Voor alle meiden die rotnieuws te horen hebben gekregen...een hele dikke knuffel!!! Ik heb zo met jullie te doen Hoop dat jullie snel weer zwanger raken en dat het babytje blijft zitten!! Dikke dikke kus!!!
Elegance, Klote voor je meid. Ga het maar rustig allemaal verwerken. Ik hoop dat je snel weer de kracht vindt om opnieuw te beginnen. Succes...
heej meiden, ff een vraagje: ik heb soms een soort slijmballetje in me ondergoed als ik naar de toilet ga... vandaag al 2 keer... :S wat is dit? hebben jullie dat ook wel is? sorry beetje onsmakelijk....
Dag dames, mijn naam is Assepoester en ik ben 29 jaar. Ik ben met mijn tweede kindje uitgrekend op 4 december (voorlopige datum). We hebben met 7w3d een echo gehad met kloppend hartje, maar omdat baby nog zo klein was krijgen we met 10w3d een nieuwe echo en wordt de datum definitief vastgelegd. Ik krijg sowieso een zh-bevalling omdat mijn eerste met een ks ter wereld is gekomen. Mijn mooie meisje is net 2 jaar geworden. Ik hoop dat ik hier regelmatig even kan koekeloeren, omdat ik ook nog heel fanatiek meeklets met de mamma's bij mijn eerste. Bovendien ben ik ook gastouder en heb alleen 's avonds echt de tijd.
@elegance meis...woorden schieten te kort.. zo blij als ik was voor je dat het raak mocht zijn, zo intens leef ik nu met je mee dat het niet mag blijven.. Ik hoop dat je voor jezelf de rust kunt nemen de komende tijd om het daarna als jij daar aan toe bent een plekje te gaan geven en opnieuw de kracht mag vinden om er weer voor te gaan..Neem je tijd meis, ik denk aan je. **knuffel & liefs** @joyce he wat een bagger situatie, en ik weet natuurlijk niet precies jullie geschiedenis, maar je mag van een leidinggevende toch verwachten dat hij zich echt professioneel kan opstellen en niet van het ene in het andere verschiet.. Dit heb je niet verdient, ik hoop dat hij snel van zijn "machts stoeltje" afstapt en een correcte keus maakt en zich even "normaal" tegenover jou gaat gedragen als tegen over jouw collega's. En ik duim natuurlijk dat je morgen gebeld wordt met het goede nieuws dat ze je bod aannemen!! dan kun je echt samen met je mannetje gericht naar de toekomst kijken!! @hier ben er gewoon even stil van, al die verdrietige verhalen..
Hai meiden, Nou ik word echt een beetje verdrietig van het slechte nieuws, Elegance heel veel sterkte meid!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken! @gien, nee ik ben geen slijmballetjes verloren, ik weet ook eerlijk gezegd niet wat is is... @assenpoester, welkom meid en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Sinds gisteren maak ik me beste een beetje zorgen, al die tijd daarvoor ben ik echt super positief geweest. Gister had ik voor het eerst wat steken voor mijn gevoel in mijn vagina maar vandaag heb ik nog eens goed gevoeld ( had ze vandaag ook een paar keer) maar het is toch meer in mijn baarmoeder... Ik ga er vanuit dat het groeipijntjes zijn maar soms slaan toch mijn gedachten wat op hol... Ben in ieder geval blij dat ik vrijdag mijn 1ste echo heb... kan er nu al nerveus van worden. Het is natuurlijk wel vroeg met 6 weken maar ik hoop zóóóó dat er al een kloppend hartje te zien is!!!
Roos spannend hoor je 1e echo! maar ook mooi toch? proberen positief te blijven hoor!! en volgens mij zou er al hartactie moeten zijn, ga duimen dat je het mag zien!
