@chicken bij mij ook al die stomme calculators.. kom wel altijd op 10 december uit als uitgerekende datum, maar de ene keer ben ik 4 weken en de andere keer 3 weken en 5 dagen.. terwijl mijn laatste menstruatie op 3 maart was dus daar reken ik dan maar vanaf. Grappig dat jullie ook allemaal zo vaak naar de wc moeten gisteren heb ik idd een kwartier gezeten, uiteindelijk kwam het wel ja 8) (vies verhaal eigenlijk) @ Sylvia bij jou moet het deze keer goed blijven gaan! Jari bij jou ook. 3x scheepsrecht ja!
hahaha ja maf he...nou ja het zal wel rond die datum gebeuren...haha. Als ik naar de VK geweest ben, dan ga ik gewoon van haar datum uit. @w.c. kom er net weer vanaf....had trouwens vandaag m'n nod gehad (volgens diverse berekeningen..hihi)...toch nog wel spannend, gek he!
Ik was gisteren zo misselijk, kreeg niks mijn keel door! Echt al snel. En nu zit ik als ontbijt, aan de witte bonen in tomatensaus, heb plotseling een tomatensaus obsessie.. Nu weet ik zeker dat ik zwanger ben hahahahaha. Hebben jullie ook al rare eetgewoonten. Of spoor ik gewoon niet . Chicken het blijft denk ik nog wel even spannend vooral omdat het nog zoo lang duurt tot de eerste echo.. tot die tijd kijk ik iedere dag of ik niet ineens bloed verlies.. Ik ga nu naar de wc, wish me luck
heej meiden, pff hier ook al best wel misselijk... maar ik ben er blij mee.. teken dat er toch iets zit hihi @Sylvia en Jari; het gaat vast goed deze keer, probeer lekker te genieten! nou meiden fijne dag en lekker op die roze wolk! ps heb mijn eerste afspraak gyn op 14 april (voor de lijst )
@Sylvia....oh oh...ben benieuwd of dat hier ook nog gaat komen. Leuk zo snel al een echo! @Desiree: hahaha...klinkt lekker hoor, tomatensaus 's ochtends...is toch helemaal niks mis mee? hihi Ik heb zelf nog geen rare dingen geloof ik.. Succes op de w.c.!
hier ook nog geen rare eetgewoonten. Ha ha, witte bonen als ontbijt! Ik denk dat ik zo ff de vlos ga bellen om te vragen wanneer ik de echo krijg, ik wil dat nu eigenlijk ook wel weten.. Liefs suus
@ broekenloeren, ik wordt er gek van, maar ik blijf het doen! ahhhhh @ rare eetgewoontes, nee die heb ik nog niet. @ wc, het gaat allemaal wat moeizamer...ach ja, als er maar geen rare bultjes van komen he.... @ SylviaM, zo jij kan echt al snel terecht! Wauw, wat goed. Misschien dat je dan wat gerustgesteld wordt. Ik moet nog naar de gyn bellen. Ik wacht tot vrijdag. Morgen is eigenlijk pas mijn NOD.... ook ik ben wat onzeker.....
@broekenloeren....hahaha... nieuw Nederlands woord, moet opgenomen in het woordenboek vind ik! @berenbotje...we spreken gewoon met z'n allen af dat we in december bevallen...we gaan ons niet meer zo'n zorgen maken...
