hej chiquita, mijn mannetje heeft er net een voor me gehaald kan natuurlijk nog nix horen maar vond het wel leuk om te proberen.. vanaf wanneer kon jij wat horen bij de vorige 2? ben nu 9 weekjes...
Dag meiden, even snel voor ik weg ga... Ik ga me (nog) niet aanmelden bij hyves, eerst zien of het hartje klopt en ik de 1e 12 weken doorben. Sorry maar daarvoor heb ik de afgelopen jaren te veel meegemaakt, ik merk dat ik heel terughoudend ben en voorzichtig blij wordt. Afijn... ik wil mezelf gewoon niet al te gek maken. ik doe dat nu al, voel namelijk echt bijna niets. Beetje gevoelige borsten, niet misselijk, niet echt heel veel moeheid, soms wat meer soms wat minder, maar ik lig echt niet vroeg in bed. Wel af en toe wat vage steekjes onderin mijn buik en that's it. Dus het is gewoon "onwerkelijk" Allemaal een heel fijne avond, geniet van het zonnetje en tot morgen Nickiee
het hartje klopt over 2,5 week mag ik komen voor een definitieve datum jippie nog een extra echo helemaal blij
Geweldig bapsie!!!!!!!! oh meid wat ben ik blij voor je wat een opluchting he Geniet ervan en laat je ons de echo zien Jaaa angelsound zou voor mij ook het geschikte middel zijn helaas nog niet zover gekomen om het te kunnen gaan gebruiken stef.. wat een bewondering voor je hoe je ermee omgaat.. natuurlijk ook zelfbescherming maar wel echt goed dat je het zo kunt relativeren.. hebben jullie al onderzoeken gehad? Sylvia heel veel plezier in november! Hier gaat de rugpijn niet weg en wordt de buikpijn erger... ook mijn borsten lijken.. en misselijk ook niet meer vandaag.. manlief zag het ook aan mijn borsten.. In bad liuggen lijkt ook niet te helpen :S nog maar een nachtje.....
elegance: laat je zel fniet gek maken he meis.. het kan ook banden pijn zijn.. ik had dat toen strak ook even een fikse steek net of er een spier helemaal oprekte.. hoelaat mag je morgen?? oohja iemand vroeg wanner ik de angelsound kon gebruiken ofja het hartje hoorde. ik heb m alleen de laatste zwangerschap gehad daarvoor wist ik niet eens dat dat ding bestond... toen hoorde ik het hartje ( met heel veel olie op mijn buik te hebben ) met 11 weken ongeveer
Hey meiden! @elegance jeetje meid wat een onzekerheid! Maak je niet al te druk, morgen heb je een echo!Misschien zijn het ook je spanningen. Ik hoop dat alles goed is en dat je een mooi kloppend hardje ziet! Ik zal voor je duimen! @D1982 Jeetje meid wat onwijs rot voor je. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode...en 2010 wordt zeker jullie jaar! Ook voor jou ga ik duimen. @Ego kwaaltjes worden niet echt erger hier! Heb last van me borsten, wordt er zlef snachts wakker van omdat ik dan op me buik lig of me een beetje ruw opdraai. Wel gek heb er snachts en in de ochtend het meeste last van. Soms misslijk maar was vorige keer ook een week weg. Soms een steekie en een zeurtje in me onderbuik. Best wel moe, al moet ik zeggen dat ik met me vorige zwangerschap (MK) wel veel moeier was. En echt super emotioneel. haha vindt man lief ook erg leuk :S Vindt het echt heerlijk om zwanger te zijn! Geniet er nu wat meer van, ook nu me hoofdpijn een stuk minder is (spanningshoofdpijn) vandaag zelfs bijna weg! En over 2 weken al weer een echo!!! Ja de kwaaltjes komen en gaan. Liefs mij
Meiden een vraagje: ik sinds vandaag af en toe steken in mijn vagina, heeft iemand hier ook last van????
@Ha Roos, eh nee ook voor mij niet herkenbaar... @Elegance, heel veel succes morgen met je echo ! Hoop dat je ons goed nieuws kunt vertellen @Iemand iets gehoord van Xena ? Zij had toch vandaag ook een echo, of vergis ik me (...sorry haal nog wel 'es wat door elkaar..)
Hé meiden goedenavond. Tjemig wat word er hier geschreven. Vrijdagavond 20 pagina's bijgelezen. Eenmaal klaar geen energie meer om iets achter te laten. Nu niets gelezen, dus mis de laatste 20 pagina's... Sorry. Ik was hier twee weken terug mee gaan lezen omdat toen mijn datum op 1 december was gezet. Vandaag tweede echo. De baby lag heerlijk te spartelen, zo mooi om te zien! Blijkt toch vier dagen verder te zijn. Onregelmatige cyclus. De dag dat ik dacht mijn eisprong gevoelt te hebben... En de dag na de nacht van heerlijke sex en een babydroom... Nu ben ik vrijdag al tien week, gaat heel snel nu! Heerlijk... Dit was het voor nu, ga weer meeschrijven in de late november mama's, maar houd jullie in de gaten!
heeeeey meiden! Ik ben er weeer!! Vanmorgen echo gehad! Het hartje sprong zowat van het beeld af! Zo duidelijk was het! zo bijzonder is het om te zien! Ook al was het voor ons de 2e keer! Zelfs die vrouw herinnerde zich ons! super leuk natuurlijk! Ik loop precies goed! Al hoewel als ik uitga van mijn laatste menstruatie zou ik 10 weken geweest zijn, maar omdat mijn cyclus zo lang was, is het kindje wat kleiner! Het is nu ongeveer 1,5 cm! Zo bizar!! Zal zo even wat foto's inscannen! Verder heb ik sinds gisteren zetpillen gehad tegen de misselijkheid! Ik was er zoooo beroerd van..Even de huisarts gebeld.. die ook gelijk ingelicht van mijn zwangerschap En smiddags kon ik het al ophalen! Voelde me vandaag wel minder misselijk! Hoop dat het snel over is! Zoooo en nu ga ik nog even terug lezen!!!
