@ Psje: Oke, ik snap het. Alleen heb ik geen echo of wat dan ook gehad met zeven weken. Dus ik moet gewoon nog even afwachten tot 12 weken..en positief proberen te zijn.
Ja dat positief blijven is erg moeilijk op sommige momenten, gelukkig herkennen alle meiden dat hier wel. Heb je een verleden met mk/ma dat je zo onzeker bent?
@stef1978: echt k#t. Ik vind het heel sneu voor je. Blijf vechten voor je droom. @funkie: veel sterkte. Na regen komt zonneschijn. @Thasista: jeetje zeg. Wat erg. Veel sterkte de komende tijd. Ik ga voor jullie een kaarsje branden vanavond. Dikke kus!!!!
Nee, het zit in mijn aard helaas om meer te focussen op de beren op de weg dan op de zon aan het eind van de weg. Ik ben bang dat als ik me op de zon richt, dat ik dan op mijn bek ga. Snap je het?
Jeetje na mijn positieve begin van de dag (goede echo) wordt ik gewoon stil als ik lees dat het dus ook nog weer allemaal anders kan. Ik vind het verschrikkelijk te lezen dat het bij jullie is mis gegaan en ik hoop dat jullie er ieder op je eigen manier mee om kunnen gaan. Misschien hebben jullie ook iets aan elkaar?? Heel veel sterkte gewenst, ook voor jullie partners en familie.
Shit! hier kan ik nou niet tegen!!!! Ben echt even van slag! 3 meiden met slecht nieuws. Ben ik de volgende..... Ik denk dat ik een tijdje niet meer op de site kom. Ik word heel onzeker hierdoor
Jeetje zeg, wat een slechte dag vandaag. Funky, stef en thasista er zijn eigenlijk geen woorden voor hetgeen jullie overkomen is. Vreselijk zeg. Heel veel sterkte gewenst in deze vervelende tijd, en hopelijk volgen er snel weer mooie tijden. Knuf
@kml Aha, ik snap het. tja als dat de aard van het beessie is dan verander je dat niet zomaar het is wel zonde want op deze manier kun je niet echt genieten van deze tijd, terwijl het zo speciaal is... Je kan er wel steeds denken dat het misgaat maar als het dan daadwerkelijk mis is dan komt de klap net zo hard aan hoor! dan kun je maar beter genieten nu. Ik spreek uit ervaring want bij mijn vorige zwangerschap was ik heel negatief en zocht ik alles op over mk wat er te vinden was. Ik dacht dan ben ik voorbereid en doet het minder pijn als het zover is. toen het idd misging was de pijn er echt niet minder om. je kunt iets nou eenmaal niet verwerken voordat het daadwerkelijk gebeurt! Dus lekker genieten en ga je pas bezig houden met opstaan als je daadwerkelijk gevallen bent
Ga ik ook doen. Ik ga positief zijn en ervan uitgaan dat ie goed blijft zitten! Ik moet mezelf even een schop onder mijn kont geven en ophouden met mezelf steeds banger maken. Fijne avond!
@ thasista : nee jij ook al? jeetje...pffff wat een schrik en een teleurstelling. Heel veel sterkte ook voor jou en hoop dat ook jij snel weer roze mag!