December 2009 mama's 1-12-2009: Keetje - 2e kindje - geslacht .... 1-12-2009: Gien - 1e kindje - geslacht ...... 3-12-2009: Missflower - 2e kindje - geslacht .... 3-12-2009: Mili - 2e kindje - geslacht ...... 3-12-2009: Chan77 - 2e kindje - geslacht ....... 3-12-2009: Chiaraa - 1e kindje - geslacht ..... 4-12-2009: SylviaM - 1e kindje - geslacht ...... 4-12-2009: Ntombi - 2e kindje - geslacht ....... 4-12-2009: Chicken1975 - 1e kindje - geslacht ..... 6-12-2009: Xenas81 - 2e kindje - geslacht ...... 6-12-2009: Dejide - 3e kindje - geslacht ....... 6-12-2009: Suuskebab - 1e kindje - geslacht .... 6-12-2009: Daphne1984 - 1e kindje - geslacht ..... 6-12-2009: Lente1973 - 3e kindje - geslacht ....... 8-12-2009: Dees85 - 1e kindje - geslacht ....... 9-12-2009: Lexy - 1e kindje - geslacht ...... 10-12-2009: Berenbotje - 2e kindje - geslacht ..... 10-12-2009: Desiree1986 - 1e kindje - geslacht ...... 11-12-2009: Rebbel - 2e kindje - geslacht ..... 12-12-2009: Jari17 - 1e kindje - geslacht ..... Agenda: 10 april - 1e echo - SylviaM 14 april - 1e afspraak gyn - Gien 1 mei - vk intake - MissFlower Heb voor nu de afspraken maar gewoon onder de bevallingslijst gezet. Dit voor zolang de site nog niet af is zeg maar.
Is wel een goede deal! Ik probeer me niet meer zoveel zorgen te maken, is natuurlijk ook niet goed voor mezelf
Ok! Ik zal hem vanmiddag helemaal up to date maken en afronden. Er zijn trouwens al een aantal meiden die me willen helpen! Helemaal super! Zodra die af is stuur ik die mensen een PB met een korte uitleg.
Goedemorgen iedereen (nog net dan ), Hier vannacht ook weer heerlijk geslapen. Heb ook erg last van de warmte, lig te zweten in bed. Terwijl ik het 's avonds echt ijskoud heb. Had ik bij de vorige zwangerschap ook. Dus dit geeft me wel een gerust gevoel eigenlijk. Sinds gisteren een vaag misselijk gevoel de hele dag. Hoop eigenlijk niet dat het erger wordt. Ook de hele dag wat lichte buikpijn. Even een vraagje, misschien dat jullie mij kunnen helpen. 20 februari was mijn 1ste dag van mijn laatste ongi. Ik zou nu dus bijna 6 weekjes zwanger zijn. Maar ik had nogal onregelmatige cycli. De langste was 35 dagen en de kortste 28. Ik ben nu dus bij de berekening uitgegaan van 35 dagen. Als ik nu een banner aan wil maken staat er dat ik 4 weken en 5 dagen zwanger ben, maar ik ben dus eigenlijk een week langer zwanger. Hoe kan dit nou? Oke, bij je banner of je niet je 1ste ongi dag in te vullen. Klopt mijn berekening wel? Ik ben toch langer zwanger omdat mijn eisprong later was? Een beetje een lang verhaal. Ik hoop dat jullie er wijs uit worden.
@Ntombi: welkom bij de vage NOD/zwangerschapsbanners. Ik heb precies hetzelfde als jij, alleen zou ik volgens mij korter zwanger zijn. Het verschilt echt per site. Mijn advies is om lekker het antwoord van de VK af te wachten...die zal het wel weten...hihi
Nou berichtje getypt net en kon ie hem niet verwerken.. Nog maar een keer dan: Hey dames, Ik heb met de VK gebeld, en ze zet mij op 29 29 nov voorlopig. 2Donderdag 3 april heb ik een intake en ook een echo! Dat doen ze nu dus allemaal in een keer. Eerder altijd apart van elkaar. haha najaa betr om weet ik des te eerder waar we aan toe zijn MvM belde mij net, zij komt vanavond langs. Ben benieuwd of die test ook zo knalt als de clear blue deed haha Liefs, Mili
hey meiden, heb net even naar het zkh gebeld omdat ik daar meteen vanaf het begin onder controle moet. we hebben nu op 15 mei de 1e echo! eigenlijk op 4 mei, maar dan was de echografiste er niet, toen zou het 11 mei worden, maar dat is voor mij op een werkdag, dus nu is het 15 mei geworden, die 4 dagen maken dan ook niets uit en dat is op mijn vrije dag! als alles goed gaat ben ik dan 10 weken zwanger! liefs rebbel