minimouse aj dat was idd niet een prettige opmerking..je fam is er als het goed is toch om mee te genieten van de leuke dingen en elkaar te steunen als er minder leuke dingen zijn? Bij ons weten alle papsen en mamsen en onze broers het ook, omdat we altijd voor elkaar klaar staan. @koningendag; blé ik vind er dit jaar niet zoveel aan, ik woon in het dorp waar de hele fam komt..allemaal extra regeltjes enz. allerlei aparte fratzen en veeel extra drukte.. dus denk dat wij straks lekker op de motorspringen
@ Suus ik vind ook dat er nu wel genoeg weg zijn.. iedereen moet nu gewoon blijven en alle beebjes moeten gezond blijven zitten tot tenminste half november! Allemaal een fijne koninginnedag, wij gaan lekker niks doen.. ik vind al die drukte niks.. we gaan wel lekker in 't zonnetje zitten!
wow het is hier ECHt stil! Dan ga ik mezelf maar even douchen en aankleden! haha, daar had ik nog geen zin in gehad!
Hallo, Gisteravond was het even schrikken geblazen. Ontzettend veel bruin verlies. Na een slechte nacht er tot nu toe niks meer van gezien, maar het maakt me wel onzeker!! Zeker als je weer eens een ander gevoel in je buik krijgt. Hoop dat het bruinverlies nu ook daadwerkelijk gestopt is zodat ik volgende week weer een mooie echo tegemoed kan zien met voldoende groei!!! Moest dit effe kwijt! gr Simone
wow, moontje, dat is schrikken! Ik duim mee voor je dat het nu lekker wegblijft! We willen geen negatief nieuws meer hier! BLIJF WEG, BLIJF WEG! @angelsound; ik heb 'm besteld net! Yes! haha! Ik hoop dat ik 'm al snel kan gebruiken!
@elegance.. ik weet niet wa tik moet zeggen meid! Sterkte! onneeeeee! hebben jullie gezien wat er gebeurt is in Apeldoorn?? Ik vind het zooo erg!
oooooh! het is echt niet normaal... denk je een leuke dag te gaan hebben... ik kan ook wel janken (hormonen denk ) maar het is wel heel erg hoor! 2 doden al geloof ik... @ moontjemoon; sjonge ook voor jou schrikken ja! maar laten we hopen dat het goed zit!
VK belde me net omdat ik een mailtje gestuurd had vanochtend. Als ik weer bruinverlies krijg of ik wil bevestiging dat het goed zit dan mag ik ten alle tijden komen voor een echo, zelfs in de avonduren! Ik voel me er nu wel weer goed bij, al kriebeld het wel om niet even een bevestiging te krijgen dat alles ok is. Wilde zo de stad nog ingaan, maar heb geen idee hoe het hier zal zijn aangezien een aantal gemeentes de activiteiten hebben stil gelegd...
@ moontje; nou ik had er al geweest denk hihihi @ suuskebab; ik heb m ook al in huis en uiteraard ook al geprobeerd.. helaas het hartje nog niet gevonden btje te vroeg nog denk!
Goeiemiddag dames, Sorry te lezen dat het bij sommigen niet goed gaat. Zo verschrikkelijk, we voelen allemaal enorm mee. Hier is het afwachten tot maandag, en hopen op een goeie echo. Ik voel me in elk geval belabberd... Ik zag net wat er gebeurd is in Nl, zo verschrikkelijk zeg!! 2 doden en zo veel gewonden... Pff...
Onwerkelijk gewoon, zie net de persconferentie. Lijkt me ook verschrikkelijk hoor als je iemand kent en dan vervolgens de hele dag wordt achtervolgd door de verschrikkelijke beelden.... En ik denk niet dat dit hormonen zijn, dit is gewoon verschrikkelijk..
nou ik was er niet bij hoor, misschien had ik het niet helemaal goed gezegd maar idd het is echt verschrikkelijk!
Hallo, Ik heb toch even een echo laten maken om weer een beetje rust te krijgen. Er zwaaide armen en benen en het hartje klopt goed. De placenta zit aan de voorkant, dit is wel minder omdat ik het waarschijnlijk minder snel zou gaan voelen en kan horen met de angel sound. Wel heeft ze even een meting gedaan en waarschijnlijk ga ik langzamerhand terug naar de oorspronkelijke datum (25 nov), Nu heeft ze 9w5d gemeten. Ik verander nog niks, want de termijnecho van de gyn a.s. donderdag is bindend. Hoop wel dat ik hier mee mag blijven doen, aangezien ik me nog niet verdiept heb in nov. De kans dat het misgaat mbt aanleg en aanhechting van de placenta is nihil Toch nog zonnig nieuws op een ietswat vreemde dag... gr Simone
nou dat is super nieuws joh! ik ben blij voor je leuk hoor dat het lekker lag te spartelen hihi van mij mag je hier blijven
lieve meiden, ben helemaal stil van al dat slechte nieuws...dikke knuffel voor jullie allemaal. @Elegance, lieve buddy, heel veel sterkte, het is zo oneerlijk! laat alle emoties toe omhet te kunnen verwerken! @meiden met goed nieuws: dat fleurt de dag weer wat op! gefeliciteerd! @hier: ik ga morgen voor 2 weken op vakantie! Daarna pik ik de draad hier weer op! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!
