Goeiemorgen, heb snel even bijgelezen, maar sorry, ik onthoud het niet om te reageren en heb ook de tijd niet om het uitgebreid te doen. Wou wel even vragen of er nog mensen zijn met zo'n sterkere reuk? Ik had het van mijn eerste ook, maar gisteren viel het me weer op, ik zat in de trein, en ik rook alle parfums van de mensen rond me door elkaar, walgelijk was dat!
ff snel, dan ga ik bijlezen... ik heb een bod!!! we zijn nu dus officieel in onderhandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ff inbreken....* Elegance zet hem op!! Ik zal aan je denken! En nu ik dan och hier ben, Suuskebab, Door...hoe is het met jullie? *en ik ben weer weg!*
Goedemorgen allemaal! Jeetje wat is er al weer veel gekletst!! @ Elegance, heel veel succes vandaag meid!! @ Joyce, wat goed een bod!! Ben heel blij voor je, hopelijk straks lekker een zorg minder. @ de Rest....het is teveel om bij te lezen....het is ook zo druk op kantoor....zou willen dat ik iets meer ontspanning had...maar ja, komt wel weer goed! @hier...net gebeld, heb 22 mei om 9:10 de eerste echo!! Ik had het toch weer verkeerd begrepen..zoals gewoonlijk...hahahaha. Dacht dat ik 2 echo's kreeg, één nu en één met 12 weken, maar het is er gewoon één met 12 weken.
grrrrrrrr was ik net klaar met me berichtje, alles weg :S @elegance succes vandaag!! @joyce wauw, super! zou wel lekker zijn hoef je de regel dingen maar in 1 gemeente te regelen @echo's mooi hoor meiden!! pff wat lijk 26 mei dan nog ver weg en dan pas intake VK.. Zo proberen trouwdatum vast te zetten, dan MvM en daarna lekker met een (zwangere)vriendin shoppen Tot laterzzz Lfs
@ilse.. jeeh 8 weken! Gefeliciteerd! @joyce.. whoehoeee een bod! Gaaf! Zitten jullie nu met dubbele lasten?
Hey princi dank je wel voor je aanmoeding, iedereen trouwens, ik barst van de zenuwen... Joyce wat gaaf!!!! nu wordt het wel heeel spannend en officieel he ik ga heel hard voor je duimen!!! Balen chicken, maar dat kan alleen de beste overkomen he! nu nog 4 weken geduld hebben dus maar die kom jij vast ook wel goed door het gaat goed met je en je zwangerschap he? lilya ik merkte wel afgelopen week een iets sterkere geur, bv als ik de afwasmachine opende en hij was schoon bleef er toch een muffere lucht inhangen.. nooit op gelet :S Ilse ik zie dat jij ook al 3mk's hebt gehad.. goed vanje dat je zo positief blijft dan moet het wel goedkomen! xena, sinds vorige week vond ik opeens de geur van een sigaret lekker :S sinds de zw kwaaltjes zeg maar... al die tijd heb ik geen behoefte meer gehad en rook het ook niet meer lekker, denk dat het door de hormomen kwam ofzo.. Spullen, we willen eigenlijk wel alles nieuw, gewoon omdat het de eerste is en we het mischien ook wel bij 1 laten.. tenminste ik heb altijd gezegd ik wil er maar 1 :S nouja of dat zo zal blijven... dunno, maar tot nu toe zou ik al blij zijn als ik er 1 zou mogenkrijgen... die gezond is... en blijft zitten
hee meiden bedankt voor jullie berichtjes ik probeer ook positief te blijven, maar af en toe schiet de moed in mn schoenen. en denk ik dat het helemaal mis is.. heb net een echo foto gezien van iemand die 7 weken is volgens mij.. weet de naam ff niet meer.. maar dat is ook nog maar een klein stipje toch.. en dan kan mijn beebje toch ook wel zo zijn over 2 weken???? hoop ik...dan loop ik gewoon achter... i hope sooooooooooooooooooooooo please... liefs..
