December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    kunnen we dan niet beter alles via de site doen?

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    bellen jullie ook de huisarts om het door te geven? heb ik bij de eerst niet gedaan maar moest toen op gegeven moment een keer heen en heb het toen pas gezegd...

en wanneer gaan jullie het vertellen?

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Zie mn eerdere bericht ten aanzien van HA:
    Gister aan mn schoonzusje, hihi die was heel blij voor ons! Komende zondag aan de opas en omas en na goede echo pas aan rest van vrienden en familie en werk :D

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik wil het komend weekend ook gaan vertellen.

Ook omdat ik aan het solliciteren ben en dan graag met mijn ouders wil overleggen wat handig is enzo.

Ik ga nu ff op zoek naar een leuk klein cadeautje voor de opa's en oma's!

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hey meiden!

Lente, Rebbel, Caro, Jari: gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! Geniet er maar lekker van :)

Ik heb ook het gevoel dat mijn buikje opgeblazen is.. Ik voel me daardoor nóg meer zwanger, wat een heerlijk gevoel is het zeg! Stiekem wil ik dat iedereen het ziet haha.. :) Maar we gaan het nog niet vertellen, over een tijdje pas!

Dus de eerste afspraken bij de vk staan al! Spannend! Ik heb de vk nog niet gebeld, ga ik morgen doen.. Wil ook nog even langs bij mijn huisarts, denk dat ik voor donderdag een afspraak maak.. Wat betreft de screening, ik weet het niet. Wat mij betreft niet, maar ik denk dat mijn vriend het wel wil.. Maar daar is hij misschien nog wel vanaf te brengen.. Ik vind het niet nodig..
    Ik heb vandaag mijn 'negen maanden zwanger album' binnen gekregen :) Geweldig boek! Ga er straks meteen aan beginnen! Vast wat dingetjes invullen enzo..

Hoe voelt iedereen zich verder?

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal!

Ik voel me prima, na vannacht nog 2x met krampen wakker te zijn geworden is het vandaag wonderwel vrij rustig gebleven in mijn buik! Nog wel wat krampen, maar een stuk minder heftig.

Over die buik; ik heb een bol buikje van mezelf (kan hem opzetten alsof ik al 5 maanden zwanger ben), maar ik heb mezelf aangeleerd hem in te houden... zodat ie plat is.. Maar nu met de krampjes enzo vind ik het soms erg lastig mijn buik in te houden dus ja, dan lijkt het ineens heel wat haha! Maar nee, verder heb ik niet het idee dat ie opgezet is...

Wie kan mij zo snel vertellen wat het adres was van onze site? ik ben het ff kwijt!

@ REBBEL: GEFELICITEEEEERD!!!

(was ik toch niet een nieuwe zwangere vergeten?)

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
  8. we hebben het trouwens vanavond mijn mams verteld! Jammer genoeg was mijn vader niet thuis! We hebben een foto gemaakt en op zijn scherm achtergelaten! Die duikt toch altijd meteen achter de pc haha! Ben benieuwd!
    We hadden Jesse zijn nieuwe shirt aangedaan... en mijn moeder zei meteen.. ohh wat een mooi shirt heb je aan.. eens lezen (normaal doet ze dat niet, dus het was extra leuk)
    Dus ze leest dat hardop.. en meteen staan de tranen in mijn ogen! haha!
    Kijkt ze me aan.. grote broer.....zegt ze nog...ben je zwanger? whhahaha! Echt zo grappig haar reactie!
    leuk leuk leuk!

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    aaah wat leuk is dat he! Ik ben ook wel benieuwd hoe je vaders reactie was! Hij zal je nog wel bellen denk ik, of niet? haha!
    Mijn ouders waren ook helemaal enthousiast en schoonmama ook, echt super! Voor allebei ook de eerste keer opa en oma, dus heel spannend!

10. Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Wij moeten het nog onze ouders vertellen. Ik had leuke rompers gezien bij de babydump met opa en oma teksten, die ga ik morgen kopen en dan gaan we het van het weekend vertellen (of eerder, ligt eraan hoe lang ik me klep kan houden :) )
    Maar leuk die reacties en ben benieuwd naar de reactie van jouw vader, xenas.

Hebben jullie ook zo last van je darmen? En buikpijn? Ik heb echt steken in mijn baarmoeder en een soort krampjes! Pijnlijk. En ben nu al flink misselijk, bah.

