December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden hier ben ik hoor!!!!

Ik ben een uur bezig geweest om alles terug te lezen joh!

@Funkie, thasista en stef: Meiden heeeeeel veeeeel sterkte met dit vreselijke nieuws! Ik schrik er zo van! Ik hoop echt dat jullie in 2010 de meest gelukkige ouders op deze bol worden! STERKTE!

@all: Ik ben bij de VK geweest en NEE ik heb GEEN echo gehad! haha! Ik hou het nog ff spannend! De vk wilde me eerst volgende week een echo geven, maar gaf zelf al aan dat het eigenlijk nog vrij vroeg is, dus heb IK besloten (samen met vriendjelief) dat ik nog wel een weekje extra kan wachten! Als we dus op 11 mei een prachtecho krijgen, dan ben ik 10 wk en 1 dag en dan vind ik dat we het ook wel gelijk alvast een beetje kunnen gaan vertellen. Dus ik ben er eigenlijk wel heel blij mee dat ik het heb uitgesteld, het kindje word steeds beter zichtbaar natuurlijk!
    En met 12 weken mag ik weer naar de vk en dan gaat ze naar het hartje luisteren, dus dan hebben we ook de bevestiging dat alles ok is!
    Zo een heel verhaal van een hele verstandige Suus, haha!

En nu ga ik toch echt snel mijn bedje in, want er moet morgen gewoon weer gewerkt worden...

Slaap lekker lieve allemaal en niet teveel piekeren (dat zou ik ook NOOIT doen, haha!)

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

sterkte meiden.. wat een naar nieuws.. :(

vanavond druk gehad op het werk. en was dus niet de hele tijd met mn gedachten bij mn buikje, maar heb nu toch weer wat steken/ krampen.. is dat wel goed? maar heb gelukkig geen bloedverlies.. ik begin nu toch weer beetje bang te worden..maar moet van mezelf positief blijven denken. dat het wel goed zit enzo. maar toch beetje vreemd..

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Gatsie vanacht rond 4 uur werd ik wakker met giga lage rugpijn :S.. ik zoeken op google natuurlijk, kon toch niet blijven liggen.. en vaak komt dit voor een mk.. Zelf heb ik dat bij de vorige zw ook heel erg gehad.. en ook vlak voor de mk.. Dus jullie kunnen wel denken wat er weer door me heen gaat... Ik was net zo goed op weg positief te zijn.. Het enige voordeel is dat we morgen de echo hebben en ik dan misschien al iets meer weet of het goed zit of niet.. :)
    Dus vandaag gewoon even doorbijten en op de automatische piloot :)

4. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    elegance: ik snap je angst maar probeer toch een beetje te geniete hoe moeilijk het ook is.. nog 1 nachtje en hopelijk is dan alles goed :) (bij mij ook mag ook morgen alvast kijken of het beebje op de goede plek zit)

suus: vin dhet kanpvan je zeg dat je nog een week extra kan wachten!!!! ik doe het je niet na..

bapsie, sylviam, en buddy(xena81) veel succes/plezier met de echo!!!

en chicken succes met de intake

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    5 weken vandaag!

Hoop dat alles goed komt Elegance...duim voor je!

Echo dag vandaag. Ben benieuwd, succes allemaal!

6. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    @funky en stef, jullie ook heel veel sterkte!
    echt, voor we t weten zijn we weer preggy!ik hoorde om me heen dat veel vrouwen een miskraam hebben gehad en geloof me; ze hebben nu allen kinderen of zijn weer snel zwanger geworden!
    dus...we gaan met z'n 3en voor lente of zomerbaby's 2010, wellicht lopen we over 1 jaar met een grote buik rond of zelfs al achter de kinderwagen!

@ rest van de ladyz: hartstikke bedankt voor de lieve reacties! dames, ik steek een kaarsje voor jullie op dat december de maand wordt van luiers en zwitsal!

dikke kus, sab

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@thasista: wat knap dat je zo positief bent! Ik duim heel hard voor je hoor, dat je snel wel zeanger mag raken!

@elegance: ik kan me goed voorstellen dat je van dit weer even bang word! En als je het op gaat zoeken op internet, word je vaak alleen maar gekker... Ik ben nu ook ineens weer heel bang dat het mis is! Gisteren was ik ZO positief dat ik zelfs de echo heb uitgesteld en nu zou ik hem het liefst meteen krijgen! Ik word weer bang van de verhalen dat het kindje dood blijkt te zijn, terwijl de 'zwangerschap' gewoon doorgaat zonder dat men het in de gaten heeft... Ik duim heeeeeel hard voor je echo morgen hoor!

8. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen ladies :D

@Chiquite, Nickiee....twins....mmmm....
    Spannend Nickiee ben benieuwd of er 2 humpies zitten. Aan de ene kant heel leuk, maar het betekent nog wel wat :( ! Ik zit ook met een dubbel gevoel. Sinds vorig jaar zit ik aan de gonal f en pregnyl. Eind maart bleek ik ineens 5 eitjes te hebben die op springen stonden :confused: ! De arts heeft er toen 3 aangeprikt en de 2 mooiste laten zitten, 1 links en 1 rechts. De kans is dus aanwezig dat er 2 humpies zitten....hellup....stress....
    Ligt er dus aan welke kant de zwemmertjes zijn opgegaan haha :)
    Op 11 mei krijg ik m'n echo, dus dan weten we meer. Maar Nickee ben dus heel benieuwd wat jij volgende week te zien krijgt meid :eek:

Zijn er vandaag nog meiden die een echo krijgen ? Hoop op goed nieuws voor jullie =D> .

xx

9. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ilona: bij jou dus ook kans op 2.. geen 5ling meer dus hahhah.. heb welles een vrouw gezien die had een 6 ling :S kun je nagaan die buik...

ik ben benieuwd volgende week :)

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ Thasista, Stef1978 en Funkie, wat en %&%##@ nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Het is niet niks!
    Dikke knuffel voor jullie!!!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Stoer dat je de echo datum zelf hebt opgeschoven. Nog even wachten Suus! Was je intake een fijn gesprek?

Ik vraag me af of er nog meiden een combinatietest laten uitvoeren?

12. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @toontje80, fijn dat je gisteren een mooie echo had!

@ suuskebab, wat een geduld!!!! WAUW, knap hoor!

13. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het hele weekend niet geweest, heb niet alles teruggelezen....jullie hebben ook zoveel geschreven....sorry!

Ik heb een geweldig weekend achter de rug....helaas maar 6 uur geslapen, dus ik was gisteren helemaal kapot!

De misselijkheid is hier weer goed doorgebroken. Ik heb al weer een paar keer het toilet van dichtbij mogen bekijken...bah! Maar ach, je moet er iets voor over hebben he!

14. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    happy79: ik heb altijd een triple test gehhad dat is zon bloed onderzoek.. maar dat was in het buitenland waar ik gewoont heb verplicht.. hier geloof ik niet... ik ga m verder ook niet uitvoeren..

wat is de combinatie test dan?

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @Stef1978, Funky en thasista: Wat vreselijk verdrietig , lees het nu pas. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Ik denk an jullie.

@Linda 86: Jeetje dat je dat weet van m'n echo zeg. Hij is alleen verzet :( nu de 8ste, aftellen aftellen...De ziekenboeg al wat opgeknapt?
    @Lilya en dds en vast nog wat anderen: Ik vind het ook allemaal (nog) niet zo leuk dat hele zwanger zijn en aan de andere kant fantastisch...lekker dubbel. Voel me af en toe ook goed beroerd, daar kan natuurlijk niemand van genieten. Er even de balen van hebben heeft natuurlijk niets te maken met hoe welkom het kindje is.
    @ kml: Ik heb ook knipperlichtkwaaltjes, geen idee hoe ik me morgen voel.....handig. Weet niet waarom, maar ga er eigenlijk maar vanuit dat dat ook kan.
    @toontje80: Wauw wat een goed nieuws zeg, geniet er van!
    @Elegance: Lijkt me ook eng inderdaad. Heb je nog steeds last? Zet 'm op hoor, het is/komt vast allemaal goed.
    @werktitels: 'Bub', 'dat kind' meestal gevolgd door: 'van jou/ons', 'murmel'
    @namen: We lijken er maar niet serieus over te kunnen doen, zitten binnen no-time te gieren van het lachen door de meest belachelijke namen :)
    @Boobs: Ik ben behandeld voor een veel te hoog prolactinegehalte, bijwerking daarvan is gevoelige/pijnlijke borsten. Op een gegeven moment was ik er aan gewend en stabiliseerde het zeg maar. Dat is nog steeds, dus geen pijnlijke borsten hier :D
    @ Bevallingsverhalen: Vind het soms geweldig fascinerend om te horen, en soms denk ik 'sla mij maar ff over' . Zie er eigenlijk helemaal nog niet tegenop of zo. Heb meer zoiets van, ach zal het wel overleven allemaal, je hebt toch niet veel keus ;)

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bloedonderzoek en een nekplooimeting voor de screening van een kindje met het syndroom van Down.

17. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ok.. ja die bloedtest heb ik wel gedaan met alle 2 maar ook gewoon omdat dat verplicht was.. maar ik denk niet dat ik het nu wel doe..

18. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Hoi Decembermama`s

Ik ga jullie helaas verlaten... Gisteren heb ik een miskraam gehad, heb samen met mijn vriend de hele dag zitten huilen. :cry: We gaan er maar vanuit dat er een constructiefoutje was! En terug kijkend op de echo van vorige week, bleek het kindje al veel te klein voor 8 weken en dan ook nog die cyste. :(

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap!

liefs
    Demi

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ minimouse; ik denk dat dat erbij hoort hoor! heb er zelf ook wel last van!

@ elegance; meid wat spannend vandaag de echo... ik duim voor je!

@ iedereen die een echo heeft vandaag: veel succes en geniet er van :D

20. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Stef1978, Funky, thasista en D1982 sterkte met het verwerken van de miskraam

Deel Deze Pagina