Hey meiden, Ik wilde eigenlijk ook maar even wat goed nieuws vertellen : Ik heb net de angelsound binnen gekregen en ik ben er eens goed voor gaan liggen en volgens mij ik het hartje van onze frummel gehoord!!! Ow, ik hoop echt zo dat dat hem was! (het moet haast wel volgens mij, maar ik wacht nog even op een deskundig luisterend oor van vriendjelief) Dussss ik ga vanavond nog eens op onderzoek uit en dan ga ik het proberen op te nemen! Dan kunnen jullie ook beoordelen! Nu moet ik gaan klussen (in ons huis ) Tot straks!!! liefs Suus
Xenas; ik schud je de hand! heeeeerlijk! Ik vond het altijd al lekker, maar nu ik geen cola meer drink (of nauwelijks) ben ik ook helemaal van de spa citroen! Kan zo een fles op een avond leegdrinken!
hi meiden, ik ben weer terug van een weekje zonnig Spanje. Ik schrik me rot als ik zie dat er zoveel vlindertjes zijn bijgekomen in een week en nu tkonzijntje ook nog! @alle vlinder mama's, heel veel sterkte! Er zijn geen woorden voor... @tkonzijntje, heel veel sterkte meis! Een miskraam is heel naar, zelfs nu, na 2.5 jr zijn de echobeelden nog heel dubbel voor ons. Dus laat je niet overhaasten met weer aan de slag te gaan enz, neem de tijd die je nodig hebt! @minimouse, ik hoop voor je dat je positief nieuws krijgt om 5 uur, ik duim voor je! Ikzelf heb sinds 28 april, mijn mans verjaardag, een wat bruine smurrie bij het afvegen. "Gelukkig" hebben we de 27e sex gehad, en ga ik er vanuit dat het daarvan komt. Maar gerust ben ik al weken niet. Maar goed, dat zal vooral te maken hebben met mijn vorige zwangerschap waarbij ik met 13 wkn een miskraam had. Afwachten maar......Heb verder ook niet echt last van zwangerschapsverschijnselen, dus ja.... Ik doe mijzelf steeds oogkleppen op, merk ik, bij het zien van babyspullen. Hoop dat dat snel veranderd. Tot snel weer! Liefs, Wendy
@tkonzijntje: meisje heel veel sterkte! ik denk aan je @minimouse: ik ga heel erg duimen dat het vanmiddag toch nog goed is! heel veel sterkte, zal aan je denken [-o< Jeetje er is in dit topic inderdaad wel erg veel slecht nieuws...
@suus: wow, kun je het hartje nu al horen! dat is super vroeg toch?? Gaaf!!!! Lijkt me heerlijk om steeds als je even twijfelt te luisteren, Ga hem ook gelijk bestellen!
nu t hartje al horen, das heel vroeg. zit duidelijk veschil met je eigen, die van je beeb is echt een locomotiefje die wel 130x per minuut hoort te gaan, die van jezelf haat ongeveer 80/90 keer per minuut... hier nog steeds in twijfel of ik er 1tje ga kopen...
Ik weet eigenlijk bijna zeker dat het frummel was! Ik heb namelijk eerst heeeeel goed op mijn lies geluisterd naar mijn eigen hart en dat ging op 't gemakje tekeer. en toen ineens kwam er een bouwvakkertje langs! Net of er getimmerd werd in een heeeeeel hoog tempo! Dus dat moet toch haast onze worm zijn? Ik ga het straks proberen op te nemen, want ik wil wel graag weten wat jullie ervan zeggen! Ik vond het wel echt TE GEK!!! ik weet dat missflower het ook vlak voor 9 weken al kon horen... En het komt echt even langs en dan is het ook weer een tijd weg (de kleine heeft natuurlijk nu nog heel veel ruimte om te zwemmen) Ik heb er wel 10 minuten over gedaan om het te vinden en ik heb het 2x langs horen komen, gedurende ongeveer een halve minuut ofzo...
haaa meiden! @suus.. wat geweldig zeg! Echt super! ohh wat is dat lekker he die spa citroen!! @poohbeer... heb je het daarna niet meer gehad? Dan zal het vast en zeker van de sex komen! hmm net 4 boterhammen op.. ben al heel de ochtend misselijk.. en nu kon ik net weer even wat eten... wat is dat lekker zeg!
