Hallo! Ik kom even heel snel langs! @ alle goeie echo's: YES eindelijk weer lekker positief nieuws! gefeliciteerd meiden! @xenas: gister vk, was erg leuk! Veel info, boekjes en zelf een cadeautje gehad! Echo over 2 weken! Aangezien ik er maar 1 krijg nu en met 20 weken, heb ik er zelf voor gekozen om de echo pas met 10 weken te laten doen.. de vk zei dat ze het ook wel volgende week wilde doen met 9 weken, maar 10 is mooier en ook dichter bij de veilige 12 weken enzo! @angelsound: ik ga d'r ook zeker 1 aanschaffen! @uhm... ik weet het niet meer.. wilde nog snel op iemand reageren maar helaas... Ik duik lekker mijn nestje in! Trusten!
@Nickiee. Dat heb ik dus ook dat ik vooral erg weinig symptomen heb. Wel fijn natuurlijk dat ik weinig kwaaltjes heb, maar maakt ook wel weer onzeker. Alleen mijn boobs zijn wel wat groter geworden, maar ik heb erg kleine borsten dus dat is voor de leek niet te zien. Voor de rest ben ik ook nog gestopt met roken wat ook weer voor veranderingen in mijn lijf zorgt, dus ik weer echt niet wat ik nou aan zwangerschap voel... Het lijkt trouwens wel of ik de enige ben die pas mijn echo tussen de 10-12 weken krijgt....Ik ben jaloers.... Maar heel fijn voor jullie dat alles er op de echo goed uit ziet... Mijn zus belde trouwens vanavond dat ze aan het denken is om misschien toch weer een IVF poging te doen. Ze hebben er al drie gehad, dus het wordt wel prijzig voor ze, maar ik zou het wel enorm leuk vinden als ze er weer voor zou gaan. Ze hebben nu 1 adoptiekindje en 2 pleegkindjes en een "eigen"kindje zou het natuurlijk afmaken...
hey meiden nou daar ben ik alweer hihi vanmiddag had ik licht bruinverlies. vond het eng en had gisteren ook zere rug en steeds krampen dus heb de huisarts vanmiddag gebeld en ik kom om kwart voor 16 terecht. toen hebben we een echo gehad. ze kon eerst niks vinden maar toen in eens een klein stipje. een heel kleintje. ze kon me dus helaas niet gerist stellen dat het goed was. dat vond ik heel moeilijk maar moet het maar accepteren. ze zegt dat ik nu 7 weken ben, maar dat het vrichtje te klein is om 7 weken te zijn. maar ze zei ook dat ze zich kan vergissen en dat ik dan 5 weken ofzo ben... 11 mei heb ik nog een echo staan en hoop dat het dan flink gegroeid is anders ben ik bang dat ik me ook bij de vlindertjes moet melden... dus moet nog even hoop houden en vanaf 11 mei weten we hopelijk meer..... groetjes minimouse
@minimouse. jeetje mouse wat een dubbel nieuws zeg.. maar we gaan van het positieve uit he ( doe ik alleen bij mezelf niet ) Zeiden ze nog iets over rug buik krampen? Ik heb ze gisteren ook de hele dag gehad... en ook geen kwaaltjes meer gezien :S Maar je hebt alle kwaaltjes nog? is het bruinverlies gestopt? Ik hoop dat het accepteren zoals je zegt een beetje lukt en je toch nog een beetje kunt genieten.. ik ga in iedergeval ontzettend hard voor je duimen meid! *hug* collo nog steeds gestopt met roken dus!!! you go girl!!!! goed zo dan heb je nu de 10 dagen wel gehaald he!!!! Merk je op sommige momenten dat de behoefte al minder is? ben zelf 3 jaar geleden gestopt, toen had ik nog geen kinderwens, maar mij heeft het geholpen om water te drinken.. Iedere keer als ik behoefte aan dronk ik me lam aan water en kreeg zo'n vol gevoel dat ik geen zin in een sigaret meer had.. hierna heb ik nooit meer gerookt en zou ik ook geen zin meer in hebben.. buiten dat het heel veel geld spaart ruikt ons huis ook weer fris leuk voor die vriendin van je, en spannend natuurlijk! krijg je een 3de ivf niet vergoed dan?ik dacht dat ze 3 pogingen deded vergoeden? nou ja wat weet ik er eigenlijk ook van als groentje en natuurlijk een goede morgen voor de rest van de dames brrr nog 8 uur XD
goedemorgen!!! xena: wat een mooie echo suer zeg wees er maar trots op! ( maar dat zul je wel zijn) over mijn miskraam. dat is het gekke juist ik had helemaal geen bloedverlies.. 2 dagen voor de controle dus heeel erge krampen. ik dacht dat ik wat verkeerds had gegeten. hoewel de krampen wel heeel erg heftig waren..maar daarna geen krampen meer dus ik ging gewoon voor controle ze konden het hartje niet vinden met de doptone en toen gelijk een echo daar was helaas ook geen hartactie meer op gezien waren 3 gyns bijgeweest om het zeker te weten.. dus het was nogal plotseling minimouse: idd heel dubbel nieuws.. mar ik wil je wel opbeuren want ik heb het zelfde gehad met mijn eerste. met 6 weken een cho niks te zien met zeven weken niks te zien. en eidelijk met 8 weken jahoor daar was ze dan een mooi beebje met hartactie! en nu ligt dat beebje lekker te slapen... dus alles kan nog!!! collo003: hopelijk lukt het bij je zus snel!! en met 10-12 weken pas echo ik zou dat echt noit kunne volhouden maarja je hebt natuurlijk geen andere keus... nou ik mag straks naar de vk..