Ik ga morgen naar de huisarts om het te vertellen en vraag gelijk een verwijzing voor de gyn ivm medicatiegebruik een verhoogd risico op afwijkingen.. ik hoop zo dat het vruchtje goed groeit en dat we snel een kloppend hartje hebben. Voor jullie ook natuurlijk. Hebben jullie al echo's of afspraken met VK of gyn staan?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Een heeeeeeeeeele goedemorgen allemaal!

Nieuwe zwangeren, welkom en van harte gefeliciteerd.

Ik slaap echt zo slecht. Lig de hele nacht te zweten en heb last van m'n darmen...maar ik mag niet klagen...ben zwanger! :)

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nope ik bel vandaag met de VK om 9 uur ongeveer. En dan horen we wel van hoe en wat. Zal eerst intake zijn en dan 2e afspraak een echo..ten minste zo was t de vorige keer.. :D
    Succes met alles hoor, ik hoop dat alles goed gaat ivm medicatie etc.

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb vanacht GOED geslapen! YES eindelijk! haha! Maar wat chicken al zei, we mogen niet klagen; we zijn zwanger meiden! Het is toch niet te geloven! :D :D :D
    Af en toe kom ik even van mijn roze wolk af en weer met beide beentjes op de grond en dan ben ik zo gelukkig! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven joh! Wauw, wat een wonder! :D

Zo, sentimentele Suus heeft gesproken, haha!

Fijne dag iedereen en werkze!

14. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Goedmorgen allemaal!

Ik wens iedereen een mooie zwangere dag :)

p.s. ik sta niet op de lijst van de website :cry:
    Mag ik er ook bij?

snel aan het werk ...doeiiiii

15. Haha suus zo ervaar ik het ook, genoeg klachtjes en me borsten doen pijn, maar ik ben zwanger en dat is het belangrijkst daar doe ik het allemaal voor.

Chicken hier ook zo nu en dan zweetaanvallen en andere momenten ijskoud :( en darmen maken overuren lijkt wel :( moet echt vaak naar de wc, haha lekker verhaal.

Voor wie moeten werken, werkse, ik ga naar de babydump straks (als de mist wegtrekt!)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Suus, ik kan het ook nog steeds niet helemaal geloven. Zo bijzonder!

@Desiree, ik ook, ben vanochtend al geweest en ga nu weer...het rommelt als een gek...hahaha

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nou meiden, die darmen inderdaad! Ik heb steeds zo'n enorme krampen, het voelt heel erg als ongiekrampen, maar als ik dan ontspannen op de wc blijf zitten dan komt er vanzelf een grote boodschap... ;) Heb ik een uur later weer kramp, doe ik hetzelfde en heb ik gewoon weer resultaat, heel stom! haha! maarja beter wel kunnen dan juist NIET kunnen toch?

@chicken; wat ik me afvroeg? jij had je nod na mij, maar toch ben je 2 dagen langer zwanger? had je je nod expres wat later gezet? Just curious!

18. Goedemorgen meiden!

Hier ook heeerlijk geslapen!
    Jesse heeft ook weer doorgeslapen! Dus deze mama is weer blij!
    Ik voel trouwens nog weinig!
    Wel soort ongikrampjes... alleen het voelt wel lekker aan op 1 of andere manier! hahaha

Vandaag krijgt mijn zusje de sleutel van hun nieuwe huis! Ik ben vrij vandaag.. en ga hun helpen klussen!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ha Suus, nou dat had ik me dus ook al afgevraagd. Ik begrijp het ook eigenlijk niet. M'n laatste dag ongesteld was 4 maart, mijn cyclus was 27 dagen de vorige keer en darvoor 24 dagen, zo heb ik het ook ingevuld, maar toch kom ik nu later uit. Rara hoe kan dat. Ik had ongeveer gerekend op gisteren of vandaag m'n nod. Snappen doe ik het ook echt niet...
    Als ik m'n uitgerekende datum ga opzoeken op diverse sites kom ik ook iedere keer anders uit...hahaha...nou ja maakt ook niet zoveel uit.

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Goedemorgen!

@Gien: meestal is het zo dat zodra de Gyn je zwangerschap bevestigd (door een echo) en er verder geen bijzonderheden zijn je overgedragen word aan de VK
    @Jari: Ik doe met je mee met 3x is scheepsrecht!

Deel Deze Pagina