December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

eerst wil ik thasista, stef en funkie mijn medeleven mee geven....ik heb er geen woorden voor.

sorry voor het niet teruglezen, doe ik nog wel, niet vandaag maar morgen ga ik het proberen.
    kom net terug van mijn tweede echo.
    zagen ze op de eerste echo een vruchtje van 5 weken en een paar dagen en gaven ze mijn de mededeling dat het maar 1% kans had dat het goed kwam.
    vandaag: WOH....
    een mooi minimensje met een goede hartactie en tada...de meting gaf aan 7 weken en 4 dagen.
    de verloskundige was zelf helemaal van slag (was dezelfde als vorige week).

ben helemaal in de wolken.
    ik vind het wel heel dubbel om dit nu te schrijven aangezien er vandaag 3 mensen afscheid moeten nemen van hun: o zo gewenste kindje.

ik wil absoluut mijn bericht niet overspiegelen naar hun bericht want ik vind het zeker belangrijk dat hun niet voorbij gelopen worden.

een kei gelukkige aanstaande mama

2. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    jeetje nog iemand een miskraam :( dat is niet niks. het was echt niet zon mooie dag..

maar zag het laaste bericht dat is weer een super bericht!!! toontje hoef je je toch niet schuldig om te voelen. tuurlijk wil je dat van de daken schreeuwen.. jij gefeliciteerd lekker genieten nu hoor!!

gien: i heb dat gevoel nu dus ook het zit gewoon goed en ben goed aan het genieten :)

ik vergeet altijd wel mensen :( sorry :( heb het even snel doorgelezen vandaar...

heb net een zakje chips op maar dat komt wel weer omhoog en heb ontzettende maag zuur bah :( weet iemand wat daar tegen helpt.. nu liggen de kids op bed.. even tijdje voor mezelf. heb net maar mn kleine tv op de kamer gezet met dvd speler lekker hele avodn film kijken :)

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ toontje; dan heeft al ons geduim toch geholpen ;) nee hoor meid wat super zeg! helemaal geweldig! het leven is hard maar het is wel normaal dat jij natuurlijk blij bent!

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @chiquita; meid lekker een glaasje cola nemen ;) is goed voor je maag, en bij mij helpt het altijd wel om weer even te acclamatiseren!

5. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    gien: ok alleen deze keer kijk ik wel uit met cola hahah. bij mijn dochter dronk ik dus vanwege de misselijkheid en het slape gevoel rond 11 uur een glaasje cola tandaard na 3 weken als ik dan geen glas dronk rond die tijd werd ik helemaal niet goed joh.. :( mn lichaam was gewoon addicted to cola hoezo weird..

6. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    wat ik me trouwens afvroeg.. is er al een decembermama die een tweeling verwacht?

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    INBRAAK

Lieve Toontje, wat een geweldig goed nieuws! Nu moet het goed blijven gaan meis!

Liefs,
    Josien

UITBRAAK

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeetje meiden :( wat een verdriet! Stef, funkie & thasista: heel veel sterkte meiden! Ik weet helaas hoeveel verdriet en ongeloof dit met zich meebrengt. Heel veel sterkte de komende periode, geef jezelf de tijd en de ruimte om verdrietig te zijn! dikke knuffel

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @toontje: jaaaaah! je zit bij die 1 %!!!! Wat goed!! Echt een wondertje, dat beebje in je buik! geniet, geniet, geniet!

10. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    @stef, funkie en thasista..
    Jeetje wat word ik hier helemaal stil van.. Ik weet hoe het voelt als het niet lukt, iedereen verwerkt dit op zijn/haar eigen manier, ik denk aan jullie en duim hartstikke dat het in 2010 wel goed mag gaan.