hai allemaal! heb ff nodig gehad om alles weer bij te lezen @bevallingsverhalen; ik vind het wl leuk om te lezen ik ben heel nuchter wat dat betreft, er is er nog nooit een blijven zitten dus het zal vast wel lukken @kml; die steken daar heb ik zelf ook last van hoor zelfs soms als ik rustig op de bank lig... @dds; ik vin zwanger zijn juist heel erg leuk en erg speciaal gevoel!! maar wel een onzekere tijd hoor dat is ook zo! @minimouse; hahaha lekker ff getukt vanmiddag? ja dan baal je he als de wekker weer gaat hihihi @chiquita; sjonge meis jij hebt dan ook wel wat meegemaakt! met 17 weken dat verwacht je eigelijk helemaal niet he! snappik hoor dat je het daar moeilijk mee hebt! ik had bij mn mk ook zon gevoel van : als alles nou maar goed gaat :S weetje wel , en toen ging het mis, nu heb ik een veel beter gevoel... @dicky; ja dat eerste moment dat je je kindje ziet en elkaar aankijkt dat lijkt me ook helemaal overweldigend! enneh... lekekr laten waaien hoor hahaha @namen: wij zijn ook al lekker aant verzinnen hoor leuk!!! @stef; NEEEEEH! meid wat verschrikkelijk en jullie hadden net weer zon hoop, je kan er hier over praten hoor! ik vind vreselijk.. @funkie; meid ook jij veel sterkte en probeer het goed te verwerken! het is zo K*T! @thasista; voor jou ookhetzelfde meid; wat een rotnieuws allemaal vandaag! ik denk aan jullie @bapsie; succes morgen met je echo! hoop ook dat jij beter nieuws brengt @here; hier gaat alles tot nog toe goed denk ik.. ben wel erg van de zenuwen voor men 2e echo volgende week! (6mei) maar ik probeer ook positief te blijven! hoop dat ik niemand vergeten ben???
jeetje ik kom even kijken en 3 mk dat is echt niet leuk! thasista, funkie en stef: heel erg veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat jullie droom snel mag uitkomen. Wie moest er ook alweer voor de echo? In ieder geval, succes!
@stef, funkie en thasista....................................................................... .................................................................................................... Ik heb er geen woorden voor... weet ook niet goed hoe te reageren... ga dan gelijk weer in de tijd terug en zie me dit zelf typen in het sept topic.. waarbij ik weet hoeveel verdriet en teleurstelling het is wat jullie nu voelen.. en ook nog eens na zo'n lange tijd en zoveel moeite.. Probeer in moeilijke momenten niet de hoop te verliezen... vergeet namelijk niet dat hoop doet leven..en het leven bestaat uit hoop... Dikke knuffel voor jullie alle 3... strekte meiden... *hug*
Ik moet even met iets luchtigers eindigen vandaag want ik merk dat bij mij de onzekerheid gelijk toeslaat en dat is natuurlijk niet de bedoeling.. nog 2 nachtjes en dan is het echo time.. we hebben ons idee om te vertellen aan schoonouders iets meer uitgewerkt.. komt ie.. we gaan een mail sturen met de tekst zin in kerstmis/ ja of nee? dan opent de echo die zoveel keren vergroot is dat je niet kunt zien dat het een echo is en dan maakt manlief een soort kerstboom om ukkie heen.. ziet er dus niet uit en dan bellen we naar schoonouders dat ze ff mail moeten checken omdat ie wel grappig is en dan gaan we ernaartoe om te eten.. en nemen e ja rpecies 2 kerstkadootjes mee, met 2 rompertjes een voor opa en een voor oma.. dan moet het kwartje toch wel vallen bapsie heel veel succes morgen met de echo, morgen ga jij een super beeb op de echo zien die met zijn innieminie armpjes naar je gaat zwaaien!!! en als je goed kijkt zal hij vast naar je knipogen
Wat een trieste dag vandaag in het decembermamatopic....Ik besef meteen weer hoe wonderlijk het is om een gezond kindje te mogen krijgen..Meiden heel veel sterkte met jullie verlies hele dikke knuffel. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje kunnen geven en de kans krijgen om jullie droom toch uit te laten komen... Liefs.
@ suuskebab; hoe is je intake gegaan hebben ze toch een echo gemaakt @ all; kan iemand mij nog 1 keer de naam geven van de decembermama;s site voor in mn onderschrift? (dat er decembermama's komt testaan) sorry!
ps worden jullie ook zo verwend door jullie man? @here wel! leuk hoor zaterdag weer een mooi bosje bloemen gehad.. hij is ook zo blij, dan smelt ik echt!