nog een beetje bang..vanmorgen opnieuw getest en tja kan er echt niet meer onderuit!!!
    voor de meiden die me nog niet kennen; ik ben Maaike, 24 (morgen 25) lente's jong, woon inmiddels 6jr samen met mijn mannetje van 32 ergens in gelderland :) mijn mannetje heeft overigens vanaf de positest besloten dat ons beebje in spe vooralsnog een wokkeltje is :D Dit wordt ons eerste kindje. Verder werk ik fulltime in de zorg, dus ik zal niet zo heel veel online zijn (alhoewel dat dacht ik bij het NOD forum ook :p )
    Allemaal een fijne zondag!
    Liefs Maaike

19. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Goedemorgen allemaal....

vandaag 8 weken!!!

:whistle: \:D/ =D> :thumup: :whistle: \:D/ =D> :thumup: :whistle:

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey maaikyb gefeliciteerd meid!!! geweldig!!
    We zijn allemaal nog een beetje bang, dat blijf je toch houden denk ik.. Maar wat gezellig dat je hier ook komt aanschuiven :)

@daan ik vind je banner zo gek, je bent 5 weken en 7 dagen zwanger :0 dat zouden er dan toch 6 weken moeten zijn? We zijn dus evenver, wij schrokken er ook vanmorgen al van, al 6 weken, dit lijkt sneller te gaan dan de vorige keer.. :)
    laat de croissantjes smaken! :)

En wat zijn er veel vroeg wakker :S iK was gelukkig nog in slaap gevallen tot 9 :):) maar je bent toch helemaal gebroken voor je de dag begint :S

zwangerworden, dat gevoel van kan ik dat wel is denk ik ook vrij normaal. Wij waren vorige maand bij vrienden op bezoek bij een kleine hummel en toen dahct ik hetzelfde... ed moeder daarentegen zie precies hetzelfde haar vriendin was bevallen 2 weken voor dat zij bevallen was en toen durfde ze het kindje nog niet eens goed op de arm te nemen... terwijl ze 2 weken later zelf moeder werd :):)

We zaten net de brainstormen hoe we het deze keer gaan vertellen aan schoonouders.. De vorige keer was al best speciaal.. We hadden een ehbo koffer gekocht en daarvanalles spullen in gedaan zoals luier speen spuugdoekje, billendoekjes, slabbertje en nog wat kleine dingen.. met als je het openmaakte lag er een gebruiksaanwijzing van EHBO eerste hulp bij oppassen en dan lag er een kaartje met het gedicht die veel gebruikt wordt: je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien, maar als ik in (toen was het sept) september geboren wordt heb je dit nodig misschien.. Nou tranen en super emo werden ze..
    Nu zaten we te denken, woe na de echo gaan we bij ze eten.. ze weten nog van niks.. maar we willen een link op internet doorsturen voor we gaan eten.. Zo van moeten jullie even naar de link kijken en we komen eraan! gelukkig is manlief super handig in websites etc, en heeft een super leuke site gemaakt met, om te openen klik hier.. En dan de foto van de echo die we ondertussen hebben ingescant en een leuk gedicht erbij voor opa en oma :)
    Heb er helemaal zin in.. wil er sinds gisteren niet overnadenken dat het ook fout kan gaan, ik probeer nu te denken, we zien het dan wel als het fout is.. :) voelt een stuk rustiger :)

Deel Deze Pagina