December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    D1982...Heel veel sterkte....Wat een verschrikkelijk bericht!

2. mroos

mroos Niet meer actief

@toontje; Gefeliciteerd! Wat een topnieuws

@tweeling; Ik heb pas 20 mei een echo maar bij ons in de familie komen veel tweelingen voor, mijn vader is ook een tweeling en het schijnt meestal 1 generatie over te slaan.
    net als nickiee ben ik dankbaar voor alles maar eigenlijk moet ik er niet aan denken haha aangezien de baby het eerste half jaar ook bij ons op de kamer zou slapen (daarna gaan we verhuizen, nu hebben we twee kamers) Dus ook ik hoop elke dag dat het er 1 is haha maar we zullen zien.

Liefs M

3. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    zo gisteren was een zeer trieste dag...

liefs
    Demi

4. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    heel veel sterkte stef1978, Funky, thasista.

2010 wordt gewoon ons jaar!

5. mroos

mroos Niet meer actief

@D1982; Sterkte.. weer 1 die ons moet verlaten, wat een k*tnieuws allemaal zeg

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ demi; meid wat een verdrietig nieuws.. ben er even stil van! ik vind het heel erg voor jullie, weet wat het is en hoeveel pijn het doet! denk aan jezelf hoor, probeer het een plekje te geven.

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    pffffffff meiden, worden jullie hier ook onzeker van? las het net al van iemand (weet niet meer wie) maar ik ben ook heel bang dat bij de 2 e echo het hartje niet meer klopt terwijl ik geen bloed verlies en me super zwanger voel! pfff nou ik probeer ook maar positief te blijven! vandaag 9 wken!

8. jesje08

jesje08 Niet meer actief

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Beetje onzeker word je natuurlijk wel van al deze berichten. Ik nu omdat ik nog lang niet zover ben! Volgens mij waren de meeste waarbij het nu fout gegaan is rond de 7-8 weken... Toch probeer ik positief te blijven voor alles wat er nu in me gebeurd, al die zenuwen en stress zijn alleen maar slecht (denk ik dan). Je kunt alleen maar meeleven met het verlies van anderen en hoop houden voor jezelf...

Hyves wacht ik mee totdat we het iedereen vertelt hebben!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Demi, wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie!

11. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Ach Demi, wat een verdrietig bericht, helemaal nadat je al eerder een echo hebt gehad :( . Ik weet wat het is en leef met je mee. Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel meis.
    xx

12. tkonzijntje

1 feb 2007
    27
    0
    0
    belgië
    wat erg allemaal :cry:

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ah demi! Wat erg! Strekte!

Meiden nu moet het wel stoppen hoor! Ik word er echt bang van! Wat ik vanmorgen ook al schreef! Ik ga snel verder met werken....

Liefs suus

14. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    echt een goede morgen hier dus niet.. wat verdrietig allemaal..
    geen woorden...

Ik zou niet weten wat ik kan zeggen om het beter te maken..
    Ik denk aan jullie...

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chiquita: uhm.. sorry.. maar ik heb nu van die krampen dat je in elkaar klapt zo ongeveer.. maar de vk zei: het is bij iedereen anders, je lijf went aan de hormonen, niet alleen je bm en de banden groeien maar ook je darmen moeten wennen en dan kan het zo heftig zijn zeker bij een eerste zwangerschap... dus je zegt van dat dat niet hoort, maar volgens mij wel... net als dat de ene giga misselijk is en bij de ander niks.. en de ene geen boobs en de andere mega.. is ook de steken intensiteit bij iedereen anders...
    oh wat helpt: op de wc zitten en schommelen of dan evt benen over elkaar en met de loshangende voet wiebelen!... komt er meestal wel wat los (meestal lucht) en dat lucht behoorlijk op!

@ kml: niet zo druk maken als ik jou was.. die stress is helemaal slecht voor je kindje!
    Chicken en ik zijn ook beginners hoor! maar ik zou als ik jou was een goed boek kopen! heb zelf veilig zwanger worden en ben er erg blij mee!

@ minimouse: ja heb soms ook het gevoel dat mijn hart fladdert zeg maar... hoort erbij! je hart moet wennen aan het extra bloed wat word rond gepompt en extra zuurstof enzo..

@ stoelgang: ja!! mijn scheetjes ruiken ook enorm! en de urine ook! had gister het idee dat ik kon ruiken wat ik de dag ervoor had gegeten!

@ stef: sterkte meid!!!!!! wat balen dat het toch niet goed zat!

@ 12-13 weken: ik ben denk ik blij dat ik tegen de 12 weken de echo heb,... dan weten we dan toch redelijk zeker dat alles goed zit! Maar klopt wel wat chicken zegt.. de organen zijn er met 7 weken wel al.. de vraag is alleen: komt het vanzelf of blijft het zitten..

@ namen: een meisjesnaam hebben we al.. jongensnamen nog niet.. meisjesnaam kwam toevallig eigenlijk.. soort samenvoeging en modernisering van een naam.. haha

@ funkie: he bah! sterkte meid!!!!

@ sab: sterkte meid!! vind je verhaal erg mooi geschreven eigenlijk... (klinkt vast raar)..

@ toontje: gefeliciteerd!!

