December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hey dames... lief dat jullie zo met me mee hebben geleefd :) maar het is niet meer nodig..
    Het vruchtje is veel te klein voor de duur.. de gyno geeft het ook geen kans van slagen meer na een korte berekening..

Ik kom dus afscheid van jullie nemen.. :(
    Zelf weet ik nog niet hoe ik me voel, ik wist wel dat dit ging gebeuren.. heb dit weekend nog geprobeerd positief te zijn, maar mijn gevoel had het goed... Dus lieve dames, geniet van jullie beebje die elke dag volop aan het groeien is in jullie buikjes, ik zal zeker hier nog vaak meelezen.. Mijn gevoel zegt dat ik voorlopig even niet aan zwanger worden wil denken.. Ik wil eerst weer even wat rust.. maandag moet ik terug en dan gaan we kijken of het al is afgekomen en anders of ik een curetage ga krijgen :S

Heel veel kletsplezier hier en passen jullie een beetje op doortje :)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeee Elegance....wat een verdrietig bericht....heb er echt geen woorden voor....Een mega hug voor jou.....misschien moeten we er maar een mega-groepshug van maken...xxx

3. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Lieve Elegance,
    Ik zit met tranen in mijn ogen..wat erg voor je! Wat rot om het al aan te voelen en dan nog te moeten wachten op een sluitend antwoord.
    Hoe kan dat nou dat het vruchtje niet gegroeid is?
    Ik vind het echt heel erg voor je en snap goed dat je nu even je zinnen wil verzetten en zwanger worden even op een lager pitje zet. Neem je rust.
    Ik denk aan je.
    Veel liefs,
    kml

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh nee, Elegance ! Wat een tegenslag. Kan het niet geloven. Weet zeker dat iedereen heel erg met je meeleeft. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik je heel veel sterkte toe wens in deze verdrietige tijd. Een grote knuffel voor jou en ik hoop echt dat het snel weer wat beter met je gaat meis.
    xx

5. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Weet niet wat ik moet zeggen, behalve dan heel veel sterkte :(

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ahhhh nee meid!!!! Wat een ^&#^#&#& bericht!!!!! Ik had zooo gehoopt dat het allemaal goed zou zijn en mee zou vallen. Heel erg veel sterkte de komende tijd. En ik hoop voor je dat wanneer je er weer aan toe bent dat het snel raak mag zijn en dat het een goede en mooie zwangerschap mag worden en je kunt genieten van je ukkie!!!

Knufff,
    Mili

7. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    ..................o wat erg..............
    Ik zat echt mn klant de deur uit te werken om te kijken of er al nieuws is van Elegance .....
    Geen woorden aan deze kant..

8. Elegance.. jemig wat een rot nieuws.. :( meid heel veel sterkte.. snap dat je er even niet mee bezig wilt zijn..

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Elegance.... ik had het zo gehoopt, dat het goed was dus. Wat ongelofelijk rot! Ik weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen....
    Alleen dan, dat ik je heel veel sterkte wens. Je bent kei sterk dus het komt allemaal goed. Dat weet ik wel zeker!
    Ik spreek je nog op msn en als je je verhaal kwijt wil...kan altijd!!!

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elegance: neeeeeeeee!!! das niet de bedoeling! heel veel sterkte meid!! dikke knuffel vanaf hier! en we zullen goed op doortje passen..
    We zullen je zeker missen en hoop dat je straks een beslissing kunt nemen en dat je dan lekker zwanger word en een beebje krijgt...

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ ego: ... nu ga ik ff huilen hoor ....
    net gesprekje met de baas gehad... sowieso klikt dat niet, vroeger wel.. maar ja.. toen gebeurde er wat en toen is dat verander dus... iig.. daar hebben we het dus al vaker over gehad.. tussen hem en mij is het zakelijk en met de rest wat losser.. ik heb heel erg mijn best gedaan om spontaner over te komen (mensen die me prive kennen denken "huh, jij niet spontaan?? ") enzo maar ja, botste dan tegen een muur dus dat schiet niet echt op... en hij zei dus ook dat hij dus niet mee gaat lunchen op vrijdag want dan ben ik er bij en dan gaat het over prive en heeftie dan geen zin in... maar ja.. igg... na mijn beoordeling waarbij hij zo: so be it.. was het nu toch van ja ik zit er wel mee en weet ook niet wat ik of jij kan of moet veranderen en hij verwacht ook niks van me... en klopte wat ik zei dat je 2 mensen nodig had.. maar ja... blijkbaar begon het ook mensen op te vallen enzo.. maar ja.. hij ging nu bedenken hoe we dat kunnen veranderen maar kan ook datie beslist de weg van minste weerstand te nemen en dat ik dan een briefje van hr krijg... tranen stonden net behoorlijk hoog (maar ja, kan moeilijk hier gaan huilen dus ff flink geslikt) en nu dus moe (krijg je als je tranen in houd) maar ja.... zucht... hoop iig dat ik niet mijn baan verlies...
    of dat mijn huis gewoon morgen verkoopt!
    zucht... dat moest ik ff kwijt...

12. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    Jeetje elegance, wat erg voor je! Ik had voor jou gehoopt dat het nu bij jou toch goed zou zijn...Kop op meid, probeer je hoofd omhoog te houden en geef niet op! Ook bij jou zal er toch binnenkort wel een keer een goede zwangerschap ontstaan.
    En ben je er ff niet aan toe dan laat je het ff op zijn beloop...Sterkte in iedergeval!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @elegance: oh meid neeeee! zit gewoon te janken voor jou nu :cry: Waarom nou toch, ik had zo gehoopt dat alles goed zou gaan deze keer voor je. Lieverd heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. ik kan me voorstellen dat je er even afstand van neemt.... Ik hoop dat je snel een mooie zwangerschap tegemoet gaat op het moment dat jullie eraan toe zijn. dikke knuf

14. mroos

mroos Niet meer actief

@elegance, wat erg! Het was je zo gegund..

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ elegance; meid echt vreselijk voor jou en je partner... ik hoop dat je het een plekje kan geven!

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    verdorie zeg, weer iemand met slecht nieuws. Ik vind eigenlijk dat we nu genoeg slecht nieuws gehad hebben en dat het tijd wordt voor meer goede berichten.
    Elegance: HEEEEEEL veel sterkte de komende tijd. Ik heb er geen woorden voor. Woorden schieten ook hier weer tekort.

17. Elegance, meissie wat een klote ber.
    Ik las gisteren dat je vandaag een echo had, dus dacht even spieken in december.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, dus kan jullie alleen veel sterkte wensen om dit nieuws te verwerken.

18. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hoi lieve dec mama's 09

jeetje wat een nare berichten hier... en het topic is pas gestart.
    ik wil jullie heel veel succes wensen en duim dat iedereen over 7/8 maanden een mooi babytje in jullie armen mogen hebben.

en met uitzondering caruli (daar hoop ik het echt heeeeeel erg voor)

liefs momhairy een dec 07 mama

19. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    @darmen, herkenbaar, eerst drie dagen verstopping en dan 3x per dag rennen, niet fijn...

Nickiee

20. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Oh verdorie Elegance, wat een k... bericht zeg. Pfff, ik weet hoe je je voelt, heel veel sterkte en inderdaad eerst rustig tot jezelf komen en dit goed verwerken...

Dikke knuffel meid!
    Nickiee

Deel Deze Pagina