@ mninimouse; meid wat schrikken joh! jammer dat je nog zolang moet wachten maar hej, houd moed he! @ elegance; jij heel veel succes met je echo vanmiddag het zit vast goed! @ joyce; jippie een bod @ chicken; o das wel jammer, moet je nog langer wachten.. maar dan is de echo ook wel prachtig hoor @ reuk; hier ook, mannetje mag echt niet meer roken in de auto, ik ga gewoon over me nek... :S
@Elegance...ik vind het ook niet erg hoor....ik was gisteren heel blij dat ik zo'n leuke VK heb, verder maakte het me allemaal niet meer zo uit...hihi... Ja, het gaat echt heel goed met me. Ik ben eigenlijk helemaal niet onzeker en twijfel er ook niet aan dat alles goed is. Wel gek eigenlijk, maar ik ben er ook wel heel blij mee. Als je zo in onzekerheid zit zoals jij en nog een aantal, dan lijkt me dat echt heel rot. Ik duim me ook gek voor jullie dat alles gewoon helemaal goed zit. @minimouse, jij ook heel veel sterkte meid, hou de moed erin!!
@ chicken: jij vroeg gister nog hoe ik me voelde? Sja.. goeie vraag! Haha.. nee op zich wel goed hoor!! Positief blijven he! Heb er wel goed gevoel over, zowel huis als beebje.. en tuurlijk ben ik wel eens bang.. maar ja.. dat hoort er beetje bij he! Gister had ik beetje baaldag op mijn werk fouten gemaakt . Toen voelde ik me ineens onzeker en labiel met vriend enzo toen kwam ik thuis en viel ik ook nog dus sja.. janken!!... haha.. maar ja .. nnu gaat het wel, ben alleen best wel misselijk vandaag!!.... pfff.. en gister tijdens het sporten steken in mijn zij enzo maar ja gaat allemaal wel weer over he! is voor een goed doel! Zijn nu toch aant bedenken of we het ms toch met Moederdag gaan vertellen.. wat betekend dat we 1 van de moeders dit weekend het al gaan vertellen!.. aan ene kant leuk.. maar dan denk ik toch: stel je voor dan hebben we dat gedaan en gaat het de komende week mis.. stom he???? (we willen het leuk doen dus dan zou mijn moeder pas een week later dat leuks krijgen en als het mis gaat niet dus vandaar.. erg stom hoor!.. maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel! Denk ook dat het gewoon soms nog niet helemaal door dringt.. dat ik gewoon volgende week weer ongi word ofzo raar he? Ms daarom ook goed om het te vertellen! Goed voor het bsef . En dan kunnen we het er over hebben dat scheelt ook! Zeker met straks naar de vk.. is toch wel handig om te weten hoe alles in de familie was en is.. en ik weet het van mijn fam.. maar vriendlief niet van zijn fam Wel balen voor je dat je toch maar 1 echo hebt!! Ben je dan precies 12 weken? ik hoop de mijne op dezelfde dag te krijgen eigenlijk.. haha.. of de vrijdag erna . @ angelsound: lijkt me wel leuk, maar ja als het niet lukt dan raak je in stress hmm dus ben nog in dubio.. @ minimouse: he das ook niet fijn! Wanneer heb je de volgende echo?? Hoop dat je gewoon hier mag blijven hoor! @ elegancE: your welcome !!! hoop dat de site je heeft geholpen!! Thanks voor het duimen he! En succes straks bij de echo!! Wel meteen ff melden he! @ dicky: ja dat zijn mijn vk ook! Omdat het de eerste is kun je heftiger reageren enzo Maar de seks was anders??? Hoe bedoel je dat? @ krampen: het is wel minder,. Maar soms nog wel flink last van en nu smaakt de Koffie raar.. en gister de kaas.. maar ja zal wel gewoon zo lijken.. heb soms het idee dat ik me aanstel.. raar he? @ mamaria: doe je wel meteen na je foliumzuur goed drinken en wat eten?? Ms dat dat helpt? @ maaike: met 1 huis kunnen we ook partners worden of zelfs trouwen! Als we dat nu doen mogen we van 1 vd huizen de hypotheek niet aftrekken .. dus dat doen we niet dus veeel meer voordelen nog!!! hoop ook dat ze de meubels overnemen!! @ xena: nee.. het handige is: ik heb mijn huis gekocht toen ik single was en mijn vriend het zijn dus ja we hebben 2 huizen en 2 lasten maar ik zie het niet als dubbele lasten.. snap je? @ elegance: ja! Hoop echt dat het ook goed uitpakt!.... hihi dan gaat de vlag uit denk ik! Zwanger en verkoop in 1 maand! Geweldig toch! En leuk dat je al weet dat het nieuwe meubels worden! Maar weet je echt al zeker 1tje? Kan hoor! Ik zelf wil er 2.. en vriend ook..