joyce, ik vergeet je te bedanken voor de pagina van gisteren krijg je vandaag nieuws te horen over het huis? ik hoop het voor jullie staat nu wel lang genoeg te koop he XD vooral in deze tijd zou het mooi zijn als jullie het verkocht krijgen!! ik ga heel hard voor je duimen!
Goedemorgen meiden, Wij zijn de afgelopen dagen natuurlijk de ouders bij langs geweest met onze echo van 6 wk Geweldig om te zien dat vooral mijn vader echt helemaal in de wolken is.... Heb met vriend afgesproken bij de volgende echo 22 mei (bijna 10 wk) de fotocamera mee te nemen en een filmpje te maken tijdens de echo. Zo kun je het hartje zien kloppen..... Verder zijn we gisteren naar Heereveen gereden daar zit babypark, een grote baby winkel. Moet zeggen dat ik juist daardoor meer zin heb om zelf met 2de hands meubeltjes te gaan slepen. Het was zo duur!!!! We willen wel matrasjes, maxi cosy, wandelwagen etc nieuw. Maar de box en inrichting voor de kinderkamer gaan we denk ik van marktplaats afhalen. We hebben ons netjes ingehouden en niks gekocht, maar voor ons was het wel een goede manier om er even mee bezig te zijn. Ik denk namelijk nog maar steeds "Het is echt waar!!!!"
@elegance: jeetje meid ik ben er van verzekerd dat het goed komt! Omdat het je eerste is kan het zijn dat het allemaal gewoon goed zeer doet. Het moet natuurlijk allemaal uitgerekt worden. De een heeft er meer last van als de ander! Ik ben al heel de zwangerschap niet misselijk en mijn borsten zijn er ook niet op vooruit gegaan :S. Elke zwangerschap is anders, je kan het niet vergelijken met die van een ander! De een weet (net als ik eigenlijjk) pas na 4 maanden dat zij zwanger is en de ander hangt vanaf dag 1 met zijn hoofd boven de wc en voelt zich elke dag heel kl*te. Kop op! Komt goed! Morgen weet je meer, ik zal voor je duimen! @ hier: godszijdank is de opgeblazen buik weg! (al was er heel wat voor nodig hahahahahaha ). Niet misselijk, eigenlijk helemaal niks......... Ik had gister 'gemeenschap' (goh netjes he) en hij zei dat het wel anders voelde en voor mij ook! Dus eigenlijk ga ik daar maar van uit op het moment. De echo is pas 13 mei! duurt nog een eeuw voor me gevoel. Gelukkig heb ik hele drukke weken (mijn dochtertje word 4!) dus die zullen waarschijnlijk sneller gaan dan ik denk @minimouse: gvd dat meen je niet. Wat erg! Ik zal voor je duimen 11 mei!
sooo wat een mooie echo bapsie!!! geweldig om te zien!!!!! genieten nu he meiss, nu niet meer denken aan wat is geweest, je bent nu echt zwanger Dank je dicky voor je lieve woorden, vind mezelf ook echt niet leuk nu, wil ook weer gezellig zijn.. Ben zo bang wat ik te zien/horen krijg straks :S Iig ben ik om 14:00 uur aan de beurt.. Dikkie merk je nu veel verschil met je 1e zwangerschap en nu?
Ja dat kan je wel zeggen! Bij de 1e wist ik pas dat ik zwanger was na 4 1/2 maand! Ik heb gedronken als een ketter, 1 pakje sigaretten per dag, rauw vlees, ongewassen groenten, veel te veel en veel te zwaar getilt en gewerkt, eigenlijk alles gedaan waardoor het fout zou moeten gaan. Moet je haar nu eens zien zitten op de bank! Kerngezond. Ze word volgend weekend alweer 4! Maar achteraf wist ik dus waarom ik zo'n rug en buikpijn had gehad. En ik maar denken dat mijn ongi er steeds aankwam..........Ook mijn borsten deden heel zeer, niet leuk! Al trok dat snel weg. En buikpijn bij alles wat ik deed, niet normaal. De 2e wist ik toen ik 10 weken was, maar eigenlijk ook he-le-maal niks qua symptomen, ja wiebelbenen, maar dat was het ook. Geen zere borsten, geen buikpijn, niet misselijk, niks. Ook nu alleen heeeeeeeeeeel moe en af en toe een beetje weeig als ik opsta. Dat is het eigenlijk. Dus maak je alsjeblieft niet zo zorgen, wacht eerst vanmiddag maar ff af! Heel veel succes!