@ elegance: lage rugpijn wil niks zeggen hoor!! Niet alles van google geloven! Of het moet bij mij ook mis zijn ;).. heb ik nl al vanaf het begin.. Niet vergeten dat die banden ergens aan hangen.. en dat je kraakbeen enzo losser word… en daardoor heb je dus eerder last van rugpijn!! Wel meteen na de echo komen he!

@ suus: wat goed! Haha zal duimen voor je volgende week

@ combitest: we twijfelen nog… weet iemand of de leeftijd van de man eigenlijk extra risico meeneemt? Lees je nl nooit wat over!... aan ene kant denken we: wat is het probleem als het zon kindje is, dus waarom dan de test als het niks uit maakt.. scheelt iig zorgen… en aan andere kant: het is wel een grote zorg… kunnen we dat wel aan? En kunnen we het aan om te weten dat het zo is en het weg te halen… of juist niet weg te halen… want weg halen is ook een impact…. Dus vandaar.. twijfels twijfels..!
    Combi is wat ze in nl doen. Triple onderzoekt nog meer maar hebben ze het nooit over ;) staat in mijn boek ;)

@ Bijnaampjes/ werknaampjes: baby, die, kruimel, kleintje..

@ demi: nee toch.. jij ook al? Heeel veel sterkte meid!

@ hyves: ik wacht ook nog ff! Zag gister ook weer een bericht dat je het dus wel ziet bij de buzz ;) dus.. ik wacht nog ff! Hyves heeft wel een speciaal plekje voor mij, haha.. mijn vriendje en ik kennen elkaar zo.. :D.. dus ik word lid, maar nu nog niet!!
    Kan er ook niet op op het werk dus…

@ ego: ja ook ik ben wel eens bang ja.. je hoort toch vaak dat het mis gaat! Maar het is wat chicken zegt: meestal gaat het goed!! En ik heb er wel een goed gevoel over! Alleen niet als ik steken krijg en het gevoel dat er vanonder wat loopt zeg maar! Tot nu toe blijkt het dan gewoon ff witte vloed aanval te zijn! Dus ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is! Plus! Mijn kwaaltjes veranderen, nemen af, worden meer op ander vlak etc.. dus denk echt wel dat het goed zit! De krampen worden minder, maar komen soms toch terug (denk toch afhankelijk van wat ik heb gegeten en gedronken.) en langzaam maar zeker doen de boos auw en voelen ze zwaarder en anders… nog niet super maar wel beetje..

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ok.. om de stemming wat op te vrolijken..
    Mijn huis: de 2de bezichtiging was goed! ws de komende dagen goed nieuws.. dus dames! allemaal duimen!

17. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0

Hm .. volgens mij is er nog een Decembermama Hyves? http://dec2009.hyves.nl/
    Als je hier lid van wordt, kan niemand anders het zien. Staan al een hoop meiden van hier op volgens mij!

Groetjes,
    Ilse

18. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    D1982: sterkte wijffie! en idd 2010 here we come! :)
    mmh missch ben ik iets te posi hoor, maar ja ieder verwerkt t op zijn eigen manier..ik heb eea gelezen over mk en darana zwanger en het komt echt zovaak voor dat vrouwen keisnel weer zwanger zijn dat dat feitje me enorm veel hoop geeft. mn kerel en ik gaan er gewoon weer voor, lekker op t gemakkie en om de dag ofzo...in het meest gunstige geval zouden we dan al eind januari zijn uitgerekend hihi dat scheelt maar 1,5 maand met de decemberbaby..
    het is gewoon vet balen dat -ondanks je pril zwanger bent- je je helemaal al instelt op de decemberbaby en dat deze droom in duigen valt. en ja...ik zit wellicht nog in een posi roes en de traantjes komen denk ik nog wel als t vruchtje eruit is...mn verloofde heeft wel wat tranen gelaten maar hoorde ineens van een paar mannen om zich heen dat zij ook met mk's te maken hadden gehad en weer zwanger raakten!dat lucht enorm op geloof me!
    EN 1 ding is een hele opluchting voor mn schatje en mij: we kunnen zwanger worden! :p dames, hou dat in jullie achterhoofd!

en de rest van de dames: ga aub niet teveel stressen he door de mk's om jullie heen, in veruit de meeste gevallen gaat de zwangerschap perfect !!!!!!!!!! :D
    :baby: :baby: :baby:

dikke kus, sab

19. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hey,

Goed dat je zo positief blijft: uit ervaring weet ik dat dat echt heel erg belangrijk is. Ik heb inmiddels 3 miskramen achter de rug... en tuurlijk waren we daar ontzettend verdrietig over en je moet ook echt de tijd nemen om het te verwerken maar een positieve instelling helpt echt om snel(ler) weer zwanger te worden. Maar goed .. .dat is mijn persoonlijke ervaring.

Sterkte voor de meiden die slecht nieuws hebben gehad.

Groetjes,
    Ilse

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    ***INBRAAK***

Toontje, je was onze topicstarter bij oktober. Ik zie nu dat je eindelijk een positief bericht hebt gehad...nu zit je toch nog bij de decembermama's! Gefeliciteerd meid en ik blijf voor je duimen!! :D :D

***UITBRAAK***

Deel Deze Pagina