Goedemorgen meiden, @Xenas en Bapsie: gefeliciteerd meiden, mooie echo's!!! @minimouse: oh meid wat erg, die onzekerheid. sterkte en ik ga heel erg duimen dat 11 mei alles goed is. @Joyce: jeuh, een bod! wat goed, hoop dat jullie eruit komen! @Elegance, ow meid die onzekerheid. ik hoop heel erg dat alles goed is vanmiddag. veel succes straks. @hier: gisteren drukke dag op het werk, best zware patienten gehad. Kom ik thuis--> plassen BLOED! Hellup. 1 flinke vlek bruin ter groote van een euromunt ofzo. met afvegen nog wat bruine draadjes tussen het slijm en daarna niks meer tot nu toe weer gewone afscheiding. Jullie kunnen wel raden hoe ik mij nu voel... Het ging echt goed, ik was heel positief dacht echt dat het deze keer goed zou gaan en nu ben ik helemaal onderste boven. Ik weet dat het van alles kan zijn wat heel onschuldig is maar vorige keer begon het ook zo!!! Ben net voor intake bij vk geweest, heel leuk mens en reageerde heel lief toen ik alles vertelde. Zij schrok er niet echt van, vertelde wat het allemaal kan zijn maar ja dat wist ik al. ze kon niet mn onzekerheid wegnemen. Nu denk ik dus bij ieder gevoeltje in mn buik dat het mis is en omdat ik echt megalast van mn darmen heb (verstopt) voel ik echt veel in mn buik. Weet niet meer wat van bm en wat van darmen is. Oh ik kan wel janken, ik wil dit niet!!!!! Nog 2 nachtjes tot de echo, ben ik nu ook ineens heel bang voor.....
he ilse bedankt voor je berichtje vind het fijn om allemaal te horen en maakt me op een of andere manier ook wel rustig.. ik moet me gewoon er even bij neer leggen en afwachten tot 11 mei.. liefs amanda
@PSje...hé meis, kan me voorstellen dat het schrikken is, vooral als je het op deze manier al een keer hebt meegemaakt. Weet ook verder niet wat ik moet zeggen, behalve je een hart onder de riem te steken. Ook wel weer fijn dat je over 2 dagen al je echo krijgt...heb je in ieder geval wat meer zekerheid toch?
@chicken, ja afspraak voor echo had ik al staan dus ben ik op zich wel blij mee. vorige keer begon het ook met bruin, toen even niks vlg dag rood --> echo met hartactie --> vlg dag nog meer rood--> 2dgn later weer echo zonder hartactie. Dus je begrijpt dat ik nu echt zoooo bang ben.. ik wil dit echt niet nog een keer. denk ook dat als ik vrijdag een goede echo heb ik daarna gelijk weer onzeker ben omdat het vorige keer 2 dgn later alsnog mis was. Ga denk ik die gyn smeken om vlg week nog een echo te doen.....
@Psje, ja, dat klopt. Ik heb ongeveer 2 weken terug denk ik een weekend lang lichtbruin bloed gehad, maar dan alleen met afvegen. Het druppelde er niet uit. Ik was ook enorm geschrokken en de verloskundige zei toen ook dat het vanalles kon zijn. Ben ook best even onzeker geweest, maar "gelukkig" gingen daarna m'n (.)(.) onwijs groeien en zeer doen, dat maakte me geruster, dat er toch nog iets gaande was. Daarna heb ik het ook niet meer gehad. Het was bij mij ook niet donkerbruin, maar echt heel licht. Het is echt een stress gedoe en ik begrijp heel goed dat je onzeker bent. Ik zou het inderdaad gewoon aan je VK vragen, denk echt dat ze het begrijpt. Dikke hug!
Ik heb twee keer een piepklein beetje bruinverlies gehad, maar dat was elke keer na de sex. Gek genoeg maak ik me hier geen zorgen om (omdat het ook echt alleen na de sex was). Wel raak ik steeds in de war van alle verschillende soorten krampjes die ik kan hebben. Heb nu ineens weer een kramp onderin mijn buik op een nieuwe plek. Maar ik ben nu ook echt kotsmisselijk (erger dan alle dagen hiervoor), dus ik probeer dan maar te denken dat dat vast een goed teken is. Hebben jullie dat ook? Dat je net gewend bent aan een bepaalde kwaal en jezelf gerustgesteld voelt en dat vervolgens een nieuwe klacht zich aandient en je gelijk weer twijfels hebt? *Zucht*
jeetje psje.. wat een onzekerheden en slecht nieuws de laatst dagen jij nu ook al psje.. Ik vind ook dat er deze maand al veel meiden zijn die weer pech hebben en al een of meerdere keren een mk hebben gehad.. of ligt dat aan mij? Ik ga echt hard duimen.. nog 1,5 uur :S
Hoooi, Najaa zeg kreeg geen bericht dat hier weer geschreven was enzo. Hahah ik maar denken wat is het stil Alles oke hier. Erg moe en bij vlagen dus echt misselijk. Liefs en knufff, Mili
Hallo allemaal, Ook hier een decembermama. Ben uitgerekend op 5 december. Las net jullie berichtjes over bruinverlies. Ik heb het ook af en toe. Schrik me soms helemaal rot. Ben afgelopen maandag naar de gyn geweest en zij vertelde me dat het normaal is om bruinverlies te hebben tot ongeveer je 10e week. Dit kan nog wat innestelingsbloed zijn. Het kan er dan af en toe nog wat uitkomen. Zolang het niet helderrood bloed is en je geen mega krampen hebt, dan is er niks aan de hand, zei ze. Groetjes Mirjam
@elegance, ja het gaat niet echt goed hier in het dec topic. idd veel meiden met eerdere miskraam/lange voorgeschiedenis waarbij het weer misgaat. het is zo oneerlijk!! (niks negatiefs naar de meiden waar het wel voorspoedig gaat!) Ben net wezen plassen (durfe haast niet) maar gewoon normale afscheiding. heb mn papiertje echt bestuudeerd maar kon niks bruin/roze/roods ontdekken... Nou ja, kan er toch niks aan veranderen, als het mis moet gaan komt het toch wel... Jij succes he straks! ik moet straks werken tot vanaaf dus lees het morgen wel! Duim voor je hoor!
Aan alle meiden die zich onzeker voelen een enorme dosis positieve energie...ik kan best wat missen!! Postitieve energie [-o< positieve energie [-o< Postitieve energie Postitieve energie [-o< positieve energie [-o< Postitieve energie Postitieve energie [-o< positieve energie [-o< Postitieve energie Postitieve energie [-o< positieve energie [-o< Postitieve energie .Postitieve energie [-o< positieve energie [-o< Postitieve energie ...en dit vermenigvuldigd met 1.000.000.