goedemorgen meiden! @minimouse: meid, wat onzeker! Ik duim heeeel hard voor je dat 11 mei helemaal TOP word! (ik heb dan ook mijn 1e echo) Probeer hoop te blijven houden, hoe moeilijk dat ook is! Sterkte! @Elegance: Heeeel veeeel succes met je echo... Ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn als ik daar moest gaan liggen! Ik denk dat het bij jou allemaal wel goed zit hoor! Vanmiddag eindelijk een bevestiging! Spannend! @bapsie en xenas: ik wil ook zo'n foto!!! Gaaf joh! helemaal goed! @Dicky: ik heb ook helemaal nergens last van en loop ongeveer gelijk met jou! Mijn boobs zijn alleen nog steeds wat gevoelig en mijn tepels ook (maar niet altijd) en verder helemaal niks bijzonders! Geen krampen meer (had ik tot week 6), helemaal niks! Ik vind het toch af en toe wel eng hoor, maar ga er maar vanuit dat ik gewoon een geluksvogel ben! @all: hebben jullie al in de gaten dat je smaak verandert, dat je bepaalde dingen niet meer lust of andere dingen juist WEL lust? Ik merk daar namelijk helemaal niks van! Ik drink nog altijd een heerlijk kopje kofiie 's ochtends en had eigenlijk verwacht dat dat nog wel zou veranderen, maar ik lust 'm nog steeds!
Wat een mooie echo's komen er voorbij! Wow! prachtig om te zien! Jocye, nog iets van de kopers gehoord? Dames, een vraagje, ik moet echt heel veel overgeven. Nu slik ik echte ochtend braaf mijn foliumzuur maar nog geen uur later hang ik boven de plee te kotsen. Mijn lichaam heeft het dan zeker niet opgenomen ofwel? Maar 's middags en 's avonds geef ik ook heel vaak over. Nu weet ik dus niet wat ik het beste kan doen met die pillen. Net voor het slapen of? Wat doen jullie?
@kml.. goed zo meid! En anders kan je ook bij je ha medicijnen vragen he tegen die misselijkheid! Ik heb ze ook gebeld en heb er nu zetpillen voor, die je savonds voor het slapen gaan inbrengt! En ik ben nu al 2 dagen minder misselijk!! @suus.. wat goed zeg! Dat je zooo nieuwsgierig bent, en de echo toch verschuift! Is een applause waard!! Ik had met Jesse de 1e echo ook met 10 weken.. en je kon toch echt heeel veel meer zien dan nu...Anders moet je ff kijken op www.jessedenadel.dreumessite.nl dan bij foto's en dan bij echo foto's!! @collo.. gaaf zeg voor je zus! Ik hoop dat het ze heel snel lukt! Zo zie je maar weer, dat een kindje krijgen niet vanzelfsprekend is! Als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan ben ik nu 10 weken! Vandaar dat ik mijn echo al kreeg! @minimouse.. ga niet van het ergste uit meid! Misschien is je cyclus wat langer geweest of de innesteling wat later.. en daardoor kan het vruchtje wat kleiner zijn. Dikke knuf! @elegance.. ik ben nu ook zo'n 4 jaar gestopt met roken! 2 jaar geleden waren we in mexico, op huwelijksreis, en toen hadden we beide toch zo'n drang! Zo raar dat je na zoveel tijd nog steeds trek kan hebben in een peuk! hahah! Ik dronk ook veel water! @chiquita.. ben er zeker trots op! hihi! Gisteren avond alleen maar naar zitten kijken hahaha! Wat vreemd zeg van die zwangerschap toen! Lijkt me heeel erg! Deze gaat gewoon helemaal goed komen! Succes vandaag!! We spreken elkaar op hyves! @zwangerworden.. duur he! haha daarom hebben wij nu ook de meubeltjes van MP afgehaald! Ik twijfel nog heel erg over de kinderwagen! Eigenlijk wil ik die wel nieuw.. Met Jesse hadden we hem ook tweedehands.. en hun kinderen hadden er ook al ingelegen! Jesse was het 4e kindje! Maar hij was nog zo mooi! Kreeg er ook veel complimentjes over! Maar nu was nu echt wel een beetje kapot aan het gaan! We hebben wel een losse wandelwagen...En we gaan denk ik daar een plankje bij kopen! @bapsie.. gave echo foto zeg! Ga zo nog even in je album kijken!
@mamaria.. hmm.. ik zou even je ha bellen, voor eventueel medicijnen tegen de misselijkheid! @suus... jaaa ik heb heel veel lekkere salades (voor op brood) in de koelkast staan, maar oschtends kan ik die echt niet open maken, dus ook niet op brood doen! Verder zijn veel dingen die me niet meer smaken!
Mogguh, Wat al weer een actievelingen vandaag! Dat wordt hard werken om alles bij te houden Vandaag precies 8 weken zwanger. Op naar de 2e echo op 7 mei en blijven duimen dat het nu een keer goed blijft gaan. Spannend! Groetjes, Ilse