December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @kml..je kunt ook niet echt zeker weten dat het goed zit, maar ook niet dat het niet goed zit en tot die tijd kun je beter positief er tegen aan kijken, dan dat je jezelf bij voorbaat al onnodig zorgen maakt. Er gaan altijd nog veel meer zwangerschappen wel dan niet goed. Zorgen maken heeft geen zin, je zegt zelf dat je borsten op springen staan en je misselijk bent...dan zit het toch gewoon goed.. :)

2. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dames, ik ga nog even luiers halen.........het bleek dat ze op waren, help!
    Misschien tot vanavond!

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    precies chicken!! hoemeer symptomen hoe beter ;) denk ik dan maar :p

4. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    @Chicken en Chiquita: Dank jullie meiden, het helpt me echt jullie berichten. Ik houd er nu weer over op en ben positief.
    Ik ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest en zoek daarom steeds op dit forum mijn antwoorden :)

Ik heb trouwens al zowel de jongens als de meidennaam. Snel he?!

@ Dicky: Nee ik heb geen last van gas, maar wel van moeilijk naar de wc kunnen ;)

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Sorry dames, maar moet jullie toch echt gaan verlaten!!! Bij onze echo van vanochtend was geen hartaktie meer....!!! Game over nu wachten dat het lichaam het gauw afbreekt en het eruit komt!!!! Ben voor de zekerheid nog naar het ziekenhuis in Lwd. geweest maar ook daar zeiden ze het zelfde....!!! Voor 9 weken was het vruchtje veels te klein.....!!! Dus helaas geen december kindje voor ons, nou hopen dat de miskraam gauw doorbreekt zodat we de maand ernaar weer voor de 3e TP kunnen gaan!

Hopen dat we dan meer geluk mogen hebben, voor jullie meiden veel succes allemaal en kom zo nou en dan nog welles kijken!!!

xxx en veel liefs Stefanie

6. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    nu al namen??? ik heb wel een jongens naam maar die wordt het niet want mn man vind die naam helemaal niks :(
    en ik vind het een super naam.. maarja smaken verschillen... dus wij zijn nog wel even bezig naar namen zoeken

7. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    stef: jeetje meis!!! sterkte!!! 8 weken is toch al ver! hopelijk breekt het snel door en ben je snel weer zwanger! heel veel sterkte e een dikke knuf van deze kant

8. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Stefanie, wat erg voor je! Ik zal aan je denken..

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @stef; Jeetje zeg!!! Ik schrik ervan :confused: Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen in deze moeilijke tijd. :cry:

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ach Stef...meis, jij bent wat heen en weer geslingerd zeg. Ik vind het vreselijk rot voor je....veel sterkte en een dikke kus.

11. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    @chiquita: ja die namen hadden we al voordat ik uberhaupt zwanger was....in de tijd dat we vooral aan het dromen waren, dwarrelden ze zo naar beneden.

12. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    nou dna heb jij 1 vande belangrijkste dingen al gedaan ;) ik ben benieuwd hoelang wij er nu over doen...

stef: had je al wat symptomen of onzekrheid???

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Gaat wel lukken hoor er is er nooooit er een blijven zitten ;)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor kan groei van de baarmoeder zijn, of je spieren die tegen werken en niet mee willen rekken. Kunnen ook je banden zijn...dus helemaal normaal :D
    Maar als je twijfels hebt of echte krampen zou ik gewoon voor je eigen geruststelling ff de VK of GYN bellen! :D

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    In de eerste 13 weken is de kans op MK het grootst. Is niet zo dat als het in de eerste 7 weken misging het vruchtje er dan dus al perse uit hoeft te gaan. Sommigen komen er pas met 12 a 13 weken achter dat kindje al eerder gestopt is met groeien of dat het hartje toch ineens nog tussendoor gestopt is. Dus je kunt beter de 12 a 13 weken aanhouden dan de 7 hoor.

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

Jeetje meid...Heel erg veel sterkte!

17. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

@Stef1978
    Veel sterkte de komende tijd!!

18. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Stef: jeetje zeg, ik schrik echt heel erg van je berichtje. Dit gun je niemand! Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen (ik bedoel, ik kan hier wel een heel verhaal gaan typen, maar de pijn blijft toch!). Ik wil je iig wel heel veel sterkte wensen, en ik ga straks een kaarsje branden voor jullie vlindertje!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Kml: zo, dat is zeker snel dat je de namen al weet zeg! Mijn vriend en ik hebben een heel andere smaak qua namen, vooral jongensnamen vinden we erg moeilijk. Meisjesnaam hadden we vorige keer met 19 weken, maar toen bleek 't een week later dus een jongen te zijn. En daar konden we 't dus echt niet over eens worden. Met 39 weken 2 namen verzonnen die we allebei wel mooi vonden, en pas na de bevalling de beslissing genomen, omdat we 't eerder gewoon echt niet wisten.

20. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    pas na de bevallng.. kun je de ander nu gebruiken toch? of wil je toch een andere naam asl het een jongen is??

wij hebben ook een heeeeel andere smaak..

Deel Deze Pagina