hey meiden! Allereerst Elegance: lieverd, ookal hebben we elkaar al gesproken, bah wat rot! Bah, bah, bah! Heb er geen ander woord voor! Je hoort nu te genieten van je zwangerschap! Denk aan je! @D1982: oo voor jou verdrietig nieuws! Heel veel sterkte! @SylviaM: gefeliciteerd met je goeie echo!! @Bapsie: jaaaaaa jij oook! wat super meis! ben je helemaal hieperdepiep? @Roos34:Jaaaa die steken in de vagina, heel herkenbaar! Lees in je onderschrift ook: 3x is scheeprecht! @xenas: voor jou ook super nieuws! Geniet ervan!
@zwangerwordne.. ooohh gaaaaf het hartje gezien! Tof! @suuskebap.. hoe was het bij de vk vandaag?? @nursy.. haha ik dacht er ook ff 2 te zien! maar toch maar 1! Al zijn we net verhuisd... de ruimte voor nr 3 moet eerst nog gecreeerd worden hahaha! @op zien tegen de bevalling.. nee ik zie er niet tegenop! Met jesse eigenlijk ook niet,... ik dacht altijd zo.. ik weet dat het pijn gaat doen hahaha! En geen 1 kind is blijven zitten! dus ik kan het ook! Het is me ook nu achteraf gezien meegevallen! Had op zich dan ook een makkelijke bevalling, waarbij ik alleen niet van he tbed af kon.. maar ik heb er geen enge gedachten aan overghouden! Ik weet nog het moment dat Jesse op mijn buik werd neergelegt... hij keek me aan, en stak zijn tong uit! Geweldig!!! Ik stak namelijk op foto's ook altijd mijn tong uit, en jesse heeft dat ook een paar keer tijdens een echo gedaan! Heb het zelfs nog op film staan... @chiqita.. ohhh bah.. ik lees net dat jij al een kindje verloren bent met 17 weken! Wat erg! Kreeg je ineens een bloeding? Ohhh trouwens, als je er niet over wilt praten.. vind ik niet erg hoor! of ff prive mag ook he! knuf! @kml.. probeer wat meer vertrouwen te hebben meid! Niet zo onzeker zijn.. ik weet dat het makkelijk gezegd is.. probeer er ook een beetje van te genieten he! Ik weet zelf dat ik bv geen vlinder verhalen moet gaan lezen.. want ik vind dat echt heel zielig! En ga me dan onwijs ongerust maken! Vorig jaar heb ik het meegemaakt, op de dag dat Jesse 1 werd, kreeg ik van een vriendin te horen dat haar zoontje was overleden.. met 39 weken zwangerschap! Ze kreeg ineens een bloeding en na een spoedks is het kindje toch overleden.. daar sta je dan.. 2 dagen nadat ik mijn zoontjes verjardag heb gevierd, op een begraafplaats en je vriendin in een rolstoel met een kistje op haar schoot! Het was werkelijk hartverscheurend! Ik wil je uiteraard hiermee niet nog meer onzeker maken.. maar juist proberen te vertellen dat je ervan moet gaan genieten! Ik zegt zelf dat je heel erg pijnlijke boobs hebt en misselijk bent! Dan is het wel goed hoor! @stef... neeee wat klote zeg! Sterkte meid! Dikke knuf! @funkie... nee jij ook al! Ik wordt er helemaal verdrietig van!! @thasista... baaaah neee! Niet nog 1! Sterkte meid! @toontje.. geweldig! gelukkig nog wat goed nieuws! gefeliciteerd! @happy.. wij doen geen combitest... puur omdat er geen 'gekke' dingen in de familie zijn.. en we zijn beide nog jong! @demi.. he bah... jij ook al! Dikke knuf meid! Sterkte! @gien.. jeeh alweer 9 weken! Gaat goed! @joyce.. jeeh 2e keer kijkers! Ik ga voor je duimen!! @sylvia.. gefeliciteerd met je mooie echo! En weer wat dagen opgeschoven! Jeeh!
@ Xenas: Bedankt voor je berichtje..ik heb nu al minder last van die steken...al herken ik wel de steken van Roos. Ik denk dat het niet gek is omdat je vagina verbonden is met je baarmoeder. Vind het zelf ook vreemd en als ik zoek, vind ik alleen indalingsdingetjes, maar had zelf bedacht dat het waarschijnlijk zo is omdat het met elkaar verbonden is. Je hebt gelijk dat ik meer moet genieten. Oh ik geniet ervan dat ik elke avond niet zo veel zin heb in eten en de hele dag door afentoe moet kokhalzen (van wat dan ook). Laatst was ik op een feestje en iedereen stonk zo vreselijk naar bier. Ik ken de geur van bier, maar nu rook het echt anders (nog viezer, ik houd er namelijk sowieso al niet van). Dat heb ik met meer dingen. Ook wil ik vaak vissticks eten haha. En ik mis alcohol ook wel stiekem soms. Op dat feestje kwam een heerlijke aardbeiencocktail voorbij, maar die kon ik niet drinken natuurlijk. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat ik een lekkere cocktail na mijn bevalling geserveerd wil krijgen! Haha, is maar de vraag of ik dat dan ook nog zo graag wil.. Je hebt mooie echo's trouwens, voor zover ik er verstand van heb Ik ga slapen. Elegance, succes morgen!