Dikke knuffels,
    Nickiee

11. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Ik had twee eitjes bij de iui.. volgende week mijn echo, maar knijp m stiekem best, we hebben heel veel tweelingen in de familie...
    Ik spreek mini-me ook elke avond vermanend toe... "je bent alleen, je bent alleen" hahaha.
    Even zonder gekheid, ik ben voor alles dankbaar, alleen al vanwege het feit dat het gelukt is zwanger te raken, dus ik knijp in mijn handen als er volgende week hartactie is en als dat van 1 of 2 is, boeit me dat op dat moment niet en ga ik daarna wel even in de paniek-stand.. (hoe ga ik dat doen....)

Doeg
    Nickiee

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Stef,funky en thasista wat vreslijk zeg meiden, kreeg echt een rot gevoel toen ik het las, heb het zelf ook mee gemaakt weet wat het is, ik wil jullie heel veel sterkte wensen ook voor jullie partner. Geef je verdriet een kans en praat er over.....

@ kml de steekjes zijn volgens mijn VK je banden die rekken.

Mijn VK vertelde dat als je 7 weken ben en hartactie hebt, je nog maar ongeveer 2 procent kans hebt dat het fout gaat en niet meer 1 op 10. Een heel groot verschil dus! Toch blijf ik ook nog onzeker hoor zat dan ook te huilen op de stoel met de echo (lig je dan half naakt :D)
    Was zoo gaaf en zo mooi om je kindje te zien en het hardje zien kloppen. Kan niet wachten! Nog 2 weken.

13. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    nikckiee: ja snap ik best hoor.. zeker bij de eerste.. 2 is wel dubbel veel werk enzo heft atuurlijk ook zn leuke kanten maar toch...

14. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik ga naar bed.. filmpje kjken als ik iet in slaap val.. mijn buik is weer wat aan het steken. dus moet weer even rusten he ;)

tot morgen allemaal!

15. Roos34

Roos34 Lid

28 dec 2008
    15
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje meiden, wat een vreselijk nieuws!!! Stef, Funkie en Thasista ik heb even een traantje weg zitten pinken bij jullie berichtjes, vreselijk meiden.. Ik weet een beetje hoe jullie zich nu moeten voelen .. (helaas uit eigen ervaring). Ik wil jullie veel sterkte wensen en probeer ondanks alles positief te blijven!!

Sorry meiden heb niet alle berichten kunnen lezen, zondag een drukke dag gehad en vandaag weer gewerkt.
    @IlonaPs; fijn dat je weer een positieve test had, dat geeft toch weer even wat zekerheid he!!
    @maaike: welke op het forum!! en van harte met je zwangerschap!!

Hier gaan mijn boobs steeds meer pijn doen :) ben wat moe en kan snel uit mijn slof vliegen...O ja ben af en toe ook behoorlijk emo. ik heb net ook weer even een potje zitten janken bij grey's anatomy, hihi

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Toontje wat een fantastisch bericht! Fijn dat je kindje zo goed gegroeid is. Geniet ervan!

Hoop dat Suuskebab aan het genieten is van hopelijk een echo vandaag!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Iemand iets van Suuskebab gehoord? Ze mocht vandaag naar de vk..

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Jij bent toch haar buddy (dacht ik...)? Verder niks gehoord....Zou toch wel goed zijn... [-o<

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @stef, funkie en thasista, wat een vreselijk nieuws voor jullie zeg. We voelen acht allemaal met jullie mee en duimen dat jullie snel weer zwanger mogen raken.

Zeker na zoveel slecht nieuws moet ik mezelf weer even oppeppen en tegen mezelf zeggen dat alles goed gaat in mijn buikje. Je gaat zo vreselijk aan jezelf twijfelen. Vanmiddag nogal last van mijn dikke darm gehad en dat was echt even eng. Gelukkig brengt een goeie scheet meestal wel verlichting.... :oops: :oops: :D En nu voel ik me weer goed. Maar oh, wat zou ik toch graag bevestiging willen hebben dat alles goed gaat...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hebben jullie eigenlijk al werktitels voor jullie beeb in wording?
    Die van ons is voor de komende maanden "Scruffy" genoemd, omdat het nu nog nergens op lijkt :D . Hoe noemen jullie hem/haar?

Deel Deze Pagina