December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    Hey,

Goed dat je zo positief blijft: uit ervaring weet ik dat dat echt heel erg belangrijk is. Ik heb inmiddels 3 miskramen achter de rug... en tuurlijk waren we daar ontzettend verdrietig over en je moet ook echt de tijd nemen om het te verwerken maar een positieve instelling helpt echt om snel(ler) weer zwanger te worden. Maar goed .. .dat is mijn persoonlijke ervaring.

Sterkte voor de meiden die slecht nieuws hebben gehad.

Groetjes,
    Ilse[/quote]

tnx meissie. ik zag idd op hyves dat je 3 mk's hebt gehad, maar wel redelijk snel weer preggy! wel vervelend dat je die zwangerschap weer in een mk ziet eindigen! maar meissie de aanhouder wint!
    trwns..mn ouders hebben afgelopen weekend een familieweekend in molenhoek gehad. heb je niet een groep blije drukke brabo's rond zien waggelen in oew durpke?! ;)
    mn skattie en ik wonen in nijmegen-zuid en hoorden die avond 6 x sirenes haha en dachten: ow my god wat hebben ze nu weer uitgevreten die oudjes hihi

geniet van je zwangerschap en doe t lekker rustig an! xxx

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

he dames..

ik word erg onzeker van alle nare berichten steeds.. en daarom heb ik besloten om even een stapje terug te doen. dat ik dus niet de hele dag meer op het forum kom, maar af en toe maar even een update kom geven. en als het echt allemaal zeker dat het allemaal goed zit keer ik wel terug. ik begin namelijk te veel te twijfelen en daar word ik erg onzeker van. ik wil proberen te gaan genieten en niet nare berichten opvangen.. meiden bij wie het mis is, heeeeeeeeeel veel sterkte.. en voor mn buddy's caruli en gien, hoop met jullie wel conact te houden in de tussen tijd via hyves om msn :) en voor de anderen tot binnenkort!

groetjes Minimouse

3. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    jeetje demi.... ji ookal nou hopeljk ben jesnel zwanger... en wordt 2010 jullie jaar... heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en laat de tranen maar stromen dat mag best...
    julie engeltje zal altijd bj je zijn :)

joyce: idd krampen kunnen erg zijn maar die ik toen had dat was ook echt niet normaal het leken wel weeen ... ik kan heeel erg veel pijn hebben maar dat was gewoon te.. ik had het ook niet een weke lang ofzo hoor maar 1 avond goed op die avond is het waarschijnlijk mis gegaan.. en idd ik weet na 3 zwangerschappen ook dat je krampjes en soms doen ze ook best pijnlijk. maar er zit echt een verschil tussen wee achtige krampen en normale pijnlijke krampen een beetje ongi gevoel...

verder heb ik weer een moody day en ben ik niet te genieten :( nouja wat doe je eraan :p

4. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ilse.. woon jij en molenhoek?? dat is letterlijk om de hoek bij mij wat grappig :p

5. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hm .. ik dacht al wat doen die lui hier? ;)

6. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi Chiquita... klopt ... ik woon in Molenhoek. Jij toch in Grave?

groetjes,
    Ilse

7. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Je kunt je buzzinstellingen wijzigen zodat niemand ze kan zien:
    Ga naar je eigen profiel en ga naar het blokje waar de buzz staat. Rechts zie je dan "buzz instellingen" als je daar op klikt staat er op de volgende pagina een link: Instellingen voor wie jouw buzz mag zien, vind je onder Privacy > buzz. Hier kun je instellen dat niemand je buzz ziet. Ik heb het even met de account van mijn man gecheckt en het werkt. :)

8. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ja klopt.. wat toevallig.... maar woon je in het limburgse gedeeltje of gelderse hha vidn dat zo grappig he.. ddorpje met 2 provincies

9. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Ik woon in het Limburgse deel... maar het voelt Gelders. Maar ik ben sowieso import: ben geboren en getogen Groningse.

10. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ach ja import who cares :p hahaha... maar opzich wel leuk dorpje.. ga je zeker ook altijd in nijmegen shoppen?

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ hyves: als ik buz uitzet, dan valt het op.. geloof me! hahaha..
    Dan denken ze: huh? hoezo geblokt ;) snappie?

@ afspraak: zullen we afspreken dat we gewoon positief blijven tot het tegendeel bewezen is?? ik snap wel dat je/we bang worden van de verhalen, maar elke zwangerschap is anders en dat het goed blijft gaan: die kans is veeel groter!!!
    tuurlijk hoop ik ook steeds meer dat de echo goed is, maar ga er gewoon vanuit!! ok?
    Afgesproken met zijn alle n;)

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Afgesproken :D

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ gien: mooi! zijn we iig al met zijn 2-en!

14. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    3en mar ik ben al positief vanaf het begin ;) bij mij voelt het gewoon goed nu :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik hoop morgen ook goed nieuws te mogen ontvangen van de VK, ik vind het alweer zo spannend.
    Nog 1 nachtje slapen :D

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden,

Vandaag mijn 2e echo gehad en alles was helemaal goed! Ik mag er wel weer 2 dagen bij optellen, waardoor ik nu al 9 weken en 1 dag zwanger ben en op 30 november uitgerekend ben...

17. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Ik kom er wel regelmatig maar ik vind Nijmegen niet altijd even geweldig ... ga graag naar Den Bosch en Antwerpen.

18. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    antwerpen ben ik 1 of 2 keer geweest.... den bosch is oo leuk of arnhem.. ga ook wel es naar uden...
    nijmegen is zo gewoon geworden :p voor mij ;)

dees85: oooh spannend meis.. mogen we samen voor een echo.. hopelijk is alles goed maar dat is vast wel :)

sylviam: dus ij een novemver mama geworden :) super zeg.. echt helemaal top.. genet van je zwangerschap meid!!! eindelijk goed nieuws :)

19. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik heb nog niks van xena gehoord.. hopelijk is alles goed.... ze had de eerste echo vandaag.....

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ sylvia; helemaal super joh! gefeliciteerd:D

@ joyce; idd positief zijn is gewoon het beste, en spannend hoor of je huis nou word verkohct!

@ Xenas jah dat is ook spannend, ben benieuwd...

@ dees; jij ook veel succes en plezier morgen met je echo! leuk hoor... ik mag pas volgende week weer... pfff ;)

Deel Deze Pagina