zeker weet je het natuurlijk nooit, ik lee snu geregeld dat het bij veel vrouwen al kriebelt vlak na de bevalling.. maar als ik nu mocht kiezen zou ik er voor een gaan
Ik denk dat ik er toch wel twee wil. Ik ben zelf een nakomertje, m'n broers zijn 11 en 13 jaar ouder. Ik had het toch wel leuk gevonden om een zus of broer te hebben van ongeveer dezelfde leeftijd...ik zie dat wel bij vriendinnen, de meesten gaan zo leuk met elkaar om..niet altijd natuurlijk..hahahaha
Hoi Minimouse, Rond 7 weken moet het "kindje" ongeveer 1 cm groot zijn. Ik heb vorige week een echo gehad en het vruchtje was 11,3 mm bij iets meer dan 7 weken. Wat jij bij de HA hebt gehoord heb ik eerder ook te horen gekregen. Als het vruchtje te klein is om 7 weken te zijn dan kan het dus zijn dat je bijvoorbeeld later een eisprong hebt gehad dan je zelf berekend hebt, dat hebben ze mij toen ook verteld. Ik had echter een superregelmatige cyclus en ik voelde op een of andere manier al aan dat het niet goed zat en dat bleek achteraf dus ook het geval. Er zijn echter ook genoeg verhalen die zo zijn begonnen als jouw verhaal hierboven en die positief geëindigd zijn. Het vervelende is dus dat je gewoon uit alle ervaring niet kunt afleiden of het bij jou wel of niet goed zit. Het enige dat je zekerheid zal kunnen bieden is de volgende echo: daar gaan ze kijken of het vruchtje sinds de vorige keer is gegroeid of niet en of er evt. hartactie is. Al met al heb je qua zekerheid niets aan mijn verhaal maar wellicht dat het je steun biedt. Ik kan weet wel dat ik door die onzekerheid te veel op internet ging zoeken en op forums ging lezen en dat me dat eigenlijk alleen nog maar onzekerder maakte. Misschien is dat voor jou ook beter om wat rust te krijgen. Ik hoop in ieder geval dat jij de volgende keer goed nieuws te horen krijgt. Groetjes, Ilse
hihi chicken! das toevallig! ik ben nr 3 in een gezin van 4.. tussen oudste en mij 12 jaar.. 2de en mij 10 jaar en dan nog een zusje die 2 jaar jonger is.. allemaal meiden hehe.. maar is wel zo ja.. zeker nu, trekken we veel met elkaar op..
Zeker toevallig! Ja, ik mis dat soms best wel. Bij ons in huis was er ook altijd gezeur met twee van die grote knullen, totaal verschillend van karakter. En ik zat dan altijd maar een beetje in m'n uppie op m'n kamer..haha..maar goed, je kan niet alles hebben! Maar daarom vind ik het wel leuk om 2 kindjes te krijgen...als alles lukt natuurlijk.