Simone wat fijn dat je toch even gegaan bent!! nu kun je gerust het weekend in gaan. Enne als je nou toch in eind november uit komt, maar je voelt je hier thuis dan blijf je toch lekker bij de dec. mama's?!! @hier ik woon vrij dichtbij het gebeure van vandaag, echt heel vaag..ik kon het nieuws niet meer horen dus we zijn toch maar op de motor weg gegaan. Vandaag begonnen met MvM aj dat wordt nog wel even oefenen geloof ik.. maarre ik mocht de flessen een halfuurtje open buiten zetten als ik net nieuwe had en ik vul ze mooi buiten, heb tot nu toe nog niets ervan geroken
Hé ladies, Wat een bizarre dag vandaag he. Hij begon zo prachtig, en dan ineens zo'n maniak die 4 mensen de dood injaagt en ongelooflijk veel leed veroorzaakt. Wat moet er dan door je heen gaan vraag ik me af... Ben er een beetje beduusd van. Toen ik vanmiddag even zat te zappen op de tv tussen al die ellende, bleef ik ineens hangen op ned 2. Een documentaire van Teleac (...klinkt erg boring...) over vrouwen in Engeland die meerdere miskramen hadden gehad en die nu medisch werden gevolgd door het st. Mary Hospital en aan een onderzoek meededen. Iemand kreeg steroïden toegediend en een ander aspirine en heparine (ofzoiets) om een volgende miskraam te voorkomen. Heeft iemand dat toevallig ook gezien ? Vond het wel interessant. @ha Simone, gelukkig toch goed nieuws voor jou meid =D> ! Blij toe, we willen voorlopig geen slecht nieuws berichten meer hoor [-X . @lieve minimouse, dat geldt ook voor jou. Houdt moed he meis, het komt vast goed [-o< . En maak jezelf niet gek he. Het is is altijd goed om hier van je af te praten . Morgen is het voor een aantal girliez weer een spannende dag; @missflower, jij hebt de intake bij de verloskundige ? Ben benieuwd hoe dat gaat en wat er dan gebeurt. Veel plezier ! @Caruli, de 4e echo las ik. Hoop dat je kleintje mooi groeit en dat je een leuke foto meekrijgt . @Roos34, de 1e echo. Spannend !!!! Hoe laat is je afspraak ? Oh meid hoop zo dat je met een big smile weer naar buiten stapt . Laat het ons wel even weten he ! Heeft iedereen verder een gezellige dag gehad ? Heb heerlijk in de tuin gewerkt, en zelfs nog een kleurtje opgedaan ! Oh... en VANDAAG 6 WEKEN
@doortje ga proberen te genieten van je vakantie meis!! even je gedachten verzetten wie weet gaat de tijd dan ook sneller voorbij!! en als je dan terug hier komt zit je over de 9weken
Hé meiden, Inderdaad wat een rot nieuws hé, die vent moet echt niet sporen om zoiets te doen.... Wij hebben echt een tijdje verbijsterd naar de tv gekeken... Verder hebben wij vandaag lekker in en om het huis gerommeld/geklusd. Mijn mannetjes heeft de eettafel in de witte grondverf gezet ( hij was grenen maar wordt wit)... En ik heb de tuin een beetje gedaan.... hihi voelde me af en toe net een oud wijf, ik ben zo snel buiten adem dat ik af en toe echt moest gaan zitten. O ja meiden wil jullie nog bedanken voor jullie reacties op mijn bezorgde vraag: steken in vagina/baarmoeder . Het stelde me gerust te lezen dat 2 meiden er ook last van hebben, ik heb vandaag trouwens ook last gehad van steken in mijn boobs, hihi dus het zijn vast en zeker groeipijntjes!!! @IlonaPS, ja morgen inderdaad mijn 1ste echo, ik ben zóóóó benieuwd joh!! Maar ik moet zeggen ik ben weer helemaal positief en ga er dan ook vanuit dat alles goed is! Wanneer heb jij je eerste echo ( of had ik dat al gevraagd, sorry dan ... zwangerschapdementie, hihi) @doortje79; heel fijne vakantie gewenste meid, probeer te genieten en onthoud he 3x is scheepsrecht!! @moontjemoon; hééé super zeg van je echo, dat horen we graag hoor, zulk goed nieuws! Geniet er lekker van meid! Enne...tuurlijk mag je blijven ! Meiden als ik terug ben van mijn echo morgen ( 13.00 uur) breng ik jullie natuurlijk op de hoogte!!