@xenas81, nee het is nog niet helemaal over. Dan is het wat bruinig, dan weer schoon, dus niets...Ik weet het ook niet. Zolang het nog geen rood bloed is probeer ik het van mij af te zetten. Ik hoor as donderdag bij de gyn wel hoe het ervoor staat.
he ladies, Ik liep even wat pagina´s achter omdat ik de laatste week ~geloof het of niet~ gewoon RSI klachten krijg ! Maar ik kan het toch niet laten, dus maar even rustig aan.... Ik schrik wel weer van de slechte berichten zeg #tkonzijntje, ik wens je heel veel sterkte toe in deze verdrietige periode. En hoop dat maandag alles goed verloopt en snel voorbij is. Sterkte meis #Minimouse, oh nee wat een stress. Hoop van harte dat je om 17.00 uur toch goed nieuws krijgt. Misschien dat het toch meevalt. Straks weet je meer. Ik denk aan je, houd moed hoor [-o< . #Roos, ik ben heel blij dat je positief nieuws hebt ! Ook al kan ik me voorstellen dat het een kleine tegenvaller is dat je iets minder ver bent dan dat je dacht. Ben je ook niet meer ongesteld geworden na je laatste MK ? Wanneer ben je nu uitgerekend, nog wel een decembermama ? (en zo niet gewoon lekker met ons mee blijven kletsen hoor !) . Over 2 weken weer een echo, dapper van je, helemaal omdat je volgende week ook al zou mogen. Wanneer precies ? Ik op 11 mei, en ben ook direct zwanger geworden na m´n MA. Maar ik weet wel precies wanneer m´n eisprong is geweest, dus als het goed is kan het verschil niet al te groot zijn. #All,sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer , volg alle verhalen wel met grote interesse... xx
Hey meiden dat is een tijdje terug dat ik hier was. druk druk. 1 of 2 juli wordt onze huis opgeleverd. Wat is er veel gebeurd. vlinder mama's heel veel strekte. Ik hoop dat de de weken snel verstrijken en dat ik gauw 12 weken ben en dat de grootste deel van de kwaaltjes verdwenen zijn. poeh wat ben ik beroed zeg. Gisteren op mijn werk ook nog een spat-incident gehad (bloed) en mijn ogen. Kan er ook nog wel bij. gelukkig had de patient geen enge ziektes zoals hiv en hep-c. 6 mei de eerste echo ik kijk er naar uit. Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Hebben jullie al je werk ingelicht. Ik heb het alleen aan mijn unit-leider verteld omdat super super moe ben. Blijf alle positief. groetjes kim
Hallo, Wat leuk dat je met de angelsound nu het kleintje al kan horen.. Bij mij zit dat er voorlopig nog niet in aangezien ik donderdag te horen kreeg dat de placenta aan de voorkant zit... (Het voelen van bewegingen is dan ook moeilijker) Bij mijn dochter kon ik het ook al vroeg horen, met 11 weken kon ik de hartslag al zonder moeite vinden. Heb nu af en toe een beetje bruin slijm, maar dat kan wel kloppen volgens vk. Dus ga er maar vanuit dat ik donderdag een mooie termijnecho heb Vind het wel een beetje vreemd dat een echo met een kleine 9 weken al als termijnecho wordt gezien. Mijn vk zegt dat het tussen 10-12 weken pas betrouwbaar is. Vandaar dat ik donderdag mijn 4e echo heb. @ alle zwangeren die duimen aan het draaien zijn, veel succes met de komende echo. Hoop alleen nog maar op goed nieuws, want dat slechte hebben we voor de maand dec wel gehad vind ik. @ De dames die we in dit topic gaan missen: Ik zal mijn duimen draaien dat 2010 een heel mooi en vruchtbaar jaar gaat worden! Spring een beetje van de hak op de tak, maar dit is hetgeen wat ik me effe herinner groetjes Simone
@moontjemoon, dat bruine slijm...dat heb ik ook. Wat kan dat zijn volgens de vk? Zal voor je duimen donderdag, ik moet overigens ook donderdag!
Ik heb woensdag avond heel veel bruin slijm gehad en daarna enkele malen een heel klein beetje. Ze zei dat het heel vaak voorkwam en toen ik opperde dat het misschien van de aanhechting van de placenta kwam kon ze niet zeggen of het echt daar aan lag, maar kon wel. Ze zei dat het vaak onduidelijk was, maar heb donderdag een echo gehad en het kleintje was meer gegroeid dan het aantal dagen dat het moest groeien en het bewoog goed met armen en benen, dus was helemaal niks aan de hand! Ik mag als ik ongerust ben gewoon bellen en dan maakt ze een echo.. ook al is het elke week Wil hier geen gebruik van maken, maar is wel lekker om te weten dat ze er hier niet zuinig mee omspringen (echo's dan). Het gaat hier heel anders dan waar ik voorheen bij de vk liep.
meiden, Hoe zou het met minimouse zijn? Ik hoop zo dat het niks ernstigs is, al vrees ik wel een beetje... IK DUIM HEEEEEL HARD!!! liefs suus