@ Roos34 ik heb dat ook gehad hoor.. steken echt heel laag.. me clitoris ging zelfs pijn doen maar je baarmoeder groeit zeker weten nu en dat kan je wel voelen. Hopelijk heb je een goede echo vrijdag! @ Assepoester welkom hier en gefeliciteerd! Leuk he weer snel een echo kan je je kleintje in de gaten houden. @ Gien een slijmballetje?? Wat moet ik me daarbij voorstellen.. ik heb zelf wel heel veel slijmverlies.. misschien komt dat er bij jou in 1x uit als een balletje ofzo.. Ik vind het zo kut dat er al een hoop weg zijn door miskramen.. hoop dat het ons allemaal bespaard blijft. Waarom moet de natuur toch zo zijn. En ik kan de laatste dagen moeilijk naar de plee.. voel 't wel zitten maar 't komt er niet uit. haha klinkt vies zo
hallo meiden, Er is vandaag weer veel gebeurt @elegance; Het enige dat ik nog kan toevoegen aan alle sterkte-wensjes is : SNIK! Ik las het toen ik zat te eten op mijn werk en ik was echt klaar met eten! Zo oneerlijk, zo pijnlijk moet dit zijn! Ik wens je heeeeel veel sterkte meid! @Joyce; joepie een bod! Spannend hoe ze gaan reageren op jullie tegenbod! En pfoe, ik begreep je verhaal van je werk niet helemaal... sorry... Maar ik wil ook jou even een virtuele schouder aanbieden, kan je de traantjes gewoon even laten gaan... @sanitair ontspannen: Ik ben gisteren 1 hele dag niet geweest voor de grote boodschap en vandaag dus 3x voor een GROTE (met de nadruk op grote) boodschap en nog 2x voor een dunne boodschap =D> als ik het zo mag zeggen, haha Hier is het dus ook carnaval in mijn darmen! En nu meiden, is het ECHT AFGELOPEN met al die vervelende berichtjes! Ik wil het echt niet meer lezen hoor! We gaan allemaal naar december! De eerste moeders mogen pas uitstappen hooguit in november (ivm vroeggeboorte) maar eerder niet, ok? Zullen we dat afspreken? Suus blijft positief, tot het tegendeel is bewezen!
Jakkes zeg om te lezen dat er al heel veel meiden zijn afgevallen. Laten we flink duimen draaien en hopen dat deze baby's allemaal lekker blijven zitten. Hebben jullie trouwens al en lijst gemaakt? Is misschien wel leuk om bij te houden en is later ook nog handig (bij de mei-mamma's hadden we een buddy-systeem om elkaar op de hoogte te houden van de baby's die geboren waren). De meeste kennen het denk ik ook wel van de NOD-topics. Ik begin wel: Naam+leeftijd - uitgerekende datum - bijzonderheden - volgende afspraak Assepoester (29 jaar) - 4 december - 2e kindje - 11 mei 2e echo (deze post quoten, alles weghalen behalve de quote-codes en de lijst gegevens, mijn stukje kopieren en plakken en dat wijzigen met je eigen gegevens). Als jullie het niets vinden zo'n lijst, is prima, dan laten we het gewoon achterwege.
hey assepoester! gefeliciteerd en welkom! Wij hebben al een site, zie mijn onderschrift! Daarop zijn we druk bezig alles te verwerken!
hey meiden; jah het is gewoon licht van kleur... :S raar! haha maar tzal wel... idd Suus, die negatieve berichten maken me echt wel van streek! je gaat je afvragen of het ooit wel goed gaat.. pfff! ik heb trouwens ook giga last van me darmen nix aan! echt buikpijn joh! nou ik denk dat iedereen al ligt te pitten... ik ben zowaar een keer laat aant opblijven... gaan jullie nog wat leuks doen morgen? xxx
oef, ik ga NU slapen! Wij gaan morgen gewoon weer klussen in ons huis en gordijnen kijken.... dus niks wat met koninginnedag te maken heeft! ennuh over die darmen... ik heb het vandaag ineens, maar afgelopen tijd ging het redelijk goed eigenlijk, ach, we wennen er maar aan... verder nergens last van, dus ben al blij dat ik iets heb wat jullie ook hebben! Slaap lekker allemaal!
jeejte Elegance ik had vanmiddag nog aan je gedacht toen je voor je echo moest. Gewoon K*t dat dit zo heeft moeten aflopen. Vindt het echt heel erg voor je meid. Ik wil je heel veel sterkte wensen deze komende tijd....dikke knuffel
ik sliep nog niet hoor [-X hihi was hard aan het werk! bah wil dat het nu 11 mei is... maarja ik ben wel rustiger nu, heb vanmiddag zo zitten huilen steeds.. dan ging het weer even goed en deed ik weer iets en daan kwamen ze weer echt niet leuk.. ik wist eigenlijk neit waar ik mee om moest huilen.. het idee dat het niet goed is of de reden dat mn moeder zei dat ik het te vroeg van de daken heb geschreeuwd. ( mn schoonzussen en schoonmoeder weten het en mijn ouders) ik heb gisteren namelijk verteld dat ik de echo heb gehad en dat ht dus erg klein was en omdat ik bruinverlies had. ik vond het zo'n kut opmerking!! dan betrek je ze ergens bij ( voor het eerst opa en oma worden) en dan doe ik het ook nog fout. maarja..
goedemorgen meiden, Wat is het hier rustig Iedereen zit nu met een mond vol tanden natuurlijk, na al dat negatieve nieuws... Nou ik ook, je wordt er ook gewoon stil van!
elegance heel veel stertke, wat een klote nieuws zeg!!! caruli hoe is t met jou meid? morgen echo, erg spannend allemaal!